Sylian Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Medpack olayı bence tam saçmalık. Savaşın tam ortasında inventory açıp medpack basmak bence oyunun atmosferini baltalıyor. Ya da aynı şekilde fps'lerde yerlerde dolanan medpack'lar görmek aynı şekilde atmosferi bitiriyor.
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 med pac daha sacmaydı bencede, bitmiyen etimyen bi kaynak, paso basa basa geziyodun yanı. hoş bionic vardı barrier acıyodum yetiyodu o zaten. komik bi oyunz zaten mass effect, dert eteye gerek yok buralarını bence.
Kaede Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Medpeck saçmalik olmazdı esasında. Boss fightlar dışında eşşek gibi cd veya once per encounter diye kural koyardın olur biterdi. Ha oyun zaten absürd kolaydı orası ayrı
Cuce Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 ya sene olmüş ücyüzmilyarbintrilyon dersinki exeskeleton'ı destekliyen bi pil o medpack dediğimiz aslında, yeriz bizde, ama gerek yok yanı bunlara.
Kaede Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 ama o zaman veletler oynarken "AGA CAN BAS CAN BAS" muhabbetleri dönemezdi "AGA PİL BİTİYOR PİRİZ BUL" aynı etkiyi yapmıyor dimi ?
Bone Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mum_Chamber said: konu ooc heal degil ama burada degil mi? combat sirasinda cover alip fullenmek diyor adamlar out of combat'ı hesaba katarak yapmışlardır diyerek pozitif düşünmek istiyorum. denildiği gibi combat içinde cover alamıycağın şeklinde ayarlamış da olabilirler. öyle yaparlarsa oyun daha zorlayıcı olabilir.
Sam Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 combat içinde cover alamıyorsak cover'ın ne anlamı var ki zaten? (:P) ve evet yani shield recharge olayları zaten vardı önceden. hp de kendisi doluyorsa o zaman shield'in ne anlamı kaldı?
HellHound Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 boss fighti lift lift singularity *cutscene* lift lift singularity *dead boss*dan ibaret olan bir oyundan bahsediyoruz, med pac combati kolaylastirsa nolur kolaylastirmasa nolur... oyun boyunca med pac'in en kritik olaylarindan biri yaninda "Ben hiyarim, gel beni vur" diye dolasan npclerin gotunu kurtarmakti. Hayir madem bu kadar sorun hic bitmemesi, drop rate'i dusur, Normandy'deki dispenser'i kaldir insanlar med pack basacakken iki kere dusunsun. Auto Regen nedir yahu? ha bu arada: said: When you say Mass Effect 2 feels like a precision shooter, what do you mean? In Mass Effect, your character played at the skill level they had achieved; instead of at the skill level the player could be capable of achieving. In Mass Effect 2, if the player shoots at a target, despite the skill level, it will be hit if they have properly aimed. Skill level will have no impact on aiming and shooting abilities. It’s a cleaner, more precise system to better enhance the overall gameplay and combat experience.
Sam Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 e yuh artık, cidden pes. skill dmg ayarlayacak herhalde sadece? o sistem de çok salakça, fo3'te gördük. eh yani, iyice hevesim kaçtı.
Norak Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 düşmanlar direk ölü başlasın abi uğraştırmasınlar bizi lol
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Norak said: düşmanlar direk ölü başlasın abi uğraştırmasınlar bizi lol ahahahahaha
Bone Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 her cover alışımızda oyunu oynama hakkımızdan biri azalacakmış. 5 kere cover ettikten sonra şirketi arayıp yeni oynama hakkı istiycekmişiz.
axedice Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2009 By gamers for gamers yerine yeni motto by inadequates for inadequates olmuş
Kaede Mesaj tarihi: Haziran 8, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 8, 2009 http://img527.imageshack.us/img527/2046/1244474843422.jpg
Norak Mesaj tarihi: Haziran 16, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2009 http://xbox360.ign.com/dor/objects/14235013/mass-effect-2/videos/masseffect2_vdp_061209.html?_cmpid=ign18 yeni video, oyunun konusunu felan biraz açıklamışlar.
Apis Mesaj tarihi: Haziran 16, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2009 Güzel olacak. Yanlız saveleri saklayıp statları kullanamayacakmışız bakalım aynı karakterin sıfırdan başlama nedenini ne gösterecekler?
Monthius Mesaj tarihi: Haziran 16, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2009 Valla statlar zaten artık çok da etki etmeyecekti sanırım oyuna. "Ateş ederken nişan alma kabiliyetiniz etki edecek, statlarınız değil" diyorlardı. O yüzden statları komple çöpe atıp nişan alma yeteneğimize abanacaklar gibime geliyor.
arcane Mesaj tarihi: Haziran 16, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 16, 2009 Ya yuh ama bu kadarı lol. 2 oyun sonra Bioshock RPG, Mass Effect FPS olacak.
moriQ Mesaj tarihi: Haziran 28, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 28, 2009 said: Bioware'in PC ve Xbox 360 platformları için geliştirdiği RPG oyunu ''Mass Effect 2'' için yeni bilgiler, Bioware forumları baş dizayncısı Preston Watamaniuk tarafından verildi. Preston Watamaniuk yaptığı açıklamada Mass Effect 2'de ''yeni oyuna başlama ekstralarının'' bulunmayacağının altını çizdi. Yani oyunu bir kez bitirdikten sonra başlanılan yeni oyunda; eski karakterimiz silahları, özellikleri, eşyaları vb. şeyler bulunmayacak. Bunun belli bir spesifik klas ve onun özelliklerine bağlı kalınması için yapıldığını belirten Preston Watamaniuk, diğer şekilde ayrı klasların özelliklerini taşıyan bir karakterin saçma olacağını söyledi. EA tarafından dağıtılacak olan ''Mass Effect 2'nin'' bir erteleme olmazsa nisan ayının başlarında çıkması bekleniyor.
Laurelin Mesaj tarihi: Haziran 29, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 29, 2009 devoloper: said: no more alien sex scenes YAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! :'(
Apis Mesaj tarihi: Haziran 29, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 29, 2009 Nisan geçmiş yahu. Hatta dur be, askerde fln dahi olabilirim. Ühü...
GwindonSurion Mesaj tarihi: Haziran 29, 2009 Mesaj tarihi: Haziran 29, 2009 Norak said: yeni video, oyunun konusunu felan biraz açıklamışlar. içine edilmiş?
axedice Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2009 said: We are trying to make the game more accessible to people. Like in your first question, because it's a first person shooter, it is a more attractive game, as the word "RPG" can scare people off from playing a game because they think it's going to be boring. But I think Mass Effect bridges that, because it's exciting and emotionally involving. It's fun, any gamer would love this game. Your Halo gamer would love this game, because again, it's a more sophisticated gaming audience now. http://polygamia.pl/Polygamia/1,96455,6952988,Wywiad__Heather_Rabatich_o_Mass_Effect_2.html http://i208.photobucket.com/albums/bb151/racofer/vandamme.gif
Kaede Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 22, 2009 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA rezalete bak "halocular bile sevicek <3<3<3<3<3<3" hedef kitle bu mu oldu şimdi oooof of
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2009 Mesaj tarihi: Ağustos 23, 2009 hakikaten rpg lafından korkan kaçan var da shooting kısmı ultra rezil bir oyunken böyle bir açılım iddiasında bulunmamak gerek. bari deus ex kadar başarılı yapın bir dahaya.
Öne çıkan mesajlar