Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wildstar


Khiran

Öne çıkan mesajlar

oyun 17.3 gb. closed betasını oynuyorum ben. Baya memnun kaldım combat mekaniklerinden. Gerçi daha level düşük ama olsun PvPsinde gerçekten çok eğlendim.

Medic oynuyorum ve gerçekten healer olayına klasik mmo healer çizgisinden farklı bir tarz getirmişler, şahsen takdir ettim. DPS'i ise eh işte, bi Stalker'in para küte girişmesinin tadını vermiyor.

Maintenance'lar genelde pazartesi başlayıp salı bitiyor. yaklaşık 30 saat kapalı kalıyor server.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben gördüğümün üzerinden değerlendirme yaptım, biliyosun betada öyle ilerlemedim temel şeylerden soğuttuğu için ama izlediğim kadarıyla o şekilde heal etmek bana zerre zevk vermez.

doğrusu wow'a bakıyorsun, wow'da artık aynı hale geldi. healera neredeyse gerek kalmadı gibi. ancak end-gamede gerçekten healerlık yapıyor. onun dışında 1-2 tuş, o da basmasına gerek kalırsa.

umarım wildstar'da böyle olmaz, çok sıkıcı çünkü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

boş zamandan istifade biraz vakit geçirdim oyunda:

bu yeni raidler nasıl falan diyen diye bir global chat yokladım. hemen recruitcular mesaj attı hehe, başlamışlar harıl harıl progress kasmaya. genel olarak "fun and challenging" dediler ama birinci elden denemek gerekiyor işte

sordum raid levelına kadar ne kadar sürede geldiniz vs. görüldüğü kadarıyla vanilla wow'daki gibi process. 1-50 yaklaşık 1 ay falan sürecek günde 1-2 saat oynayan casual için 5days/week şeklinde. quest yapmaktan zevk almayan biri olarak bana baya kocaman bir redflag koyuyor bu durum :I

sırf şu süreçten geçmek istemediğim için oyunu almayabilirim

warrior açtım bir tane, benim ilk betaya girdiğimde "rage" benzeri mekanik buglıydı düzgün oynanmıyordu. hippilerde giant tarzı ırkı açtım, çenesini kocaman yaptım asdasd tam bir çene golemi oldu. rengini de valorite yaptım, çok hoşuma gitti karakter tip olarak. warrior stalker'dan sonra ciddi yavaş geliyor. 2h olduğu için swingler baya yavaş. level ilerledikce instant hitlerle rage doldurabiliyorsun, daha akıcı bir hale geliyor. level 6-7 gibi 4-5 ability olduğunda karakter oturdu. eğlenceli olan tarafı grup grup mob kesebiliyorum. warrior'un bütün abilityleri 5 target'a vurabiliyor. stalker'da da wide-arch aoe olarak çıkıyor abilityler ama target limit var. yani backstab'i gidip bütün etki alanında olan targetlara vuramıyorsun. 1 target ile kısıtlı. 5'li 6'li gruplar çekerek kestim. kombosu çok güzel : çekerken rage topla, gruptan gruba leap'le geç, topladığında knockback, sonra rage unleash - loot.

pvp'e girme fırsatım oldu son olarak, level 5'de falan queue yapabiliyorsun arena tarzı bir bg'e. sanırım 10v10'du veya 8v8 olabilir. ilk başta fena kaotik geldi. 10 tane telegraph olunca salak oluyorsun. zamanla alıştım ama. gördüğüm kadarıyla 100% mobility sahibi karakterler baya avantajlı kalıyor. warriorla yanına gidip de vurucam diye cebelleşiyorsun ne kadar erken level'da snare gelse bile (22% slow yapıyor sadece). medicler falan resonatorla cast time olmadığı için herşeyi basarak dolaşıyorlar. en hoşuma giden şey healerın gamechanger olması ve oynamasının eğlenceli olması oldu. kombat diğer mmorglere göre hızlı fakat birini öldürme veya ölme süresi çok daha uzun gibi geldi. kombat hızlı ama uzun sürüyor. öyle kimsenin burst damage'le kısa sürede yığıldığını görmedim. bazı durumlarda 3-4 kişiden kaçarken canlı çıktığım oldu.

utility, support abilityleri felaket fark yaratıyor. solo level kasarken kullanmıyorsun ama 1 leap, 1 movement speed increase herşeyi değiştiriyor arenada. öleceğin yerde ölmeden uzaklaşıyorsun. ability sayısı kısıtlı olduğu için bunların üzerine iyicene düşünmek gerekiyor. performans konusunda herhangi bir sıkıntı görmedim arena'da zaten öyle aman aman büyük bir alan değil. effectler falan da en üstte olmasına rağmen kasmadı.

ben zaten themepark pvp sevmem ama fena değil gibiydi kendi kategorisinde. battlegroundları falan denemek gerekiyor genel bir kanıya varmadan, acaba onlar nasıl.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

arkada kaldı

bingildak said:

boş zamandan istifade biraz vakit geçirdim oyunda:

bu yeni raidler nasıl falan diyen diye bir global chat yokladım. hemen recruitcular mesaj attı hehe, başlamışlar harıl harıl progress kasmaya. genel olarak "fun and challenging" dediler ama birinci elden denemek gerekiyor işte

sordum raid levelına kadar ne kadar sürede geldiniz vs. görüldüğü kadarıyla vanilla wow'daki gibi process. 1-50 yaklaşık 1 ay falan sürecek günde 1-2 saat oynayan casual için 5days/week şeklinde. quest yapmaktan zevk almayan biri olarak bana baya kocaman bir redflag koyuyor bu durum :I

sırf şu süreçten geçmek istemediğim için oyunu almayabilirim

warrior açtım bir tane, benim ilk betaya girdiğimde "rage" benzeri mekanik buglıydı düzgün oynanmıyordu. hippilerde giant tarzı ırkı açtım, çenesini kocaman yaptım asdasd tam bir çene golemi oldu. rengini de valorite yaptım, çok hoşuma gitti karakter tip olarak. warrior stalker'dan sonra ciddi yavaş geliyor. 2h olduğu için swingler baya yavaş. level ilerledikce instant hitlerle rage doldurabiliyorsun, daha akıcı bir hale geliyor. level 6-7 gibi 4-5 ability olduğunda karakter oturdu. eğlenceli olan tarafı grup grup mob kesebiliyorum. warrior'un bütün abilityleri 5 target'a vurabiliyor. stalker'da da wide-arch aoe olarak çıkıyor abilityler ama target limit var. yani backstab'i gidip bütün etki alanında olan targetlara vuramıyorsun. 1 target ile kısıtlı. 5'li 6'li gruplar çekerek kestim. kombosu çok güzel : çekerken rage topla, gruptan gruba leap'le geç, topladığında knockback, sonra rage unleash - loot.

pvp'e girme fırsatım oldu son olarak, level 5'de falan queue yapabiliyorsun arena tarzı bir bg'e. sanırım 10v10'du veya 8v8 olabilir. ilk başta fena kaotik geldi. 10 tane telegraph olunca salak oluyorsun. zamanla alıştım ama. gördüğüm kadarıyla 100% mobility sahibi karakterler baya avantajlı kalıyor. warriorla yanına gidip de vurucam diye cebelleşiyorsun ne kadar erken level'da snare gelse bile (22% slow yapıyor sadece). medicler falan resonatorla cast time olmadığı için herşeyi basarak dolaşıyorlar. en hoşuma giden şey healerın gamechanger olması ve oynamasının eğlenceli olması oldu. kombat diğer mmorglere göre hızlı fakat birini öldürme veya ölme süresi çok daha uzun gibi geldi. kombat hızlı ama uzun sürüyor. öyle kimsenin burst damage'le kısa sürede yığıldığını görmedim. bazı durumlarda 3-4 kişiden kaçarken canlı çıktığım oldu.

utility, support abilityleri felaket fark yaratıyor. solo level kasarken kullanmıyorsun ama 1 leap, 1 movement speed increase herşeyi değiştiriyor arenada. öleceğin yerde ölmeden uzaklaşıyorsun. ability sayısı kısıtlı olduğu için bunların üzerine iyicene düşünmek gerekiyor. performans konusunda herhangi bir sıkıntı görmedim arena'da zaten öyle aman aman büyük bir alan değil. effectler falan da en üstte olmasına rağmen kasmadı.

ben zaten themepark pvp sevmem ama fena değil gibiydi kendi kategorisinde. battlegroundları falan denemek gerekiyor genel bir kanıya varmadan, acaba onlar nasıl.


ya leveling olayını dungeonda yapabilsek yine benim için sorun değil. aşırı basit olmadığı sürece dungeon tekrarlamaktan sıkılan bir adamda değilim ama level 20 oldum hala bir dungeon'a girecem yani. koysana abi level 10'dan itibaren dungeonları, taş atıyosun da kolun yoruluyor sanki. anlamıyorum designerların dungeon tasarımda bu kadar tembellik yapmalarını. tamam end-game senin için önemli olan ama bu hızda herkes quest yapmak zorunda mı hub hub dolaşıp.

enteresan olan insanların bangır bangır savunuyor leveling process'i. yavaş olması daha iyi ürünü tüketiyoruz başka türlü diye. abi ürünün ağırlığını end-game'e ver zaten. neden questing sevmeyen adamı end-game'e kadar süründürüyorsun.

pvp'de güzel exp aldım bu arada acaba öyle level kasılır mı bir denemek gerekiyor. alternatif olarak questingden iyidir asdasd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

gunde 1-2 saatten 30 gunde level maxlamak bana fazla gelmedi ya.. 60 saat yapar 10 saat oynasan gunde eski wow gunleri gibi 1 haftadan az surede level maxliyorsun orada bir gariplik mi var. benmi matematik dehasiyim.

edit : hatta 5 days/week simdi gordum o zaman 1 haftadan da az suruyor. kesin bir hata var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

kesin bir istatistik falan değil zaten o, benim yuvarladığım bir şey deneyimlere dayanarak.

bence casual adam 2 haftada end-game'e gelebilmeli. eğer story, lore, questing seven adamlar varsa bunları level dışında başka şeylerle ödüllendirebilirsin. achievement olur, token olur, buff olur, housing var, housing araçları olur vs. vs.

end-game için oynayacak çok adam var sonuçta oyunu.

bir de en üst level'a gelince raidlere giriyorum tarzı bir şey yok dediler konuştuklarım. gear topluyorsun sonra attunement yapman gerekiyor diye bir süreç var dediler amaa denemediğim için bu ne kadar sürüyor bilemiyorum.

raide girmemiz 2 ay almasın ya.

ps : bir de beta serverı US'de olduğu için ping çok tatsız ya. stalker'ı oynarken pingden zevk almıyorum resmen. 150-180 normal ping, server traffic abarırsa haftasonları falan 200 leri görüyor. timing olan karakterde olmuyor 200 ms'le.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...