Dolis Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Dün gece saat 12 gibi istanbul sahil yolunda kaza yaptım kazanın fotoğraflarını koyucam. Herkezin tek dediği şey altıma volvo olması ve emniyet kemerim bağlı olduğu için hayatım kurtulduğu. Buyrun fotoğraflar yemin ederim araca saygı duydum. Son dk ufak bi ağaca koyup durdum kapıyı vurdum. Kapı bozuldu ama bana 1 gram darbe bile gelmedi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dolis Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 biri fotoları düzeltebilirmi lütfen. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dasaaa Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 geçmiş olsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Befounder Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 kaza sebebi? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Selam, Sen dua et kaldırımda yaya yoktu : Büyük geçmiş olsun. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 volvoluk bi durum goremedim? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Red Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 geçmiş olsun.o yolda nasıl kaza yaptın anlatır mısın biraz. ayrıca hangi hızla gidiodun.yukarki msg a katilayim.albea da olsa kurtulurmuşun sanki Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Selam, Elbette kazanın büyüğü küçüğü olmaz ama basit bir kontrol kaybı neticesinde savrularak yoldan çıkma vakası gibi duruyor. Hezeyan geçirmeye gerek yok. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 ben resmen akerdeon olmus arabadan babamın başka hic bir fiziksel hasarı (kırık ya da kopan uzuv gibi) olmadan sadece ufak bir alanda düşük sızıntılı bir beyin kanaması ile 99 model megane dan sag cıktıgını gordum. arabanın artık onceden ne marka ve model oldguu bile anlasılmıyordu bir kac yerde logo gormeseniz. insan o zaman ek hava yastıkları ve abs ye ödedigi o ekstra donanım tutarının gercekten ne kadar degerli oldugunu anlıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laorx Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Geçmiş olsun. Sana birşey olmazmış zaten, asıl kaldırımda biri olsa volvo hayat aldı durumuna gelirdi kaza. viraja hızlı girilmiş gibi geldi bana. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kermit Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 param olursa bi gün volvo s40 alıcam klasikden değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 kermit said: param olursa bi gün volvo s40 alıcam klasikden değil. s40 diger volvolar kadar basarılı degil ama. yol bilgisayarının bile opsiyon oldugu donemleri biliyorum onda. guvenlik ekipmanı, hava yastıgı sayısı, pasif guvenlik gıbı durumları bilmiyorum ama en bos s40 ta bile. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cons Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 ölüncek yaralanıcak bişey göremedim. geçmiş olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
kermit Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Namessar said: kermit said: param olursa bi gün volvo s40 alıcam klasikden değil. s40 diger volvolar kadar basarılı degil ama. yol bilgisayarının bile opsiyon oldugu donemleri biliyorum onda. guvenlik ekipmanı, hava yastıgı sayısı, pasif guvenlik gıbı durumları bilmiyorum ama en bos s40 ta bile. olsun aga içimde kalıcak yoksa 80 yaşımada gelsem bi s40 alıcam yani kafama koydum şekli yeter arabanın Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Masticore Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Geçmiş olsun ama bende volvo'luk bir durum göremedim resimlerde. Fren sistemi sağlam herhangi başka model araba olsa ne fark etcekti ki bu kazada. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 gecmis olsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Syn Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 26, 2009 geçmiş olsun dolis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Volvoluk bi durum yok cidden. Zamanın gerisinde kalmış "güvenliği yüzünden satan" markalara boş yere prim yaptırmayın ltf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Selam, Ve ekol bok attı :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 E ama öyle diil mi ya :D Bugün bi audi bi bmw bi mercedes volvolar kadar güvenlidir. Hatta daha güvenlidir. Volvo 1960 larda 70 lerde arabalar teneke gibiyken tank gibi arabalar üretirmiş, üst üste 20 tane volvo koysan en alttaki ezilmezmiş öyle ağır sağlam malzemeden üretilirmiş. O zamandan kalan imajıyla bugün hala satıyor olması acı bi gerçek. Çünkü bugün Volvo o eski volvo değil. Hatta güncel S40'ın şasi ve güvenlik donanımı olarak platform kardeşi ford focustan ya da mazda 3 ten hiç bir farkı yok. Bugünkü her araba güvenli. NCAP testlerinin yaygınlaşması ve tanınmasıyla, AB standartlarının her sene sertleşmesiyle çoğu markanın otomobilleri son derece güvenli. Volkswagen golf, toyota corolla vs. son derece güvenli araçlar. Bir de şöyle birşey var tabi, 120km/s in üstünde yapılacak kazalarda en kral arabada olsan fark etmez. 90km/s e kadarki kazalara göre tasarlanıyor bugünkü arabalar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Selam, NCAP sadece belli bir açıdan güvenlik olayına bakış demek. Çok muazzam bir kriter değil. Bugün firmaların birçoğu NCAP'a göre araç hazırlıyorlar. Misâl Renault. Pasif güvenlik konusunda Volvo'nun yaptığı araştırmalar ortada. Bu sebeple -özellikle V50 modeline- sıcak bakıyorum. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Afterdeep Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Öncelikle çok geçmiş olsun. Bende Volvo'yu hep beğenmişimdir. C30 çok hoşuma gidiyor son günlerde. Hafta içi gittim bu indirimden sonra ne kadara geliyor diye soruşturdum. Turkiye'ye özel bi paket hazırlamışlar hatta içide boş değildi Bi-Xenon, 17 inch jantlar, 8 hoparlör high quality müzik sistemi falan. Döşeme vs. eklettim fiyat 23.450 Euro'ya geliyor, çok yakın bir arkadaşımın sülalesinin üyelerinde 5 Volvo var. Onlarında ruhsat fotokopilerine getirirsem ayrıca bir indirim alabileceğimi söylediler. Aslında fiyat hoşuma gitti arabanın tipini de çok beğeniyorum fakat arkadaşlarım A3'e aklımı çeliyo, Scirocco'da çok hoşuma giden bir model. Kararsız kaldım. Neyse konu çok dağılmasın. Geçmiş olsun. Saygılar.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Scirocco tabiki :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 27, 2009 ncap cok ciddiye alinacak birsey degil. temel olarak ncap bir aracin belli noktalarindan carparsan enerjiyi nasil dagitirsindan baska birsey degil. volvonun guvenlige harcadigi parayi kimse harcamiyor. adamlarin sirg crash tesler icin kendi etrafinda donen bir merkezleri vardi. Su dogru volvo ile diger arabalar arasinda fark eskisi gibi degil bir yigin daha iyi arabada vardir ama ncap cok birsey ifade etmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 28, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 28, 2009 şöyle ki, renault da volvo da ncap de 5 yıldız alıyo olabilir, ama gercek hayatta kazalar ncapin 5 yıldızı ustunden degil, ncap limiti kac bilmiyorum ama, 2 arac da 50kmde aynı miktarda yamuluyo olabilir, ama 90kmye cıktıgında renault konserve olabiliyoken volvo tampon bırakıyodur Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar