Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Motor sevdalıları için v2.0 (+Motosiklet olayına yeni girmece)


import

Öne çıkan mesajlar

Eksozun kuyruk altından çıkması güzel görünüyo ama direk ağırlık merkezini yükseltiği için handlingde direkt dezavantaj.

Bu arada triumph'ın bu ay birkaç dergiye verdiği reklamda hep aynı şey var. neden orjinali varken çakmasını alıyosunuz diyo adamlar. E haklılar yani bi yerde, sittin senedir 3 silindirli motor üreityo adamlar. Ne zaman ki 4 silindirli motorlar karaktersiz oldular diye avrupalılar burun bükmeye başladı, Yamaha hemen alın lan 4 silindirli diil işte diye bunu çıkardı

edik: Abi motoru cağ kebabına benzetmesi süper ya :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aaa ne güzel konu!

Şimdi ben de istiyorum bunlardan bir tane. Bineyim üstüne vurayım kırbacı.

Bahçelievler, bakırköy - zincirlikuyu arası gideceğim. Hayatımda daha önce motor hiç kullanmadım
Racing de ciddi anlamda korkuyorum =)
Enduro çok güzel ama başlangıç için hep cross var yol motoru tarzı yok.
Chopper çok gönlüm gidiyor

Şimdi başlangıç olarak max 250cc bir şey almak istiyorum da
E-5 te kullanmak ne kadar tehlikeli olur ciddi anlamda korkutuyor barzolar beni.

Başlangıç için nasıl bir model almalı?

teşekkürler :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aktiftablet said:

Bu arada triumph'ın bu ay birkaç dergiye verdiği reklamda hep aynı şey var. neden orjinali varken çakmasını alıyosunuz diyo adamlar.


Güzel motorda, 38,000 TL fiyatı yukardaki resimlerini koyduğum 675cc lik motor. Bu fiyatlar ile Türkiyede pek satış yapamazlar. mt09 alternatifi ki gayet de güzel yorumlar var 25,000 tl.

Yoksa bende isterim :).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dusuncelihayvan said:

Aaa ne güzel konu!

Şimdi ben de istiyorum bunlardan bir tane. Bineyim üstüne vurayım kırbacı.

Bahçelievler, bakırköy - zincirlikuyu arası gideceğim. Hayatımda daha önce motor hiç kullanmadım
Racing de ciddi anlamda korkuyorum =)
Enduro çok güzel ama başlangıç için hep cross var yol motoru tarzı yok.
Chopper çok gönlüm gidiyor

Şimdi başlangıç olarak max 250cc bir şey almak istiyorum da
E-5 te kullanmak ne kadar tehlikeli olur ciddi anlamda korkutuyor barzolar beni.

Başlangıç için nasıl bir model almalı?

teşekkürler :)


e5te kullanmak için büyük motırdan ziyade tecrübe lazım. Hem motorla tecrübe hem de trafik tecrübesi. Araba kullanıyosan avantaj senin için trafiği okuma noktasında
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dusuncelihayvan said:

Bahçelievler, bakırköy - zincirlikuyu arası gideceğim.

Şimdi başlangıç olarak max 250cc bir şey almak istiyorum da
E-5 te kullanmak ne kadar tehlikeli olur ciddi anlamda korkutuyor barzolar beni.

Başlangıç için nasıl bir model almalı?


her gün bakırköy-zincirlikuyu arası motor kullanıyorum, işe gidiş-geliş saatlerinde kullandığım için çok trafik oluyor. Çoğunlukla emniyet şeridini sömürüyorum, ama çok dikkat etmek gerekiyor. Sol ayna kullanma özürlü bir sürücü kitlesi var ülkemizde, aynaya bakmadan sola kıran çok oluyor.

Neyse barzo sürücüleri geçersek, küçük bir motorla başlayabilirsin. Duke 200 kullanıyorum ben, tam bir şehir içi canavarı. Küçük olması ve kullanımının kolay olması sayesinde her yere girip çıkabiliyorum. tavsiye ederim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İran Gezi Raporu

Her şey bundan 7-8 ay önce başladı kışı bitirmemize az kalmış bahar kapılarını aralamış bize nispet yaparcasına kapının arasından arada bir gülümsüyor herkezin kanı kaynıyor.



Gene bir Çarşamba toplantısı o zamanlar sigara yasağı cıkmış Kafkasta kapının önünde tellendiriyoruz cigaraları.

Kesmiyo beni artık kısa mesafeler şöyle poponun nasır tutacağı döndüğümde yeni taktıracağım lastiklerin biteceği gün aşırı 1000 Kilometre çevireceğim uzun rota peşindeyim Fas deniyor İtalya deniyor Alpler deniyor İspanya deniyo yok olamss benim daha egzotik bakir ve en önemlisi benden vize istemeyen bir yere gitmem lazım.

