Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Başkent ekspresi kaza


Aket-Atum

Öne çıkan mesajlar

aynı arkadaş yeni birşeyler yazdı

said:
baskent ekspresi pamukova yakınlarında is makinasına carptı,lokomotif agır hasarlı idi,net olarak bildigim makinistin vefat ettigi,lokomotiften baska kötü haberler cıkmaz umarım,yolcular acısından kritik bir durum yok sanıyorum,birinci vagondan yaralılar olabilir,su an adapazarı ekspresi ile yola devam ediyoruz,transfer calısmaları devam ediyordur diye tahmin etmekteyim,herkese gecmis olsun tekrar
about a minute ago via Mobile Web
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o haberin doğruluğu kesinleştikten sonra söylenen bir şey.

emin olamadığım için bir süreliğine kapattık bile başlığı. sonra adamın yazdıkları güncellenince yeniden açıldı.

kısaca, olay kesinleşirse, doğru ise evet o zaman denilebilir ve kullanımı da doğru olacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

xaty said:

Kontrolsüz hemzemin geçitte olmuş kaza. Çok sakat geçişler var cidden. Onlara basit bi otomatik sistem yapmak çok mu zor?


Her yolun durumu uygun olmayabiliyor. Trafik durumuna, yola göre falan değişiyor.

Kontrolsüz hemzemin geçişlerde kazalar "geçilir lan bu mesafeden?" diyen, "ses gelmiyo geçeyim" diyen ve çok küçük bi ihtimalle de şansına/kaderine bağlı olarak aracı o anda teknik sıkıntı yaratan insanlar yüzünden oluyor. Trafik adabını kazanamamış olmamız büyük etken.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

eahahah sorun düşünce yapımızda.
abi halkın seçtiği ne yapar?
halka hizmet eder değil mi?
yol ayrımlarına darbe emici bariyer koydular.
tv'ye çıkıp 2gün konuştular.


demiryolları bi dahaki seçime işallah. reklam olarak kullanırız sonrasında.

ben böyle dediğimde o parti, bu parti taraftarları bıdı bıdı ediyorlar da.. yahu hangi parti olursa olsun ben gördüğümü söyleyeceğim. benim verdiğim vergi ile bana caka satmak, bana reklam yapmak doğru değil.
ama en önemlisi yapılmayanı herkes farkedebiliyorsa eğer bu hiç doğru değil.

diğer yandan hemzemin geçitlerde güzel sistemler var. biri erken uyarılı sistemler. araçlar durmazsa harekete geçen akıllı sistemler yani. bariyer dışında. bariyer bir sistem değil, sadece uyarı gibi bişi.
hindistan kullanıyor mesela bunları.
keza onlarda da çok yer yok, yollar uygun olmayabiliyor. şehirleşme kötü.
benim bildiğim abso demiryolu işi almıştı. tr'de neler yapıldığını söyler. benim arkadaşların yaptıkları işlerden tırtıkladığım bilgiler limitlidir nihayetinde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi, sanırım National'da izlemiştim. Hindistan'da trenlerin birbirleriyle çarpışmalarını önlemek için kurulmuş bir algılama sistemi var. Makinist farketmese bile, lokomotif kendisi hızını düşürerek acil fren sistemini devreye sokuyor. İki tren de aynı anda frenleme yapıyor, bu tip kafa kafaya çarpışmalarını engelliyor.

Trenleri way too overcrowded olsa da, aşırı dandik trenleri kullanıyor olsalar da, bu sistemi koymuş adamlar. Diyebilecek birşey yok. Suçu yine makiniste atarlar, olay da bu şekilde kapatılmış olur...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

devlete baglı kurumlarda işler hep sacmasapan yurur,konu ile ilgilenen mühendis pozitif bilim insanı da olsa ödenek isteyemezsiniz başınızdaki adamdan,hele tcdd gibi yiyeni cok bi kurumda bu daha da beterdir,ulastırma bakanlıgına baglı tr lokomotif ve motor san. de gecen yaz 2 ay staj yaptım,1500 işci + muhendıs ve 1500 memur vardı,dusunun bir fabrikada isci ve muh sayısına eşit memur var,kadrolasmayı siz hayal edin artık,başındaki adamında eşi akp hanım kolları başganıydı sadşlhgksaljkdh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...