Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Cataclysm class detayları açıklanıyor


blazkowicz

Öne çıkan mesajlar

gearla ilgili, ben 3.3.3 de daha oynamadım türkiyeye dönünce icc öncesinden devam edeceğim..

ben bişey demiyorum abi size siz wow'un en sevilmiyeni ilan etmişsiniz.. peki abi öyledir diyorum.. ben ilk zamanlarından beri wowun hunter oynarım ama siz arkadaşınızın charıyla girerek bile benden daha biliyorsunuz..

pve den zaten hiç söz etmedim pvp den bahsediyorum o kadar..

neyse abiler haklısınız hunter wow un kötü çocuğu.. herkez imba bi hunter kötü..

hadi iyi günler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Maredin said:

yoksa bu gear Heroicleri farmlamayan bir hunter için gayet iyi bir gear.
aynı armory'e mi bakıyoruz ?
üstü ful 245 251, heroic item yok, ve heroic farmlıyor ? wtf?
"benim gear'ım süper" diye bişey de dememişim ayrıca tekrar kontrol edersen.
benimki idare eder,adamınki kötü, bu da iyi olanı., heroic farmlayana göre iyi gearmış, lol ya, heroic icc25 yapan kendine saygısı olan guildler o gearda bi adamı almaz bile yani.
"OHA O GEARLA VURSUN TABİ" diyeceksen Nine için diyeceksin onu bari.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

FreEmoon said:

ya ne sorunu olacak. Dps'de değilki konu. "Hunterların nerdeyse herşeyi instant" dediğim bir mesajın devamı yazdıklarım.

FreEmoon said:

Roguelarda enerji var diye kötü durumdalarmı ki hunterlar kötü olsun. Ama 6 saniyede 4'ü auto shot, 7 tanesi pet hit, olmak üzere 16 vuruşta yapamayacaklarki yapmasınlarda zaten.


Diye yazdığım bir yazıya gelen cevaba verdiğim bir cevap o. Ne birşeyin ispatı nede "bizim guild varya bir kor birde yer kor" tarzında yazılmış bir yazı. Adamlar vuruyor işte o hiti, focus gelince bu derece burst çıkmayacak. Dps'lerinin değişeceğini sanmıyorum. Hunterlar normal bir pure dps tadında dps yapıyorlar zaten. Arada çoşuyorlar ama mage-rogue-warlock vs'de arada coşuyor oluro kadarı.


Aslına bakarsan focus gelince tamamen aynı burst çıkıcak Hunterlardan özellikle pve'de. Arkadaşın ağladığı konu vururken defensive skiller bu kadar focus harcarsa QQ pewpew. Öncelikle bence karşı taraf ne üzerinden ağlıyor bunu bilmek lazım sonra ona göre bir örnek vermek lazım. Konu instant shotlar olsa bile verdiğin logda Hunter 2 tane instant(chimera + silence) atış yapmış kalanlar autoshot blabla.Arkadaşın ağlaması ne kadar doğru değilse karşılık olarak bu şekilde örnekler vermek de o kadar doğru değil benim bahsettiğim bu.

Muhtemelen şuan verilen focus rakamları yer tutması amaçlı örneklerdir. Çoğu defensive skill bu kadar çok focus harcamıycaktır cata gelince. Ama asıl soru şu olmalı hunterların chimera shot-aimed shot gibi abilityleri eskisi gibi cd'lı olcak mı? Olcaksa özellikle pve'de aynı rotasyon olcaktır, olmuycaksa yeni rotasyonlar gelicektir Hunter için ve gerçek oynanış o zaman değişir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BaaL said:

Maredin said:

yoksa bu gear Heroicleri farmlamayan bir hunter için gayet iyi bir gear.
aynı armory'e mi bakıyoruz ?
üstü ful 245 251, heroic item yok, ve heroic farmlıyor ? wtf?
"benim gear'ım süper" diye bişey de dememişim ayrıca tekrar kontrol edersen.
benimki idare eder,adamınki kötü, bu da iyi olanı., heroic farmlayana göre iyi gearmış, lol ya, heroic icc25 yapan kendine saygısı olan guildler o gearda bi adamı almaz bile yani.
"OHA O GEARLA VURSUN TABİ" diyeceksen Nine için diyeceksin onu bari.


Cevap vercem diye yazıyı bile okuyamamışsın ki... heroic farmlamayan yazmışım ben sen farmlayan anlamışsın.
245 dediğin 2 item t9 galiba, tek targeta 2 t9 kullanabiliyor hunterlar yerine göre daha fazla dps veriyor bu. (yine tekrarlıyorum Heroic itemları alamıyorsa.)

Kullandığı t9 slotları yanlış o kadar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Coder said:

herkez imba bi hunter kötü..

ya şahsen onu bilemem, hunter aşmış falan da demedim zaten tartışmanıza da ortadan girmiş bulundum ama tek söylediğim şudur;
hunter kadar kolay 10k dpslere ulaşılan bi class yok, hunter kadar kolay oynanan bir class yok, hunter rotasyonsuz falan 200apm (ahuh) oynayan çoğu classdan aynı gearda 2k fazla dps yapar.
cataclysm de nasıl olur onu da bilmiyorum ona da karışmam. şuanki hali çok abuk subuk ama, imba op falan da demiyorum hiç bi mesajımda keza, sadece antika yani, bişeyleri değiştirip bişeyler yapılmalı böyle olmamalı, iyi oynayan hunter bile görmedim uzun zamandır, görsek zaten direk osurtucak heralde.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
Quote from: Nethaera (Source)
In World of Warcraft: Cataclysm we’ll be making several changes to class talents and abilities across the board. While this list only outlines some of our plans for the paladin class, we want to give you a look at the new high-level abilities and an overview of how the new Mastery system will work with each talent spec.

New Paladin Spells

Blinding Shield (level 81): Causes damage and blinds all nearby targets. This effect might end up only damaging those facing the paladin’s shield, in a manner similar to Eadric the Pure's ability Radiance in Trial of the Champion. The Holy tree will have a talent to increase the damage and critical strike chance, while the Protection tree will have a talent to make this spell instant cast. 2-second base cast time. Requires a shield.

Healing Hands (level 83): Healing Hands is a new healing spell. The paladin radiates heals from him or herself, almost like a Healing Stream Totem. It has a short range, but a long enough duration that the paladin can cast other heals while Healing Hands remains active. 15-second cooldown. 6-second duration.

Guardian of Ancient Kings (level 85): Summons a temporary guardian that looks like a winged creature of light armed with a sword. The visual is similar to that of the Resurrection spell used by the paladin in Warcraft III. The guardian has a different effect depending on the talent spec of the paladin. For Holy paladins, the guardian heals the most wounded ally in the area. For Protection paladins, the guardian absorbs some incoming damage. For Retribution paladins, it damages an enemy, similar to the death knight Gargoyle or the Nibelung staff. 3-minute cooldown. 30-second duration (this might vary depending on which guardian appears).

Next you will find a list of some of the paladin spell and ability changes, followed by our intentions for improving each talent tree for the release of Cataclysm. There will be further changes, but those revealed below should offer some insight into our goals.


Changes to Abilities and Mechanics

Crusader Strike will be a core ability for all paladins, gained at level 1. We think the paladin leveling experience is hurt by not having an instant attack. Retribution will be getting a new talent in its place that either modifies Crusader Strike or replaces it completely.
Cleanse is being rebalanced to work with the new dispel system. It will dispel defensive magic (debuffs on friendly targets), diseases, and poisons.
Blessing of Might will provide the benefit of Wisdom as well. If you have two paladins in your group, one will do Kings on everyone and the other will do Might on everyone. There should be much less need, and ideally no need, to provide specific buffs to specific classes.
Holy Shock will be a core healing spell available to all paladins.


New Talents and Talent Changes

We want to ease off the defensive capabilities of Retribution and Holy paladins slightly. We think the powerful paladin defenses have been one of the things holding Retribution paladins back, especially in Arenas. One change we’re considering is lowering Divine Shield’s duration by a couple of seconds. Having said that, Retribution does pretty well in Battlegrounds, and Battlegrounds will be a much bigger focus in Cataclysm since they can provide the best PvP rewards. Furthermore, the healing environment of Cataclysm is going to be different such that a paladin may not be able to fully heal themselves during the duration of Divine Shield to begin with, so this may not be a problem.
We feel Retribution paladins need one more mechanic which involves some risk of the player pushing the wrong button, making the rotation a bit less forgiving. In addition, we want to add to this spec more PvP utility. Right now the successes of the Retribution paladin in PvP seem to be reduced to either doing decent burst damage, or just being good at staying alive.
We want to increase the duration of Sacred Shield to 30 minutes and keep the limit to one target. The intention is that the paladin can use it on their main healing target. That said, we would like to improve the Holy paladin toolbox and niche so that they don’t feel quite like the obvious choice for tank healing while perceived as a weak group healer.
We want to add to the Holy tree a nice big heal to correspond with Greater Heal. Flash of Light remains the expensive, fast heal and Holy Light is the go-to heal that has average efficiency and throughput. Beacon of Light will be changed to work with Flash of Light. We like the ability, but want paladins to use it intelligently and not be constantly healing for twice as much.
Holy paladins will use spirit as their mana regeneration stat.
Protection paladins need a different rotation between single-target and multi-target tanking. Likewise, we're looking to add the necessity to use an additional cooldown in each rotation.
Holy Shield will no longer have charges. It will be designed to improve block chance while active, and will continue to provide a small amount of damage and threat.


Mastery Passive Talent Tree Bonuses

Holy
Healing
Meditation
Critical Healing Effect

Meditation: This is the spirit-to-mana conversion that the priest, druid, and shaman healers also share.

Critical Healing Effect: When the paladin gets a crit on a heal, it will heal for more.

Protection
Damage Reduction
Vengeance
Block Amount

Vengeance: This is the damage-received-to-attack-power conversion that all tanks share.

Block Amount: We want to keep the kit of the paladin as a tank who blocks a lot. So by contrast, the warrior tank will sometimes get critical blocks, but the paladin will absorb more damage with normal blocks.

Retribution
Melee Damage
Melee Critical Damage
Holy Damage

Holy Damage: Any attack that does Holy damage will have its damage increased.

This concludes this Cataclysm preview for the paladin class. The development of these changes will continue to evolve in the coming months. Please be sure to provide any feedback and thoughts you might have on what was covered here.

e gelmiş pala
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

heal mekaniği değişince sonuç nasıl olur bilmiyorum ama şuan holy mastery bonusu çok tırt geldi bana. Daha fazla over healdan başka işe yaramaz şuan ki sistemde.

Not: Biraz pro paladin yorumu gibi oldu, guilden birinin combat logunuda versem tam olacak ama ilgili pro'lar idare ediversin.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...