O aralar Şengen veren yengelerle problemim var çünkü Birden bi İran lafı geciyor tamam diyorum İran Persopolis mükemmel rota vizede istemiyorlar.

Çalışmam lazım şimdi, aslen İranlı fakat Bursa’da veterinerlik yapan ve sık sık şirkete gelen Hüseyin’e yapışıyorum mayıs sülüğü gibi Bana İran’ı anlat diye anlatmama gerek yok diyor git ve gör. Eee gidecezde(gidipte görünce çok utanacağım soruyu soruyorum) başımızı belaya sokmayalım oralarda neler görüyoruz bak televizyonlarda yazılı basında diye .Birşey olmaz diyor ve gezip göreceğimiz ana arterlerin isimlerini çıkarıyoruz beraber.Tebriz,Esfehan.Şiraz,Kum,Persapolis ,Kahsan,Kazvin,Karaj,Delijan,Zanjan gibi

Şimdi rota zamanı google maps’ten şehirler arası mesafeleri hesaplıyorum ama bana bi harita lazım yok anasını satayım hiçbir yerde İran haritası açıyorum umutsuzca konsolosluğa telefonu motosikletimle sizin memlekete gelecem ama haritam yok diyorum bide varsa konaklama ve gezilecek yerler hakkında bilgi tamam gönderelim hemen diyorlar ve benim için altın değerindeki bir çok doküman ve harita gönderiyorlar anaaa ne küsel Bu arada Zafer Bozkaya’nın İran gezi rehberi geciyor elime türkçe tek yayın ve içinde iranla ilgili her şeyi bulmak mümkün heyecanım bi kat daha artıyor.

Uleyn bide rehber bulabilsem derken Hüseyin geliyor birkaç gün sonra ve Teyzesini Oğlu Babek ‘in bizi Tebrizde beklediğini söylüyor.Bi gezenti daha ne isteyebilirki.

Anaa iş iyice ciddiye biniyo pasaport evet pasaportu yenilemem lazım hemen alel acele 10 ytl ye Demirtaş’tan aldığım beyaz gömleğim ve fotoğrafcıda bulduğum borda şal desenli iğrenç bi kravatla iiti hani şu uzaydan gelen yaratık profilinde fotoğrafım ve nüfus kağıdımla emniyete gidip pasaportu çıkarıyorum

Bu arada İstanbul’a gidip Turing kulübünden de gerekli evrakları hazırlamam lazım iki ayağım bir papuca girdi gitmeden telefonla arayayım diyorum cevap olarak oraya kadar gitmemin gerekmediği bankaya 200 usd depozito yatırarak alındı kağıdıyla birlikte Gürbulak sınır kapısında ki Turing kulübünün 24 saat açık olduğunu ve işlemlerimi buradan halladebileceğimi söylüyorlar. İran’da uluslar arası ehliyete ihtiyacınız yok sigortanızı da isteğe bağlı olarak yaptırıp yaptırmamakta özgürsünüz .Ama 10 günü geçen motosiklet gezileri için geçici İran plakası çıkarmanız gerekiyor.Biz 9 gün kaldığımız için bu masraftan da yırttık.

Her şey zenit saat gibi mükemmel işliyor ama bunu hanıma işlemem lazım haberi yok daha garibimin geleneksel sülale iftarında buluşuyoruz bütün akrabalarla zaten geç kaldığım iftar yemeğine herkesi selamlayarak oturuyor ve iki lokmada bitiriyorum yemeğimi karşılıklı nasılsınızlardan sonra Çarşamba toplantısına yetişmek için erkenden kalkıyor ve herkese iyi bayramlar diyorum (daha bayrama 10 gün var)şakın ve eblek bi ifadeyle yüzüme bakıyorlar ve bayramda İran’da olacağımı söylüyorum hatuna sarıyo millet ne işi var diye İran’da bilmiyolarki garibiminde onlarla birlikte öğrendiğini ufak bi kıyamet sonrası ciddiyetimi anlıyor az destek tam köstek yola devam.

Bavulları toplamam lazım şimdi giyecekler tamam yazlık mı kışlık mı takım giysem diye düşünürken yazlıkta karar kılıyorum ve bu kararımın ne kadar isabetli olduğunu yolculuk sırasında anlıyorum motosikler çin gerekli malzemeleri:lastik tamir seti,lastik pompası,zincir yağı,far ampulü,debriyaj ve gaz teli,ilk yardım seti,gerekli anahtar takımları ve levyeler vs. Her ne kar İran’da benim ihtiyacım olmasada benden sonra gideceklerin faydalanması için rotaları konaklama yeme içme ve görülmesi gereken yerlerin belirlenmesi için Garminimi de alıyorum yanıma Ramazanda gideceğim için yolculuk esnasında aç kalma ihtimalime karşın Nutellamıda topkasenin en nadideyerinde alıyor yerini.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...