dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Cleric lerin %80 i hp gidiyor ben dahil. Maksat hayatta kalmak. 500 mb nin verdiği +dmg 50, 500 hp nin verdiği avantajlar, priceless. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 bingildak benim tanıdığım bütün clericler hp+block soketliyor bununda basit bir nedeni var ya böyle yapıp tanklıyacaz yada magicboost basıp soloda rahat edicez ama instanceda grup 3 dakikada bir wipe yiyecek. templarlar grubu düşünmüyor clericler onların hatalarını kapatıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Vermeye calistigim ornek su; Templar icin Crit acisi; Solo = Dunyalar kadar fark.. Grup = Daha fazla aggro fakat, avoidance olmadigi icin direk meatwall = healing-wise iskence Pvp = Hem caster, hem melee'ye karsi iyi. Diger tarafta, avoidance'a baktiginizda; Solo = Surunmek, izdirap, iskence Grup = Yeteri seviyede aggro, arti yuksek avoidance = mutlu healer. Pvp = Casterlara karsi sifir, melee classlara karsi iyi. Simdi, gunde 1-2 saat grupta oynayip, geriye kalan vakitini solo oynayarak geciren bir templar icin sizce hangisi daha mantikli? Olay dps yapmasi, veya role olarak tankligi kabul etmesi degil. Sonucta bu classi oynayan insanlarda solo oynamak zorunda kaliyor, ister istemez 1v1 pvp'e girmek zorunda kaliyor, en azindan end-game'e kadar. (Keske instancelarda timer olmasa da full avoidance gidip, sabah aksam instancelarda level kassak) Item sistemi daha rahat olsa, veya questler daha bol item verse, veyahut craftlar daha basit olsaydi, eminim insanlar yaninda 2 tane set (farkli sekilde socketlenmis) tasirlardi, veya talent sistemi olsa yeri geldiginde ihtiyaca gore degistirirlerdi, ama bu seceneklerin hicbiri yok. Ucu ucuna zar zor item topluyorsun, mana stone olaylari tamamen sans, crit'leri falan broker'dan almak evlat acisi gibi, hani ben solo oynarken crit takiyorum, gruba girdigimde onlari cikarip shield block, ve hp takiyorum gibi bir sey, eger parasiyla kinnah almiyorsaniz, bence mumkun degil. Bu yuzden bence sadece templarlara yuklenmek dogru degil, oyunun yapisi insanlari bu yone itiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 fikrisabit var sende mighty diyorsunki templar crit takmsi aggro gitmis ama aggro tutamiyor mob gelip bana vuruyor tank crit stone u sokup dodge taksin daha az aggrosu olsun o zaman ben daha rahat ederim bu bir celiskimidir biri bunu bana aciklasin asdffads Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Kaede said: Onun doğruluğundan pek emin değilim ben. Kalkan standart mavi 25-30 civarı bile 40% dmg reduction veriyor. Enchantlesen +2 eder +4% dmg reduction 44% dmg reduction tek kalkandan geliyor yahu. SB ile Parry başabaş gitmesin hadi parry nin sb den ne kadar daha üstün olması lazım 44% lük açığı kapatmak için ? Tablo şöyle bildiğim kadarıyla AION'da: Incoming damage'a ilk olarak Parry "zarı" atılıyor. Parry'lerse, gelen damage'ın maksimum %30'u mitigate ediliyor. Parry'den sonra, "Shield Block" zarı atılıyor. Shield Block'ta bildiğim kadarıyla %50 civarında mitigate var. En son olarak, "Evasion" zarı atılıyor. Evasion ise gelen damage'ı tamamen önlüyor. Yani, oyun mekaniklerinde, Parry giden Gladiatorun, 35%'lik Reduction veren tanktan daha az damage alması söz konusu değil. Instance daha kısa sürede bitebilir, ama Templar tank kesinlikle daha güvenli, özellikle Magic Attack yapan boss varsa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 İkinci bir set yapmak hiçte zor değil, ah da itemlar çok pahalı değil, 1 saatlik grind+q ile 100k+ çok rahat yapılıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 @gang Sıra eva -> parry -> block şeklinde. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Çok zor değil ama casual oyuncu için uygun da değil. Jacket, Gloves, Greaves, Boots, Pauldrons olarak baktığında (Shield ve Swordu dışarıda bırakıyorum) 5 parça item değiştirmek lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Tamam 5 parça item max 30 ar k dan 150k, manastone zaten beleş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 bide sunu soyliyim meatwall fila ngecinzi efm wow degil bu, daha mana sorunu cekmedim bir kere bile instance da ki bunun penance i var DP ile recovery si var isnatnt mana pot u var var oglu var tek basina tank damage aldiginda o kadar rahat healliyorumki anlatamam, gurupta damage alsin 2 sn group heal cast edene kadar bir arada kalsalar oda sorun degil np glad da damage alabilir, arada HP si %50 nin atlina indimi basarim flashi devam ederim ki potlar bu kada rucuz ve yapimi kolayken ve inventoryde yer kaplamiyorken yaninda pot olmadan gezen adamda sorun vardir ama tank 2 mob dan damage yerken birde CC lenmesi gereken mob gelip benim kafama kafama vurursa o zaman sorun oluyor, adam gibi conc um olsa oda problem degil healbot filan olmadigi halde wowdan alisik olan adama healerlik zor degil bu oyunda heleki wow la karsilastirinca HoT lar haric 4 heal sinifinin cogu guclu ozelligi clericte toplanmis, yuksek armor+shield, iyi group heal, mana dert degil, guclu single heal, self res falanda filan Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Ben kendi armorlarimi kendim craft ediyorum, -raw material, arti 2 high-grade'i oynamadigim zamanlar macroda topladigim icin cok daha ucuza geliyor, tek satin almam/grind yapmam gereken parca armor flux- ve level 22'de bile brokerda worthy armor flux'in (yesil item, proclarsa mavi) tanesi 6k'dan basliyor. Her parca icin en az 2-3, toplamda 10'dan fazlaya ihtiyacim var. 60k desek en iyi senaryoda sadece armorun crafti icin, buna ayrica crit stone gerekiyor, her itemda 2-3 slot desek, 4-5 parcada 12-13 crit stone gerekiyor (full crit gittigimizi fark edelim) tanesi en az 10k'dan oldugunu dusunursek ki cok daha fazla, toplamda size 180-200k'a patliyor extra bir set yapmak solo-gameplay icin, ve bunu 3-5 levelda bir yenilemeniz gerektigini dusunursek, skilleri almaya para bulamiycaginizi garanti ederim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 dreagloth said: Tamam 5 parça item max 30 ar k dan 150k, manastone zaten beleş. Max 30k? Hiç sanmıyorum :) Minimum 80k civarı gidiyor(du sanırım) Worthy Titanium parçaları bizim serverda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Viktor said: fikrisabit var sende mighty diyorsunki templar crit takmsi aggro gitmis ama aggro tutamiyor mob gelip bana vuruyor tank crit stone u sokup dodge taksin daha az aggrosu olsun o zaman ben daha rahat ederim bu bir celiskimidir biri bunu bana aciklasin asdffads tempların +critli hali ile brim zamanda verdiği dmg birim zamanda aldığı healden az dolayısıyla heal>dmg oluyor ve aggro bana geliyor. +cirt ile dmg fantastik biçimde artmıyor ama avoid ile dmg i kontrol altına alıp heal aralıklarını uzatıp overheal i en aza indirmek mümkün Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Giymeyin mavi kardeşim sizde. @bıngıl Craft edene kadar, solo için geçici 5 parça yeşil alsan ah dan daha ucuza gelir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bakariz Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 dreagloth said: Cleric lerin %80 i hp gidiyor ben dahil. Maksat hayatta kalmak. 500 mb nin verdiği +dmg 50, 500 hp nin verdiği avantajlar, priceless. Solo kasanlar mb gidiyor ve dmg de katkısı oluyor.Olan katkı tabiki 500-1000 değil ama taktiğin mbye gore değişiyor...Suanda 400-2400 arasi dmgler çıkarıyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Ben solo kasıyorum, ins. ede giriyorum ve sadece hp gidiyorum. çevremde gördüğüm ve incelediğim neredeyse tüm cleric lerde hp gidiyor. Artı, bende sadece hp giderek 400-1400 arası dmg yapıyorum lvl 26. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Birde ne katkısı olduğunu söyledim zaten. Ne kadar mb varsa %10 unu al, odur katkısı. Tabi bulduğun sayıdan mobun res. inide düşeceksin daha... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bakariz Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Benim başka serverlar da dahil baktıklarımda cleric'lerin mb hp gittiği.Tabi lvl'lar artikca daha çok grp oyununa dönüldüğü için hp oranı artiyor... