Vampire Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2004 Eveeeet...Doom 3'ü geride biraktik, seneler süren bekleyis yerini yeni bir bekleyise birakti (en azindan benim ve ID & Raven manyaklari icin) - QUAKE 4 Ravensoft'un (Jedi Knight serisi ve SOF 1-2 ile ün yapmis olan ve ID nin kardes firmasi olarak taninan firma) seneler önce basladigi ve Doom3 engine'i üstüne kurulu olucak olan Quake 2 nin devami niteligindeki yeni devam oyununun ilk 3d modellerinin ss leri internete düstü, senelerdir 3-4 concept resimlerinden baska resimler sunmayan firma bu resimlerin internete düsmesinden pek hosnut degil acikcasi...Ve acikcasi oyunu neden bu derece gizli sakli bi sekilde gelistirdikleride akilda farkli sorular uyandirmiyor degil... Raven orjinal 3d oyun engineleri üstünde cok güzel modifiyeler yapan bir firma - Bunun en güzel örnegi Ghoul Engine'i olmustu zamaninda (SOF 1-2 nin kullanildigi engine) ve yanlis hatirlamiyorsam Quake 3 motoru üstüne kuruluydu... Acikcasi daha kounsmak icin cooook erken ama asagida görülcek cok detayli 3d modellerin tek bir anlami var - Oyunun cikmasina 6 ay kala para biriktirmeye baslasak iyi olucak...[signature][hline]Dont make me more aggressive than devil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Black-ice Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2004 bi zamanlar doom3 için derdik bunları destur yaw. teheeyy[signature][hline]"karanlıktan babam çıksa vururum" Bonecrusher Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2004 Adamlar nvdiaya calisiyo bize degil bunu nalamak cok kolay bide bunu Fps bolumune acsaydin keske.[signature][hline]Cuce iste bildigin cuce Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vampire Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2004 said: Bonecrusher, 26 Ağustos 2004 11:16 tarihinde demiş ki: ...ha bi de FPS bölümümüz var, kimse iplemese de var.. E bone hakli haliyle :D...Daha oyunun asamasi hakkinda bilgi olmadigi ve buranin daha cok ragbet görmesi ve yeni cikan (ve cikacak) oyunlarin burda tartisilmasi nedeniyle buraya acmayi daha dogru buldum...[signature][hline]Dont make me more aggressive than devil... [Bu mesaj Vampire tarafından 27 Ağustos 2004 01:38 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2004 bu arada dikkat ederseniz sadece el gösterilirken bile 34 fps, gövdeyi gösterince 1,4 fps filan olmuş.. :-p doom3 motorunun modifiye edilmiş hali dahi olsa aynısı kullanılacaksa (ki zaten öyle olacağı baştan beri söyleniyordu ancak ben q4'ün d3'ten en fazla bir yıl sonra filan çıkmasını bekliyordum henüz motor fazla eskimeden, modifiye dahi olsa eski motor hep eski kalır) ben unreal engine 3 ile başedebileceğini pek sanmıyorum. ki şu resimlerdeki görüntüler de yine bump-mapping'e abanılmak suretiyle oluşturuluyorsa hl2 ya da farcry ile bu kadar kıyas edilip yeteneği sorgulanan doom3 motoru 2006'da çıkacak unreal motoruyla nasıl yarışır bilmiyorum.. benim id fanatikliğim doom'dan ibarettir ne de olsa, quake 4 ut2006'ya filan rakip olacaksa bastırsın epic ve unreal.. 8-) şu ss'ler güzel mi? güzel.. ama unreal engine 3 ile ilgili gördüklerimi unutturamadı bana ki (doom3'ün hl2'yi unutturduğu gibi) normal olanı da budur sanıyorum..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Abus Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 ya bizim ömrümüz beklemekle geçiyor ama bu arada çaktırmayın ama yaşlanıyoruz.[signature][hline]Love is Divine Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Griswold Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Modeller muhteşem gözüküyor da yine Doom 3'ün de yaptığı gibi bump mapping abanıp güzel grafik ehi diye yutturmaya çalışırlarsa ne anladım ben?:) Bide fazla anlamam bu grafik hedelerinden ama hareketli model üzerinde bump mapping in performansın içine edeceğini tahmin ediyorum. Bunu tahmin ederken tamamen sallıyorum:-). Neyse anlayan biri çıkar söler zaten:)[signature][hline]Roken brengt u en anderen rondom u ernstige achade toe MSN:[email protected] icq: 172758290 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 ya ben bu resimleri çok önce görmüştüm ama nerde? forumlarda sadece şu topiği bulabildim: http://forum.paticik.com/view.php?id=27989 benzer ss'ler var ama bu asker ss'i yok... Neyse Quake 4 hakkında, Hexen 1,2, Heretic 1,2 yapmış bir ekip. Jedi Academy, Jedi Outcast ve Soldier Of Fortune gibi klasikleri yapmış bir ekip. Büyük ihtimalle bize şahane bir Quake sunacak. Poligonlar çok fazla, çok hoş. Ama pek multiplayer olcakmış gibi gözükmüyor. Zaten modellerden Quake 2 havası seziyorum ki o oyunu çok severdim. Yine de Quake 2 gibi multiplayer destekli bir oyun olabilir. Sonuçta 2005-2006 gibi çıkacak oyun, o sırada bu poligonları kaldıracak ekran kartları çıkacaktır. Ama Sam'in de dediği gibi, bu sefer önünde Unreal Engine 3 çıkacak. Unreal sevmesem de, Unreal Tournament'leri çok seviyorum, ve çok başarılı multiplayer oyunlar. Quake 4'ün hem single, hem de multi üzerine baya bir düşmesi gerekiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… -Mandrake- Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 hep plastik tonlarını kullanmışlar o bıçak neki öyle oyuncak plastik bıçak gibi, adamı o kadar yuvarlaklaştırıcağına baba bi rambo bıçağı yapsalardı, yeni bişey yok daha fazla sistem isteyerek daha yuvarlaklaştırıyolar[signature][hline]Biz arzulanana değil arzulamanın kendisine aşığız M. Ali Yılmaz Campbell için: "gol makinesi diye aldık çamaşır makinesi çıktı" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Kaplanmamis mandrake hicbisey o yuzden plastik tonlari, Hepsi Maket gibi duruyo :)[signature][hline]Cuce iste bildigin cuce Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… screamer Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Grafikler güzel ama nasıl bir sistem ister Allah bilir ?[signature][hline]Lil'Alur for Shar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Leath Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 3d modelleme programinda su anda anladigim kadariyla,render vs edilmedigi surece abarti yavas olur o programlarda..normal yani 1.4 fps,hatta cok iyi bile bence :)[signature][hline]Ranger : Eldritch (Excalibur) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Chemical Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 bence ekran kartı biriktirmeye başlıyalım şimdiden 4 5 taneyi seri bağlarsak olur galiba:P[signature][hline]prensiplerim yoktur çatçut girerim her olaya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Sam Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 "Poligonlar çok fazla, çok hoş." hey yarabbi nasıl bir anlayıştır bu.. "çok şekerli, çok tatlı" demek gibi birşey yani. poligon basmaya kalsa olay sokakta rastlayacağın cad/cam'ci de zilyon poligonlu modeller yapar koyar önüne. mesele poligonu abartıp donanımı darboğaza sokmadan yakalayabilmek grafikleri. ki bu motor doom3 motoruyken ben gene bump-mapping'e fazla eğilmek zorunda kalacaklarını düşünüyorum, "uzaktan 10 yakından 0" sözlerinin değişmesi için modifikasyon yetmez.. :-p yaratıklar q2'den fırlama ama ben q4'ün sadece online fps görevi göreceğini sanıyordum q3 gibi.. ilginç..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Vampire Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 said: Sam, 27 Ağustos 2004 13:15 tarihinde demiş ki: "Poligonlar çok fazla, çok hoş." hey yarabbi nasıl bir anlayıştır bu.. "çok şekerli, çok tatlı" demek gibi birşey yani. poligon basmaya kalsa olay sokakta rastlayacağın cad/cam'ci de zilyon poligonlu modeller yapar koyar önüne. mesele poligonu abartıp donanımı darboğaza sokmadan yakalayabilmek grafikleri. ki bu motor doom3 motoruyken ben gene bump-mapping'e fazla eğilmek zorunda kalacaklarını düşünüyorum, "uzaktan 10 yakından 0" sözlerinin değişmesi için modifikasyon yetmez.. :-p yaratıklar q2'den fırlama ama ben q4'ün sadece online fps görevi göreceğini sanıyordum q3 gibi.. ilginç.. Sam öyle diyorsun ama doom3 e simdiden mod lar cikti ve advanced bump-mapping modlari var etrafta eger incelersen, en cok dl edilen modlar arasinda su an, oyundaki bump mappingi oldukca degistirip dahda gercekci bir hava veriyor, oyunu görmeden yorum yapmak bence gereksiz :) (hl2 cilere söylüyoz müttefiklerimiz basladi ayni seyi yapmaya, sus döverim :P )[signature][hline]Dont make me more aggressive than devil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bleeding Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Bunlar plastik askerlere benziyo[signature][hline]Artıkın ben de hacettepeli oldum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Vampire Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 said: HerenIstiaron, 27 Ağustos 2004 16:33 tarihinde demiş ki: Bunlar plastik askerlere benziyo cünkü daha onlar kaplanmamis modeller, 3d programiyla cizilmis sekli ve üstlerinde kaplama yok...[signature][hline]Dont make me more aggressive than devil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Sam Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 vampire kardeş 2004 yılında doom3 motoru birşey, 2006'da başka birşey. ha ille tutkal gibi yapışıp kalmak gerekiyorsa fikirlere, unreal warfare motoru henüz demode olmuş değil zaten ve şehir büyüklüğündeki alanları doom3'de 3 metrekarelik odadaymışım fps'siyle izleyebiliyorum gayet güzel ut2004'te.. :) ve bugüne kadar gördüğüm kadarıyla da modifiye edilmiş hiçbir motor yeni çıkmışlara yetişemiyor aradan iki yıl filan geçtikten sonra. şahsen unreal engine 3'ün modifike doom3 motorundan daha iyi olmasını bekliyorum hangi açıdan bakarsam bakayım.. ha öte taraftan oyun olarak ut2006 diye bir oyun olursa quake3'ü dövecektir zaten, o ayrı.. 8-) doom yönetir, quake emer..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Apache Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 ömrümüz doom ve quake grafiklerine bakıp,elimizde patlamasıyla geçiyor.[signature][hline]tksmtr! Krynn Online yakında.. geçici unhkar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… screamer Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Benim korkum acabe Quake 2 nin üzerine 3 ün çıkması gibi 4 üzerine de 5 çıkar mı[signature][hline]Lil'Alur for Shar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Disappear Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 modellere sole bi baktimda uzaktan 10 yakindan 0 ... 10 uzerinden 7 veriyorum =p[signature][hline]duty ... honor ... courage... *cough* semper fiiiii.... [Bu mesaj Disappear tarafından 27 Ağustos 2004 17:02 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 doom 3 motoru quake 4'e iyi gider, özellikle bol poligon kullancaklar, görselliğe daha etkili olucak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Sam Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 sen doom3 motorunu ilk çıkmamış haliyle beğenmedi n de iki yıl sonra mı beğeneceksin yani? :) bol bol poligon da katarlar böyle, hatta oyunun adını quake 4: atış poligonu yaparlar.. :horace:[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… kiddo Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Böyle esprileride atmak lazım tabi poligonla birlikte :P[signature][hline][email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 doom 3 motorunu beğenmediğimi kim söyledi? :) sadece doom 3, motoru yeterince iyi kullanamamış demiştim. ha ayrıca ben doom 3'ü beğenmemiştim, motoru değil, işin içinde quake ve raven olunca, yeni çıkacak quake 4, benim gözümde çifte torpil alıyor tabii ki :-P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 1 2 Sonraki 1.sayfa (Toplam 2 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön Paticik Tum Konular Paticik - Pati Tech Paticik - Pati Zone Paticik - Ilgi Alanlari Paticik - Yasam Paticik - Pati Do Paticik - Spor Paticik - Oyunlar Paticik - MMORPG turleri Paticik - Garbage Son Mesajlar Ana Sayfa Oyunlar Bilgisayar Oyunları Quake 4 - 3D Model Resimleri × Üye misin? Giriş yap Kaydol Bağış Hedesi Yönetim Kurallar × Yeni Oluştur...
Abus Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 ya bizim ömrümüz beklemekle geçiyor ama bu arada çaktırmayın ama yaşlanıyoruz.[signature][hline]Love is Divine Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Griswold Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Modeller muhteşem gözüküyor da yine Doom 3'ün de yaptığı gibi bump mapping abanıp güzel grafik ehi diye yutturmaya çalışırlarsa ne anladım ben?:) Bide fazla anlamam bu grafik hedelerinden ama hareketli model üzerinde bump mapping in performansın içine edeceğini tahmin ediyorum. Bunu tahmin ederken tamamen sallıyorum:-). Neyse anlayan biri çıkar söler zaten:)[signature][hline]Roken brengt u en anderen rondom u ernstige achade toe MSN:[email protected] icq: 172758290 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 ya ben bu resimleri çok önce görmüştüm ama nerde? forumlarda sadece şu topiği bulabildim: http://forum.paticik.com/view.php?id=27989 benzer ss'ler var ama bu asker ss'i yok... Neyse Quake 4 hakkında, Hexen 1,2, Heretic 1,2 yapmış bir ekip. Jedi Academy, Jedi Outcast ve Soldier Of Fortune gibi klasikleri yapmış bir ekip. Büyük ihtimalle bize şahane bir Quake sunacak. Poligonlar çok fazla, çok hoş. Ama pek multiplayer olcakmış gibi gözükmüyor. Zaten modellerden Quake 2 havası seziyorum ki o oyunu çok severdim. Yine de Quake 2 gibi multiplayer destekli bir oyun olabilir. Sonuçta 2005-2006 gibi çıkacak oyun, o sırada bu poligonları kaldıracak ekran kartları çıkacaktır. Ama Sam'in de dediği gibi, bu sefer önünde Unreal Engine 3 çıkacak. Unreal sevmesem de, Unreal Tournament'leri çok seviyorum, ve çok başarılı multiplayer oyunlar. Quake 4'ün hem single, hem de multi üzerine baya bir düşmesi gerekiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Mandrake- Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 hep plastik tonlarını kullanmışlar o bıçak neki öyle oyuncak plastik bıçak gibi, adamı o kadar yuvarlaklaştırıcağına baba bi rambo bıçağı yapsalardı, yeni bişey yok daha fazla sistem isteyerek daha yuvarlaklaştırıyolar[signature][hline]Biz arzulanana değil arzulamanın kendisine aşığız M. Ali Yılmaz Campbell için: "gol makinesi diye aldık çamaşır makinesi çıktı" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Kaplanmamis mandrake hicbisey o yuzden plastik tonlari, Hepsi Maket gibi duruyo :)[signature][hline]Cuce iste bildigin cuce Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
screamer Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Grafikler güzel ama nasıl bir sistem ister Allah bilir ?[signature][hline]Lil'Alur for Shar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Leath Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 3d modelleme programinda su anda anladigim kadariyla,render vs edilmedigi surece abarti yavas olur o programlarda..normal yani 1.4 fps,hatta cok iyi bile bence :)[signature][hline]Ranger : Eldritch (Excalibur) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Chemical Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 bence ekran kartı biriktirmeye başlıyalım şimdiden 4 5 taneyi seri bağlarsak olur galiba:P[signature][hline]prensiplerim yoktur çatçut girerim her olaya Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 "Poligonlar çok fazla, çok hoş." hey yarabbi nasıl bir anlayıştır bu.. "çok şekerli, çok tatlı" demek gibi birşey yani. poligon basmaya kalsa olay sokakta rastlayacağın cad/cam'ci de zilyon poligonlu modeller yapar koyar önüne. mesele poligonu abartıp donanımı darboğaza sokmadan yakalayabilmek grafikleri. ki bu motor doom3 motoruyken ben gene bump-mapping'e fazla eğilmek zorunda kalacaklarını düşünüyorum, "uzaktan 10 yakından 0" sözlerinin değişmesi için modifikasyon yetmez.. :-p yaratıklar q2'den fırlama ama ben q4'ün sadece online fps görevi göreceğini sanıyordum q3 gibi.. ilginç..