Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Jagged Alliance{Back In Action}


Komutan

Öne çıkan mesajlar

  • 1 ay sonra ...
iki gündür 7.62'yi baştan oynuyorum da, onun gibi pause'lu real-time yapmaları çok yerinde bir karar oldu. ama istemezükçüler yaygara kopardı çok, umarım turn-based'e dönmezler sonra. hareketlerin sıraya dizilebildiği real-time o kadar daha iyi ki, bir daha geriye dönesi gelmiyor insanın cidden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aynen, "kim önce spotlayacak" şeklinde geçiyordu zaten ja2. onu da sadece level etkiliyordu.

"sen dur ben vuruyorum şimdi, turn bitene kadar ölmezsen sen vurursun" gameplay'ini kaldırmıyor bu tür. ölümcül çünkü tek bir saldırı bile. klasik rpg'ler gibi dayak ye ye sonra heal bas gibi olaylar yok, popon açıkta kaldı mı gg.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

tür o diye birşey yok ki, real-time olanı var, turn-based olanı var. ikisinin arasındaki fark birisi gerçekliği simüle ediyor, öbürü birisinin kafasından yazdığı oyun kurallarını.

zaten hangi olayların pause yaptırması gerektiğini, oyunu ne kadar yavaşlatması gerektiğini (7.5 kat yavaşlatabiliyor ki böyle tek tek sayılıyor m249 atışları dahi, yapamadım yetişemedim diye bir olay yok planlı oynayan insan için) veya nereye kamerayı odaklaması gerektiğini ayarlayabiliyorsun, 200apm filan yapmana gerek yok oynayabilmek için. turn-based'den farksız plan kurmada rahatlık olarak ama saçma değil sadece.

öbür türlü "dur ben şimdi interrupt yaptım, otur yerine" nedir? adamların gözlerinin önünde koşa koşa bir coverdan diğerine geçiyorsun filan, böyle seyrediyorlar.

bu yokken o vardı, onu oynadık daha iyisi olmadığından. ama gerçekçilik üzerine kurulu bir oyunun kızmabirader gibi işlemesi bence mantıksız. heroes olur filan eyvallah da squad tactic oyununda "şu kalan turn puanlarıyla ne yapsam, ateş etmeye yetmiyor bari iki adım atayım yana anlamsızca" gibi bir oynanış üzüyor beni. :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1.13versiyonu var silah doğrultma falan bana gayet doğal geliyor. Şimdi normal bir strateji olsa rts tamam ama bunda yediğin mermi AP'den de götürüyor yaralanan merc'i eski haline dönderebilmek cidden para istiyor.ve şöyle bir olay var 2 squad'a bölüp farkli yerlerden giriş yapmak falan kontrolü nerden baksan cook zor.

açikcais gelsinde nasil gelirse gelsin oynicam. ama dediğim gibi türün karşılığı sayilabilecek bir oyun bu. zaten milyonlar peşinden koşmayacak bari eski oyuncularını düşünseymiş. gerçi modlarlar.umarım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

7.62'de de mermi fatigue'den götürüyor, bayılıp kalabiliyorsun seramik plate dmg'yi emse bile. dmg sistemi aynı zaten, üstüne bir de adrenalin olayı var ki anlat anlat bitmez. silah doğrultma, belli noktaya nişan alma vs ja2'de ne varsa herşey ve fazlası var.

apeiron da kapandı sanırım, benim umudum bu adamların 7.62'nin yaptığı düzgün şeyleri alıp daha da geliştirmesi. çünkü bu türün canlanabilmesi için oynanışın köhnelikten uzaklaşması lazım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 4 hafta sonra ...
  • 2 ay sonra ...
Turn-based olmamasi oyunun aksiyon oldugu anlamina gelmiyor.

Kullanilan sistem, Baldur's Gate veya Dragon Age'dekinin benzeri, oyunu istedigimiz zaman durdurup komut verebilecegimiz sekilde olacakmis. Hatta onlardan daha ayrintili, adamlarin hareketlerini detayli bir sekilde planlayip, senkronize hareket etmelerini saglayabilecekmisiz.

Bir de bu zaten yeni ortaya cikmis bir sey degil, RPS'nin biraz gec haberi olmus.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...