Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mortal Kombat 9


Gangren

Öne çıkan mesajlar

Cuce said:

Gangren said:

Mature rated MK, ne bekliyordunuz ki, salak Teen rated fatalityler mi?


e baya ergen işi ama bu fatalityler.

hoş zaten hep ergen işi oldu mk o yüzden seri'ye yamuk yapmamıslar


(tu)

cocuklugumdan beri ABI MK VAR MK VAR diyen kac adama sorduysam neyi guzel su oyunun diye aldigim cevap hep ayniydi

AGA KAFASINI KOPARIYO, YARIO BAGIRSAK SOKUO MUTHISSSS

ben buyudum sert oldum, gore izliyorum diye ergenlerin taptigi bir seri oldu hep mk, belkide o yuzden pek bulasmadim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yapmayın etmeyin yahu ayıp.

tabiki sokaktaki çoluk çocuk için kafası kopuyor ondan güzeldi de lath'ın da yazdığı gibi diğer rakiplerine göre hızlı gameplayi ve kaotik temasıyla dikkat çekiyordu SF'den sonra farklı çizgide bir arcade yaptı adamlar bandwagona atlamak yerine. ne bileyim, çizim baz yerine adamlar irl capturing yapıyolardı aktörler ile falan filan.

tamam, beğenmeyebilirsiniz de bu MK serisini kötü oyun yapmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MK ilk 92 de cikti, satis noktasi tamamen gore idi, o donem 80 lerden kalma nintendo standartlari hukum suruyordu, nintendoda konsollarinda gore u gectim kana bile izin vermiyordu nerdeyse

SF nin basarisindan sonra midway oturdu MK yi yapti iste, 1 sene bile surmedi oyunun yapimi ve sega genesis ile snes e sunuldu, ancak nintendo sansurle oyunu katletti, baya bi olayli oldu ordan cok kotu adini duyurdu KAFA KOPARABILDIGIN OYUN imajini ordan edindi, MK2 icin nintendo kendi prensiplerini bri tarafa birakip gore a snes de izin verince dahada buyuk olay oldu bu, burdanda baya musteri cektiler

MK2 den sonra seri zaten basasagi gitti, juggling in bokunu cikardilar, sifir inovasyon ve hala gore u satis noktasi kabul eden bir pazarlama anlayisi ile gelen her oyun bi oncekinden kotu oldu, SF ningeri donusu ve basarisi ile HAYDI GENCLER REBOOT diye gaza geldiler ve bu oyun cikti iste

deceptionda kredisini tuketti benim icin MK, dahada isim olmaz eheueh
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MK9, standart bir dövüş oyunun dışında ama.

Özellikle Story Mode, Challenge ve Test Your Might/Sight/Luck tarzı şeylerle kesinlikle eski tadı yakalamış.

Senelerce atari salonların sürünüp "ABİ HEYKELLİ ODADA ERMAC ÇIKIYOMUŞ" "ABİ TABLOLAR ÇIKTI HERKESE FILAVLIS VE FATALİTİ YAPALIM" tarzı geyiklerle geçirdiğim zamanın keyfini sürücem şimdi evimde, ps3 karşısında :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Viktor said:

MK ilk 92 de cikti, satis noktasi tamamen gore idi, o donem 80 lerden kalma nintendo standartlari hukum suruyordu, nintendoda konsollarinda gore u gectim kana bile izin vermiyordu nerdeyse

SF nin basarisindan sonra midway oturdu MK yi yapti iste, 1 sene bile surmedi oyunun yapimi ve sega genesis ile snes e sunuldu, ancak nintendo sansurle oyunu katletti, baya bi olayli oldu ordan cok kotu adini duyurdu KAFA KOPARABILDIGIN OYUN imajini ordan edindi, MK2 icin nintendo kendi prensiplerini bri tarafa birakip gore a snes de izin verince dahada buyuk olay oldu bu, burdanda baya musteri cektiler

MK2 den sonra seri zaten basasagi gitti, juggling in bokunu cikardilar, sifir inovasyon ve hala gore u satis noktasi kabul eden bir pazarlama anlayisi ile gelen her oyun bi oncekinden kotu oldu, SF ningeri donusu ve basarisi ile HAYDI GENCLER REBOOT diye gaza geldiler ve bu oyun cikti iste

deceptionda kredisini tuketti benim icin MK, dahada isim olmaz eheueh

hani o kadar fail bir post iki. neresinden tutsun elinde kalıyor.
mk2'den sonra başaşağı gitmedi. seri belki mk3u ile zirve yaptı. bu oyundan sonra eski fanlarını hayal kırıklığına uğratan yeni sürümleri geldi.

şu yeni mk'nın goreden önce o kadar güzel yanları var ki. animasyonlar, stage tasarımları ve gameplay şahane.

dediğin tek şey doğru ama. sf4'ün başarısını görünce ed boon oturup köklerine bağlı 2 boyutlu mis gibi MK yapmış işte. 10 numara da olmuş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hidden Kombatants


Mortal Kombat’ın kendisi gibi efsane olan bir diğer özelliğiyse hemen her oyununda gizli karakterlerin fazlasıyla yer alıyor olması. Özüne döndüğünü bu özelliğiyle de kanıtlayan oyunda, Arcade Ladder’da karşılaşabileceğimiz 4 gizli dövüşçü bulunmakta.

Klasik Noob Saibot (MKII):
Arena: The Temple (Cathedral)
Temple arenasında arka planda Noob Saibot’u gördüğünüz an, dövüşü Gard almadan kazanırsanız bu karakterle dövüşmeye hak kazanacaksınız.

Klasik Reptile (MK I):
Arena: The Pit (Night)
İlk oyundan tanıdık bir isim. Yine ilk oyunda yapılması gerekenler korunmuş.
Pit bölümünde gece ayın önünden geçen bir cadı gördüğümüz an, iki Roundu’da Flawless ile kazanın ve dövüş sonunda Pit Fatality yapın. Reptile Pit Bottom’da sizi bekliyor olacak.

Ninja Smoke (MK II):
Arena: Living Forest
Living Forest arenasında ağaçların arkasında Human Smoke’u görürseniz, Dan Forden’ın meşhur Toasty’sini bekleyin ve çıktığı an Aşağı+Geri tuşlarına basın. Human Smoke size meydan okuyacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...