_ILuVaTaR_ Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 noldu kırdınız mı serverı? gelmiş tamam
Aiko Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 taze taze http://cloud-2.steampowered.com/ugc/1136285831829809502/511BEDE8AE31E60D31C8FB0E7B703F5B77D0BA32/ o diilde bugun ya serverda yada bende lag vardı adamlar frame atlıyodu baya.
OsManiaC Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 deminki dust güzeldi. ben bir kaç show yapam dedim fail oldum ama olsun asfafs
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Yeni dustta sote yok abi sdf, k6da ezildim yani nereye bakacagini sasiriyo insan
Cons Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 30, 2012 biyere smoke at öbür tarafa bak sfdklbmsdfkbs
Anelor Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 26.9 mb lık patch geldi patch note'u bulmak lazım offical site'da hiçbişey yazmıyo
Anelor Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 sanırım tek değişen şey spectator mode daki arayüz
Liv Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 "Dead"'lerin konuşması herkese gözüküyor diye biliyorum. O düzeltilecek mi?
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 all talk kapatılarak gidiyor sanki o
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 bi alltalk var, birde deadtalk var. bi ustunden geceriz configin bugun/yarin
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Ya configde deadtalk 0 aslinda, ama bot komutlarinin altindaydi, degistirdim yerini exec yapmayi unuttum sdf
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 aslinda deadtalk iyiydi ,geyik oluyor da, dead voice talk ayrica kapatilabilse iyi. Team konusmasi olmuyor. birde oyun ici ses acayip kalitesiz, mumble a falan migrate edelim diyen olursa onu organize edeyim.
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 sv_deadtalk 0 tamamdır bi deneyelim.
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 deadtalk 1 alltalk 0 olursa sanirim istedigimiz sey oluyor. Yine herkes chat den konusabilicek olu olsa dahi, fakat sesleri birbirine gitmeyecek sekilde olacak.
Bone Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 chatten konuşalım ölüyken de, o kalsın. iyi oluyor böyle. eskiden ölünce ghostmode halinde dolaşabiliyorduk (halen var mı o ayar bilmiyorum). o tip durumlarda ölüler konuşunca direk düşmanın yerini söylüyordu felan. ama öyle bir durum olmadığından bir sorun da teşkil etmez. ama voice chatten konuşunca karşı takıma da gidiyor sanırım (kapatıldı mı dikkat etmedim), kimse voice chat kullanmıyor o yüzden. biraz takım konuşmasına ihtiyaç var, biri söylüycek mesela "sen şuraya git ben buraya gidiyim, düşman sağa kaçtı sana geliyor" felan. fazla sessiz geçiyor oyunlar.
liberal Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 oyunlar kaç gibi dönüyor? siftah yapalım bu akşam.
Esh Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 alltalk 0 da, dead talk da 0 sanırım.
Darklight1903 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 aksam 8'den sonra basliyor genelde liberal. bazen biraz daha erken saatlerde de oluyor.
liberal Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 o zaman bu aksam görüsüyoruz gencler ^^
Bone Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 ammo oyunda. gelmek istiyorsanız buyrun.
Silphatos Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 edslmi bağlayamadı mal telekom ya keşke telefonla abone olsaydım, yalın adslde böyle bokluk çıkaracakları belliydi
Kharon Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Mesaj tarihi: Ağustos 31, 2012 Anelor said: 26.9 mb lık patch geldi patch note'u bulmak lazım offical site'da hiçbişey yazmıyo said: [ Gameplay ] - Adjusted footstep volume fade out and maximum audible distance to match source/1.6. - Increased default Casual match length to 15 rounds. - Fixed an issue that caused the AWP to zoom to the wrong level after reloading. - Tuned flinch aimpunch values. - Fixed a bug in the penetration code that incorrectly determined the exit spot as being not solid when it was which allowed penetrating much further than it should have. [ UI ] - Added x-ray vision of own teammates for dead players. - Added new spectator UI that shows both team’s active weapon, player name, health, armor, etc, when spectating a 10 player match. - Added a new convar "sv_competitive_official_5v5" that: o Forces a match to display 5v5 scoreboards regardless of maxplayers setting ( Allows setting maxplayers to 12 to allow spectators into a 5v5 match ). o Allows connected spectators to see both teams in x-ray. - Added support for international characters in play with friends lobby chat. - Fixed an issue that caused the mouse cursor to reset its mouse position when clicking on the UI when the window didn't have focus. - Fixed being able to open the radio menu when you were an observer. - You can't toggle the scoreboard in half-time now - Fixed the scoreboard win animation firing before the scoreboard was told to come up in the end match state and was usually missed - The countdown timer now flashes prior to the start of a match. [ General ] - Reduced frequency of polling server console to save CPU. - Fixed a rare crash when applying decals. - Significantly improved precision of dedicated server frames to match tickrate. - Clamped dedicated server fps to match quantized tickrate. - Fixed two exploits. One that would allow players to see out of smoke with much more clarity than players could see them if they were boosted up while inside the smoke volume. Also made the smoke a tad shorter/smaller. Two, fixed players being able to see through a few trains out of the corner of their screens on de_train and de_train_se. Thanks Volcano. - Fixed messages in scoreboard overlapping at end match. - To pass a vote in competitive mode, all eligible voters minus one must now vote yes [ Community Servers ] - Fixed cases when values of some convars set on community servers would not correctly replicate to clients. - Game modes configuration file now specifies cfg files to exec instead of keyvalue pairs of convars to make it easier for server operators to configure their game modes. To tweak game modes it would be sufficient to provide gamemode_competitive_server.cfg and _server.cfg files for other game modes which will exec after stock cfg files. - Linux: running srcds_run with -autoupdate will now update the server during hibernation, in addition to changelevel. - Fixed an issue that was limiting connectivity to community servers to only 25 players. - Deprecated mp_ggtr_rounds_per_half. Use mp_maxrounds instead. - Changed timelimit matches to stop at round end instead of exactly when the limit expires.
Öne çıkan mesajlar