Komutan Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Guzel gozukuyor: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=d_FwczOv6D4 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
xaty Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Şu oyun ben ilköğretimdeyken 4cd falandı galiba. Paramı yettirip alamamıştım hiç. Her gördüğümde çok özenirdim. İçimde kalmış :D Direk aklıma geldi. CD kutusunun önündeki arkasındaki resim bile aklımda.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 bu 2'nin remake'i, bir de sequel 3 gelecek ama haber yok onunla ilgili. ayrıyetten ja online da geliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LethE Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2011 bone değilim ama bunu alırım valla :). Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 22, 2011 iki gündür 7.62'yi baştan oynuyorum da, onun gibi pause'lu real-time yapmaları çok yerinde bir karar oldu. ama istemezükçüler yaygara kopardı çok, umarım turn-based'e dönmezler sonra. hareketlerin sıraya dizilebildiği real-time o kadar daha iyi ki, bir daha geriye dönesi gelmiyor insanın cidden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Bence turn-based taktiksel oyunların sayısı artması lazımken infinty engine oyununa çevirmeye gerek yoktu. ayrıca interrupt olayı güzeldi. Şimdi stat olaylari nasil yansiyacak merak etmiyor değilim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 7.62den sonra ben dönğo ja 2 oynıyamadım zaten cok ilkel geldi sistemi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 aynen, "kim önce spotlayacak" şeklinde geçiyordu zaten ja2. onu da sadece level etkiliyordu. "sen dur ben vuruyorum şimdi, turn bitene kadar ölmezsen sen vurursun" gameplay'ini kaldırmıyor bu tür. ölümcül çünkü tek bir saldırı bile. klasik rpg'ler gibi dayak ye ye sonra heal bas gibi olaylar yok, popon açıkta kaldı mı gg. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 abi başka türlüsü yok ki. Tür bu zaten anlattığın şey ki güzel. Bence öyle cok daha taktiksel oluyor.Saniyede yüzlerce kurşunun havada uçuşabildiği bir dönemde dur*emir ver*izle durdur olayı cok makul değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 tür o diye birşey yok ki, real-time olanı var, turn-based olanı var. ikisinin arasındaki fark birisi gerçekliği simüle ediyor, öbürü birisinin kafasından yazdığı oyun kurallarını. zaten hangi olayların pause yaptırması gerektiğini, oyunu ne kadar yavaşlatması gerektiğini (7.5 kat yavaşlatabiliyor ki böyle tek tek sayılıyor m249 atışları dahi, yapamadım yetişemedim diye bir olay yok planlı oynayan insan için) veya nereye kamerayı odaklaması gerektiğini ayarlayabiliyorsun, 200apm filan yapmana gerek yok oynayabilmek için. turn-based'den farksız plan kurmada rahatlık olarak ama saçma değil sadece. öbür türlü "dur ben şimdi interrupt yaptım, otur yerine" nedir? adamların gözlerinin önünde koşa koşa bir coverdan diğerine geçiyorsun filan, böyle seyrediyorlar. bu yokken o vardı, onu oynadık daha iyisi olmadığından. ama gerçekçilik üzerine kurulu bir oyunun kızmabirader gibi işlemesi bence mantıksız. heroes olur filan eyvallah da squad tactic oyununda "şu kalan turn puanlarıyla ne yapsam, ateş etmeye yetmiyor bari iki adım atayım yana anlamsızca" gibi bir oynanış üzüyor beni. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 1.13versiyonu var silah doğrultma falan bana gayet doğal geliyor. Şimdi normal bir strateji olsa rts tamam ama bunda yediğin mermi AP'den de götürüyor yaralanan merc'i eski haline dönderebilmek cidden para istiyor.ve şöyle bir olay var 2 squad'a bölüp farkli yerlerden giriş yapmak falan kontrolü nerden baksan cook zor. açikcais gelsinde nasil gelirse gelsin oynicam. ama dediğim gibi türün karşılığı sayilabilecek bir oyun bu. zaten milyonlar peşinden koşmayacak bari eski oyuncularını düşünseymiş. gerçi modlarlar.umarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 7.62'de de mermi fatigue'den götürüyor, bayılıp kalabiliyorsun seramik plate dmg'yi emse bile. dmg sistemi aynı zaten, üstüne bir de adrenalin olayı var ki anlat anlat bitmez. silah doğrultma, belli noktaya nişan alma vs ja2'de ne varsa herşey ve fazlası var. apeiron da kapandı sanırım, benim umudum bu adamların 7.62'nin yaptığı düzgün şeyleri alıp daha da geliştirmesi. çünkü bu türün canlanabilmesi için oynanışın köhnelikten uzaklaşması lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 7.62 ne abi mod mu edit: buymuş tamam http://apps.metacritic.com/games/platforms/pc/762highcalibre editör/oyuncu notlandırma farkı çok iyi sgh Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 oha nerdeyse final fantasy 14 kadar iyiymiş HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 adrenalin den aklına kacırmıs eli titir titir titriyen tecrübesiz merc'e shotgun cıkarttırıp koştur aslanıp diye at gtibi koşturtmak... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 23, 2011 lol 1dk önce benzer bir an yaşadım lakin oyun göçerdi heh. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2011 steame eklenmiş ama 79.99 dolar oha! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Innuendo Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2011 hata var. http://store.steampowered.com/sub/11122/ burda tek bakinca 99$ diyor sdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2011 wishlistime ekleyeecktim geçende olmadı, daha tekli preorder yapmamışlar buna nedense Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 15, 2011 hastasıyım JA'nin, ama bakıyorum da en az 6 ay var çıkmasına, insan yılbaşına falan çıkartır bari ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Silphatos Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 http://www.rockpapershotgun.com/2011/10/31/jagged-alliance-reboot-not-turn-based/ Jagged Alliance Reboot Not Turn-Based Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Snake Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 turn based diilse iğrençmiş gerçekten. her saniye aksiyon arayan ve beyin aktivitesini sıfıra indiren oyunlar işte, tam amerikalı işi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Komutan Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Turn-based olmamasi oyunun aksiyon oldugu anlamina gelmiyor. Kullanilan sistem, Baldur's Gate veya Dragon Age'dekinin benzeri, oyunu istedigimiz zaman durdurup komut verebilecegimiz sekilde olacakmis. Hatta onlardan daha ayrintili, adamlarin hareketlerini detayli bir sekilde planlayip, senkronize hareket etmelerini saglayabilecekmisiz. Bir de bu zaten yeni ortaya cikmis bir sey degil, RPS'nin biraz gec haberi olmus. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Snake Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 1, 2011 sıran geldiğinde karar verip uygulayıp bi sonraki sırana kadar sonuçlarına katlanmanın yanında çok casual kaçıyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar