Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Sümeyye Erdoğan'ın kaş göz hareketine kıllanması


mani

Öne çıkan mesajlar

du bu sayfaya da alim, şimdiye kadar okudugum haberlerde vs ne olduguna dair en çok bilgi bunda var çünkü.

ahmedinejad said:

devlet tiyatrosundan bir oyuncu şöyle yazmış


said:
bir gün biri çıkıp da "öyle bir gün gecelek ki, bir gün bir yerde sümeyye erdoğan'ı savunmak durumunda kalacaksın" dese, okkalı bir "ha siktir ordan" der giderdim.

o gün de gelecekmiş meğer.

olayın kahramanlarından biri olan (ki haberde ismi dahi geçmiyor) sipahibaşı rolündeki "tolga tuncer"'in cümbüş sahnesinde seyircilere sataşmasının yersizliği devlet tiyatroları kulislerinde sıkça konuşulan bir konudur. her ne kadar haberde metinde geçtiği iddia edilse de bu sataşmalar tamamen tolga tuncer'in götünden uydurduğu seyirciyle bağ kurma çabalarından öteye gidemez. ki tolga tuncer'in bu konuda oyunun yönetmeni şakir gürzumar tarafından çok daha önce uyarıldığı da kulağıma gelenler arasında. (hatta ve hatta tolga tuncer'in bu sataşmaları şakir gürzumar'ın izlediği oyunlarda yapmaktan özenle kaçındığı da oyuncular tarafından bilinir.)

fakat bu sataşmalar genelde seyirciye sevimli görünme çabaları olduğundan dolayı izleyiciler genelde pek takılmazlar. yukarıda da söylediğim gibi "gereksiz" ve "keyfi" bulmamdan dolayı yapılmaması gerektiğini savunan ben bile izlediğim oyunlardan birinde sataşmalardan biri bana denk gelince gülüp geçmiş, tepki verme gereği duymamıştım.

düne kadar olayı genç osmanda oynayan bir kaç arkadaştan "aabi tolga gene takıldı seyircilerden birine hatun kalktı gitti ardından 200 kişi daha kalktı gitti olay oldu görmen lazımdı." şeklinde duyan ben tepki veren seyircinin sümeyye erdoğan olduğundan bile haberim olmadan "kalktıysa hakkıdır abi, millet oyun izlemeye geliyor oraya. sahneden üzerine laf atan bi adama saygı göstermek zorunda değil." şeklinde tepki vermiştim ki muhabbetin devamında tolga tuncer'in "takılma" kalıbından biraz çıkıp bariz bir şekilde terbiyesizlik yaptığını öğrendiğimde (ki detayları çok merak edene mesajla onu da açıklarım) kalkıp giden seyirciye bir kez daha hak vermiştim.

az önce radikal okurken denk gelen haberle bu kadar içinde olduğum bir olayın kahramanlarından birinin sümeyye erdoğan olduğunu görünce şaşırdım haliyle. fakat sonra sözlüğe girip hakkında yazılanları okuduğumdaysa sadece "güldüm."

olayı bilmiyorsunuz,
oyunu bilmiyorsunuz,
oyuncuları tanımıyorsunuz,

gazetedeki haberde ne yazdığı pek de umrumda değil (ki olayla alakasız şeyler yazıyor) bu üçünden herhangi biri hakkında zerre fikri olmayanların konu hakkında yorum yapmaması gerektiğini düşünüyorum.

komik oluyor zira.

salonu terk eden seyircinin ahmet, mehmet veya sümeyye erdoğan oluşu beni ilgilendirmiyor. bu keyfi terbiyesizlik karşısında tepkisini kişisel olarak koymuştur ve bu durumda (benim gözümde) tamamen haklıdır. bakın ardından kalkıp giden polis okulu ekibi konusuna girmiyorum. o apayrı bir konu. fakat kimse bana kalkıp da sahnenin kutsallığından, sahnedeki oyuncunun söylediklerinin karakterin söyledikleri oluşundan kişisel algılanmaması gerektiğinden falan bahsetmesin.

yukarıda da defalarca söylediğim gibi tolga tuncer'in her oyunda yaptığı reji dışı sataşmalar tamamen oyuncunun götünden uydurduğu kendi şovunu yapma çabasıdır. (yine oyunda oynayan arkadaşların sürekli söylediği kadarıyla) bazen yer yer haddini aştığı oluyormuş fakat genelde seyirciler buna gülüp geçiyor fakat (tekrar söylüyorum) kimse bunu kaldırmak mecburiyetinde değil. kaldıracak insan var, kaldıramayacak insan var. tolga bey bu riski alıyorsa yaptığının da arkasında durmalı. üzerine çıkıp oyun oynadığı o sahne "karakter" kalkanına bürünüp seni izlemeye gelmiş insanlara terbiyesizlik yapma yeri değil.

