wastyrx Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 feysbuk ama görürsünüz umarım http://www.facebook.com/photo.php?v=400568743330288 moturlar için muayene istasyonları kurmuşlar çogzel olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 normal vizelerde pat pat geçiyoruz ama burda daha zorlaşır vize işlemleri... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Aynı şekilde bakılıyor abi bir değişiklik yok o kontrolde ekstradan yerimiz olacak daha iyi bence Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Diğer servis 2 günde motosikleti garantiden tamir etti, bugün teslim aldım. Tekrar rodaja başladım :D. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wastyrx Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Sat gitsin abi bence O_o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Satsam 600 cc almam lazım, ona da para yok :P. Seneye sezon başı satarım veya sorun çıkarmazsa bir sene daha gider. Çıkardığım ders şu, Honda motorlar çok feci yağ yakıyor. Başınıza gelmeden de kimse bunu söylemiyor :P. CBR1000RR dahi yağ eksiltiyormuş. Artık yağ seviyesi bir mm düşse bile yağ eklicem, uzun yolda yanımda yağ bulundurcam. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Selam, "Devirli kullanım sonrası 'amanın motor amma yağ yakmış' diye panikleyen genç :D" said: Yanlış biliyor da olabilirim ama yüksek devirde her motor bir miktar yağ yakar. Hatta Audi devirli kullanım için yağ seviyesini daha düşük tutun diye kitapçığında not eklemişti. Sizin motorlar da oldukça devirli makinalar. Bundan dolayı yağ yakmaları otomobile göre daha fazla değil midir? Mantıklı bir açıklama bulmaya çabaladım kendi çapımda : Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 1, 2012 Mesela cbr1000rr için İtalya'dan modele özel piston alıp takınca yağ yakma sorunu çözülüyormuş. Kısacası Japon bile olsa üretirken becerememişler :P, tayland'da vs. yerde yapılıyor zaten benim model, o yüzden piyango gibi yağ yakan bir motor çıkabiliyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2012 seigen said: Olay da şöyle oldu, otoyolda düzlükte 150'yle giderken bir anda hız 110'a düştü, öne çöktüm. En iyi frenlemeyi yapsam bu kadar hızlı yavaşlayamazdı. Şok oldum başta ama gaz verince yine hızlanıyor falan, pis benzin denk gelmiştir diye düşünüp biraz daha yavaş hızla devam ettim. Boğaziçi köprüsüne gelince trafik durdu, anca orada motordan acayip bir ses geldiğini fark ettim. Sonrasında da direkt eve geri döndüm :(. Peki bu dediğin 150 den 110 a düşüşde, devir de düşdü mü ? Yoksa devir yükseldimi hani sanki vites küçültürken erken düşürünce devir bir anlık yükselir motor bağırır ve akabinde motor freninden dolayı yavaaşlar ya motor böyle ni oldu, yoksa gaz yemeyi kesip devirle birlikte hızdamı düşdü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
seigen Mesaj tarihi: Eylül 2, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 2, 2012 Devirle beraber düştü. Çünkü 10k rpm gidiyordum, 10.5k rpm'de kırmızı çizgi başlıyor. Kırmızı çizgiyi geçse devir kesici devreye girerdi diye düşünüyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Selam, Fark edilebilmek adına güzel bir şey :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Kawasaki, ninja 250 r ın ardından 300cc lik, ninja 250 r ın tarzında ve hemen hemen aynı tasarımda yeni bir modeli piyasaya sürüyor 2013 de. http://www.kawasaki.co.uk/Ninja300 Ayrıca 400 cc lik yeni bir model de geelcekmiş. İlginç şeyler yapmaya başladılar. 250 den sonra 400 anlaşılırda, 300 cc biraz ilginç olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 300 ve 400 TRye gelmez diye tahmin ediyorum. Çünkü 250cc-600cc arası acımasız vergi grubuna düşmüs oluyo motor. Fiyatlar yükselince de insanlar az daha verip 600cc'ye kayıyorlar. 250cc gelir, 600cc gelir. Arasını getirmezler benim tahminim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Fikrimi söylemem gerekirse bunun gibi 40-50hp gücünde motorların hele bir de spor karakterli makinalar olursa sürüş zevkli olarak doğruğa çıkacağını düşünüyorum. Boşuna demiyorlar en zevklisi 250cc motordur diye. Daha güçlüsünde zaten gaz açamıyosun her zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Giovanni Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 beyler guzel makul fiyatli scooter ne var? bi de boyle modern gorunumlu dev olanlardan degil de vespa gibi vespa 200px gibi falan istiyorum daha ziyade. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 mondial 125 znu var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Giovanni Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Llama said: mondial 125 znu var sagolasin abi. asiri dandik degildir di mi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 cin malı abi ne beklersin ki yapboz gibi motor bunlar arkadaşta var bana çok küçük geliyor ben sağa sola dönemiyorum bunun direksiyonu yüzünden bir dene bakalım üstüne binince belki beğenmezsin bende böyle oldu çünkü Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Benim akü boşalmış. Söküp tam olarak doldurayım diyorum şarj aleti var. Şimdi aküyü sökerken önce hangi kutup başı çıkarılıyordu ? Ve takarkende önce hnagisi takılmalı ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 sokerken eksiyi sok once, takarken de once artiyi tak hani cok fark etmez ama sokerken once artiyi sokup saseye degdirirsen kisa devre yaptirmis olursun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
manve Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 paramecium said: Selam, Fark edilebilmek adına güzel bir şey :P Saygılar. Soyle bir sey yapmayi hep istedim de, cok zahmetli yaw :) Yalniz o kadar led icin hepsine tek tek delik acmissa o kask 50cmden dustugunde karpuz gibi yarilir :) Bizim bir proje icin Schutt firmasina gorusmeye gitmistik, kaskin onune 3cm lik bir delik actirmak icin 2 saat dil doktuk, dayanlikliligi cok fazla etkiler diye adamlar bir turlu kabul etmedi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zipzip Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 motoru hortumla falan yıkamak zarar verir mi alete? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
gleoddyn Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 manve said: paramecium said: Selam, Fark edilebilmek adına güzel bir şey :P Saygılar. Soyle bir sey yapmayi hep istedim de, cok zahmetli yaw :) Yalniz o kadar led icin hepsine tek tek delik acmissa o kask 50cmden dustugunde karpuz gibi yarilir :) Bizim bir proje icin Schutt firmasina gorusmeye gitmistik, kaskin onune 3cm lik bir delik actirmak icin 2 saat dil doktuk, dayanlikliligi cok fazla etkiler diye adamlar bir turlu kabul etmedi Adamın yorumu var aşağıda, "it's for costume only. I built it to wear at Burning Man. For protection you'd be better off wearing no helmet than wearing this. I carved out most of the styrofoam to fit all the electronicis in, and there's a thick metal battery back right behind your skull. And it'd be even worse for street bike use because blue lights are a DOT no-no and it'll distract all the drivers you're hoping don't run into you." Kıssadan hisse adam da farkında :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Llama Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Law said: Benim akü boşalmış. Söküp tam olarak doldurayım diyorum şarj aleti var. Şimdi aküyü sökerken önce hangi kutup başı çıkarılıyordu ? Ve takarkende önce hnagisi takılmalı ? 4 kere akü değişti gözümün önünde hiç öyle bişeye dikkat ettiklerini görmedim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 17, 2012 Anlamadığımdan soruyorum bende :), bir kaç kere elektrik çarptı bana iyice paranoyak oluyorum elektrik işlerinde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar