DoruK Mesaj tarihi: Ekim 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2011 istanbul trafiğin bursası zaten Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DoruK Mesaj tarihi: Ekim 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2011 bi ara kamyonlara hız dedektörü takmışlardı ama saniyesinde yalan oldu tabii o dsfsd orasına burasına iğne soktular bişey yaptılar hemen belliydi. o sistemi geliştirseler 70i geçtiği an merkeze sinyal gönderse plakaya cezayı işlese sorgusuz sualsiz şukela olur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nomak Mesaj tarihi: Ekim 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2011 toggie said: Nomak said: Doğrudur ben yurt dışından yabancı plaka arabam geldim köprüye girmeme var biraz 145 ile gidiyorum 2. şerit arkamdan taksi aynısını yapıyor 160 çıktım hala yapıyor 3. şeride geçtim bu sefer başkası yapıyor acaba dedim trfik kurallarınımı unuttum yoksa buralarımı. Ulan bi de anlatmıssın 145 yaptım, yetmedi yok 160 yaptım falan diye. Evet trafik kurallarını unutmussun. Yurt dısında da yaptın mı aynısını? Ne oldu ben anlamadım seni yanlış birşey mi yazdım,cevap atarken mozilla patladı.Ne oldu ben anlamadım seni yanlış birşey mi yazdım, yinede kısaca yazayım gece yarısı 05 sabah ilerleyen saatler ciddi trafik var idi,neyse mecidiyeköyü geçtik 100km ile köprüye seyir ediyorum sonra taksiciler sıkıştırmaya başladı ve hız yükselmeye başladı.Benim bastığım falan yok yani,sağı solu izleyerek geliyor ah ah falan çeke çeke ve sağ şeride kaçtım yine aynı tavırlar.Bumu yani. E başka söyleyim İdealtepe/Maltepe sahil yolunde neler yapıyorlar biliyormusun hele ki 2000 lerde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Ekim 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2011 ÖM atmışsın ben de ÖM ile cevap vermiştim. Şu alıntıya ÖM gelmesi olayı içine etti forumun. Kaldırılmıyor da. Neyse, ben de buraya yazayım o zaman cevabı. Kopruye gelmeden once 145'le gidiyodum yazmıssın. Arkandaki bastıkca sen de basmıssın, halbuki senin yavaslaman, adamın da ne hali varsa gormesi gerekiyordu. Gecesi gunduzu yok ki bu isin. Gece trafikte daha az arac oldugu icin daha cok kendi hayatını riske edersin, gunduz hem kendi hem baskalarının hayatını riske edersin. Fark bu kadarcık. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Ekim 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 21, 2011 NolaxThensbane said: Yazın istanbula geldim yeminle trafikte gözlerimi kapattım o derece sapık trafik var. Önümüzde herif akan yolda draft yapıyordu eşollu!! Yazık size istanbullular draft mı drift mi ya çok kafam takıldı sdfs draftı herkes yapıyor allah belalarını versin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
NolaxThensbane Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 ahaha ulan takıla takıla nereye takıldın :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
toggie Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 ulan suphelenip baktım habere, tanıdık falan cıkmasın kazaya karısan diye. bahsedilen minibusun plakasında 1 karakter degisik sadece pederin arabayla. iniyodu kalbime az kalsın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 DynamicK said: 1 haftaligina istanbul'a geldim gecenlerde. araba kullaniyorum da illallah dedim kamyoncusundan da artisinden de. bir tanesi bu ince tekerli kamyon&kamyonet karisimi ile makas atmaya kalkti salak 2 teker ustunde bi sol tekerler bi sag tekerler 4 kere yalpaladi devriliyordu denyo herif. dedigin gibi 100 le giden kamyon imkani yok durmaz ve duramayacagi hizda gitmesi de engellenmesi gerek. adim basi cctv getirmedikce zor turkiyede. Bu tür araçlara genelde hız limitleyici konuyor, tonajlarına ve kullanım şartlarına göre 70, 90, 110 gibi limit hızların üzerine isteseler de çıkamıyorlar. Hatta bazı araçlar için bu limitleyiciler zorunlu. Hatta yeni nesil kamyonlarda yük ağırlığına göre değişen limitler falan düşünülüyor. Ama işgüzar firma sahipleri bazen bunları devre dışı bırakıyor. Aslında büyük Avrupa firmalarında şöyle bir uygulama var, firma sahibi şoföre belli bir para veriyor "bu yakıt için" diyor, "o paradan daha az harcarsan üstü senin, daha fazla harcarsan da kendi cebinden". Öyle olunca şoför de öyle gazı köklemiyor, tasarruflu kullanıyor. Ama Türkiye'de o sistem uygulanmaz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Natanyal Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 abi kamyon şöförlerinin en çok dert yandığı şey zaten firma sahipleriydi. Firma sahipleri yetiştirilmesi çok güç saatlerde malı getir diyorlarmış adamlara, bunlar ekmek parası vs. diyip köklüyorlar gazı, hatta TEM'e E-5'e girmelerinin yasak olduğu saatlerde bile girip, gerekirse ceza ödüyorlar. Tabii cezaları da patronlar karşılıyor. Hani firma sahipleri, patronlar öyle oldğu sürece kamyon şöförlerinde de pek suç bulamıyorum. Balık baştan kokar derler ya, öyle işte, Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