not: şu kadar yazıdan sonra "birader sen kimsin" diyenler için. oyuncuyum efendim, devlet tiyatrosunda.



bir de kadının peşinden tüm herkesi çıkaran işgüzar polis amirlerini de kutluyorum cidden. eminim bir prim alırlar bu yalakalarından ötürü.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aket-Atum said:

Napolyonn said:

gayette salon terk edilir hatta en yumuşak tepkiyi vermiş. başka birisi olsa oyun arasını bekler sen ne kaş göz yapıyosun diye kavga bile çıkar.

zaten gelenin başbakan ın kızı olduğunu biliyolardır önceden aklınca espri yapmaya çalışmış ama düpedüz salaklık yapmış. kendinizi sümeyye nin yerine koyun oyunu izlemeye gelmişsiniz salağın birisi oyun oynarken göz kırpıyo sana bi de bunu sadece sen değil tüm salon görüyor ne düşünürsünüz?


barkovizyonda sümeyye erdoğan var değil m isürekli?


abi tiyatroda oyun oynayan degil sümeyye. izleyici o. hey allam ya.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

adama mesaj atıp sordum nedir o açıklayamadığınız mevzu diye. şöyle bir cevap geldi.
said:
yahu tolga genelde "ne haber?" falan diye sataşıyor tepki alamayınca da "ohooo adam uyuyor biz de kiminle konuşuyoruz" tarzı bi mimik veriyor. ondan sonraki sahnelerde de "bu senin için" diyip elindeki tefi yukarı kaldırıp belden vurmalı bi hareketle (ki argoda yerleştirme dediğimiz olay :)) bir kaç defa çalıyor.

yani, terbiyesizlik. başka bir şey değil. bir de bunlara ek olarak sanırım sümeyye erdoğan sakız çiğniyormuş. sakızına bi kaç laf atmış, üzerine bunları yapınca hatunda şalterler atmış.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olitere said:

hm bu durumda olayı abartan sümeyra değil Reİz havasındaki polisler oluyor


hayır orda o kadar oyuncu ve seyirci varken de abartan Sümeyye oluyor. kendini dünyanın merkezi ve İstanbuldaki tek kadın zannederek, ve bir göz kırpmayı hakaret (muhtemelen taciz şeklinde bir hakaret) olarak algılamanın yanlışlığını geçtim "bana terbiyesizlik" yapıldı diye onca oyuncu ve seyirciye terbiyesizlik yapmasına kadar bir çok açıdan hatalı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mani said:

salam yiyordum lan barkovizyon lafını duyunca monitöre dağıldı parçalar ahahahaha

ailecek şöyle Spartacus, Rome, Nip/Tuck falan izleseler açılırlar kendilerine gelir Erdoğan ailesi.


abi nedense ne zaman barkovizyon desem birileri gülüyor. yanlış mı kullanıyorum acaba kelmeyi diye kıllanıyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ahmedinejad said:


said:
yahu tolga genelde "ne haber?" falan diye sataşıyor tepki alamayınca da "ohooo adam uyuyor biz de kiminle konuşuyoruz" tarzı bi mimik veriyor. ondan sonraki sahnelerde de "bu senin için" diyip elindeki tefi yukarı kaldırıp belden vurmalı bi hareketle (ki argoda yerleştirme dediğimiz olay :)) bir kaç defa çalıyor.



burda yazanlar da oldukça garip, oyundan bağımsız olarak bu adam sahneden "bu senin için", "ne haber" gibi şeyler mi diyor yani? oyuncunun seyirci ile iletişime geçtiği tarzdaki oyunlarda belki olabilir böyle şeyler ama bir oyuncunun durup dururken herhangi oyun ortasında seyirci ile konuşması saçma geldi bana. nerde yazıyor bu yazı
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

escape said:

mani said:

http://nimg.sulekha.com/entertainment/original700/bono-recep-tayyip-erdogan-sumeyye-erdogan-2010-9-5-9-10-15.jpg

bunlar ana kız çuval giyiyorlar anlaşılan.

abdest bozuluyo mu böle tutunca erkek elini?


adam ünlü ondan bişey olmaz
ünsüz olsa kaçar abdest
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mani said:

sakızını şişirip patlattıysa tadından yenmez. iyice kudurmuştur oyuncu daha bi gazla göz dikmiştir.


"ilk önce o başlattı!!!"



tüm olayın günümüzde değil de anaokulunda geçmesi gerektiğini düşünen tek ben miyim?

-ilk önce o başlattı!!!
+ama bana böle yaptı -parmakla göz kırpan gözünü işaret ederek, göz kırpar üstüste-
-önce o sakız patlattı ama!

haber netleşsin hele bi.. böyle başkasından duyunca çok çocukça geliyor kulağa. gazeteciler iki tarafa da gitmiştir bilgi alsın diye.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...