Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Rift: Planes of Telara


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Kanuni said:

ya da bana tek bir oyun soyleyin pvp de gittiginiz tutundugunuz sevdiginiz

Daoc.8 yıl oynadım halada oynarım. Kisiye kalmis,pvp yahut pve. Kim neyden zevk alıyorsa onu oynar :P Sen pve'den ben pvp'den.
Mesaj tarihi:
Oyunun tutacağından şüpheliyim valla. Umarım yanılırım da tutar. WoW + DAoC + GW karışımı olmuş.
Cloud bilmemnedeyim High pop. PVP server. Armut charın ismi, isteyen eklesin. lvl 13 olmak üzereyim. Bard Rog. :)
Edik: Horde tarafındayım.
Mesaj tarihi:
o degil de forumlarda guardianda atmosfer yok karakterler tipsiz falan dendiğinden ilk betalarda defiant olmuştum. bunda guardian açtım ama bahsedilenin aksine daha gaz verici bir ortam var.
ancak önyargıdan dolayı cloudbourne'in defiant tarafına göre, moblar sinek avlıyor. :)
Mesaj tarihi:
Mina said:

Kanuni said:

ya da bana tek bir oyun soyleyin pvp de gittiginiz tutundugunuz sevdiginiz

Daoc.8 yıl oynadım halada oynarım. Kisiye kalmis,pvp yahut pve. Kim neyden zevk alıyorsa onu oynar :P Sen pve'den ben pvp'den.


aykiri bir sey demedim ki ben baska bir arkadas baslatti pvp yi :P ayrica kac kisisiniz bir bakiver etrafina daoc oynayan turk olarak bir de wow da raider pve gruplarna bak. demek istedigim bu benim tabiiki pvp seven var pve seven var herkes kendi yoluna zaten boylesi daha iyi :)
Mesaj tarihi:
solidhammer said:

...Bide biriki sorum olacak:
Video ları izledim ama emin olamadım

1-) Karakter animasyonları gerçekten akıcı ve yumuşakmı, wowla kıyaslanması gerekiyor şuan sanırım. Misal böyle sağa sola strafe yaparken karakter odun gibimi sağa sola kayıyor sanki biraz öyle geldi bana.

2-) Range, melee dengesi sağlanabilecek gibi duruyormu sizce. Mesala warrioru izledim bitane pvp yaparken charge benzeri skill var gene ama sadece combat dışında atılıyor, slow fln var tabikide genel skillere baktığınızda pvp de meleenin gereğinden çok kitelanabilme potansiyeli varmı? (bknz. ice mage vs warrior)

3-) Pve ne durumda dungeonlar varmı oyunda yoksa end game e kadar sadece Rift olayıyla mı idare ediyoruz. Açıkçası warhammerda örneğin dungeon olayı suxx ötesiydi.

4-) Outdoor pvp olması güzelde genede böyle bg tarzı arena tarzı bişeylerde olsun isterim açıkcası bunla ilgili bilginiz varmı ?

5-) daha merak ettiğim çok şey varda çok uzun zaman test edilmeli oyun end game e gelip sonuçlar görülmeli. Sizin ilk izlenmize göre end game de denge olabilecek potansiyel varmı ? classlar mantıklı mı dizayn edilmiş ? ve end gameden sonra oyun kendini devam ettirebilecek mi ?

6-) son olarakta sizce diğer oyunlardan yeterli ders alınmış gibi duruyor mu ?


Şu dungeon konusunda en azından aydınlatabilirmisiniz beni :/ diğerlerinede cevap gelirse minnettar kalırım tabi ^^
Mesaj tarihi:
1-) Karakter animasyonları gerçekten akıcı ve yumuşakmı, wowla kıyaslanması gerekiyor şuan sanırım. Misal böyle sağa sola strafe yaparken karakter odun gibimi sağa sola kayıyor sanki biraz öyle geldi bana.

degil wow ownz ama buda iyilerden birisi, wowdan sonra en iyilerden

2-) Range, melee dengesi sağlanabilecek gibi duruyormu sizce. Mesala warrioru izledim bitane pvp yaparken charge benzeri skill var gene ama sadece combat dışında atılıyor, slow fln var tabikide genel skillere baktığınızda pvp de meleenin gereğinden çok kitelanabilme potansiyeli varmı? (bknz. ice mage vs warrior)

bir cok warrior turu yaratabildigin icin sanirim dengeli olabilir ancak tas kagit makas bir gercek ve bu her oyunda var bunda da olacaktir.

