Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

We Are Turkish Airlines!


sipeyskeyk

Öne çıkan mesajlar

cok kotuler ya, sadece reklam ile kalite yoentimi yapmaya calisiyorlar, sabaha kadar BIZ COK IYIYIZ diye anirsinlar dunyanin en kotu havayollarindan biri su anda

apronda daha coook deve kesmeleri lazim, bide biri genelmudure en azindan ceyo filan alsin terlik, herif mavi pazar terligi ile gzio lan lol

semih havayollari
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuma aksamı izmirden cekimlerden dönüyordum
saat 7 ucagım vardı.
sisten falan filan 8 e erteledik dediler.
iyi eyvallah dedik
saat 8 oldu
rötar yaptı bir sonraki ucaga bindiricez sizi dediler
saat9 da anca bindim ucaga
10.30 da da istanbula varabildim.
cıldırttılar beni izmir havaalanında.
they are turkish airlines
they are globally fucks
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1- Koordinatör olarak Atatürk Havalimanında bahsedilen saatlerde uçaklarımızı kapatıp 1.5 saat push-back arabasında bekledik kuleden izinleri. Sebep görüş açısı yani sis.

Kaptanın, yer harekatın ve kabinin elinde olan sebepler değil bunlar. Ben arabayla önümü zor gerirken canınızı zora atacak değil kimse. Havacılığın 1.kuralıdır can güvenliği.

2- Dış hatlarda Ground power( yani elektrik ) ve klima ihtiyacını körüklerden alır uçaklar. Fakat körüklerde termostat ayarları olmadığı için yani sadece sıcak ya da soğuk hava üflenildiğinden dolayı ve sizi de kaptan pişirmek ya da dondurmak istememesinden dolayı uçağın " Auxillary power unit" yani apu'sunu çalıştırmıştır ve bu meret uçağın yakıtından yiyerek çalışır. Böylece havayı sabitleyebilmiştir. Fazla benzin sarfiyatından dolayı uçuş emniyeti açısından tekrar yakıt almak istemiştir.

3- Şirket operasyonuna gelince kaptan bu son faktörde atmış olabilir. Ya da haklı olabilir . Manchester istasyonunda yer işletme memurları ve işçilerinin herhangi bir grevi de sözkonusu olabilir bu durumda uçak yanaşamaz istasyona. Ya da kaptanınız acil iniş yaptı ya da hava muhalafeti yaşandı siz farkında değildiniz ondan tam emin olamıyorum.

4- Hangi şirketle giderseniz gidin havacılıkta böyle aksiliklerin olması malesef normal. Türk Hava Yolları günden güne kendini kanıtlamış bir şirkettir. Ve hızla büyümeye devam edecek.

5- Dış hatlardan kurtulduğuna dua et bence.
Şu an dış hatlarda hala hava muhalefetinden dolayı 3 gündür evlerine gidemeyen insanlar var. Sen yine iyi yırtmışsın.

6- İnsanımız " Parasını verdim yaw niye adam gibi bize hizmet verilmiyor " mantığından çıkarsa daha iyi olucak. Uçak bileti alınca oradan bir koltuk alıyorsunuz, uçağı değil. Malesef uçakta yaşayabileceğiniz aksilikleri kimse garanti edemez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bir de THY'ye neden bu kadar laf edilmiş falan demişsiniz de, gerçekten heriflerde bir problem var ya. Uçak içi servis kalitesinde ne kadar sınır tanımıyorlarsa uçuş saatleri ve rötar olaylarında bir o kadar kötüler. Nedenini ben de bilmiyorum. Elbette hava şartları konusunda yapabilecekleri hiç bir şey yok ama her seferinde böyle olaylar olması da normal değil.

Easyjet hiç böyle değil mesela, "II ÖÖ düşer o be ben binmem" diye milyorlar veriyorsunuz THY gibi şirketlere, Easyjet hepsinden daha iyi kalkış iniş yapıyor. Hem de vaktinde.

Edik: imla
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
6- İnsanımız " Parasını verdim yaw niye adam gibi bize hizmet verilmiyor " mantığından çıkarsa daha iyi olucak. Uçak bileti alınca oradan bir koltuk alıyorsunuz, uçağı değil. Malesef uçakta yaşayabileceğiniz aksilikleri kimse garanti edemez.


yok ole bi dunya

ucak bileti aldigin zaman limanda check-in den baslayip indigin yere kadar hizmet satin alirsin, THY bir havayolu degil ulastirma sirketidir, ucak koltugu degil ulasim hizmeti satar

ucaktaki kapanmiyan tepsiden tut burnundan sumuk sarkan kabin gorevlisine akdar musterinin herseyden sikayet etme hakki vardir, dunya ustundeki hicbir sirketin "begenmiyrosan gelme" deme luksu yoktur cunki varliklarini musteriye brocludurlar, THY ile ucmak isteyen adam yoksa istiyrosa altindan ucaklari, sampanya dolu kuvetli kabinleri olsun THY de yoktur

adam gibi bri dunya markasi cikaramamizin sebebide budur iste, begenmiyorsan kapa ceneni!, sana hziemt sunduk lutufta bulunduk!, parani evrdin bizi satin alamassin!, elestirinle bize zarar veriyorsu ncahilsin kapa ceneni!

musteri memnuniyetinin ve marka sadakatinin en onemli konular oldugu hizmet sektorunde bu isler boyle yurumez

memnun olmamis bir musteri varsa adam gibi olay anlatilir, herhangi bir zarari veya kaybi varsa telafi edilir gonlu alinir, kicikirik yemeksepeti bile 1 saat gecicek siparis icin bir sornak sipariste geciken siparis tutarinin yarisini cebinden odiyor ise b ukadar rezil bri yolculuktan sonra otobuslere tikip yollayan THY ninde musterisini geri kazanmasi lazim

apronda deve kesen lastik terliklerle limanda dolasan bir genel muduru olan kismi develt kurumundan modern isletmecilikle ilgili ne bekliyrosak artik

barcelonaya sponsor oldum, pahall ireklam filmleri cektik ohhh gelsin musteriler demekle olmiyor, o reklam kampanaysina vericegin apranin yarisini musteri memnuniyetine ayirsa cok daha fazla para kazanir
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...