Aket-Atum Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Facebooka yazmış bir arkadaşım, şaka değildir büyük ihtimal. C/P said: baskent ekspresi ile pamukovaya yakın kaza yaptık,devrilme yok,lokomotif kötü,makinist vefat etmis,birinci vagondaki yolcularda da yaralanmalar var,yine de ucuz atlatılmıs bir kaza,herkese gecmis olsun 7 minutes ago via Mobile Web ·
goldbären Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 öldüyse kesin makinistin suçudur. zaten chpliymiş.
Aket-Atum Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 aynı arkadaş yeni birşeyler yazdı said: baskent ekspresi pamukova yakınlarında is makinasına carptı,lokomotif agır hasarlı idi,net olarak bildigim makinistin vefat ettigi,lokomotiften baska kötü haberler cıkmaz umarım,yolcular acısından kritik bir durum yok sanıyorum,birinci vagondan yaralılar olabilir,su an adapazarı ekspresi ile yola devam ediyoruz,transfer calısmaları devam ediyordur diye tahmin etmekteyim,herkese gecmis olsun tekrar about a minute ago via Mobile Web
Natanyal Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=XGdPzsEdNfI
dasaaa Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 baba işin tam ne olduğu ortaya çıkmadan gaza gelip "ehuahuahua hızlı tren" mode on yapmayın yalnız. bir görelim neymiş, ne değilmiş..
Aket-Atum Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Hızlı tren değil bu ekspres sanırım.
goldbären Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 hızlı tren değil yavaş iş makinasıymış işte. faşistçe atlamışım olaya
toggie Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 tv'de tren kazası haberi uzerine akp'nin hızlı tren reklamı cok iyi gider yalnız.
küheylan Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 yandaş medya haberleri saklıyor reörörö denmemiş.
Tatar Ramazan Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 http://www.hurriyet.com.tr/gundem/17905105.asp?gid=381
dasaaa Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 o haberin doğruluğu kesinleştikten sonra söylenen bir şey. emin olamadığım için bir süreliğine kapattık bile başlığı. sonra adamın yazdıkları güncellenince yeniden açıldı. kısaca, olay kesinleşirse, doğru ise evet o zaman denilebilir ve kullanımı da doğru olacaktır.
xaty Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Kontrolsüz hemzemin geçitte olmuş kaza. Çok sakat geçişler var cidden. Onlara basit bi otomatik sistem yapmak çok mu zor?
nutella yerim Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 zor degil masraflı,ondan yapmıyorlar
xaty Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 ölsün o zaman insanlar, kazalar olsun. masraf çıkarmayalım böyle büyük kaza olunca haber oluyor sadece, ya da okul servisine falan tren çarpınca.. yük trenleriyle, hayvan sürüleriyle, yayalarla az kaza olmuyor tren yollarında
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 xaty said: Kontrolsüz hemzemin geçitte olmuş kaza. Çok sakat geçişler var cidden. Onlara basit bi otomatik sistem yapmak çok mu zor? Her yolun durumu uygun olmayabiliyor. Trafik durumuna, yola göre falan değişiyor. Kontrolsüz hemzemin geçişlerde kazalar "geçilir lan bu mesafeden?" diyen, "ses gelmiyo geçeyim" diyen ve çok küçük bi ihtimalle de şansına/kaderine bağlı olarak aracı o anda teknik sıkıntı yaratan insanlar yüzünden oluyor. Trafik adabını kazanamamış olmamız büyük etken.
dasaaa Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 eahahah sorun düşünce yapımızda. abi halkın seçtiği ne yapar? halka hizmet eder değil mi? yol ayrımlarına darbe emici bariyer koydular. tv'ye çıkıp 2gün konuştular. demiryolları bi dahaki seçime işallah. reklam olarak kullanırız sonrasında. ben böyle dediğimde o parti, bu parti taraftarları bıdı bıdı ediyorlar da.. yahu hangi parti olursa olsun ben gördüğümü söyleyeceğim. benim verdiğim vergi ile bana caka satmak, bana reklam yapmak doğru değil. ama en önemlisi yapılmayanı herkes farkedebiliyorsa eğer bu hiç doğru değil. diğer yandan hemzemin geçitlerde güzel sistemler var. biri erken uyarılı sistemler. araçlar durmazsa harekete geçen akıllı sistemler yani. bariyer dışında. bariyer bir sistem değil, sadece uyarı gibi bişi. hindistan kullanıyor mesela bunları. keza onlarda da çok yer yok, yollar uygun olmayabiliyor. şehirleşme kötü. benim bildiğim abso demiryolu işi almıştı. tr'de neler yapıldığını söyler. benim arkadaşların yaptıkları işlerden tırtıkladığım bilgiler limitlidir nihayetinde.
SeaGle Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Abi bu olmayınca olmaz tam güvenlik; http://gizmodo.com/5796683/watch-this-insta+roadblock-murderize-a-15000lb-truck
dasaaa Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 level crossing safety management diye aratınca sağlam bişiler çıkıyor olsa gerek.
goldbären Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 SeaGle said: Abi bu olmayınca olmaz tam güvenlik; http://gizmodo.com/5796683/watch-this-insta+roadblock-murderize-a-15000lb-truck abi aslında bunlarla insanları taşıyacaksın. son sistem araçsız, gerdireceksin mesela bursadan, haliçe inecek adam.
vaperon Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Abi, sanırım National'da izlemiştim. Hindistan'da trenlerin birbirleriyle çarpışmalarını önlemek için kurulmuş bir algılama sistemi var. Makinist farketmese bile, lokomotif kendisi hızını düşürerek acil fren sistemini devreye sokuyor. İki tren de aynı anda frenleme yapıyor, bu tip kafa kafaya çarpışmalarını engelliyor. Trenleri way too overcrowded olsa da, aşırı dandik trenleri kullanıyor olsalar da, bu sistemi koymuş adamlar. Diyebilecek birşey yok. Suçu yine makiniste atarlar, olay da bu şekilde kapatılmış olur...
deadwoll Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Madem o kadar pahalı uyarı sistemi vs. yapmak, köprü yapsınlar geçidin üstüne. Çatalca'da yaptılar işte. Hem kendileri de kazanıyor, yancılarına vermeye ihale çıkıyor.
nutella yerim Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 devlete baglı kurumlarda işler hep sacmasapan yurur,konu ile ilgilenen mühendis pozitif bilim insanı da olsa ödenek isteyemezsiniz başınızdaki adamdan,hele tcdd gibi yiyeni cok bi kurumda bu daha da beterdir,ulastırma bakanlıgına baglı tr lokomotif ve motor san. de gecen yaz 2 ay staj yaptım,1500 işci + muhendıs ve 1500 memur vardı,dusunun bir fabrikada isci ve muh sayısına eşit memur var,kadrolasmayı siz hayal edin artık,başındaki adamında eşi akp hanım kolları başganıydı sadşlhgksaljkdh
nutella yerim Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 Mesaj tarihi: Mayıs 29, 2011 demem o ki her ne kadar ekonomik acıdan kalburustu olsak da simdilik,sosyal problemler,sehirlesme ve medeniyet babında 3.dünya ülkesiyiz malesef
Öne çıkan mesajlar