Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Abv Vatan Bilgisayar


DoruK

Öne çıkan mesajlar

öf çok yoruldum zaten, aynen cp yapıyorum. samsung bişeyi bozulana bol sabır dilerim, vatan bilgisayardan almış ise 10 kat dilerim.

said:
arka ışıklandırmasında problem olan ve görüntüsü gidip gelen 23 inç samsung monitörümü 1,5 ay önce müşteri hizmetlerine, garantiye verdiğim firma. sadece 1 hafta içerisinde telefonuma "ürününüzü teslim alabilirsiniz" mesajı geldi. fakat gittiğimde, estech isimli teknik servis firmasına ait, monitörün test edildiğini ve hiç bir sorunla karşılaşılmadığını belirten bir belge edindim. halbuki bizzat monitörü farklı bilgisayar, farklı kablo ve farklı adaptör kombinasyoları ile test etmiştim teknik servise vermeden önce.

eve gittim ve tüm iyi niyetimle monitörü taktığım gibi yine aynı sorunla karşılaştım, doğal olarak geri gidip tekrar teslim ettim monitörü.

bunun üzerinden 26 gün geçti, bu süreçte internet sitesinden teknik servis takibi sayfasında cihazın parça beklediği yazıyordu, içim biraz rahatladı doğrusu. tam da izin günümde telefonuma yine aynı mesajın gelmesi üzerine kalkıp 1 saat uzaklıktaki müşteri hizmetlerinin yolunu tuttum tekrardan.

sevgili vatan bilgisayar, monitörümü telefon tamircisi olan telpa'ya vermiş bu kez. ve gittiğimde yine o hazin "test edildi problem yok" ibaresini gördüm kağıdın üzerinde. eh be adam, madem bir sorun yoktu anasını sattığımın 1 ayı boyunca ne bok yediniz diye sorarlar.

bu kez kendim monitörün videosunu çekip tüm belgelerle birlikte tüketici hakem heyeti'ne gideceğim. artık onlar bir çözüm yolu bulacaktır. zaten 1,5 aydır eski 17 inç crt monitörü kullanmak zorunda kaldığım gibi, bir de böyle dalga geçmeleri insanın asabını bozuyor. her gittiğimde bir sürü şey alıp dönüyorum vatan'dan, ancak artık bozulabilecek ve pahada değeri olan hiç bir şey almayı düşünmüyorum buradan. ne diyelim, umarım hiç kimsenin yolu bu firmanın müşteri hizmetlerine düşmez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vatan'a değil de direkt samsung'un servisine veremiyor muyuz bu şekilde aldığımız bir aleti?

daha önce hiç dikkat etmedim şimdi aklıma geldi. benim bişeyim bozulduğunda üstünde hangi marka yazıyorsa sonuna bir de yetkili servis ekliyorum arıyorum google'da. daha da demedi kimse "olmaz böyle" diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim son zamanlarda şöyle bir işim düştü; garantisinin bitmesine 6 gün kala servise götürdüğüm GTX295'i tamir edilemez derecede arızalı olarak niteleyip, 2 sene tepe tepe kullandığım 1000 liralık alete full refund verdiler. Hatta andaval Asus teknik servisi "malı teslim aldık iade uygundur" diye kaşeli kağıt vermemiş, onu bile beni uğraştırmayıp kendileri edindiler, baya memnun kalmıştım.

Gönderdikleri teknik servislerde olabilir yani esas sorun, bence malın distribütörünü ya kendin bul ya da Vatan'dan öğren, onları aracı koymadan kendin gidip teslim et "bu bu sorun var, sorunsuz diyip gönderirseniz tüketici heyetiyle çözücem işi" diye. Işık hızıyla hallederler tahmin ediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

vatan değil de, ben garantisi bitmiş ve seninkiyle aynı soruna shaip olan monitörümü, ne kadar paraya yapılır diye verdim samsung servisine. gelin alın dediler ama monitörde sorun yokmuşmuş. getirdim taktım, sorun aynen devam ediyor. zaten 2 ayrı kablola 2 ayrı bilgisayarda denedim, başka monitör takıyorum çalışıyor o bilgisayarlara...

yine götürücem ama sıkı sıkı tembih edicem adamlara, bunu sorun yok diye geri vermeyin. var sorunu kesinlikle, %100 eminim diye. bakalım nolucak. kafalarına ediim ama yani 22" monitör. taşırken kolu kopuyor insanın. şimdi kim üşenmeyip bir daha götürecek

estech değil bu arada, destech firmannın adı iğrenç kelime oyunları...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

toggie said:

sikayetvar.com'u kullanın. en etkili yol, net.


eskidendi o

sikayetvar.com a girin, musteri dostu firmalara bakin direk bankalari tepede goruceksiniz ehueheue

direk satin alindi sikayetvar.com, musteri odakli oalrak ise baslayip parayi sirketlerden kazanmayi secince ucube oldu iste


sorununuzu yaziyorsunuz

"musteriyi arayip bilgilendirdik" diyip sorun cozuldu yaziyro firma yetkilisi, konu kapaniyor sonra

sizede hazir boel abidik bi hazir cevap gelio hede hodo die, bitti gitti
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ha bu arada turksatcilar samsung plazmanin anakartini yaktilar teledunay baglarken, bizdendir diyr ise aldiklari her kamu kurumunde goruceginiz simarik beceriksiz ve yeteneksiz elemanlar sagolsun

odaya kablo cekiyo herif, kapinin altindan yanindan delerek filan diil direk kapiya civiliyor ve aga bu ne diyince "siz bu kapiyi kullaniyormusunuz?" gibi bir soru yoneltiyor, HD kutuyu SD televizyona baglamaya kasiyor, isin daha aciklisi bu herifle ugrasirken ikincisi icerde statik ile HDMI portuna TV acikken dokunup yakiyor anakarti

ki gecen uydunetden bi teknik servisci geldi, adamlara 1 gun once "kardes biz cumartesi 12 de cikmamiz lazim, simdi soyliyoruz 12 ye akdar gelsin yoksa gelmesin" dedigimiz halde tam evden cikarken yakaladi, iyi gunler yok merhaba yok cizgi film karakteri gibi bi tip beni kokladi ve "parfummu siktin sen? sniff sniff" yapti, e evet diyince "hic sevmem alerjimde var benim, disarda dur girmeyin" diye annemide benide odadan sepetledi filan, boyle acayip insanlari ise aiyorlar

neyse efnedim aradim samsung servisi, bi cagri merkezi olsuturmuslar tum samsung urunleri icin, orayi ariyorsunuz urun kodu gak guk istiyor ona gore yonlendiriyor "sunu yapin, su servisi arayin, suraya gidin" diye, inanin herifler servisten cok daha iyiydiler, bir kere daha "iyiki samsung almisim" dedim

ithalatcilar cok les olabiliyor gercide marka olarak samsung gayet iyi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DoruK said:

öf çok yoruldum zaten, aynen cp yapıyorum. samsung bişeyi bozulana bol sabır dilerim, vatan bilgisayardan almış ise 10 kat dilerim.

said:
arka ışıklandırmasında problem olan ve görüntüsü gidip gelen 23 inç samsung monitörümü 1,5 ay önce müşteri hizmetlerine, garantiye verdiğim firma. sadece 1 hafta içerisinde telefonuma "ürününüzü teslim alabilirsiniz" mesajı geldi. fakat gittiğimde, estech isimli teknik servis firmasına ait, monitörün test edildiğini ve hiç bir sorunla karşılaşılmadığını belirten bir belge edindim. halbuki bizzat monitörü farklı bilgisayar, farklı kablo ve farklı adaptör kombinasyoları ile test etmiştim teknik servise vermeden önce.

eve gittim ve tüm iyi niyetimle monitörü taktığım gibi yine aynı sorunla karşılaştım, doğal olarak geri gidip tekrar teslim ettim monitörü.

bunun üzerinden 26 gün geçti, bu süreçte internet sitesinden teknik servis takibi sayfasında cihazın parça beklediği yazıyordu, içim biraz rahatladı doğrusu. tam da izin günümde telefonuma yine aynı mesajın gelmesi üzerine kalkıp 1 saat uzaklıktaki müşteri hizmetlerinin yolunu tuttum tekrardan.

sevgili vatan bilgisayar, monitörümü telefon tamircisi olan telpa'ya vermiş bu kez. ve gittiğimde yine o hazin "test edildi problem yok" ibaresini gördüm kağıdın üzerinde. eh be adam, madem bir sorun yoktu anasını sattığımın 1 ayı boyunca ne bok yediniz diye sorarlar.

bu kez kendim monitörün videosunu çekip tüm belgelerle birlikte tüketici hakem heyeti'ne gideceğim. artık onlar bir çözüm yolu bulacaktır. zaten 1,5 aydır eski 17 inç crt monitörü kullanmak zorunda kaldığım gibi, bir de böyle dalga geçmeleri insanın asabını bozuyor. her gittiğimde bir sürü şey alıp dönüyorum vatan'dan, ancak artık bozulabilecek ve pahada değeri olan hiç bir şey almayı düşünmüyorum buradan. ne diyelim, umarım hiç kimsenin yolu bu firmanın müşteri hizmetlerine düşmez.


abi bu sorun topraklamadan kaynaklanıyor olabilir.

başka bi apartmanda denemeni öneriyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ofiste olduğumdan tamamını okumadım topicin. benimde B2430H monitörumdeki çatlaktan dolayı Vatan Bilgisayar - Destech bilgisayarla problemim oldu.

Şunu yap,

Monitoru direk Destech bilgisayara teslim et. Ardından Samsung CS'ye direk mail at. Samsung destech bilgisayarla iletişime geçip işlemini hızlandıraiblir.

en azından bana öyle oldu. 1 hafta bekletti destech bilgisayar. Sonrasında Samsung'a şikayet ettim. Telefonla samsung ile konuştuktan sonra 1 saat içinde ürün değişim onayı verdiler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

30 iş gününü geçtiyse sıkıntın olmasın yenisini veya aldığın zamanki fiyattan şu an yeni bir model vermeleri lazım. hiç sıkıntın olmasın tüketici hakkı davaları çok kolay sonuçlanıyormuş bir avukat arkadaşımın söylediğine göre.

ayrıca hediye çekiydi, mağazadan x lira indirimdi, aynı fiyata başka ürün verelim ayaklarını kabul etmeyin. garantili ürünü değiştiremiyorlarsa veya düzelyemiyorlarsa parasını geri vermek zorundalar. sonra çok uğraşırsınız :/

samsung iyi marka ama denizli samsung teknik servis leş :D 3 kere bişi yok, virüs bulaşmış x liraya format atarız dedikleri laptopu samsung çağrı merkezini arayıp istanbula (DEStech) gönderince, HDD bozulduğu saptandı 2-3 hafta içinde yenisiyle değiştirilip geri gönderildi :D ayrıca çok rahattı kargo işlemleri, özel kutusuyla falan kendileri geliyorlar evinize kadar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

samsung tarafından yönlendirilen yerler sadece dükkan orada tamir yapılmıyor onlar alıp destek bilişime yolluyorlar ve bu süreçte 1 hafta gibi bir süre kaybediliyor imkan varsa elden destek bilişime vermek en temizi

benimde p2250 nin dvi girişi sizlere ömür, cuma günü destek bilişime bıraktım bakalaım ne diyecekler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...