Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

kantır


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
arkadaşım ilahı değilem olamadım olamam ehe ama hani cs benim için daha özel bir yere sahip hatta cs de ilk frag verdiğim adam da ishiniyoshitotitotusubasatutsuskiyancek (berkin işte) dir zaten adamla tanışmam işte o an olmuştur

yer bir zamanların geçit cafesi tabii 6 tane bilgisayar vardı ne günlerdi be
Mesaj tarihi:
ya ben az once 1.6 megapack diye bisi vardi onu kurdum vista calismadi sildim.

bildiginiz saglam vistada calisan cs 1.6 fln varsa soleyin hamaciye gelirim bende.
×
×
  • Yeni Oluştur...