Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

bu konuya bi açıklık getirmenin zamanı geldi.


kermit

Öne çıkan mesajlar

Nasıl oynadığına göre değişiyor mananın yetip yetmeyeceği herkeze göre..

Manan yetene kadar
Crit > spirit > int > haste/mastery

Manan yetiyorsa
Crit > int > haste/mastery > spirit

ayrıca haste abancaksanda,
riptide için(7tick default) ; 8 tick 915 haste 9 tick 2745 haste

earthliving için (4 tick default) ; 5 tick 1602 haste 6 tick 4805 haste

sana gearınla reforge + gem vs yapabileceğin haste mıktarını bunlara gore ayarla, fazladan 1 tick kazanırsın.
yani 915 haste dıyelımkı yaptın, 1 tıck kazandın, gearındakı haste ı 2745 e cıkaramıyorsan, kasmazsın 915 te bırakıp dıger statlara kasarsın, nasılsa cast tıme dısında bır avantaj saglamayacak vs..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

nasıl nasıl olabilir ? raidde kestiğin bossu birdaha keserken tahmin edersin normal şartlarda mananın dayanıp dayanamayacağını önceki kesişinizdeki mana durumunu goz onunde bulundurarak. yeni boss deniyorsanda gidersin ilk gun denersin, bakarsın duruma, yetmeyecek gibiyse abanırsın spırıt.. yetecek gibiysede haste abanırsın?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

950 yi geçtikten sonra haste çok da gerekli bi stat olmaktan çıkıyor.

Bence int>spirit çünkü eğer mana yetmiyorsa water shield glyphler 1 trinket değiştirir 2 reforge yaparsın ama gem olarak spirit takmaya karşıyım. Sen takıyor musun dersen de evet takıyorum. Ama ego tatmini için. Yeto olduğum için, mana yettiremediğim için vs vs..

1800~spirit çoğu şeye yeter de artar bile (mana poolun 85k+ ise)

Uzun lafın kısası, int int int int int ağbi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mana yetme olayları sadece shamana göre değil. eğer raid de gereksiz dmg alıyorsa onlar da çok etkiliyor. eskiden mana sorunu yoktu, gereksiz dmg da heal ile kapatılıyordu fakat şimdi zaten ucu ucuna yetiyor. yüzden kendi raidine göre ayarlıcaksın.

en önemli statın int, sonra spirit 2.1k civarına gelene kadar bence spirit git. en büyük ikilem haste ve crit arasında kalıyor. açıkca ben de çok kaldım arasında. en son crit ağırlıklı olarak gittim ama dengede tutmaya çalışıyorum açıkcası.

son 2-3 haftadır bakmıyorum ama worlds of logs dan bakarsan en çok hps yapmış shamanlara crit giden de var haste giden de. ama zaten gear yüzünden ben baktığımda critler %17 -20 arası haste de %4-8 arası idi sanırım. tam hatırlamıyorum. en iyisi kendi raidine göre ayarlamak. healing rain gibi büyülerde haste çok bariz daha önemli critten. ama eğer raidin healing rain içinde toplanmıyorsa. 2 kişi girip gerisi dagınık duruyorsa. o zaman crit git bari mana gelsin. gibi gibi.

şuan eskisi gibi kimse haste çok daha iyi diyemiyor. tek emin olunan şey mastery en gereksiz stat gibi şuan. son patch ile o da bufflanıcaktı da ne durumda bilmiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mastery aslında çok gereksiz değil. Chimaeron'a bakarsak en kolay shaman toparlar raidi orda değil mi? Sonra bossların kitleme skilleri var, seçiyo random 3 kişiyi deli dmg veriyo fln onları da shaman mastery si saolsun hızlıca healleyebilir.

Ama evet, daha yararlı olabilirdi mastery..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

barbu said:

mana yetme olayları sadece shamana göre değil. eğer raid de gereksiz dmg alıyorsa onlar da çok etkiliyor. eskiden mana sorunu yoktu, gereksiz dmg da heal ile kapatılıyordu fakat şimdi zaten ucu ucuna yetiyor. yüzden kendi raidine göre ayarlıcaksın.

şu mana olayı zaten ayrı dert
sağdan soldan dpsler aptal aptal damage alıyolar mecburen healing rain yada healing surge atıyosun
ulan su yakmıyo healing rain dediğiniz şey
16k mana istiyo. nede olsa healer healler diyip kafalarına göre takılan dpsleri heallemiycen aslında. benim görevim raidi ayakta tutmak ama dpsin görevide hasar vermek, hasar almak değil.
sinirlendim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...