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Vampire Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 said: Sam, 27 Ağustos 2004 13:15 tarihinde demiş ki: "Poligonlar çok fazla, çok hoş." hey yarabbi nasıl bir anlayıştır bu.. "çok şekerli, çok tatlı" demek gibi birşey yani. poligon basmaya kalsa olay sokakta rastlayacağın cad/cam'ci de zilyon poligonlu modeller yapar koyar önüne. mesele poligonu abartıp donanımı darboğaza sokmadan yakalayabilmek grafikleri. ki bu motor doom3 motoruyken ben gene bump-mapping'e fazla eğilmek zorunda kalacaklarını düşünüyorum, "uzaktan 10 yakından 0" sözlerinin değişmesi için modifikasyon yetmez.. :-p yaratıklar q2'den fırlama ama ben q4'ün sadece online fps görevi göreceğini sanıyordum q3 gibi.. ilginç.. Sam öyle diyorsun ama doom3 e simdiden mod lar cikti ve advanced bump-mapping modlari var etrafta eger incelersen, en cok dl edilen modlar arasinda su an, oyundaki bump mappingi oldukca degistirip dahda gercekci bir hava veriyor, oyunu görmeden yorum yapmak bence gereksiz :) (hl2 cilere söylüyoz müttefiklerimiz basladi ayni seyi yapmaya, sus döverim :P )[signature][hline]Dont make me more aggressive than devil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bleeding Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Bunlar plastik askerlere benziyo[signature][hline]Artıkın ben de hacettepeli oldum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Vampire Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 said: HerenIstiaron, 27 Ağustos 2004 16:33 tarihinde demiş ki: Bunlar plastik askerlere benziyo cünkü daha onlar kaplanmamis modeller, 3d programiyla cizilmis sekli ve üstlerinde kaplama yok...[signature][hline]Dont make me more aggressive than devil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Sam Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 vampire kardeş 2004 yılında doom3 motoru birşey, 2006'da başka birşey. ha ille tutkal gibi yapışıp kalmak gerekiyorsa fikirlere, unreal warfare motoru henüz demode olmuş değil zaten ve şehir büyüklüğündeki alanları doom3'de 3 metrekarelik odadaymışım fps'siyle izleyebiliyorum gayet güzel ut2004'te.. :) ve bugüne kadar gördüğüm kadarıyla da modifiye edilmiş hiçbir motor yeni çıkmışlara yetişemiyor aradan iki yıl filan geçtikten sonra. şahsen unreal engine 3'ün modifike doom3 motorundan daha iyi olmasını bekliyorum hangi açıdan bakarsam bakayım.. ha öte taraftan oyun olarak ut2006 diye bir oyun olursa quake3'ü dövecektir zaten, o ayrı.. 8-) doom yönetir, quake emer..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Apache Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 ömrümüz doom ve quake grafiklerine bakıp,elimizde patlamasıyla geçiyor.[signature][hline]tksmtr! Krynn Online yakında.. geçici unhkar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… screamer Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Benim korkum acabe Quake 2 nin üzerine 3 ün çıkması gibi 4 üzerine de 5 çıkar mı[signature][hline]Lil'Alur for Shar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Disappear Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 modellere sole bi baktimda uzaktan 10 yakindan 0 ... 10 uzerinden 7 veriyorum =p[signature][hline]duty ... honor ... courage... *cough* semper fiiiii.... [Bu mesaj Disappear tarafından 27 Ağustos 2004 17:02 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 doom 3 motoru quake 4'e iyi gider, özellikle bol poligon kullancaklar, görselliğe daha etkili olucak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Sam Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 sen doom3 motorunu ilk çıkmamış haliyle beğenmedi n de iki yıl sonra mı beğeneceksin yani? :) bol bol poligon da katarlar böyle, hatta oyunun adını quake 4: atış poligonu yaparlar.. :horace:[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… kiddo Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Böyle esprileride atmak lazım tabi poligonla birlikte :P[signature][hline][email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 doom 3 motorunu beğenmediğimi kim söyledi? :) sadece doom 3, motoru yeterince iyi kullanamamış demiştim. ha ayrıca ben doom 3'ü beğenmemiştim, motoru değil, işin içinde quake ve raven olunca, yeni çıkacak quake 4, benim gözümde çifte torpil alıyor tabii ki :-P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 1 2 Sonraki 1.sayfa (Toplam 2 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön Paticik Tum Konular Paticik - Pati Tech Paticik - Pati Zone Paticik - Ilgi Alanlari Paticik - Yasam Paticik - Pati Do Paticik - Spor Paticik - Oyunlar Paticik - MMORPG turleri Paticik - Garbage Son Mesajlar Ana Sayfa Oyunlar Bilgisayar Oyunları Quake 4 - 3D Model Resimleri × Üye misin? Giriş yap Kaydol Bağış Hedesi Yönetim Kurallar × Yeni Oluştur...
Vampire Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 said: Sam, 27 Ağustos 2004 13:15 tarihinde demiş ki: "Poligonlar çok fazla, çok hoş." hey yarabbi nasıl bir anlayıştır bu.. "çok şekerli, çok tatlı" demek gibi birşey yani. poligon basmaya kalsa olay sokakta rastlayacağın cad/cam'ci de zilyon poligonlu modeller yapar koyar önüne. mesele poligonu abartıp donanımı darboğaza sokmadan yakalayabilmek grafikleri. ki bu motor doom3 motoruyken ben gene bump-mapping'e fazla eğilmek zorunda kalacaklarını düşünüyorum, "uzaktan 10 yakından 0" sözlerinin değişmesi için modifikasyon yetmez.. :-p yaratıklar q2'den fırlama ama ben q4'ün sadece online fps görevi göreceğini sanıyordum q3 gibi.. ilginç.. Sam öyle diyorsun ama doom3 e simdiden mod lar cikti ve advanced bump-mapping modlari var etrafta eger incelersen, en cok dl edilen modlar arasinda su an, oyundaki bump mappingi oldukca degistirip dahda gercekci bir hava veriyor, oyunu görmeden yorum yapmak bence gereksiz :) (hl2 cilere söylüyoz müttefiklerimiz basladi ayni seyi yapmaya, sus döverim :P )[signature][hline]Dont make me more aggressive than devil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bleeding Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Bunlar plastik askerlere benziyo[signature][hline]Artıkın ben de hacettepeli oldum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vampire Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 said: HerenIstiaron, 27 Ağustos 2004 16:33 tarihinde demiş ki: Bunlar plastik askerlere benziyo cünkü daha onlar kaplanmamis modeller, 3d programiyla cizilmis sekli ve üstlerinde kaplama yok...[signature][hline]Dont make me more aggressive than devil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 vampire kardeş 2004 yılında doom3 motoru birşey, 2006'da başka birşey. ha ille tutkal gibi yapışıp kalmak gerekiyorsa fikirlere, unreal warfare motoru henüz demode olmuş değil zaten ve şehir büyüklüğündeki alanları doom3'de 3 metrekarelik odadaymışım fps'siyle izleyebiliyorum gayet güzel ut2004'te.. :) ve bugüne kadar gördüğüm kadarıyla da modifiye edilmiş hiçbir motor yeni çıkmışlara yetişemiyor aradan iki yıl filan geçtikten sonra. şahsen unreal engine 3'ün modifike doom3 motorundan daha iyi olmasını bekliyorum hangi açıdan bakarsam bakayım.. ha öte taraftan oyun olarak ut2006 diye bir oyun olursa quake3'ü dövecektir zaten, o ayrı.. 8-) doom yönetir, quake emer..[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Apache Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 ömrümüz doom ve quake grafiklerine bakıp,elimizde patlamasıyla geçiyor.[signature][hline]tksmtr! Krynn Online yakında.. geçici unhkar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… screamer Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Benim korkum acabe Quake 2 nin üzerine 3 ün çıkması gibi 4 üzerine de 5 çıkar mı[signature][hline]Lil'Alur for Shar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Disappear Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 modellere sole bi baktimda uzaktan 10 yakindan 0 ... 10 uzerinden 7 veriyorum =p[signature][hline]duty ... honor ... courage... *cough* semper fiiiii.... [Bu mesaj Disappear tarafından 27 Ağustos 2004 17:02 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 doom 3 motoru quake 4'e iyi gider, özellikle bol poligon kullancaklar, görselliğe daha etkili olucak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Sam Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 sen doom3 motorunu ilk çıkmamış haliyle beğenmedi n de iki yıl sonra mı beğeneceksin yani? :) bol bol poligon da katarlar böyle, hatta oyunun adını quake 4: atış poligonu yaparlar.. :horace:[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… kiddo Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Böyle