Gangren Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Tab-target olmazsa olmaz zaten. Ancak şunu söyleyebilirim, enmity olayı hakikaten challenging AION'da. Kaçan mobu geri almak için Provoke'un çoğu zaman yetmemesi kötü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 bir ara moba karsi oturmayi denedim maalesef entity arttirmiyor denemeyin :D eq1 de tank bazen mobun onunde oturunca agro aldiran bir seydi :) aionda oturmanin etkisi yok... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Cleric arkadaşlar cleric Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
The_Delucian Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Cleric oturuncada aggrolamıyormus :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Evet, Cleric. Biz zaten onların da bilmesi gereken birşeyi konuşuyoruz. Templar mekaniklerinin nasıl çalıştığını bilen bir Cleric, daha iyi sonuçlar alır :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Siz templar başlığı altında yazın biz ordan okuruz, hem cleric lerle ilgilenmeyen templar larda bir şeyler kapabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Aftiel Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 dün lavada 1 2dk boyunca 5 tane mob tankladım 2 3 tanesi ayni anda güclü vurus yapinca yamuldum 2500 falan hp vardi :p Bütün soketler hp, itemlerdede cons ve mp olanlari tercih ediyorum ve edicegim.Şimdilik burdan böyle gözüküyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 bu arada isin geyigini birakirsak HP mevsuzu gibi conc da bri healer isini sansa birakmamali, nede olsa aggro almiyorum diye mana abanip aggro alinca 2 vurusta pestili cikan adam iyi healer degildir aion dada zaten mana sorunu yok gordugum kadariyla, TBC den huterim icin favorim olan mana over time potlar var mis (ki TBC de healerlar debuff yuzunden kullanamiyordu bruda debuff filan yok sufer :D), pot yapmakta siri kolay ve ucuz yanimda 100 potla geziyorum mis likri likir iciyorum mana filan bitmiyor grindlerken bile :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 benim üstüm hp ve block, ne yazık ki dungeon tanklamak gibi bir niyetiniz varsa tam olarak böyle olmasada bunlar haricinde bir mana stone kullanmanız mümkün değil çünkü tanklar çok başarısız nedense hepsi +crit manastone kullanıyor buda fazla dmg almalarına neden oluyor oda aggronun mutlaka size kaçmasına neden oluyor.Ama ben solo takılırım dungeon hadisesini arada bir yaparım diyorsanız full magic boost takmanızı öneririm karakterin dps i inanılmaz oluyor özellikle lvl 34 upgradeleri ile coşuyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 13, 2009 Full Crit giyip, sadece shielde Block koyduğunu ve Fire Temple'ı rahatlıkla tankladığını söyleyen baya post var aionsource forumlarında. İyi bir healer ile tabiki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Forumlardaki malların yarısı daha elit mob görmemiştir bile. geçen gün tank yoktu assasin tankladı. sorun bok çuvalının kim olduğu, nekadar heal istediği değil, aggroyu nekadar tuttuğu. ben daha crit ile aggro tutabilen tank görmedim mutlaka ve mutlaka cleric'in üstüne aggro geliyor ve bir daha geri dönmüyor.Bu şartlar altında templar son derece gereksiz bir class benim gördüğüm en iyi tanklar eline polearm almış gladyatörler.Fazla dmg almıyorlar iyi dmg vurup iyi aggro tutuyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kanuni Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 abart Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Valla insanların nasıl oynadığını görmeyip, ne yazdıklarını okumayıp, oyun hakkında ne bildilerini görmeden, onları "mal" diye nitelendirmen garip; özellikle, o "mal"ların gözünden bakıldığında senin de aynı durumda olduğunu düşünürsek. Neyse. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 ben malın önde gideniyim o ayrı bir tartışma konusu. oyunun çok güzel bir mekaniği var targetladığınız adamın yaptığı haraketleri görebiliyorsunuz,benim targetımda her daim tank olduğu için nezaman dodgelar nezaman parryler nezaman blocklar görüyorum. bu sözde başarılı crit build ile bütün run boyunca tanklar bir kere dodge parry block yapmıyor,tank oynamaya gerek yok kenarından köşesinden geçmiş olan herkes bilir ki tankın görevi bunları yapmaktır. Sözde crit build i başarılı çünkü adamlar instance a giriyorlar bütün run boyunca mobları cleric tanklıyor bunlarda şuursuzcana tuşlara basıyorlar.Bende girsem moba auto attack versem benim yerime başkası heallese bende kalkar yazarım ya arkadaşlar bu build çok güzel çok kolay heallerlık yapılıyor diye. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 tankin temel vazifesinin avoidance olamsini wow zorladi zihinlerinize once aggro, aggro, aggro healerin gorevide tanka heal spam degil herkesi hayatta tutmaktan once kendisini ayakta tutmaktir cunki olu healer kimseyi healliyamaz ne kadar uber geari veya manasi olursa olsun bu oyunda bide shield in verdigi pasif damage reduction > all adam sirf shieldi ile yedigi damage in %35-40 ini trasliyor daha ne olsun, polearmli glad daha az damage aliyro demek komik kacar o yuzden :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Bu tamamen oyuncularin sucu veya hatasi degil ama. Ben son gunlerde cleric ve templar oynuyorum, 2 side 22 oldu dun aksam ve soyle diyim, belli level araliklariyla olan group questleri yuzunden (veya instancelar yuzunden) tanklamak zorunda kaliyorsunuz. Tanklamak diyince akla direk +block manastonelari geliyor, ve benim templarimin gearining 80% i blockla socketlenmis durumda.. Madalyonun bir yuzunde, gruplarda basarili ve healerlara izdirap olmadan tanlik yaparken, madalyonun diger yuzunde solo oynarken inanilmaz bir izdirap cekiyorum.. Grup gameplay icin socketlediginiz itemlarla, solo level kasmak inanilmaz zor.. Ve dogruyu soylemek gerekirse, solo oynadiginiz zaman suresi grupa ihtiyaciniz oldugu surenin 2-3 kati. En azindan level kasarken bu boyle.. End-game'de senaryo farkli olur bilemem. Ayrica, sunu da unutmamiz gerekiyor. Bu insanlar ayrica 25'den sonra abyss'e gidiyor. Her an gankleyip, ganklenme durumlar var. Eger templar grup gameplay icin socketliyse, casterlara karsi sansi sifir. Sonucta senin dps'inin 50% si blocktan sonra acilan abilitylere bakiyor (+block socketleriyle) ve spellerin blocklanmadigini dusunursek, inanilmaz dps kaybina ugruyorsunuz. Ayrica, 2h kullanmaya kalkarsaniz da gearin ustunde butun +blocklarinda hicbir ise yaramadigini unutmamak gerek. Diger oyunlarda nasildi? Feat vardi, talent vardi, veya item yapmak cok zor degildi. Iki tane sec tasirdin -biri dps, biri tank icin- veya trainer'a 5 dakika ugrar, talentlari dps'den tank'a tank'tan dps'e cevirirdin, ne yazik ki AION'da boyle bir olay yok. Itemlar pahali, quest rewardleri yetersiz ve craftlar zor. Durum boyle olunca, insanlara sirf neden +crit gidiyorsunuz diye kizmak bence onlara adeletsiz etmek oluyor. Tamam belki templar acarken, bu rolu kabul etmis olabilirler ama bunun bedeli pvp'de ve levelingde inanilmaz bir sekilde ezilmek olmamali. Bir denge kurulmali. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bakariz Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 konu başliğini değiştirin bence son bir kaç sayfada genellikle temp hakkında yazişiliyor.... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Hatan pvp yi 1v1 olarak düşünmek. End game de, iyi cleric li bir templar ın pvp yaptığını düşün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Konuşulan konu tempları ilgilendirdiği kadar, clericleri de ilgilendiriyor ama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 işte agroyu tutamadığı gibi yediği dmg da dramatik olarak düşmüyor avoid etmek dmg vurmaktan daha fazla agro sağlıyor. Yıllardır alışıla gelen aggro mekani ne 1dmg=1 aggro 1 heal=0.5 aggro burada rakamlar belli değil ama 1 e 1 den az değil. insanlar elin koresinde ruhunu şeytana satıp milyonlarca point harcayıp pvp gearı silahı almış sonra utanmamış yaradana sığınıp +10 lamış adamların videolarını seyredip aha bende böyle vuracam sevdasına kapılıp üstü başı beyaz yeşil ama mana stoneları crit şekilde ortalarda dolaşıyor. anlaşılmayan nokta şu tank oynuyorsan tank olacaksın melee dps oynayacaksan gladyatör oynasaydın kardeşim.Düşünün bir healer heal atamıyor attığı heal ihtiyacı karşılamıyor,arkadaşım niye bukadar düşük heal atıyorsun dediğinde olm ama demin bir nukelemişim off off critledi 1k vurdum diyor.Tankın,healerın oturup dps hesabı yapması absurd bir hadise.Heal aggrosunun bukadar yüksek olduğu bir ortamda tank avoid edebildiği kadar edecek. not:Parry gearlı bir galdyatör elinde polearmla crit gearlı 1h+sheild templardan daha az dmg alıyor ve FT runlar en az 10 dakika daha hızlı bitiyor ,dileyen denesin görsün. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Endgame'de, templarların shield ile oynayacağı konusunda şüphelerim var, özellikle mass-pvp dönerken. Tecrübeli ve oyunu bilen melee dpslerin, templarlara focuslanmayacağını düşünüyorum arkada Sorc, Cleric dururken :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Templar da adam olacak, koruyacak helaer ını, çekecek yanına vuracak cc yi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Onun doğruluğundan pek emin değilim ben. Kalkan standart mavi 25-30 civarı bile 40% dmg reduction veriyor. Enchantlesen +2 eder +4% dmg reduction 44% dmg reduction tek kalkandan geliyor yahu. SB ile Parry başabaş gitmesin hadi parry nin sb den ne kadar daha üstün olması lazım 44% lük açığı kapatmak için ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
bingildak Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 dreagloth said: Hatan pvp yi 1v1 olarak düşünmek. End game de, iyi cleric li bir templar ın pvp yaptığını düşün. Bahsettigimiz oyun WoW gibi bir oyun olsa, 2 haftada 0'dan end-game seviyesine gelinse, haklisin, disimizi sikar dayaniriz* diyicem, ama ne yazik ki oyle degil, level 25'e abyss'e girdiginden itibaren bir gankfesttir gidiyor, ya abyss e hic girmiyceksin, yada 1v1 pvp'e hazir olucaksin. Oyunun abyss gibi bir parcasindan uzak kalmayi ben sahsen kabul etmiyorum. End-game tamamen farkli bir hikayedir orasi kesin. Ama end-game'e ulasmak haftalar suruyor, bu surec icinde ne yapicak kisi? Templar actiysa tank rolunu kabul etmis demektir tabii ki de, ama bu birazda seye benziyor, cleric acanlar gearlarini ne ile socketliyor? Magic boost (solo desek) mu yoksa +MP mi(MP'nin group play icin oldugunu farz ettim, yanlis olabilir)? Ben eminim ki 80% i magic boost'a gidiyor solo olarak kasarken cok daha hizlandirdigi icin. Ve hani niye magic boost yapiyosun da diyemez kimse, cunku o adam grupta haftada 8 saat harciyorsa, solo da 40 saat harciyor. Ve 8 saat rahat edip, 40 saat izdirap cekmeye kimse sicak bakmaz (clericler magic boost olmadan da izdirap cekmiyor, o ayri, ama templarlar sadece avoidance giderse solo'da cok buyuk izdirap cekiyor). Sonucta bu insanlarin 90% i end-game e hizli gitme taraftari. Ve templar bakis acisindan bakarsak, end-game e en hizli giden yol soloya daha cok vakit ayirmaktan geciyor, sonucta instancelara gunde 1 kere girip, en fazla 1-2 saat veriyorsunuz, diger yandan solo'da 5+ (no life desek) saat geciyor. Tabii arkadas grubuyla oynuyorsunuzdur, 2-3 kisi quest yapiyorsunuzdur, o zaman full avoidance gidersiniz anlarim, onun disinda bana da pek mantikli gelmiyor sadece grup deneyimleri daha iyi gecsin diye, butun gun solo level kasarken izdirap cekmek. Stigma sisteminin basarisiz oldugu en buyuk noktalardan biri bence budur, talent veya feat sistemini yerini kesinlikle doldurmuyor, ve ayni degiskenligi saglamiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 14, 2009 MB giden cleric gormedim daha ne forumlarda ne sagda solda templar icin crit = aggro double dip durumu var cleric icin MB = damage o kadar healing MB iel scale olsa clericler gayette MB giderdi kimsede itiraz edemezdi ne yapiyorsun diye ayn isekil templar da crit ile aggro yapmasa onalrada derdik salakmisiniz diye Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar