Bone Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2008 Kaede said: Orjinal setting olduğu için sağlam bir seneryo geliceğini pek sanmıyorum. bu da iyiymiş :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Cleglaw- Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 19, 2008 eğer denildiği gibi uzun süre harcıyolarsa lore için, o zaman kaliteli bişey gelir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2008 ssj4songoku said: Bilmiyorum da, birşey duydum çok üzüldüm. Oyun da Multi-Player olmayacakmış. Oynsa 3-4 birlikte herkes 1 karakteri kontrol etse ne zevkli oynanırdı single-player campaign :(. Hatta bir yerde toplanır 2-3 gün paso oynardık falan filan cart curt . Cidden multiplayer desteği olmazsa çok ağlarım. Yani eklemesi zor birşey olduğunu sanmıyorum. Hele hele oyunun açıklanan kısmından çok dialog heavy birşey olduğunu hiç sanmıyorum, büyük kayıp olur. Baldur / Icewind mp ler hem basit hemde gayet başarılı idi o kadar konuşma ve dungeon crawla rağmen. Gerçi bioware oyunları (ve infinity engine kullanan oyunlar) için modding community devasa. Herhalde oyun motoru elverirse birileri yapar mp modu. Anladığım kadarıyla infinity fanbase toptan Dragon Age'e göç edicek :> Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2008 Ya ben NWN'deki gibi Dungeon Master tool ve detaylı MP da istemiyorum. Sadece Campaign'i arkadaşlar ile Co-Op olarak oynayabilsem yeterli :(. Belki ilerde oyuna expansion çıkartırken eklerler, umarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dreagloth Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 20, 2008 mp olmazsa oyun ömrü çok kısalır zaten. Kesim olmalı.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Leipzig fuarından haberler var, ign bi ön inceleme daha yapmış. Benim beklediğimden daha rp ağırlıklı bi oyun olacak gibi. said: Another way the character class played into the game was the interactions that took place in town. While the human noble was treated with respect by most everyone, Elves are second class citizens in the world of Dragon Age. The mage character was taunted and talked to with a tone of resentment on more than one occasion. Only another mage recognized the character's sizeable talents and paid her respect. Combatla ilgili yazılanlar güzel ama şimdilik görüntülerde pek bişey yok. said: The Human Noble character was often at the front of the conflict, leading his team of three other warriors into the fray. This was very different when playing the same locations as a female Elvin Mage. These characters focus on ranged magical techniques that both cause damage and enhance the attacks of their teammates. This often requires the combination of magic spells such as greasing an area and then lighting it afire. Or, you could put out the fire with a blizzard spell and drain an enemy's health and mana with a light show called Tempest. We saw other spells that paralyzed, lit weapons on fire, and shot streams of flames in a single directions. The mages may hang back, but it seems that they are rarely bored. http://au.pc.ign.com/articles/900/900832p1.html Bu da oyunun motorunu ve az bişey combatı gösteren yeni vidyo. Infinityden sonra ilk defa combatı adam gibi olan bi motor geliyor gibi. Özellikle o kotor ve nwn hengamesinden sonra ilaç gibi gelir. http://pc.ign.com/dor/objects/682217/dragon-age/videos/dragonage_darkspawnfight_082008.html Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 artwork cok dandik, art director'i kimse not alalim, bir daha onun yaptigi oyunlara supheci yaklasiriz.. ama izometrik olarak oynanabileceginden bence bir problem yok =) bkz. sekil 1a Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Artwork o kadar da dandik gelmedi bana ya. Öyle şahane birşey de değil ama. Standart olmuş. Belki de bizim şu ana kadar gördüğümüz yerler pek iyi değildir. Çünkü oyunun çok küçük bir kısmını gösterdiler daha. Ama, eğer anlattıkları gibiyse epey interaktif bir combat sistemi olacak. Zaten bilgisayar oyunlarında çoğu kişi büyüler ve fazla seçenekleri yüzünden Mage oynardı fakat, bu sefer gerçekten Mage oynamanın zevkini alıcaz gibi. Tek korktuğum bu interaktif oynanabilirliğin sadece yağ atıp yakmak ve üstüne blizzard atıp söndürmek gibi bir kaç harekette sınırlı kalmaması. Ayrıca seçtiğin