Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Battlefield: Bad Company 2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Mirage said:

Server browser'da ping'leri göremeyenler için:
Steam kullananlar için bir iki extra adım varmış ama google'dan bakarsınız.


1- Steam klasörüne gidiyoruz, steam.exe'yi buluyoruz sağ click - özellikler - uyumluluk - admin olarak çalıştır'ı tikliyoruz
2- Steamapps icinden bc2 klasörüne girip exe dosyasına da aynı işlemi uyguluyoruz ( bundan emin değilim bunu yapmadan da oluyor diyen var )

Steam açılırken, admin komutunda çalıştırılması tavsiye edilmez fln diyor hadi len diyoruz ve açıyoruz daha sonra da ping leri görüyoruz

emeğe saygı +rep verin >:D<
Mesaj tarihi:
Eaglewingg said:

weapon skill levels sadece ekstra puan kazanmayamı yarıyor? Yoksa silah üzerinde herhangi bir etkisi varmı?


ekstra puan sadece, artı olarak birini vurdugun zaman silahın yanında kill cam de 5 yıldız gözüküyor mesela, reröreee yapıyorsun amma kasmış diyorsun falan.
Mesaj tarihi:
m60 cidden terbiyesiz bir alet dürbün takıp mermi gücünü artıran speci de alıyorsun. Sonra puan basmaya başlıyorsun. Hem k/d ration abarıyor hem puanın.
Mesaj tarihi:
su LMG leri biraz hantallastirsalar super balance olucak aslinda reflex sight i takınca m60la sanki elinde uzi varmis gibi sırak diye nişan aliyosun alamasan daha hantal daha yavas olsa super denge olur bu diger LMG ler icinde gecerli tabi
Mesaj tarihi:
lmg lerin nişan almadan atışlarında dağılmasını daha da arttırmaları lazım mg3 örneğin mermisiz 12 kg bir silah. onu öle ayakta tutarak ateş edebilecek bir insan evladı yok...

lmg lerin atış hızı değişmemesi lazım ama ayakta ve nişan almadan yapılan atışlarda silahın saçmalaması daha fazla olmalı sonra mediclerin daha yavaş koşmaları gerek. (oyunda bf2 deki gibin sprint e bir sınır koysalar güzel olurmuş)

garibim assault ların silahları daha mantıklı bir hale gelmesi lazım adamların hepsi ki bende öle yapıyorum passo granafe paso granade :P cs den alışmışım kafaya burst yaptım mı adamın ölmesi lazım. ölmeyince ne mermiyle kasayım atarım granade i geçerim diyorum.

engineer da da aynı q3 oynuyorum sanki...

recon aralarında en beleş class ebesininkinden headshot alıyorum yata yata k/d ratio kasıom :P

mediclerin ateş gücünü az bişey aşağı çekip assault ların ateş gücünü arttırmaları lazım bence.
Mesaj tarihi:
m60 da öleki zaten mermisiz 11kg bi silah bi yere sabitlemeden kullanılması pek mümkün değil bu yüzden m60 patton tanklarnın leopard2a4 tanklarının üstünden falan kullanılır g3 gibidir aynı gücünün büyük bölümünü geri tepmeden alır.herşeyden önce ayıp ayıp kendinize gelin kullanmayın bunu mediclerden korkar oldum görünce yolumu değiştiriyorum.bide bi sorum var bu m1 grand ne zaman açılıyor yazmıyor üstünde bilgisi olan varmı?
Mesaj tarihi:
engineer bence rpg alsan bile en azindan 1 mayın taşıyabilmeli die düşünüyorum çok pasif kalmış kimse kullanmıyor bişey yapılmalı... medicler gerçekten op olmuş en azindan silahlarının recoillerini arttirsinlar yada farklı birşey yapsınlar yoksa heryer medic kayniyacak :)
Mesaj tarihi:
said:
It’s cleared QA for both non-Steam and Steam.

This is a small update for a bug that was found the same day that we released the previous patch.

Changes:
• Server browser downloads 100 entries instead of 500 in a chunk – this makes the “Cancel” button more responsive
• Fixed crash during server browser refresh
• Low-level networking library switched back to the optimized version (the game client was temporarily running with one that had more debugging logic in it)
• Localization fixes in the scoreboard
• Server browser ping handling code modified

UPDATE: Patch is live as of 2010-03-22 16:13 GMT.
Mesaj tarihi:
Jaan said:

lmg lerin nişan almadan atışlarında dağılmasını daha da arttırmaları lazım mg3 örneğin mermisiz 12 kg bir silah. onu öle ayakta tutarak ateş edebilecek bir insan evladı yok...

lmg lerin atış hızı değişmemesi lazım ama ayakta ve nişan almadan yapılan atışlarda silahın saçmalaması daha fazla olmalı sonra mediclerin daha yavaş koşmaları gerek. (oyunda bf2 deki gibin sprint e bir sınır koysalar güzel olurmuş)

garibim assault ların silahları daha mantıklı bir hale gelmesi lazım adamların hepsi ki bende öle yapıyorum passo granafe paso granade :P cs den alışmışım kafaya burst yaptım mı adamın ölmesi lazım. ölmeyince ne mermiyle kasayım atarım granade i geçerim diyorum.

engineer da da aynı q3 oynuyorum sanki...

recon aralarında en beleş class ebesininkinden headshot alıyorum yata yata k/d ratio kasıom :P

mediclerin ateş gücünü az bişey aşağı çekip assault ların ateş gücünü arttırmaları lazım bence.



abi lmg'ler zaten nişan almadan baya saçma atıyor. 30 kurşun harcıyorum dibimdeki adamı zoomsuz vurmak için. yeterli değil mi sence?

ayrıca assault'un silahından ben kendim tek burst ile defalarca öldüğümü biliyorum "ha ne noluyo lan" diyemeden ölüyorum.
Mesaj tarihi:
aralara bikaç saçma şeyde koymuş koşarken strafe yapamıyoruz falan diye. o bug değil anasını satayım millet hala galeyana geliyor. BF 2'de de sprint'te strafe yapamıyorduk, 2142'de de yapamıyorduk. 1942'de zaten sprint yoktu. Unlimited sprint var hala strafe yapmak istiyorlar ya allahım bari sprint yaparken ateşte edebilelim.
Mesaj tarihi:
14v16 iken karşı tarafa geçmeye izin veren server utansın. Server ayarlarıyla engellenemiyorsa da server ayarlarını hazırlayan developer'a 48 saat aralıksız badger badger izletmek lazım.
Mesaj tarihi:
Oyunu 3 hafta once aldim ama anca acabildim.

Single Player'da 1 saat falan oynamistim ilk aldigimda. Simdi devam edeyim dedim ama loading ekraninda epeyce bir bekleyip cat diye kapaniyor hatasiz falan.

Kitlenme donma yok. Hatta tahminime gore loading bitince oluyor bu olay.

Hic bi fikriniz var mi konuyla ilgili ?
Mesaj tarihi:
Evet cozuldu bu sekilde sorunum.

Bu arada tek basima multi'lere akmak istemiyorum, korkuyorum Behlul =P

Beni de alin araniza. Var mi duzenli oynadiginiz, eksiginiz falan olan bi grup ?
×
×
  • Yeni Oluştur...