STY Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Yani yeter , birileriyle paylaşmam lazım yoksa küfürü sallıyacam , olan bana olacak. Abi elemanların (hepsiburada.com) müşteri hizmetleri tam bir facia! 1 değil 2 değil , adamlar kamera şakası gibi yani resmen BOT koymuşlar , robot asimo'yu oturtmuşlar sandalyeye , alışveriş sitesi yönetmeye çalışıyorlar yazık , hakkaten yazık. Kargo şubesi değişikliği ricası ile bir yazı yazdım. Olur veya olmaz de arkadaş bana. Onun yerine gelen cevaplara bakın. Böyle ilgisiz , umursamaz bir müşteri hizmetleri. Böyle amatör çalışıyorlar ama milyon TL'leri de götürüyorlar. soru ***** no lu satın aldığım ürünü , Aras Kargo Erenköy Şubesine yönlendirirseniz çok memnun olurum. Fikirtepe şubesi çok daha uzak kalıyor. Aynı adrese gönderilecek olası diğer bütün alışverişlerim için de Aras Kargo Erenköy şubesinin kullanılması şekilinde sisteminizde değişiklik yapılmasını rica ederim. Teşekkürler cevap Siparişlerin gönderim süreci, kredi kartı güvenlik kontrolünün tamamlanması veya havale/eft ödemenizin onaylanmasıyla başlar. Ortalama gönderim süresi ürün gruplarına göre değişebilmektedir. Süper Hızlı Gönderi'deki ürünler 24 saat, genel olarak diğer ürünler ise ortalama 1-3 iş gününde kargoya verilebilmekte olup nadiren tedarik sürecine bağlı olarak kısa süreli gecikmeler yaşanabilir, bu durumda size e-mail ile bilgi verilir. Ayrıca bazı ürünler sipariş üzerine üretildiğinden teslim süresi daha uzun olabilir. Siparişlerde, erken gönderilebilecek ürünler için kısmi teslimat talep edebilirsiniz (kısmi gönderiler ücretsizdir). soru ben siparişler nasıl gönderilir diye sormadım . aras kargo ile bana gönderilen kargolar fikirtepe şubesine yönlendiriliyor. fikirtepe benim bulunduğum bölgeye uzak. tüm siparişlerimin erenköy şubesine yönderilmesi ile ilgili sisteminizde değişiklik yapılmasını veya not düşülmesini rica ediyorum tekrar. teşekkürler cevap ***** nolu siparişinizin teslimatının yapılasını talep ettiğiniz açık adresinizi tarafımıza iletmenizi rica ederiz. Saygılarımızla... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Akhlaur Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Acer da şablon mailler ile cevap veriyor müşteri hizmetlerine atılan maillere.Bunlar da öyle yapıyor galiba. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Klapaucius Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Hiçbir siteden düzgün cevap alamadım şu vakte kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BonePART Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 hepsiburada inanilmaz ya call centeri war bulmak icin arastirma yapman laizm sitee yazmiyo Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Zaybird Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Klapaucius said: Hiçbir siteden düzgün cevap alamadım şu vakte kadar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
STY Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 2 gün önce gönderdim bu mesajı. Bugun, mesajlarımı umursamadan tekrar fikirtepe şubesine göndermişler paketi. Akıllara zarar bir ekip. Parayı al , kargola gönder . Bu kadar kolay sanki hizmet vermek. Ne bir telefon ne yetkili bir isim. Allah akıl fikir versin hepsine. Bir daha alışveriş yaparsam **p olayım.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fixmen Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Hepsiburada dünyasına hoş geldiniz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 **p does not compute havele ile yapıyorsan açıklamalar kısmına yazabilirsin aslında mail ile eşleştirmeye kasmamışlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Elarine Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 ben bir telefon için 1 ay beklemiştim. Stoklarda mevcut görünen ürün için hem de. her seferinde " tedarik sürecinde ürününüz en kısa sürede kargolanacaktır" mavalı okundu. ama sadece 1 kere böyle oldu. geçen hızlı gönderiyle tablet PC siparişi verdik elimize geçti zamanında. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ShadowFax Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 müşteri hizmetleri konusunda hizlial yönetir. ne alsam öbürsü gün elimde oldu. hepsiburada çok leş Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dusuncelihayvan Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 hizlial.com gerçekten müthiş. Daha önce bir şey almıştım sonra kart provizyon vermedi diye alamamıştım 1 hafta sonra almak istediğim fiyatı yükselmişti kurdan dolayı bi de zam yapmışlardı eski fiyattan almak istedim direk verdiler =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 kullanmayın. epeydir sıfır müşteri desteği. sikayetimvar'da şikayetler stack olmaya başlamış o derece... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 19, 2011 hiç bir şeyin müşteri hizmetleriyle sıkıntı yaşamıyorum şanslıyım herhalde :) bi ttnetin modemin kablosu takılı mı olayına uyuz olurum her aradıgımda.onun harici hb gittigidiyor yurtdışı siteleri falan filan o kadar şey aldık müşteri hizmetleriyle konustuk bi problem yaşamadım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dieevil Mesaj tarihi: Mart 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2011 hepsıburada ya mesaj atmıycaksınız arayıp 10 ıla 15 dakıka bekleyıp canlı kanlı adama yada hanıma bozugu calıcaksınız anca ozaman ıslemınız yolunda gıdıor .. bende yemın etmedım ama son aldıgım 2 3 sıparısım 10 gunden asagı gelmedı Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Mart 20, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2011 hepsiburada iyi yaa. 6-7 yıldır binlerce liralık alışverişte sıfır sorun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
STY Mesaj tarihi: Mart 20, 2011 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 20, 2011 @dieevil : telefonlarını vermen mümkün mü acaba ? veya başka bilen varsa. Bi hanzoya denk geldim kesin, adam hala şubeden teslim alamazsınız ürününüzü falan diye abuk sabuk mesaj'lar atıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dieevil Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 Merkezinin Bulunduğu Yer: İnkılâp Mah. Küçüksu Cad. No:70 34768 Ümraniye/ İstanbul Yer Sağlayıcı: D-Market Elektronik Hizmetler Tic. A. Ş. Telefon: 0212 444 15 47 * Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Buddha Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 21, 2011 Bende bimeksle sıkıntı yaşıyorum. Web siteye giriyorum orda bizde olmayan ürünleri sormak için M.Hiz arayın diyor. Arıyorum onlarda web siteden takip edin bilmiyoruz diyorlar. Bari bilgi verseler ona göre hareket edecem. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar