Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dark Souls (Demon Souls 2)


mani

Öne çıkan mesajlar

işte sağa sola kaçmak, kaçarken bakış açısını sabit tutmak, onu yaparken öte yandan arada mesafeyi korumak filan gamepad'le bana hiç rahat gelmedi. istediğim şekilde hareket ettirebilsem karakteri döveceğim yerde dayak yedim olmadık şekilde. pattern'leri öğrenince zorluk bir durum yok çünkü.

lock on iyi de kafi değil, sadece bunda değil monster hunter'da da çünkü aynı sıkıntıyı çektim. onda daha feci tabii locking de yok.

pc'de tonla multiplatform oyun oynuyorum zaten gamepad'le hayatta oynayamadığım, işte bu seri de esasen öyle olacak bir seri heh.

şu haliyle ilkini satın aldım da bunu almayacağım doğrusu, %90 sebebi gamepad.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 3 hafta sonra ...
  • 6 ay sonra ...
said:
When Dark Souls first came out, an answer Miyazaki gave in a Famitsu interview said he'd choose either nothing or a pendant for his starting gift in Dark Souls. The pendant, which has no in-game function, became a focal point for the wilder elements of the community, and the centre of every conspiracy theory going.

I ask Miyazaki whether Manus is a little dig at the series' more obsessive players. “That is a very interesting consideration,” says the devilish fox. “But I suppose I did not include the meaning.” And as for the original pendant speculation, brace yourselves Dark Soulers for Miyazaki's final word: “When it comes to the pendant, I actually had a little bit of an intention to play a prank.


trolololo
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 5 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...