esprileride atmak lazım tabi poligonla birlikte :P[signature][hline][email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 doom 3 motorunu beğenmediğimi kim söyledi? :) sadece doom 3, motoru yeterince iyi kullanamamış demiştim. ha ayrıca ben doom 3'ü beğenmemiştim, motoru değil, işin içinde quake ve raven olunca, yeni çıkacak quake 4, benim gözümde çifte torpil alıyor tabii ki :-P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 1 2 Sonraki 1.sayfa (Toplam 2 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön Paticik Tum Konular Paticik - Pati Tech Paticik - Pati Zone Paticik - Ilgi Alanlari Paticik - Yasam Paticik - Pati Do Paticik - Spor Paticik - Oyunlar Paticik - MMORPG turleri Paticik - Garbage Son Mesajlar Ana Sayfa Oyunlar Bilgisayar Oyunları Quake 4 - 3D Model Resimleri × Üye misin? Giriş yap Kaydol Bağış Hedesi Yönetim Kurallar × Yeni Oluştur...
Apache Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 ömrümüz doom ve quake grafiklerine bakıp,elimizde patlamasıyla geçiyor.[signature][hline]tksmtr! Krynn Online yakında.. geçici unhkar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
screamer Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Benim korkum acabe Quake 2 nin üzerine 3 ün çıkması gibi 4 üzerine de 5 çıkar mı[signature][hline]Lil'Alur for Shar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Disappear Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 modellere sole bi baktimda uzaktan 10 yakindan 0 ... 10 uzerinden 7 veriyorum =p[signature][hline]duty ... honor ... courage... *cough* semper fiiiii.... [Bu mesaj Disappear tarafından 27 Ağustos 2004 17:02 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 doom 3 motoru quake 4'e iyi gider, özellikle bol poligon kullancaklar, görselliğe daha etkili olucak. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 sen doom3 motorunu ilk çıkmamış haliyle beğenmedi n de iki yıl sonra mı beğeneceksin yani? :) bol bol poligon da katarlar böyle, hatta oyunun adını quake 4: atış poligonu yaparlar.. :horace:[signature][hline]Cleaning Man at Flophouse: Hey, buddy. You got a dead cat in there, or what? The Terminator: Fuck you, asshole. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… kiddo Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Böyle esprileride atmak lazım tabi poligonla birlikte :P[signature][hline][email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 doom 3 motorunu beğenmediğimi kim söyledi? :) sadece doom 3, motoru yeterince iyi kullanamamış demiştim. ha ayrıca ben doom 3'ü beğenmemiştim, motoru değil, işin içinde quake ve raven olunca, yeni çıkacak quake 4, benim gözümde çifte torpil alıyor tabii ki :-P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 1 2 Sonraki 1.sayfa (Toplam 2 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön Paticik Tum Konular Paticik - Pati Tech Paticik - Pati Zone Paticik - Ilgi Alanlari Paticik - Yasam Paticik - Pati Do Paticik - Spor Paticik - Oyunlar Paticik - MMORPG turleri Paticik - Garbage Son Mesajlar Ana Sayfa Oyunlar Bilgisayar Oyunları Quake 4 - 3D Model Resimleri × Üye misin? Giriş yap Kaydol Bağış Hedesi Yönetim Kurallar × Yeni Oluştur...
kiddo Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Böyle esprileride atmak lazım tabi poligonla birlikte :P[signature][hline][email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2004 doom 3 motorunu beğenmediğimi kim söyledi? :) sadece doom 3, motoru yeterince iyi kullanamamış demiştim. ha ayrıca ben doom 3'ü beğenmemiştim, motoru değil, işin içinde quake ve raven olunca, yeni çıkacak quake 4, benim gözümde çifte torpil alıyor tabii ki :-P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar