Xenocide Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 deniz gw2'ye başlamayanı ıslak meşeyle ıslatıyoruz biliyon demi?
razzRaziel Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 yalnız şu olay hiç de kolay bişi değil ha, farklı sunucuda bulunmak falan. helal.
Mortis Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 bence o soru sorulunca adama, durumu kurtarmak için kafasından sıktı bu şekilde interview sonrası da ofise koştu BEYLER BEN Bİ HALT YEDİM böle böle bişey dedim, YAPABİLİR MİYİZ BUNU?! dedi şu an deli gibi onu yapmaya çalışıolar
Darqainu Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 lol bana da oyle geldi, fazla iyi inanamadim olaya
narsor Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 uykum kacti ne yumurtladim ben de: madem seni overflow olunca baska servera tasiyo, o zaman guildindekiler de sanki senin serverindaymis gibi gozuksun, grup attiklarin isterlerse senin serverina gelebilsin. Hadi bunu da yapsinlar da goriim
Mortis Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 şey yapsınlar abi birden fazla server olmasın tek serverda milyonlarca kişi oynasın bu daha ii bencem! das
Raze Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 niye gaza gelindi ben anlamadım bu bildiğimiz "bu instance doldu 2. instance a buyrun" değil mi?
imamizer Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 narsor said: Kanuni said: Martin Kerstein, ArenaNet's German Community Manager, stopped by the Guild Wars 2 Guru forums to give players a peek at the title's server overflow feature. With this feature, the above scenario plays out a bit differently. When there's too much traffic on one server, your character will be temporarily sent to a different server. Once you've reached the front of the queue, you'll be asked if you want to transfer back to your original server, and voila: home, sweet home. Any progress made on the overflow server will be carried back to the home server, so you can even be productive while you're waiting in a queue. How's that for efficiency? (tu) Yuh diyorum, bunu yapabiliyorlarsa diger MMO'cularin soyle bir oturup dusunmeleri gerekiyor lan biz bunu niye yapamiyoruz adamlar olayi ne guzel cozmus seklinde... Her seferinde beni sasirtacak biseyler soylemeyi basariyor adamlar. Sirf adamlara helal olsun anlaminda gidip alicam oyunu en azindan be. gerçeklerle yüzleşelim... knight online bunu yapmıştı. sadece orjinal server boş geçmek istermisin diye otomatik sormuyordu. clone serverlarda takılabiliyordun, server ın birisi doluysa diğerinde oynuyordun.aynı şeyi burda da yapacaklar. farklı serverda oynayan guild üyelerinide görüp, guild chatten yazabiliyordun bi de galiba. acı ama gerçek, beğenmediğimizi kötü knayt bunu bilmem kaç sene evvel yapmıştı. sonradan aklıma geldi. şimdi gw 2'de de dupe olayları alıp başını gitmesin adgadgadfasd
dreagloth Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 İyileri koymaya devam edeyim izlemeyen kalmasın: http://www.youtube.com/watch?v=W-YKm20rPQY&feature=player_embedded devamı da var, youtube den devam edersiniz.
bck Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Bazı arkadaslar gw oynamamıs belli burda. Bu server değiştirme olayını gw 1 de ışık hızı ile yapabiliyorduk. Burdada ms değerine göre seni random bi servera atacak. Bu bile open world olayını baltalıyor. Bu yenilik değil.
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 imamizer senin dedigin cogu f2p de var zaten server clone var onlarda instance seklinde. server a server b server c server d aslinda hepsi ayni serverin instance i sadece sen girerken bos olana atiyor, gw2 de tek server ve instance yapisi olmadigi icin su cozum simdiye kadar yapilan bir sey degil diye biliyorum ben. yaniliyor da olabilirim. yani wow serveri ile swtor serveri gibi dusunmek lazim, server icindeyken dunya haritasini degistirebiliyoruz ornegin swtor da ama wow da bunu yapamayiz. wow da ornegin bu cozumu uretememis durumda. gw2 nin teknik acidan ne kadar iyi bir ekibin elinde oldugunun bir gostergesi olarak koymustum zaten alintiyi.
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 bck said: Bazı arkadaslar gw oynamamıs belli burda. Bu server değiştirme olayını gw 1 de ışık hızı ile yapabiliyorduk. Burdada ms değerine göre seni random bi servera atacak. Bu bile open world olayını baltalıyor. Bu yenilik değil. lol sen mightynin altimisin ? persistent server ve server ici instance dunya olayini ogrenmen lazim :P
dreagloth Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Adam bekliyor ki, 200vs200 olsun, open world olsun, lag olmasın, instance olmasın, fps düşmesin.
bck Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Kanuni said: bck said: Bazı arkadaslar gw oynamamıs belli burda. Bu server değiştirme olayını gw 1 de ışık hızı ile yapabiliyorduk. Burdada ms değerine göre seni random bi servera atacak. Bu bile open world olayını baltalıyor. Bu yenilik değil. lol sen mightynin altimisin ? persistent server ve server ici instance dunya olayini ogrenmen lazim :P tabiki aynı şey değil ama olan sistemin modifikasyonu olucak bu kanuni, gerçi sen bende daha iyi bilebilirsin.3 günde 50 olmuştun riftte. :)
Kanuni Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 artik sektorde metrelerce acilmis yenilik yerine cm ile ilerleyen yenilikler gormeye alismamiz lazim. ornegin bana gore su aciklanan sistem mmorpg sektoru icinde metrelik farkliliklardan birisi, gw 2 icinde cm lerle olusmus bir cok farklilik var, hic biri acikcasi gormedigimiz seyler degil, ama iste o farkliligi bu cmleri bir birine ekleyince gorecegiz. nasil arakladim ama , nasiiiiii.. kim bilecek hangi filmden :D
hunty Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Bence fazla iyimser bakiyorsunuz olaya. Pek cok soru isareti olustuyor bu sistem benim kafamda. - Paralel serverda ne kadar sure oynamak zorunda kalacaksin adam belitmemis. Adamlar bir serverdan obur servera karakter transferi yapacaklar. Once ana serverda sana yer acilacak. Sonra tum bilgileri bir serverdan oburune aktaracaklar onun sirasini bekleyeceksin. 10 dakika mi? 10 saat mi? 10 gun mu?... -Nasil olsa boyle bir sistemimiz var diye kapasiteyi dusurecekler. Zaten overflow serverla ana server arasinda surekli bilgi alisverisi olacagindan ister istemez sisteme ek yuk binderecek, kapasiteyi dusurecek. -AH ortak mi olacak? ivir zivir...
Spin Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Press Beta'dan sonra o kadar çok article yayınlandı ki, biz kendimiz postlarken kendimiz takip edemedik. Şöyle Türkçe olarak bazı article'ların kaynaklarını vereyim, feyizli olsun; Genel Trait Mantığı ve Necromancer Traitleri massively.com GW2 Beta İzlenimleri ve Bizim Yorumlarımız Overflow Server Mekaniği GW2'de Guildler Beta Geliştirme Update'i Press Beta Sonrası Mesmer Gözlemlerimiz
dreagloth Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Guild ile ilgili hala hall açıklanmasını bekliyorum, olmazsa çok üzülücem. Bunun çıkan şu son videolarda da gördüm, gui çok temiz.
Spin Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Çok önce yayınlanmış bir yazıda "Guild Hall'ların release'de yer almayacağı, sonradan ekleneceği" gibi bir şey okumuştum diye hatırlıyorum. Edit: Kaynağını derinlerden çekip bulursam buraya postlarım Edit 2: heh buldum ya, kısa sürdü :) Guild Hall ve Dinamik Event'ler Üzerine
imamizer Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 hunty said: Bence fazla iyimser bakiyorsunuz olaya. Pek cok soru isareti olustuyor bu sistem benim kafamda. - Paralel serverda ne kadar sure oynamak zorunda kalacaksin adam belitmemis. Adamlar bir serverdan obur servera karakter transferi yapacaklar. Once ana serverda sana yer acilacak. Sonra tum bilgileri bir serverdan oburune aktaracaklar onun sirasini bekleyeceksin. 10 dakika mi? 10 saat mi? 10 gun mu?... -Nasil olsa boyle bir sistemimiz var diye kapasiteyi dusurecekler. Zaten overflow serverla ana server arasinda surekli bilgi alisverisi olacagindan ister istemez sisteme ek yuk binderecek, kapasiteyi dusurecek. -AH ortak mi olacak? ivir zivir... Kanuni senin dediğinden ben çok farklı bi şey anlamıyorum. yani diyorsunki clone server olayında tek server(makina olarak) fakat instanced olarak serverlara bölünmüş. fakat k.o da bile bu böylemiydi emin değilim. hunty'nin mesajına aynı anda cevap olarak şunu diyeyim; bu tip şeylerde client-server-database mimarisini farklı kurarak yapılabiliyor. muhtemelen burada onu yapacaklar. server yazılım ve database i farklı makinalarda çalıştıracaklar. yani karakterlerin, eşyaların, yaptığın tüm progress vs. database de sana ayrılan kısımda olacak. sen diyelim ki dolu bir sunucuya giremedin, seni diğer sunucuya atacak (başka bi makina). bu seni attıkları sunucu gidip database'den senin verilerini alacak, gerektiğinde geri database'e yazacak. o yüzden sen server değiştirdiğinde yapılan tek işlem serverın database den verilerini çekmesi, sonra kaydetmesi. knaytında aynı bu yolla yaptığını düşünüyorum. çünkü; burda bir sorun oluşuyor. database e çok yük biniyor, bunun nedeni 3 veya daha fazla clone serverın doldurduğu oyuncunun tek bir database'i kullanması. bu durumda ise çözüm gerçek zamanlı player verilerini database'e güncellemek değil de, save yazdığında, çıkış yaparken, belirli zaman aralıklarında veya belirli olaylarda (zone değiştirme, ölme, level atlama vs.)yapmak. işte bu yüzden knaytta dupe yapabiliyordun. trade yaptığında karakterin serverdaki bilgisi henüz db ye güncellenmemiş oluyordu. bi şekilde oyundan kendini düşürüp tekrar girdiğinde (trade öncesi bilgini db den çekiyor server) trade ile verdiğin item ı çantanda buluyordun.bir kopyası da karşıda oluyordu. ek: ah de bu şekilde database'de saklı tutlacağı için ortak olur muhtemelen.tamamen yorum yapıyorum belirteyim. teorik olarak çok kolay uygulanabilir bi sistem. şimdiye kadar yapmamış olmaları mutlaka başka handikaplarının olmasıdır diye düşünüyorum. database ve ağ üzerine daha bilgili bi arkadaş banada ayar vermek suretiyle yazar herhalde bi şeyler bunları okuyup hehe
bck Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 dreagloth said: Adam bekliyor ki, 200vs200 olsun, open world olsun, lag olmasın, instance olmasın, fps düşmesin. bebişim wowda var bu. 15 senelik oyun.
Spin Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 http://www.youtube.com/watch?v=Tan2I50Pz0o&feature=youtu.be&hd=1
bingildak Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 bck said: dreagloth said: Adam bekliyor ki, 200vs200 olsun, open world olsun, lag olmasın, instance olmasın, fps düşmesin. bebişim wowda var bu. 15 senelik oyun. Sizin oynadığınız başka bir wow mu var diye merak ediyorum bazen. WoW dediğiniz oyund bırak 400 kişi bölgede pvp yapmasını, eskiden bazı zonelarda kalabalık olduğu için zone göçerdi, o zone'a giren herkes disconnect olurdu zoneda bulunanlar dahil bazen saatlerce düzelmezdi (page atardık karakterleri kurtarsın GM'ler diye. Ne zaman görüşmüş WoW'da open world pvp olduğu veya 200v200 u bırak 50v50 pvp olduğu? FPS bırak massive kombatı eski clientlarda high end donanımlarda şehirlerde FPS kaybı oluyor deli gibi.
Öne çıkan mesajlar