3-) Pve ne durumda dungeonlar varmı oyunda yoksa end game e kadar sadece Rift olayıyla mı idare ediyoruz. Açıkçası warhammerda örneğin dungeon olayı suxx ötesiydi.

wowdaki gibi olay dungeonlar var hem levellerken hemde high end.

4-) Outdoor pvp olması güzelde genede böyle bg tarzı arena tarzı bişeylerde olsun isterim açıkcası bunla ilgili bilginiz varmı ?

var

5-) daha merak ettiğim çok şey varda çok uzun zaman test edilmeli oyun end game e gelip sonuçlar görülmeli. Sizin ilk izlenmize göre end game de denge olabilecek potansiyel varmı ? classlar mantıklı mı dizayn edilmiş ? ve end gameden sonra oyun kendini devam ettirebilecek mi ?

end gameden sonra ben sanmiyorum baglayiciligi olsun cunku mmo oyunculari baydi artik end gamede ayni seyleri yapmaktan ama her zamanki gibi en onemli sey icinde bulundugun guild veya arkadas grubu. onlarla eglenebiliyorsan en kotu oyun bile baglayici olur.

6-) son olarakta sizce diğer oyunlardan yeterli ders alınmış gibi duruyor mu ?

evet. 22 adet avrup beta serveri var sanirim bazi seyler dogru yapilmis amerika server sayisi herhalde 40 falandir.
Mesaj tarihi:
solidhammer said:

...Bide biriki sorum olacak:
Video ları izledim ama emin olamadım

1-) Karakter animasyonları gerçekten akıcı ve yumuşakmı, wowla kıyaslanması gerekiyor şuan sanırım. Misal böyle sağa sola strafe yaparken karakter odun gibimi sağa sola kayıyor sanki biraz öyle geldi bana.

2-) Range, melee dengesi sağlanabilecek gibi duruyormu sizce. Mesala warrioru izledim bitane pvp yaparken charge benzeri skill var gene ama sadece combat dışında atılıyor, slow fln var tabikide genel skillere baktığınızda pvp de meleenin gereğinden çok kitelanabilme potansiyeli varmı? (bknz. ice mage vs warrior)

3-) Pve ne durumda dungeonlar varmı oyunda yoksa end game e kadar sadece Rift olayıyla mı idare ediyoruz. Açıkçası warhammerda örneğin dungeon olayı suxx ötesiydi.

4-) Outdoor pvp olması güzelde genede böyle bg tarzı arena tarzı bişeylerde olsun isterim açıkcası bunla ilgili bilginiz varmı ?

5-) daha merak ettiğim çok şey varda çok uzun zaman test edilmeli oyun end game e gelip sonuçlar görülmeli. Sizin ilk izlenmize göre end game de denge olabilecek potansiyel varmı ? classlar mantıklı mı dizayn edilmiş ? ve end gameden sonra oyun kendini devam ettirebilecek mi ?

6-) son olarakta sizce diğer oyunlardan yeterli ders alınmış gibi duruyor mu ?



1) bana açıkçası animasyonlar gayet iyi geldi. WoW'a oranla zaten hem grafik hem animasyon olarak aşmış durumda. Warhammer AoC falan oynamadığım için onlarla kıyaslayamam.

2) şu ana kadar sadece mage oynadığım için bu konuda bişey söyleyemicem.

3) Dungeon var, henüz girmedim ama level 17'yim ve girebileceğim bi dungeon var bilmemne Tomb'du adı hatta. bi ara girip bakarım.

4) Arena mevcut. Şu anda 1 tane arena battle var betada olduğundan dolayı. biraz King of the Hill tarzı ama, koth'da bir bölgeyi tutarsın, bunda bir item var oyunculardan biri o itemı alıyor ve onun takımına puan gelmeye başlıyor, karşı takımın oyuncuları o itemı tutan adamı öldürerek kendileri almaya çalışıyorlar falan böyle bişey.

5) Endgame ile ilgili şu anda kimsenin bişey söyleyebileceğini sanmıyorum, çok fazla sub-class var çünkü. hatta geçen oyunda birşey gördüm, bize gösterilen sub-classların haricinde bir de PvP sub-classları var galiba. Mesela Mage için Arch-Mage PvP sub-class'ı diye birşey gördüm. yani zaten fazla olan sub-class sayısı bir de pvp sub-classlarıyla iyice artıyor.

6) fazlasıyla diyebilirim.
Mesaj tarihi:
1-) Karakter animasyonları gerçekten akıcı ve yumuşakmı, wowla kıyaslanması gerekiyor şuan sanırım. Misal böyle sağa sola strafe yaparken karakter odun gibimi sağa sola kayıyor sanki biraz öyle geldi bana.

Tiny toons gibi grafikleri yok,realistic ve guzel.Combatları gercekten keyifli.

2-) Range, melee dengesi sağlanabilecek gibi duruyormu sizce. Mesala warrioru izledim bitane pvp yaparken charge benzeri skill var gene ama sadece combat dışında atılıyor, slow fln var tabikide genel skillere baktığınızda pvp de meleenin gereğinden çok kitelanabilme potansiyeli varmı? (bknz. ice mage vs warrior)

Combat icindede kullanabiliyor warrior charge skillini, talent tree den skill verince.Melee classlarin bir cogunda silence,charge,snear,root etc.. gibi bi yıgın skilleri var, o yuzden bence dengeli.

3-) Pve ne durumda dungeonlar varmı oyunda yoksa end game e kadar sadece Rift olayıyla mı idare ediyoruz. Açıkçası warhammerda örneğin dungeon olayı suxx ötesiydi.

Lvl 17-25 arası Iron Tomb
lvl 21-27 arası Deadmines
lvl 27-30+ arası The Foul Gates sanırım yanlıs hatırlamıyorsam.Her mapte ve lvl aralıgında dungeon var.

4-) Outdoor pvp olması güzelde genede böyle bg tarzı arena tarzı bişeylerde olsun isterim açıkcası bunla ilgili bilginiz varmı ?

lvl 1-20 The Black Garden bg
lvl 20+ The Codex bg

5-) daha merak ettiğim çok şey varda çok uzun zaman test edilmeli oyun end game e gelip sonuçlar görülmeli. Sizin ilk izlenmize göre end game de denge olabilecek potansiyel varmı ? classlar mantıklı mı dizayn edilmiş ? ve end gameden sonra oyun kendini devam ettirebilecek mi ?

End game hakkında bilgi

6-) son olarakta sizce diğer oyunlardan yeterli ders alınmış gibi duruyor mu ?

Su an close betada olmasına ragmen bence temiz ve guzel bi baslangıc yaptılar ozellikle, serverların sayısı ve abartı bi bug bulunmaması.
Mesaj tarihi:
Ranger/marksman gayet zevkli bir o kadar da rahat ilerliyor. Rangerdan pet geliyor zaten moblar sana dokunmuyor bile, marksman in de dmg skill leri sağlam. Rogue da mevcut olan combo pointler le mob un üzerinde 5 e kadar combo point birikiyor ve finishing attack larla biriken combo point kadar dmg veriyorsun. Rogue a çok benzemiş o bakımdan.Birde lvl 7 ye kadar olan basic attack ların %80 i instant yapılıyor. Pvp de özellikle çok ağlatacak gibi duruyor.

Birde wow da ki gibi pet tame lemek yok sanırsam.Herkezde aynı pet var o kötü olmuş.
Mesaj tarihi:
Argoel said:

Ranger/marksman gayet zevkli bir o kadar da rahat ilerliyor. Rangerdan pet geliyor zaten moblar sana dokunmuyor bile, marksman in de dmg skill leri sağlam. Rogue da mevcut olan combo pointler le mob un üzerinde 5 e kadar combo point birikiyor ve finishing attack larla biriken combo point kadar dmg veriyorsun. Rogue a çok benzemiş o bakımdan.Birde lvl 7 ye kadar olan basic attack ların %80 i instant yapılıyor. Pvp de özellikle çok ağlatacak gibi duruyor.

Birde wow da ki gibi pet tame lemek yok sanırsam.Herkezde aynı pet var o kötü olmuş.

Beta sonuçta bazı şeyler değişebilir.
×
×
  • Yeni Oluştur...