Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hepsiburada.com Müşteri hezimetleri!


STY

Öne çıkan mesajlar

Yani yeter , birileriyle paylaşmam lazım yoksa küfürü sallıyacam , olan bana olacak.

Abi elemanların (hepsiburada.com) müşteri hizmetleri tam bir facia! 1 değil 2 değil , adamlar kamera şakası gibi yani resmen BOT koymuşlar , robot asimo'yu oturtmuşlar sandalyeye , alışveriş sitesi yönetmeye çalışıyorlar yazık , hakkaten yazık.

Kargo şubesi değişikliği ricası ile bir yazı yazdım. Olur veya olmaz de arkadaş bana. Onun yerine gelen cevaplara bakın. Böyle ilgisiz , umursamaz bir müşteri hizmetleri. Böyle amatör çalışıyorlar ama milyon TL'leri de götürüyorlar.

soru
***** no lu satın aldığım ürünü , Aras Kargo Erenköy Şubesine yönlendirirseniz çok memnun olurum. Fikirtepe şubesi çok daha uzak kalıyor. Aynı adrese gönderilecek olası diğer bütün alışverişlerim için de Aras Kargo Erenköy şubesinin kullanılması şekilinde sisteminizde değişiklik yapılmasını rica ederim. Teşekkürler

cevap
Siparişlerin gönderim süreci, kredi kartı güvenlik kontrolünün tamamlanması veya havale/eft ödemenizin onaylanmasıyla başlar.

Ortalama gönderim süresi ürün gruplarına göre değişebilmektedir. Süper Hızlı Gönderi'deki ürünler 24 saat, genel olarak diğer ürünler ise ortalama 1-3 iş gününde kargoya verilebilmekte olup nadiren tedarik sürecine bağlı olarak kısa süreli gecikmeler yaşanabilir, bu durumda size e-mail ile bilgi verilir. Ayrıca bazı ürünler sipariş üzerine üretildiğinden teslim süresi daha uzun olabilir. Siparişlerde, erken gönderilebilecek ürünler için kısmi teslimat talep edebilirsiniz (kısmi gönderiler ücretsizdir).

soru
ben siparişler nasıl gönderilir diye sormadım . aras kargo ile bana gönderilen kargolar fikirtepe şubesine yönlendiriliyor. fikirtepe benim bulunduğum bölgeye uzak. tüm siparişlerimin erenköy şubesine yönderilmesi ile ilgili sisteminizde değişiklik yapılmasını veya not düşülmesini rica ediyorum tekrar. teşekkürler

cevap
***** nolu siparişinizin teslimatının yapılasını talep ettiğiniz açık adresinizi tarafımıza iletmenizi rica ederiz.

Saygılarımızla...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

2 gün önce gönderdim bu mesajı. Bugun, mesajlarımı umursamadan tekrar fikirtepe şubesine göndermişler paketi. Akıllara zarar bir ekip. Parayı al , kargola gönder . Bu kadar kolay sanki hizmet vermek. Ne bir telefon ne yetkili bir isim. Allah akıl fikir versin hepsine. Bir daha alışveriş yaparsam **p olayım..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben bir telefon için 1 ay beklemiştim. Stoklarda mevcut görünen ürün için hem de. her seferinde " tedarik sürecinde ürününüz en kısa sürede kargolanacaktır" mavalı okundu. ama sadece 1 kere böyle oldu. geçen hızlı gönderiyle tablet PC siparişi verdik elimize geçti zamanında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hiç bir şeyin müşteri hizmetleriyle sıkıntı yaşamıyorum şanslıyım herhalde :)

bi ttnetin modemin kablosu takılı mı olayına uyuz olurum her aradıgımda.onun harici hb gittigidiyor yurtdışı siteleri falan filan o kadar şey aldık müşteri hizmetleriyle konustuk bi problem yaşamadım :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...