Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Dragon Age 2


HellHound

Öne çıkan mesajlar

ne diosun abi kaçırdım :D

şimdi 2 elemana kıyafet bakıyorum ben.
bi alistair tank
bide benim herif two hand dps.

alistair da şuan knight commander armor var.
bende juggernaut.

fazla bide dragonbone armor var işte.

kime ne giydiriyim bi daha söylesene anlamadım bişi. en iyisi dragon demişsin de neden olduğunu anlamadım.
dragonbone tek avantajı fire resist bide stamina regen fln. accık daha fazla armor var bide (1 falan daha fazla)
bunun stamina şeysi işime geliyor dps ye ama juggernautta +5 str bonus veriyor ki buda attack artıryor diye biliyorum. bide bunun yanında %25 herşeye.yani baya fazla artısı.
knight commanderın avantajıda tam %40 spell şeysi işte

şöyle sebebiyle beraber kime ne giydireyim açıklarmısın zahmet olmazsa


ha bide nete baktım blood dragon armor var. benim dediğim bu değil.
wade diye bi herife yaptırdım ben dragon derisi verip
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gamebanshee:

said:
• The author seems to think that Dragon Age: Origins was based on "aging design".

• Dragon Age II starts off by placing us in Lothering as it's being destroyed.

• Hawke will survive the razing of Lothering and will become the "Champion of Kirkwall".

• The sequel's dialogue choices are paraphrased into 3-4 words each.

• The sequel spans ten years of Hawk's "quests, victories, and defeats".

• Hawke will encounter Flemeth as a dragon, though she will transform into human form for a wry introduction.

• Our new companions will never have issue with our decisions to the point that they'll leave the party or retaliate beyond a complaint or two.

(Mary Kirby: No.

They won't leave because of approval.

They can still turn on you or leave forever based on your actions, however.)


• Dragon Age II uses a "framed narrative" structure so that Hawk's past exploits are being "retold in the present".

• Because of the above mentioned structure, events in the game don't always occur in chronological order.

• The team is making sure all three class archetypes are better defined (a rogue will feel like "a lithe super-ninja").

• There will be fewer talents, but each talent has more depth (a fireball can be enhanced).

(zaten cok zengin olmayan sistemi daha da kirpip ME 2 gibi Evolve: AoE/Damage eksenine cekerlerse of of)

• Crushing Prison will be making a return.

• Dragon Age II is being simultaneously developed across all three platforms, but control options are being catered to consoles first ("it's typically much easier to convert them back to PC").

• The PC version will retain the same strategic mouse-and-keyboard control scheme and top-down view.

• The choices we made in Origins will affect Dragon Age II, even if you started on PC and switched to console for the sequel.

• Art director Matt Goldman thinks Origins' art style was messy and generic, so the team is going to "hot rod the art" in Dragon Age II.

• There are no less than a dozen comparisons to Mass Effect throughout the article (by the author, executive director Mark Darrah, and lead designer Mike Laidlaw).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yalnız bu olayların kronolojik anlatılmaması olayını nasıl kotaracaklar onu merak ediyorum ben.

Atıyorum, 5 yıl öncesini oynarken iyi de, 10 yıl öncesine gittiğimizde o an olduğumuz level ve ekipmanla taşınırsak o flashback'e saçmalığın dik alası olur. Level/Ekipman hatta partiyi nasıl aktaracaklar acaba bu şablona?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Inventory ve skill sistemlerini ME2'ye benzetirlerse olabilir, keza hangi skillde ne kadar puanın olduğu ya da hangi silahı kullandığın falan önemli değil iki upgrade yapıp yaldır yaldır ilerliyorsun.

DA2 başarısız olucak derdim de, yok mainstreamle aramızdaki fark baya açılmış adamlar bu yoldan gidiyorsa. Gerçi ben ne kadar hardcore olduğumu düşünüp nerd mastrübasyonu yapmaktansa DA:O gibi iyi mainstream oyunları oynamayı tercih ederim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

axedice said:

Inventory ve skill sistemlerini ME2'ye benzetirlerse olabilir, keza hangi skillde ne kadar puanın olduğu ya da hangi silahı kullandığın falan önemli değil iki upgrade yapıp yaldır yaldır ilerliyorsun.

DA2 başarısız olucak derdim de, yok mainstreamle aramızdaki fark baya açılmış adamlar bu yoldan gidiyorsa. Gerçi ben ne kadar hardcore olduğumu düşünüp nerd mastrübasyonu yapmaktansa DA:O gibi iyi mainstream oyunları oynamayı tercih ederim.


Inventory ve skill sistemini de ME2'ye benzeteceklerse hiç yapmasınlar bu oyunu daha iyi zaten. ME2'de iyiydi o sistem de, Mass Effect değil bu sonuçta. Diyalog olayında ME stiline geçilmesini bile yadırgıyorken hala inventory/skill'de de onu örnek alırlarsa heralde iyice soğurum oyundan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cirosal anlamda DA daha başarılı ama karlılık olarak da öyle mi? Dragon Age'i yapmaları baya uzun sürdü, hatta bi overhaulla 1 yıl geciktirdiler çıkmasını. Burdan bazı arkadaşlar vaporware deme gafletinde bile bulundu oyuna :P

Dialog ağacı ne kadar sığ olursa olsun içerdiği bağlantılar yüzünden geliştirmesi uzun süren bi sistem. Tüm seçeneklerin aynı kapıya çıktığı çarkıfelek sistemini, abilitylerin çeşitlerinin az olduğunu ve inventory gibi bağımsız bi arayüzdense safehouseda +3 kılıç seçmeceyi oyuna koyarsan harcaman gereken kaynaklar da azalabilir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

o konuda hakli olabilirsin tabii elde data yok, ama oyunun 1 sene gecikmesinin ana nedeni Bioware'i EA'in alip "bu oyun konsollara da cikacak" demesi

Bununla birlikte DAO dialog treelerine harcayacaklari kaynak ile ana karaktere tamamiyla Voice Over'a (x2 cinsiyete gore) harcayacaklari kaynak arasinda hangisinin ekonomik olacagi konusunda bazi suphelerim var. Ben zaten 0'dan baslamiyorlarken, bu yaptiklari dizayn seceneklerinin kaynaklari en iyi allocate edip oyunu ona gore yapmakla alakasi oldugunu sanmiyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Gameinformerın scanleri nete düştü

1

http://moviestinger.com/wp-content/uploads/2010/07/0015.jpg



2

http://moviestinger.com/wp-content/uploads/2010/07/0024.jpg



3

http://moviestinger.com/wp-content/uploads/2010/07/0033.jpg



4

http://moviestinger.com/wp-content/uploads/2010/07/0042.jpg



5

http://moviestinger.com/wp-content/uploads/2010/07/0052.jpg



http://www.ultrarjan.com/wp-content/uploads/2010/05/fuuu.png
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Konu aynı değil tabi de, 10 yıllık maceraları boyunca illa ki bi yerlerde blighttan arta kalan darkspawnlarla savaşacaktır. Filler combat için ellerinde böyle bi kaynak varken esgeçmezler.

Sam senin için bi inceleme buldum :P İyisiyle kötüsüyle Dragon Age seçimleri ve sonuçları. http://www.gamecritics.com/guest-critic/examining-choice-in-dragon-age-origins Oyunun bu noktada başarılı ve başarısız olduğu questleri analiz etmiş, fena da bi inceleme değil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

komutan logar

The sympathy I felt for Loghain caused me to think deeply about whether or not I should kill him or make him a Grey Warden. I killed him because Alistair meant more to me than he ever could, but there's a fundamental flaw with these options that I can't overlook. I tried to work the dialogue trees so that I could let Loghain live without making him a Grey Warden, but that's not an option written into the game. Granted, it made for a compelling choice, but the whole thing felt very contrived. If he lives, why must he become a Grey Warden? Why can't I throw him in prison instead of executing him? These questions are asked by every player, but the game refuses to answer, and I walked away from the quest with an artificial taste in my mouth.


aynı düşündüğüm gibi yazmış.

yazı iyi de ben hub'ların kaderini belirleyen ana kararlara birşey demedim zaten, oyunun sonunda çetelesi çıkıyor hepsinin. ama bunları karakter içinde verirsen geri kalanında taban tabana zıt da gitsen sorun yok.

kaldı ki adam quest'lerin genel alengirini incelemiş ki ben quest iyiydi kötüydü şeklinde yaklaşmadım olaya. ha bütün oyundaki quest toplamı beni me2'nin bir questi kadar düşündürmedi, onu da tekrar yazayım.

ha bir de logar konusunda katılmıyorum adama, vurdum kırbacı vurdum kırbacı. kader kurbanı olmaktan çok uzak, her alanda yaptığı seçimler olabilecek en haince şekilde. sona geldiğimde geçmiş kahramanlığı da sıkma palavra kesin diye düşünüyordum artık.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben ma1 ma2 ikisindede son questlerinde ne yapıyım diye uzun uzun düşündüm diye hatırlıom

dragon agei daha bitirmedim sonunda ne olacak bilmiyom ama önemli questlerden önce f5 liyom. her türlü olasılığı deniyorum tekrar tekrar. ha o an bişi olmaz sonra olur bilmem ama iyi gidio böle :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...