Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Swg patladi


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
ben de geçen gün gördüm. gene de üzücü ya. hala hayatımda oynadığım en güzel oyunlardan biriydi, hala daha iyi bir mmo çıkmadığını düşünüyorum swg'den sonra. bu kafayla da çıkmaz zaten ileride.
  • 4 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
Ben de duyunca haberi çok üzüldüm, içim burkuldu desem yeridir.

O kadar mesai harcadık başında.

Bu güne kadar en keyif aldığım oyundu.

Artık Old Republic ile buluruz teselli.
  • 2 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Valla ilk ciktigi zamanlarda baslayip degisik zaman dilimlerinde tekrar tekrar oynadigim bir oyun... Cok guzel oyundu... Combat upgrade isi bitirdi..
Gunumuz mmolarindan farkli bir konsepte sahipti ilk ciktiginda...
Zamanindaki craft ve resource sistem cok iyi dusunulmus ve cok guzel bir sistemdi...
Pre-cu Dark Jedi Templarim swtordaki butun force userlari doverdi :D
  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Benim için çok çok güzel anılar barındıran , harika vakit geçirdiğim , pvpsinden - craftından inanılmaz zevk aldığım bi mmo idi swg yeri asla doldurulamaz bana göre. Yapanların ellerine sağlık , sonynin de anladınız sanıyorum..
RIP SWG , hala özleniyorsun.
  • 3 yıl sonra ...
Mesaj tarihi:
swg design process ve neden her şeyin boka sardığı üzerine "lead designer and director of massive titles such as Ultima Online and Star Wars Galaxies" tarafından yazılmış bir yazı. ilgililere
http://gamasutra.com/blogs/RaphKoster/20150417/241406/A_Jedi_Saga.php
  • 4 hafta sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
-Deno- said:

oyun nasıl eğlenceli değildi glad, daha iyi mmo hala gelmedi lol


Jedi grindleyen adamlara da sormak lazim, 32 tane profession, kas babam kas.

Anca benim gibi nerd trader/crafter larin acik pazarda kendinden gectigi bir oyundu Swg, evet oyle crafting ve player economy daha baska oyunda gelmedi.

Combat tarafinda bir turlu balance tutmadi ve ne yazik ki here comes the shit load of change diyerek CU yi getirdiler, oyunda tamamen bitti gitti o noktadan sonra.

Ayni oyunu pre-cu olarak getir, senin benim gibi bir kac adam oynar bilemiyorum. Bundan 3 4 sene once, serverlar dolar tasar diyordum, simdi bakiyorum da Sandbox cikan her oyun diger MMO lara gore cok daha erken patliyor.

Bizim jenerasyon yaslandi, siz de essek kadar oldunuz, oynayacak kalmadi yani hardcore sandbox i.


Edit: Community cok cok onemli idi sandboxlar da, en azindan eskiden. Kafa dengi Star wars nerd i o kadar adam bir araya gelmeseydi hic birimiz Swg yi o kadar uzun oynamazdik.

Keza, Swtor da FRF yi yeniden kurduk. Guild im ile yapabilecegim tek sey lanet olasi instance/raid ler oldugu icin content i tuketip biraktik.

Yani ozetle good community + sandbox = priceless
Mesaj tarihi:
tiLi said:

swg design process ve neden her şeyin boka sardığı üzerine "lead designer and director of massive titles such as Ultima Online and Star Wars Galaxies" tarafından yazılmış bir yazı. ilgililere
http://gamasutra.com/blogs/RaphKoster/20150417/241406/A_Jedi_Saga.php


gerçekten çok başarılı bir yazıydı, demin okudum.

oyunun ilk 2 - 3 ayında yoktum, yani oyun vardı ama bir türlü çalışmıyordu. sırf oyunu oynamak için babamla 2.5 ay debelenmiştik, yazıcıoğlundan tut babamın şirketindeki bilgisayarcıya kadar. ne hırs yapmıştım oynicam diye.

ama oyunun development kısmını bu kadar detaylı ve güzel anlatan bir yazı daha önce görmemiştim. gerçekten de çok zor şartlar altında çıkarılmış oyun, ve yapılmak istenen çoğu şey ya hiç yapılamamış çok az zaman ve bütçe ayırıldığı için, ya da eksikler ile yapılmış. tüm bunlara rağmen, benim için hala en iyi game experience swg'de geçirdiğim yıllardır. oradaki anılar, community, atmosfer bambaşkaydı.

yazan herif de çok samimi bir adammış, diğer yazılarına da bakıyorum.
  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Gladmir said:

-Deno- said:

oyun nasıl eğlenceli değildi glad, daha iyi mmo hala gelmedi lol


Jedi grindleyen adamlara da sormak lazim, 32 tane profession, kas babam kas.



Anca benim gibi nerd trader/crafter larin acik pazarda kendinden gectigi bir oyundu Swg, evet oyle crafting ve player economy daha baska oyunda gelmedi.

Combat tarafinda bir turlu balance tutmadi ve ne yazik ki here comes the shit load of change diyerek CU yi getirdiler, oyunda tamamen bitti gitti o noktadan sonra.

Ayni oyunu pre-cu olarak getir, senin benim gibi bir kac adam oynar bilemiyorum. Bundan 3 4 sene once, serverlar dolar tasar diyordum, simdi bakiyorum da Sandbox cikan her oyun diger MMO lara gore cok daha erken patliyor.

Bizim jenerasyon yaslandi, siz de essek kadar oldunuz, oynayacak kalmadi yani hardcore sandbox i.

Yani ozetle good community + sandbox = priceless


cok iyi bir ozet olmus, tamamen ayni fikirdeyim.
ayni oyun gelse artik oynar miyim bilmiyorum , zamaninda universitedeyken 1 yil okula gitmeyip mezun oldum, o ara 32 sinifi profladim, bugun sittin sene ugrasmam.
×
×
  • Yeni Oluştur...