Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Arms Vs Fury (PvP)


solidhammer

Öne çıkan mesajlar

slam kullanıyormu warrior pvp de? / arms ağacı
ezik warriore build hazırlıyordumda. 2 puanı vermesem diye düşünüyorumda. Ağacın altında, mortal strike a bonus veren şeyler var ama slam için birşeyler yok.
kullanıyosanız neye göre? örn: skiller cd de oluyor, ozaman kullanıyorum gibi..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Densiz said:

slam kullanıyormu warrior pvp de? / arms ağacı
ezik warriore build hazırlıyordumda. 2 puanı vermesem diye düşünüyorumda. Ağacın altında, mortal strike a bonus veren şeyler var ama slam için birşeyler yok.
kullanıyosanız neye göre? örn: skiller cd de oluyor, ozaman kullanıyorum gibi..


Slamin olayı şu arms pve yapıcaksan heroic strike yerine onu spamliyosun, arms pvp de 2 talent ona vermek pahalıya maal oluyor ve Hs daha etkili kanımca o yüzden arms isen pvede sık kullanıyosun.

Furyde ise sadece bloodthirsten %30 şansla proladığında kullanıyorsun pvp pve aynı, çünkü ragete götürmüyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

SMF hakkında şunlarıda eklemek istedim;

her ne kadar TG ye nazaran stat+RB kaybı olsa bile; silahların hızlı olması 3 yönden bence SMF yi önemli kılar.

İlk olarak beyaz vuruşların hızlı olmasından dolayı fluryinin uptime TG'ye nazaran daha yüksek olacaktır(ilk tierler için konusuyorum). Keza yine daha fazla vuruş olacağı için enrage'in de uptimenı direk olarak etkileyecektir. Birde her ne kadar konuşmasak bile(çok fazla bilgi alamadım betada) inner rage faktörü var. %15 damage increase hiçbir raider warriorın vazgeçmeyeceği birşey olacak. IR up iken büyük ihtimal rotasyonda HS kullanmayacağız 45rage kaybı çok zarar verir. Ama free slam+IR+SMF buffı(2silahla) çok güzel damage vuracak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yeager said:

SMF hakkında şunlarıda eklemek istedim;

her ne kadar TG ye nazaran stat+RB kaybı olsa bile; silahların hızlı olması 3 yönden bence SMF yi önemli kılar.

İlk olarak beyaz vuruşların hızlı olmasından dolayı fluryinin uptime TG'ye nazaran daha yüksek olacaktır(ilk tierler için konusuyorum). Keza yine daha fazla vuruş olacağı için enrage'in de uptimenı direk olarak etkileyecektir. Birde her ne kadar konuşmasak bile(çok fazla bilgi alamadım betada) inner rage faktörü var. %15 damage increase hiçbir raider warriorın vazgeçmeyeceği birşey olacak. IR up iken büyük ihtimal rotasyonda HS kullanmayacağız 45rage kaybı çok zarar verir. Ama free slam+IR+SMF buffı(2silahla) çok güzel damage vuracak.


Yalnızca enrage faktörü doğru ama pve de okadarda fazla off olucağını sanmıyorum enragein. Fluryi ztn kesin gibi bişey farketmiyo. %15 buff veriyoda inner ragele ne alakası var. Ayrıca stat farkı rb dmg farkı ve 2h ların dps farkı %15fmg buffını karşılamayı geç fazlasını veriyor. Inner rage ztn ilk tier statlarıyla kullanılamaz bir skill anca ileride hit cap yapıldığında rahatça kullanılabilir heroic strike vuramıycaksan (25-30k) her 3 saniyede o %15 in bir anlamı ne kadar olur tartışılır ki 20 ragelik skillerinde 30 rage olucak
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
4.0.6 patchini incelediyseniz görüceksiniz ki, Arms pve fury pvp(mobility) oldu. Charge intercpetle aynı cdyi paylaşıyor stunlar birbirini etkiliyor Heroic strike a nerf(-%35). Arms GG @ pvp. Slam'a ve mortal sonrası skillere inanılmaz buff var (Lambs to the Slaughter: Instead of granting 10/20/30% damage to the next Mortal Strike, Overpower, or Execute, it now grants a 10% buff to any Mortal Strike, Overpower, Slam, or Execute that stacks 1/2/3 times) artık birsonraki değil üzerimizde kalıcı olarak %30 buff olucak.
Furyde RB %110 dan %80 e çekilmiş ama talenttan gelenler ve masteryi buffıyla aynı hasarı gene vuracak. Furyle arena yapmak inanılmaz zevkli ve başarılı. 1.5k ressi altındaysa adamlar 6 saniyede kesilebiliyor bile instant ((deathwish+recklesnes+trinket+bloodfury(orc racial)+colossus+RB+HS(aynı anda)+BT)) 3te2 pvp 3te1 pve item giymek gerekiyor gerçi fury için malum stat daha çok gerekiyor.

Benim izlenimim bu yönde Arms=pve Fury=pvp akar...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fury %27 arms %8 gerekiyor, ama şuanki item statlarına göre 27yi kasarsan ki expertise ide 26ya caplemen lazm geriye crit kalmıyor. Furyde %9-6 miss yeterli bossta. armsta cap kolay zaten geriye kalnınıda str ye abanıcaksın criti %15 fln yaptıktan sonra tabi expertise gene cap (muhtemelen raidden %5 critte alırsın %20 crit yeter armsa)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

peki şöle bişi düşündüm yanlışsam düzeltin lütfen hiti caplemek için masteryleri hite çevirdik hee mastery bizim dps imizi arttırıyorsa napacaz? eski haline cevirsek hit gidecek bu sefer ikilemde kaldım.Yani demek istediğim itemlerimizi bu zamana kadar hit üzerine kurdu,mastery hep en son plandaydı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

wotlk nin son ayı ve catanın başından beri fury pvp takılıyorum, arada arms oluyorum acaba kaçırdığım bişimi var diyede abi fury her yönden eziyo.cd leri iyi ayarlandınmı 3k+ resisi olan adamı bile 3sn de indirebiliosun.enraged regen %60 heallıyo zaten masteryden dolayı bloodcraze le second wind te var 30sn de bir kullandıgın shoutlar rage sıkıntısı çekmeni önlüyo zaten, 7/24 adamın üstünde değilsin biriken rage le dibine girdinmi 2-3 snde parçalıyosun.bg lere zaten değinmiyorum selfhealla healerları bile geçebiliosunki kill sayısında 2.yi 3e falan katladığım oluyo.uzun lafın kısası fury>arms bence.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Jaegerjaquez said:

wotlk nin son ayı ve catanın başından beri fury pvp takılıyorum, arada arms oluyorum acaba kaçırdığım bişimi var diyede abi fury her yönden eziyo.cd leri iyi ayarlandınmı 3k+ resisi olan adamı bile 3sn de indirebiliosun.enraged regen %60 heallıyo zaten masteryden dolayı bloodcraze le second wind te var 30sn de bir kullandıgın shoutlar rage sıkıntısı çekmeni önlüyo zaten, 7/24 adamın üstünde değilsin biriken rage le dibine girdinmi 2-3 snde parçalıyosun.bg lere zaten değinmiyorum selfhealla healerları bile geçebiliosunki kill sayısında 2.yi 3e falan katladığım oluyo.uzun lafın kısası fury>arms bence.


aynen katılıyorum durum tam anlattığın gibi, ilerde ne olur bilmiyorum ama şuan ve 4.0.6ta fury ftw
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4.0.6 da throwdown stun diminished a girecek chargetan sonra arıca intercept chargela aynı cdyi paylaşıak HS nerflenicek %35 (tamam furyide etkiliyor ama armsta nukeün daha önemli bir parçası) Furynn mobilitysi bariz bir şekilde üstün kalıcak (heroic fury ftw) Death wish olsun rahat atılan recklesnes olsun Enreged regenerationun %50-60 fazla heallaması olsun 2x2H ile fazla stat ve stamina olsun Takıma %5 (meleeyse) ve kendine %7 critin olsun bence daha tercih edilebilir bir spec olucak.

Belki 2.2k+ üstü armsla daha stabil ve başarılı oyun oynuyodur bu zamana adar ama sanmıyorum furyle 2.2k yı görmek zor olsun 1 hafta oynayıp nerdeyse 1.8kyı gördüm 2v2 3v3 olsun takımda oturmadı yani ve farklı adamlarla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Pummel gayet yeterli ya. Silence'a inmek Protta talent israfı.

Heroic Strike nerfleri sonrası söyle bi talent çıkabilir Arms;

http://www.wowhead.com/talent#LGkffRoRurkhbzo:McR0Rm0Mz

Prottan Incite alınıyordu anca Heroic Strike nerfleneceği için gerek yok ona artık.

@ solidhammer

1.8 ratinge oyundaki her specle çıkarsın. ben direk olarak hangisinin daha viable oldugunu söylüyorum.

karşı takımda da warrior olduğunda fury'i çok güzel outplay edebiliyor throwdown ile ve arenada killeri genel olarak timely burst ile alıyorsun ve bu manada deadly calm ve throwdown altın değerinde.

ayrıca fury'nin hit ve rage sorunu çekeceği bariz arms a kıyasla.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...