Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Galatasaray 2010-2011 Sezonu Genel Tartışma


nileppezdel

Öne çıkan mesajlar

Daha metro ve yollar tamamlanmadı diye biliyorum ama çalışmalar tüm hızıyla devam ediyormuş. 4000 araçlık falan otopark vardı yamulmuyorsam ki genelde de daha fazla araçlık otopark yapılmaz hani.. Olimpiyat faciası gibi olacağını sanmam, akıllanmışlardır birazcık ki yönetim daha fazla tepki alma lüksüne sahip değil
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

stad içi park kapasitesi 2900.ki 6 bin dolarlık koltuklardan 2 tane alana falan veriyorlar 1 tane park alanı.onun harici localara falanda veriyorlardır

sanırım geri kalanda diğerleri arasında kapış olacak.stad dışı otopark var mı bilmiyorum öyle bi bilgi yok

ama metro işi çok büyük kolaylık.arabası olan adamda koyaar muhtemelen arabayı mecidiyeköye.basar gider ordan.rahat rahat trafiksiz.metro baya iyi olcak yani
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Bugün Star Gazetesi’nde Ali Sami Alkış’ın köşesinde, “Türk Telekom Arena Olimpiyat’tan Beter” başlıklı yazısı üzerine aşağıdaki açıklamaya gerek doğmuştur.

Yazının ilk bölümünde, Türk Telekom Arena’ya ulaşım güçlüğü belirtilmiş ve Atatürk Olimpiyat Stadı’nda yaşanan ulaşım sorunlarına atıf yapılarak, eksik ve yanlış bilgilerle stat ulaşım altyapısının stadın açılış zamanında yeterli olmayacağı belirtilmiştir.

Türk Telekom Arena ulaşım altyapısı, üç temel akış sistemine dayanmaktadır. Bunlardan birincisi olan metro sistemi bir saat içinde yaklaşık 35 bin kişiyi gidiş-geliş olarak taşıyacak kapasitedir. Türk Telekom Arena ulaşım altyapısının ikinci unsuru ise TEM otoyol bağlantısıdır. Bu bağlantıyla saatte 3-4 bin araç için giriş-çıkış temin edilecektir. Şu an itibari ile bu yol bağlantısı bitmiş olup, Ocak 2011’de trafiğe açılacaktır. Yeni yapılacak stadın ulaşım ağının son unsuru ise Kağıthane – Cendere – Maslak yolunun genişletme projesiyle üst geçitlerle bağlanacak ve 2011 yılı içersinde 4-5 bin aracın trafiğe çıkabileceği şekilde düzenlenecektir.

Söz konusu yazının ikinci bölümünde, Türk Telekom Arena’nın yapımında Galatasaray Spor Kulübü Yönetimi’nin, stadın açılır kapanır çatısının yapımı için TOKİ’den 15 milyon dolar aldığı ve bu parayı Profesyonel Futbol Takımı’na yapılan transferlerde kullandığı öne sürülmektedir.

Ağustos 2010 tarihli; Galatasaray Spor Kulübü, TOKİ ve Gençlik Spor Genel Müdürlüğü arasında varılan mutabakat sonucunda, çatının açılır kapanır kapaklarının Galatasaray Spor Kulübü tarafından yapılması hususunda anlaşmaya varılmıştır. Bunun karşılığında da stadın işletmesi için gerekli olan ek işler, Gençlik Spor Genel Müdürlüğü ve TOKİ tarafından hak ediş zamanına göre VARYAP-UZUNLAR’a ödenecektir. Bu bilgiler ışığında, söz konusu yazıda iddia edildiği gibi Kulübümüze nakit 15 milyon dolar girişi olmamıştır. Ortada alınan ya da verilen hiçbir nakit para yoktur. Bu nedenle böyle bir paranın transferde kullanılması mümkün değildir.

Aynı yazıda Türk Telekom Arena’nın açılışının ve işleyişinin sağlıklı bir şekilde gerçekleşmeyeceği ima edilmektedir.

İhale şartnamesine göre yapılan çalışmalar, 29 Ekim 2010 tarihinde bitirilmiştir. Bu tarihte, Türk Telekom Arena futbol oynanabilecek hale gelmiştir. Ancak, sağlıklı işletme için gerekli olan ek işler; iç mimari, peyzaj çalışmalar ve aslanlı yol Aralık 2010 içinde bitirilecektir. Ocak 2011’in ikinci yarısında da Türk Telekom Arena’nın açılışı yapılacaktır.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...