class ve ırka göre npclerin davranması da çok güzel olmuş. Mass Effect'de zaten ilk başta seçtiğin background'un oyuna etkisi çok güzeldi. Umarım Dragon Age ile bir üst seviyeye taşırlar bunuda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 chosen one/adventurer/mercenary dışında birşey olabiliyoruzdur diye umuyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 ne fark eder ki? sen bu ekolün eski oyunlarındanda nefret ediyodun sonuçta. mp kesin lazım.dnd 4 th yerine kendi sistemlerini kullanmaları güzel.gerçi yeni sistem nasıldır merak ediyo insan.mmorpg formülünde olmaz umarım. bu arada evet o portrelerin filan doğru dürüst çizimlerle değişmesi lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 haa? :S hangisi mesela? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 "görünce kusuyorum" dediklerin mesela. ha kusa kusa oynadım çok sevdim diyosan o ayrı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 20 yıl önce büyük keyifle oynadığım ama bugün görünce gözümü bulandıran çok sayıda oyun var, biraz spesifik olman lazım o yüzden. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Sam said: infinity engine'li oyunlar 2000'de bile midemi bulandırıyordu benim şahsen, efsane bir manivela arayışım vardır 3 saat süren tab tuşunu öğrenmeden önce.. ki o manivelayı bi türlü hatırlayamamıştın nedense... hehe bu arada bu tartışma senle ilk tanışmamdı.okuyunca baya güldüm şimdi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 haa icewind dale. (:P) peki icewind dale'de bir manivelayı bulmak için 2 saat uğraşmamla dragon age'in karakter seçim olanakları arasındaki yorumum arasındaki bağlantı nerde? :S Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 haha sen değil ben söylemiştim onu.sana kalsa "bananebanane bulamadım işte motor kötü" diye gidiyodun. manivelayla alakası yok.quote larken o da gelmiş. asıl olay mideni bulandırması o oyunların.ha mideni bulandıra bulandıra oynayıp bitirdiysen bişey demiyorum. ben onu bioware klasikleriyle aran iyi değil zaten diye dedim.waldo yu anlamadım. ha başka bişeyde olsak güzel olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 grafikler beni deli ede ede oynadım evet, midem de bulandı aynı karanlık mekanda 5-10 piksellik birşeyi 2 saat aradıktan sonra. (:P) bioware klasikleriyle aram iyi, infinity motoru ile değil. aradaki farkı senin takdirine bırakıyorum. :) waldo resimde alakaya çay demliyordu, onu bulalım diye koydum. :)o Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 alakası yok zaten manivelanın. quote larken o da gözüme çarptı. icewind demişken. 1 in portrelerini çizen amcayı getirip çizdirseler iyi olur burdada. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Cleglaw- Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 21, 2008 portre konusunda nasıl katılıyorum anlatamam. keisnlikle o çizmeli. artı bir fenris Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2008 20 dakikalık oyun içi görüntüleri. Başlangıç süper olmuş ama http://yellow-menace.com/2008/08/dragon-age-origins-20-min-gameplay-video-from-gen-con-indy-2008/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2008 sistemi ve classları merak ediyorum. dnd nin yıllar içinde oturmuş bi büyü sistemi vardı (en iyi bg2 de kullanılmıştı), sıfırdan sistem yapmak kolay değildir muhtemelen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2008 Vidyodaki grease atıp üstüne fireballla patlatma olayını sevdim ben. Sonra blizzardla söndürüp devam edebiliyorsun. D&Dde denge adına yapılamayan bişey o grease patlatmak. Ama combatta bi bg havası göremedim, en azından evul mage diye geçen eleman fix grease olayını yapıp bi iki de dd attıktan sonra yattı. Maze olmasa bile bi confisuon bekliyo insan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 26, 2008 grease+fireball olayı biliniyodu zaten. çok çeşit göstermediler ama olsun ben umutluyum yine. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 ya environmental interaction sadece bir grease-fireball kombosuyla olmaz. hatta sadece damage enchanting olayı ile de olmaz (su at, üstüne lightning çak filan) daha yaratıcı birşeyler bekliyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Bioshock'da o kadarı var, o kadarından esinlenmişler :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar