Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Conan (2011) - hollywood'dan bir reboot daha

Azmodai

Öne çıkan mesajlar

19 yaşında mr olympia olup 7 kere kazanmış,5 kez mr universe seçilmiş, (conan the barbarian cekilirken 118kg 1.88cm) 45 filmde oynamış biri bencede conan rolü için şu anki mantıkla kötü bi tercihti katılıyorum cetintasa.. kenan imirzalıoğlu oynamayacaksada bence nejat işler yada şafak sezer oynamalıydı conanı..
Sosyal ağlarda paylaş

ukalalık kabul etme undisclosed'da bence sen conan'ın ruhunu anlamamışsın. yapımcılar da bence anlamamış, oraya conan rolü için vücut şampiyonu arnold'u koyarsak bu iş olur diye düşünmüşler.film tuttu tabi, bu açıdan adamlar başarılı kabul edlebilir ama eminim benim gibi en az 10 senesini conan mecmualarını okuyarak geçiren önemli bir kesim conan filmlerinde okuduğumuz conan'ı göremediğimizi düşünüyordur. conan sadece sert bir çizgi roman kahramanı değildi, duyguları da olan bir adamdı. bizim arnold filmde hep sert bakış atan, öpüşme-sevişme sahneleri hariç duygusal bir tepki vermeyen bildiğin vücutçuyu oynadı, badigardı oynadı. benim düşüncem tabi nihayetinde, sen beğenebilirsin, saygı duyarım ama böyle bana laf sokmalar falan ayıp oluyor.
Sosyal ağlarda paylaş

cetintaş laf sokma olarak algıladıysan özür dilerim. tepkim belki biraz alaycı oldu haklısın. tabiki herkezin sevdiği/sevmediği oyuncu olarak kabul edip etmediği veya kendisini hüsrana ugratan filmler/oyuncuları vardır.. arnold bana göre vücut geliştirmedeki başarısı yüzünden film sektörüne doğru çekildiğinde rol yapma yeteneği nerdeyse hiç yoktu haklısın. ama bu adamın çok başarılı olduğu filmlerin çoğu rol kabiliyeti çok gerektirmeyen filmlerdi.
mesela terminator serisi... adam robotu oynuyor, zaten suratında ifade olmasına gerek yok... veya conan; adam barbarı oynuyor bariz, duygusal surat hareketlerine falan çok lüzum yok yani bir barbarı oynarken.

onun dışında kenan imirzalıoğlu hakkında troll değilde gerçek düşüncense tık ; bana göre arnold kadar bile rol kabiliyeti olmayan, türkiyede 'oyuncu' kavramı olmadığından sert bakışlı eskiden manken ağır abilerin at koşturduğu tv sektörünün vitrininden seçilmiş biridir benim gözümde kenan.

hani oraya kenan imirzalıoğlu yerine cidden rol kabiliyeti yüksek olan, bazen konuşmadan surat hareketleriyle bile ne ifade etmek istediğini belli eden bir türk yada yabancı oyuncu yazmış olsaydın, bakış açısı farklı derdim. ama dediğin adam cidden benim gözümde kazma :)
Sosyal ağlarda paylaş

İzleyen birinden üzücü bir yorum

Director Marcus Nispel is undoubtedly the long-lost offspring of trash master and fellow German, Uwe Boll, as this film is so profoundly awful on every level that it's hard to think that it wasn't intentionally made this way.

Remarkably, the movie gets bad immediately and stays that way. One of its most jarring aspects is that it begins with Morgan Freeman's narration, which sounds so utterly out of place, with his comforting, slightly Southern drawl the total opposite of everything bloody and Cimmerian, that it instantly comes across like self-parody, as if we were seeing some schticky Mel Brooks interpretation after the fact. This ham-handed disregard for appropriate tone haunts every frame of the film.

The story fails to find the real Conan -- who in Robert E. Howard's stories is a smart, tough, brutal survivor -- and instead seems to reveal to us the underwhelming idea that Conan's just another hunky sword dude with a knack for slaughter.

The script inconsistently sticks to any epic poetic flair in the dialog, so that when such words are delivered, they feel forced and flat. The noted line "I live, I love, I slay, and I am content," is meted out with such lack of panache or feeling that I wanted to wash out Jason Momoa's mouth with soap, right after forcing him to watch Schwarzenegger -- not a great actor, by any means -- deliver the unforgettable tagline: "To crush your enemies, drive them before you, and to hear the lamentation of their women." But then again, John Milius bothered to direct his actors.

Stephen Lang (Colonel Quaritch of "Avatar") is the half-assed villain Khalar Zym, who inspires zero awe and no respect on his whatever quest for some supernatural thingy, which is such an afterthought that you constantly forget about it. And post plastic-surgery Rose McGowan as his witchy daughter Marique is so outrageously goth that you half-wish for a Sisters of Mercy musical cue every time she steps on camera; if only her performance received the same attention as her over-the-top costumes. Ron Perlman, as Conan's father, is simply wasted. Weep!

I'm totally sick of the short-attention-span style of storytelling. The filmmakers are so afraid that if some big action sequence doesn't occur every ten minutes, that we'll be bored; and of course, this quickly has the opposite effect, as we instead become bored from so much pointless, poorly shot and edited action unsupported by character or story. Video games often have more character development than this film, and yes, I'm specifically thinking of the comparatively Shakespearean struggles portrayed in Donkey Kong.

I bestowed two stars on this flick, as the second is for unintentional hilarity, of which the film has much. Its hyperbolic Hyborian cartoonishness makes you either wince or chuckle derisively. Hopefully, as many heads as roll on screen will also roll in Hollywood for this abortive, dreadful garbage.

Perhaps the noble Conan will someday get his proper due in a modern film. But not today.

Sosyal ağlarda paylaş

• 1 ay sonra ...
  • Yeni Oluştur...