Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

We Are Turkish Airlines!


sipeyskeyk

Öne çıkan mesajlar

thy dolu koltuğu, online checkin yapılmış ve zamanında gelinmiş koltuğu tutar, bi sürü kişiye daha satar. overbooking olayının suyunu çıkartır. sizi de uçurmaz, "bi sonraki ile uçuralım isterseniz!" der yüzsüzce. yetmedi kırılacak eşya olarak işaretlenmiş büyükçe bi karton kutunun önce kaybolmasına, aradığınızda da bunların kendi kayıp eşya kısmında, yerde üstünde ayak izleri ile kaplı halde geri verilmesinden rahatsızlık duyduğunuzda sorun çıkartırlar.

ha biletleri alırken, arkasındaki metinlerde overbooking ilgili maddeler de yer almaktadır büyük ihtimalle. ama bu maddelerin yer alması thy'yi tekrar tercih edeceğiniz anlamına gelmez.

ancak burada şikayet edilen şey çok doğru ya da thy ile çok alakalı bişi değil. thy yerine aynı rotada uçan başka ve daha iyi/daha ucuz -tercih kriteriniz hangisi ise- bir şirket varsa, onu tercih edin işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

hava yollari soz konusu oldugunda
thy dunyanin en basarili sirketlerinden biri

aksilikler olmus olabilir
ama istanbuldan pittsburge 14 saat surmesi gereken yolu bavulumu kaybederek 5 te binecegim ucagi bana kacirtip 3 te bindirerek 10 saat beklememe sebeb olan
sonra bi daha bavlumu kaybeden
ancak 2 gun sonra florida da bulan da amerikanin united airlines sirketidir


yada amerikan turkiyeye donerken ucag kaldirip amrikan hava sahasi disina cikarken
hasitttir gps bozukmus ya international hava sahasina cikamiyoruz diyip geri donen
inen yolcularin guvenlik acisindan inmesinie izin vermeyen
sonra tekrar siraya giren kalkmaya 2 saniye kala haydeeeee klima bozuldu diyip gene hangara donen gene yolculari indirmeyen
olucez ucaginiizida sizie cigliklari icinde amerikan hysteriasinda 4 saat daha bekletende amerikan sirketidir


sorun su ucaga bindikten sonra daha dogrusu bavullarla bindikten sonra ne bavulari indiriyolar
ne yolcularin inmesine izin veriyolar
mecburen bekliyosun
ikinci olay arkadasimin basin geldi 11 saat (kalkip tekrar inmek) dahil extradan ucakta bekledi zaten 15 16 saatlik yolun ustune
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Longshanks said:

tamam da adam orda THY'nin elinde olmayan sebeplerle kötü hizmetten şikayet eden müşterilere atıfta bulunmuş viktor


Pek onda yazılanları tamamen okumak gibi bir huy olmadığı için normal boşver. Öyle onlar. Bir şey alır eleştirir. Tek bakış açısı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

THY de annem rezervasyondan emekli direk, uzun surede ozel kalemde calisti protokol rezervasyonlarina bakti

nasil dondugunu biliyorum islerin asagi yukari, ole havacilikla alakasiz bi adam diilim yani, bir surede acentada calismisligimda vardir ki ise alinma nedenim bile THY nin carpik sistemi yuzundendir

gidiyorsunuz online check-in den yerinizi ayirtiyorsunzu filan, sonra THY yi bir vekil veya bir genel mudur ariyor, kendisi ucucak veya bir esi dostu ucucak ama zahmet edip bilet almamis son dakkaya kadar, ismarlama su seferden bana yer bul diye verir talimati memura, memurunda elinde bunu engelliycek hicbri guc yoktur cunki THY isine gelince ozerk isine gelince KIT dir, ne oldugu acik olarak belli degildir

enginar efendi rakibi meric koyatasi ile kavga ettiginde (interstar vs teleon yorumcular donemi, cogunuz hatirlamaz sdfadsf) annemin adini verip SENI THY DE UCURTMIYCAM, YENGEM ORDA diye tehtid edebilmistir misal

her acenteninde THY icinde tanidgi vardir, bilinciz ucak biletini sinenama bielti gibi bisi sanan musterileride boldur bunlarin (ki sinema bileti bile bazen bulamassiniz haftasonu gittiyseniz), acenteler zirt diye rezervasyondaki kafaladikalri memuru arar, o memurdan musterinin istedigi sefere kucuk bir "ayar" yapmasini rica eder karsiliginda memuru "hediyeye" bogarlar, internet boyle yayginlasmadan, online bilet filan gelmeden once sistemin daha kapali oldugu donemlerde acentalarin elinde hele bileti kesmek disinda hicbri guc yoktu, sirf sistemde neler oluyor ucak ne kadar dolu diye bakmasi icin yiginla PNR not ettirirlerdi "lutfen bi bakabilirmisiniz" diye, tatil sezonu yiginla otel prosmosyonu yollarlardi 5 yildizli otellerde 2-3 gun konaklama filan

bunun yani sira dis burolarda ve acentalarda sistemi bilmeyen o kadar cok insanlar icin THY kurs actiginda bi donem annem ders vermsiti, sinavi gecip lisansi alamayan acente acamadigindan ve cogu ogrenmek istemediginden ne dolaplar donerdi, eve bir acente tarafindan yollanan bir cikolatadan 400 mark cikmisti bi keresinde, kursa gelen elemani gecirsin diye yollamislar annem geri yollayip birakinca daha yukari cikmislarki adam bir sekil gecivermsiti ve almsiti lisansini

benide annemin tanidigi olan bi acenta "ya sizin oglan vardi cok beyefendiydi, unievrsiteye gidiyor olmali gelsin burda aprt tiem calissin veri giricek guvenilri adam lazim bize gak guk" diye cagirdilar, gittim guya dost olan patron her seferinde annemide davet etti, bende gel gel dedim annem orali olmayinca bir sure sonra "ya biz daha cok musteri bekliyorduk ama musteri sayisina kiaysla cok personelimzi var, bilmemne abin girdileride yapicak o yuzden kusura bakma ama ilerde bi personal eksigimzi olrusa ilk sen icagiricaz" diyip sepetlediler, meger herif oglu burda calisirsa annesini ikna eder, annesi rezervasyondaki arkadaslarina rica eder islerimizi yaptirir diye dusunmus beni ise alirken lol

THY nin en buyuk sorunu dah ne oldugunun belli olmamasidir o yzuden, direk devlete bagli oldugundan hiyerarside standart bri develt kurumundan aldiginiz hizmetten fazla bisey beklemeyin bosuna

ozellestirselerseler dunya markasi olucak potansiyeli var iken rant kapisi oldugundan avuclarinin iclerinde tutmaktan vazgecmiyorlar
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Viktor said:

cok kotuler ya, sadece reklam ile kalite yoentimi yapmaya calisiyorlar, sabaha kadar BIZ COK IYIYIZ diye anirsinlar dunyanin en kotu havayollarindan biri su anda

apronda daha coook deve kesmeleri lazim, bide biri genelmudure en azindan ceyo filan alsin terlik, herif mavi pazar terligi ile gzio lan lol

semih havayollari

bu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fistan said:

Viktor said:

cok kotuler ya, sadece reklam ile kalite yoentimi yapmaya calisiyorlar, sabaha kadar BIZ COK IYIYIZ diye anirsinlar dunyanin en kotu havayollarindan biri su anda

apronda daha coook deve kesmeleri lazim, bide biri genelmudure en azindan ceyo filan alsin terlik, herif mavi pazar terligi ile gzio lan lol

semih havayollari

bu.


THY dünyanın en iyi ilk 10 havayolu şirketi arasındadır. THY ları "çok kötüler" diyen kişi fazla uçağa binmemiştir. Her havayollarında viktor'un anlattığı olaylar vardır.

Kötü havayolu görmek istiyorsanız, Rusya, Endonezya, Abd, Güney afrika, Meksika, avrupa, iç hatlarında bir uçun derim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Trias said:



THY dünyanın en iyi ilk 10 havayolu şirketi arasındadır. THY ları "çok kötüler" diyen kişi fazla uçağa binmemiştir. Her havayollarında viktor'un anlattığı olaylar vardır.

Kötü havayolu görmek istiyorsanız, Rusya, Endonezya, Abd, Güney afrika, Meksika, avrupa, iç hatlarında bir uçun derim.

pasaportumu göstereyim
sen hesap at damgalardan falan kaç ucaga bindigimi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Viktor said:


ozellestirselerseler dunya markasi olucak potansiyeli var iken rant kapisi oldugundan avuclarinin iclerinde tutmaktan vazgecmiyorlar


Dediğin şeylerle yaşanan sorunların hiç bir alakası olmamasını geçtim Türk Hava Yollarından bihaberdar olman o kadar ortada ki daha handling şirketinin Türk Hava Yolları bünyesinden çıkartılıp TGS şirketine devredildiği fizandan duyuldu senin haberin bile yok
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

mesela aktarmalarında sıkıntı yaşanmaması, ikramı hosteslerin davranışları on numero.
Zor durumlarda yardımcı oluyorlar, ben çok sorun yaşamıştım qatar hava yollarında nepalden dönerken mesela, gece ağlama krizlerine girdim gerizekalı herifler yüzünden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Fistan said:

Trias said:



THY dünyanın en iyi ilk 10 havayolu şirketi arasındadır. THY ları "çok kötüler" diyen kişi fazla uçağa binmemiştir. Her havayollarında viktor'un anlattığı olaylar vardır.

Kötü havayolu görmek istiyorsanız, Rusya, Endonezya, Abd, Güney afrika, Meksika, avrupa, iç hatlarında bir uçun derim.

pasaportumu göstereyim
sen hesap at damgalardan falan kaç ucaga bindigimi


Taşıdığı yolcu kapasitesi belli ve her uçuşunda overbook olan ( hoş değil fakat bu da yolcu memnuniyetiyle alakalı bir şey) ve 777-300 ER'ları full giden bir şirketin yolcu memnuniyeti, senin kaç ülkeye gittiğinle pek ilgilenmez üzgünüm.

Hele hele easyjetlerle falan memnuniyeti bilmem de büyüklüğü kıyas olamaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

balon said:

Ahahah havacılıktan zerre anlamayanlar falan kesilmiş burada da.
10 tane havayolu say desen Emirates, lufthansa ve Thy öncü olarak kesin gelir.

En basitinden dünyanın en iyi ekonomi ikramı Türk Hava Yollarına ait. Anti-akpciler sizi sdf

hahahah

en basitinden değil o malesef.
topu topu yapabildigi maksimum şey o THY nin uluslararası havacılıkta.
anti akp ile alakası yok.
şişirilen bi şirket
abartılan bi THY var karşımızda
bu konuda da adamlar sadece reklam ile kalite yönetmeye çalışıyorlar derken Viktor sonuna kadar haklı.
örnek olarak senin bu postunu bile gösterebiliriz.

en basitinden diyip THY nin alabildiği tek ödülü göstermen gibi :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...