Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v2.0 (+Motosiklet olayına yeni girmece)


import

Öne çıkan mesajlar

Satsam 600 cc almam lazım, ona da para yok :P. Seneye sezon başı satarım veya sorun çıkarmazsa bir sene daha gider.

Çıkardığım ders şu, Honda motorlar çok feci yağ yakıyor. Başınıza gelmeden de kimse bunu söylemiyor :P. CBR1000RR dahi yağ eksiltiyormuş. Artık yağ seviyesi bir mm düşse bile yağ eklicem, uzun yolda yanımda yağ bulundurcam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,

"Devirli kullanım sonrası 'amanın motor amma yağ yakmış' diye panikleyen genç :D" said:

Yanlış biliyor da olabilirim ama yüksek devirde her motor bir miktar yağ yakar. Hatta Audi devirli kullanım için yağ seviyesini daha düşük tutun diye kitapçığında not eklemişti.


Sizin motorlar da oldukça devirli makinalar. Bundan dolayı yağ yakmaları otomobile göre daha fazla değil midir? Mantıklı bir açıklama bulmaya çabaladım kendi çapımda :

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mesela cbr1000rr için İtalya'dan modele özel piston alıp takınca yağ yakma sorunu çözülüyormuş. Kısacası Japon bile olsa üretirken becerememişler :P, tayland'da vs. yerde yapılıyor zaten benim model, o yüzden piyango gibi yağ yakan bir motor çıkabiliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

seigen said:

Olay da şöyle oldu, otoyolda düzlükte 150'yle giderken bir anda hız 110'a düştü, öne çöktüm. En iyi frenlemeyi yapsam bu kadar hızlı yavaşlayamazdı. Şok oldum başta ama gaz verince yine hızlanıyor falan, pis benzin denk gelmiştir diye düşünüp biraz daha yavaş hızla devam ettim. Boğaziçi köprüsüne gelince trafik durdu, anca orada motordan acayip bir ses geldiğini fark ettim. Sonrasında da direkt eve geri döndüm :(.


Peki bu dediğin 150 den 110 a düşüşde, devir de düşdü mü ? Yoksa devir yükseldimi hani sanki vites küçültürken erken düşürünce devir bir anlık yükselir motor bağırır ve akabinde motor freninden dolayı yavaaşlar ya motor böyle ni oldu, yoksa gaz yemeyi kesip devirle birlikte hızdamı düşdü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
Kawasaki, ninja 250 r ın ardından 300cc lik, ninja 250 r ın tarzında ve hemen hemen aynı tasarımda yeni bir modeli piyasaya sürüyor 2013 de.

http://www.kawasaki.co.uk/Ninja300

Ayrıca 400 cc lik yeni bir model de geelcekmiş.

İlginç şeyler yapmaya başladılar. 250 den sonra 400 anlaşılırda, 300 cc biraz ilginç olmuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

paramecium said:

Selam,

Fark edilebilmek adına güzel bir şey :P



Saygılar.


Soyle bir sey yapmayi hep istedim de, cok zahmetli yaw :)

Yalniz o kadar led icin hepsine tek tek delik acmissa o kask 50cmden dustugunde karpuz gibi yarilir :)

Bizim bir proje icin Schutt firmasina gorusmeye gitmistik, kaskin onune 3cm lik bir delik actirmak icin 2 saat dil doktuk, dayanlikliligi cok fazla etkiler diye adamlar bir turlu kabul etmedi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

manve said:


paramecium said:

Selam,

Fark edilebilmek adına güzel bir şey :P



Saygılar.


Soyle bir sey yapmayi hep istedim de, cok zahmetli yaw :)

Yalniz o kadar led icin hepsine tek tek delik acmissa o kask 50cmden dustugunde karpuz gibi yarilir :)

Bizim bir proje icin Schutt firmasina gorusmeye gitmistik, kaskin onune 3cm lik bir delik actirmak icin 2 saat dil doktuk, dayanlikliligi cok fazla etkiler diye adamlar bir turlu kabul etmedi




Adamın yorumu var aşağıda,

"it's for costume only. I built it to wear at Burning Man. For protection you'd be better off wearing no helmet than wearing this. I carved out most of the styrofoam to fit all the electronicis in, and there's a thick metal battery back right behind your skull. And it'd be even worse for street bike use because blue lights are a DOT no-no and it'll distract all the drivers you're hoping don't run into you."

Kıssadan hisse adam da farkında :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Law said:

Benim akü boşalmış. Söküp tam olarak doldurayım diyorum şarj aleti var. Şimdi aküyü sökerken önce hangi kutup başı çıkarılıyordu ? Ve takarkende önce hnagisi takılmalı ?


4 kere akü değişti gözümün önünde hiç öyle bişeye dikkat ettiklerini görmedim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...