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 templarin crit ile agro aldigi konusu bana sacma geliyor. neden derseniz templar 5 kere critliyorsa o savasta , assassin 10 kere critler en azindan diger dps leri saymadim bile. bende crit yok ornegin fazlaca, block parry vb tanklama ms leri takili ve mob tanklamada sorun yasamiyorum. crit=agro ne alaka .. o zaman assasssinler rangerlar mageler biter her daim onlardan daha az critimiz var.. skillerle aliyoruz bence agro olayini. gruptaki 6 kisinin 5 kisisi her daim damage verirken tank crit taksa ne takmasa ne yahu. ne vurcaksin ki agro artacak :) kicini yirtsa tank her yeri crit olsa gene en dusuk damage i verir grupta.. cleric bile kassa hem heal hemde damage de gecer adami. tank = hp meat ball bu kadar basit. dayaga en cok dayanan okuz. bundan baska gormek haksizlik pve deki gruplarda bizleri. eglenceli tarafida bu zaten ustunde moblar herkes sana vuruyor sen grubu yonetiyorsun ve digerleri kesiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Mantık şu: X skilli 100 damage veriyor ve +Y enmity sağlıyor. Senin burada kazandığın enmity 100+Y, critlersen 150-200+Y oluyor. Tank olarak mobun senin üzerinde kalmasını sağlayan additional enmity değeri. Yoksa dediğin gibi assassine de gider, gladiatora da gider. Verdiğin hasar ne kadar fazla olursa, mobun senin üzerinde kalma süresi o kadar yüksek. Denge önemli. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 belki ama ben bu sekilde oldugunu dusunmuyorum. teke tek pve moblarinda heleki grupta mob zaten tanka bir sey vuramiyor ki. bilmem fark ettinizmi ama moblar devamli stunda yerde vs. yani mob belki tanka (boss felan degilse) 3-5 kere vuruyordur gerisi hep stun vs. ornegin NTC son bosunda. elaman zaten tanki yerden kaldirmiyor ardindan fear ardindan gene yerdesin sonra stundasin. yani genelde pek bir vurusun yok ama mob sana yapisik. buradan cikarimim damage vermenin etkisinin bir taunt ya da IJ ile kazanmis oldugun entityden cok ama cok daha dusuk olacagi. IJ ile cek, ardindan entity kazandiran vurusu yap, sonrasinda zaten yerde stunda feardasin, arada tekrar IJ at , shield acikcsa onu vur bitii sonra istersen damage vurma mob senden cok zor kopuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Valla, NTC son bossta, charge+steel wall defense ile body pull yapıyorum :p Steel Wall Defense CD bittikçe açıyorum, Stun ve Knockdown'a ciddi resist veriyor + Block sağlıyor. Blocklayınca zaten iş bitiyor :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Kanuni, skill listesini acip, passivelere bakarsan orda "vurdugunuz hasar ekstra olarak emnity yaratir" tarzi bir sey goruceksin, haliyle crit'e gidince vurdugun hasar cok buyuk oranda artiyor, o da aggroyu costuruyor. Yani sin hasari ile temp hasari ayni degil. Critleri de haliyle ayni degil. Aggro acisindan en azindan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Aggrevation :p İşin komiği aynı skilli Glad'lar da alıyor, 42-43 civarı sanırım. O zaman bomba oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 ikinizide anliyorum ve biliyorum ama her savasta full crit olsan kac kere critleyeceksin ? sanki her vurus crit oluyorda entity cosuyor gibi yaziyorsunuz. critlesen critlesen 1-2 kere critle mob olene dek buda max yani.. bumudur yani tankin tum olayi crit ms doldur 1 kere critle mob sana yapissin. bana akla yatkin gelmiyor. ha bilemiyorum sizler ms i crit yapinca her vurusunuz crit oluyorsa bende ona donerim ama oyle bir sey olmuyor zaten. sen crit yerine aban parrye aban blocka hp ye hem dayak yeme canin gitmesin hemde az heal gelince de mob healera kacmasin cok daha basit ve anlasilir olgu, cunku mob genelde healera kaciyor dps e kactigi cok nadir. e sen crite aban sonra her vurusu ye suratina hpin deli gibi azalsin sonra da healerlar deli gibi calissin mob ona gitsin. mantik olarak yanlis zaten. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar