Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Wow u Full ayarda oynatabilicek laptop?

FoShiZzle

Öne çıkan mesajlar

FoShiZzle said:

Ya bak simdi dellenecem haa adam utanmadan bana yalanci demis.
Daha dun 25 man BH yaptim ayarlar GOOD da bir kere bile takilmadi.
Laptopi aldigimdan beri duzenli guncellemerini yaparim, ekran karti surusu hep en son surumundedir, fanini duzenli temizlerim arti hard diski gereksiz seylerle doldurmam, duzenli defragment yaparim vs yani belkide sen kullanamiosun laptopini..Millet ilk ciktiginda crysis oynuyodu bu laptopla ozamanlar...

evet ben kullanmayı bilmiyorum. çok kral kart zaten 8600m, su gibi akıyor makine raidlerde falan, benim hatam.
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.tomshardware.co.uk/forum/64715-20-best-laptop-world-warcraft-cataclysm

Son 2 yoruma dikkat.

said:
stick with the asus g73 it has ati 5870 and i7 or another version with nvidia gtx 460.
it is a beast.it supports up to 16gigs of ram with a ful hd support.with that budget you can get a version of this laptop that has nearly everything max out.check it out
Reply to marios50
aunicornsighs 01-23-2011 at 06:48:58 PM

I recently got a Dell XPS 15. It has i-7, geforce gt 435m, 8gb ram, 500gb hd. I can play with everything on ultra and get 40ish fps in capital cities around the popular places and 60+ in the less populated spots in town and dungeons. Running around other places I get about 70fps.
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...