riglous Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Oldu... Firma sahiplerinin öyle olmasının suçu ödedikleri yüksek vergiler. Vergilerin öyle olmasının sebebi devlet. Hadi b.ku devlete atalım. Kişiler yedikleri haltın sorumluluğunu almak zorundalar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
7thBreath Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 geçen sene sürekli izmit-istanbul otobanını kullanıyoduk, yağmur yağdığında garanti buna benzer büyük bir kaza oluyordu tabii bu kadar ölüm olmuyor ama illa ölen oluyor. Lanet tem sayesinde cesetlere alıştım resmen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dieevil Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Scheriff said: herif manyak gibi kullanıp trafiği birbirine katcak sora bunun cezasını ben saatlerce yolda kalarak çekicem..yok arkadaş kimse kusura bakmasın senınde bırgun lastıgın patlayıp karsı serıte gecıp bı kac kısıyı oldurup sende olunce arkandan bole soylerler !!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Scheriff said: herif manyak gibi kullanıp trafiği birbirine katcak sora bunun cezasını ben saatlerce yolda kalarak çekicem..yok arkadaş kimse kusura bakmasın "cezasını" ölümle çekmeyelim de. saatlerce yolda kalmaya razıyım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rewendor Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 DarKRideR said: abi kamyon şöförlerinin en çok dert yandığı şey zaten firma sahipleriydi. Firma sahipleri yetiştirilmesi çok güç saatlerde malı getir diyorlarmış adamlara, bunlar ekmek parası vs. diyip köklüyorlar gazı, hatta TEM'e E-5'e girmelerinin yasak olduğu saatlerde bile girip, gerekirse ceza ödüyorlar. Tabii cezaları da patronlar karşılıyor. Hani firma sahipleri, patronlar öyle oldğu sürece kamyon şöförlerinde de pek suç bulamıyorum. Balık baştan kokar derler ya, öyle işte, Orası doğru, Türkiye'de bu tür şeyler pek denetlenmiyor. Bir de kamyon-tır şoförlüğü hakikaten zor iş, düşündüğünüz kadar kolay bir iş değil. Arabanın yük miktarı, arkasındaki römorkun ağırlık dağılımı arabanın tüm dinamiğini etkiliyor, fren ayarından tutun da süspansiyonlara savrulmaya kadar her şey %100 farklılaşıyor, her farklı koşulda bambaşka bir araç sürüyor gibi oluyorsunuz yani. Zaten bomboş gitmekle 40 ton yük taşımak arasında da bayağı fark olacağını tahmin ediyorsunuzdur. Bu yüzden bu işi yapan personelin de tecrübeli ve bu konuda eğitimli olması gerekiyor. Şöyle örnek vereyim bir tır şoförü Avrupa'da bir mühendis kadar hatta belki daha fazla maaş alıyor. Çünkü çok talep var, piyasada o kadar eğitimli şoför yok. Türkiye'de ve doğu Avrupa'daysa bunlara pek bakmıyorlar, genelde "baltaya sap olamadı okuyamadı şoför olsun bari" diye verilip şoför yapılıyorlar. Ne eğitim alınıyor, ne tecrübeye bakılıyor, 2 ayda ehliyeti SRC belgesini al tamam. Öyle olunca da kazalar böyle coşuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
goldbären Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 22, 2011 aynı firmaların araçlara bakım-onarımı ne kadar yapacağı da şüpheli, denetim olmayınca. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Scheriff Mesaj tarihi: Ekim 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 23, 2011 dieevil said: Scheriff said: herif manyak gibi kullanıp trafiği birbirine katcak sora bunun cezasını ben saatlerce yolda kalarak çekicem..yok arkadaş kimse kusura bakmasın senınde bırgun lastıgın patlayıp karsı serıte gecıp bı kac kısıyı oldurup sende olunce arkandan bole soylerler !!! makul bi hızda gidiyorsan lastiğin patlasa da en fazla sağa sola çarparsın biri sana arkada çarpar maddi hasarlı kaza olur geçer gider..laf sokmak yerine kafayı çalıştırmak lazım azcık :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar