Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mass Effect 2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
olmasin zaten salt RPG den daha cok satiyor bunlar artik :p

oyuncuya ozgurluk tanidikca maliyet katlanarak artiyor diegr yerlerden kisiyorlar bu defa ayni cumleleri yazdim zaten yukarda

sizin sevdiginzi salt rpg leri ise bugun alicak musteri kitlesi yok, her arz da kendi talebini yaratmiyor gunumuzun vahsi kapitalist piyasalarinda

eskiden yaparlardi oyun yapimi bu kadar zahmetli ve pahalli bir is degildi insanlarin zevkleri bu kadar gelismemisti piyasada bu kadar genis degildi

ben opup basima koyarim mass effect gibi cakma RPG yi, en azindan her ay mantar gibi 3er 5er cikan hepsi birbirine benziyen 15 yeni FPS nin yaninda nadir bri cevher direk

oyunu az sulandirarak alakasiz insanlarada satmayi basarip kendi varligini ve turun varligini garanti altina alabiliyorsa yeter bana

koskoca senede 2 tane adam gibi RPG cikti batidan, biri mass effect digeri fallout baskada yok onlarida iyy bu ne diyip silip aticaksak hic RPG oynamiyalim daha iyi, fallout2 32423. yendien oynayisdan sonra en saglam fanini bile bayar
Mesaj tarihi:
Viktor said:

eskiden yaparlardi oyun yapimi bu kadar zahmetli ve pahalli bir is degildi insanlarin zevkleri bu kadar gelismemisti piyasada bu kadar genis degildi


bence zevklerin gelismesi ile pek alakasi yok. bizim bahsettigimiz tur oyunlar herkese hitap etmiyor. arz talep sorunu da bundan.

yoksa diablo gibi point and click action rpg'ler varoldukca zevklerin gelismesinden bahsedemeyiz =)

ben siper alayim.
Mesaj tarihi:
Viktor said:


koskoca senede 2 tane adam gibi RPG cikti batidan, biri mass effect digeri fallout baskada yok


Mask of the Betrayer çıktı ki baya iyi. Hatta en iyilerden bi tanesi.

said:
oyunun sonu gayet degisiyor yapilan secime gore, konseyi yokedip insanlari galaksinin hakimi yapmak ile konseyi kurtarmak hatta ve hatta insanlarin temsilcisi olarak anderson veya udinayi tavsiye etmek filan bence cok hos detaylardi


Da işte oyun boyunca bu anı etkileyecek hiç bişey dönmüyor. Anca bi iki muhabbette konseye laf sokabilirsin, o da end of transmisson dedikten sonra mastürbasyon mahiyetinde. Nasıl bi karakter oynarsan oyna o iki seçenek dank diye o anda karşına çıkacak. O yüzden oyun rpg değil de hani şu 13. sayfaya git, işte öbürünü seçiyosan 45. sayfaya git çocuk kitapları var ya onun gibi.

Bide şu 3D çağında artık eskisi gibi rpg yapılamaz mantığını anlamıyorum ben. E bloodlines ı yaptılar işte, o kadar bugına rağmen şahane bi oyundu. Ki kotor2 de seslendirme işini kotarmıştı, sadece oyuncu karakterinde sesler yoktu. Demek ki isternise yapılıyor. Pazarın konsol bebesi andavallardan oluşuyor olması bizim çıkan andaval oyunları güle oynaya kabul etmemiz gerektiği anlamına gelmiyor.
Mesaj tarihi:
ya hadi dertleri rpg yapmak değildi, istiyenın paladin ibibik pırlantagibiyus'un konuslaraını seciceği, istiyenın john mcclane'incümlelerini seciceği, b movie yapmak istediler.

ok anlayışla karşılıyorum, ama o zaman bari aksiyonu bişeye benzesiydi oyunun. düşmanlar ceşitli olsaydı, butun oyun boyunca barrier acıp, ortalamanın altında kaliteli bir fps gameplayiyle dan dun shotgun sıkmasaydım etrafa.
Mesaj tarihi:
zaten dialog sistemini Alpha Protocol'de iyice "aggressive" "cautious" falan gibi sifatlara indirgemisler o yuzden mass effect 2'den dialog carkifelek'i konusunda bir ilerleme beklemiyorum ama manitu rizasi icin renegade ile paragon'un outcomelari farklari olsun
Mesaj tarihi:
hadı outcome'da değişmesin, hikayede değişmesin onada razıyım.

ama en azından, secenekle karakterin soylediği örtüşsün, alakasız şeyler soylemesin karakter.
Mesaj tarihi:
Sam said:

şepırd öyle kolay ölür mü sanmıştın ha?! elbette ki hayatta, sizi de gömer 1000 yıl yaşasanız da!

ama karakteri female oynayinca teaser pek gaz vermiyor, ben diilim ki o cakma volkan :P
Mesaj tarihi:
tabii Shephard ile mi oynaycagiz bilmedigim icin tam bir tahmin yurutemiyorum ama oyunu action-adventure degil de rpg diye pazarlanacagini varsayarak multiple PC ile oynamayacagimizi dusunuyorum, dolayisiyla Shephard'i hikayeye sonradan giren NPC olarak katarlarsa, ilk videolardaki "daha karanlik, depresif" atmosfer geyigine dramatik etki olsun diye Shephard, Liara gibi onceki karakterlerin ME3'e zemin hazirlayan bir yerlerde tahtali koye gonderilecegini dusunuyorum ben.

O yuzden pembe panjurlu ev hayallerine girmemek lazim daha :P
Mesaj tarihi:
Kotordaki gibi farklı karakterleri yönetme olayı koyabilirler. Bi yere kadar shephardın özel görev için seçtiği yeni karakteri oynarsın, belli bölümlerde süper düper kahraman şepırtı yönetirsin falan.
Mesaj tarihi:
şepırt dışında birşey oynayacaksak chosen one ya da no-name adventurer gibi birşey olmasın da, aman diyeyim. kotor'larda başka karakterle oynadığımız kısımlara da illet olmuştum, herhalde oyunların inventory hariç tek beğenmediğim yanıydı. mule olarak kullandığım, üstünde işe yarar çöp olmayan karaktere geçiriyordu, işin yoksa load et eşyalarını ayarla, gene de birşeye benzemesin vs.

yok vazgeçtim hatırlayınca, sadece şepırt'ı versinler.
Mesaj tarihi:
karakter kontrolu kotor gibi bile olsa, oyuncunun kendi yarattigi karaktere 'investment' rpglerde onemli oldugundan, o hissi (ayni oyun icinde) ikiye boleceklerini zannetmiyorum.

Ha dersen ki; ilk oyunda yaptigin secimlerin, yarattigin karakterin zerre etkisi yoktu hikayeye, hikaye ugruna ikincide 2 player character bir arada donusumlu niye oynatmasinlar? Haklisin derim, yapabilirler belli olmaz
Mesaj tarihi:
Yanlız şu "saveleri saklama" meselesi doğruymuş. Şimdi ben lvl 35 Şepırtımla başlarsam seyreyle gümbürtüyü seyreyle.

Oyunun başından ateş ederek girer, konuşmalar hariç koştura koştura giderim. Adam adam değil kasaptı bıraktığımda.

Birde sınıflar yerine özellikleri tek tek seçebilseydik keşke. Belki 2 de o da olur.
×
×
  • Yeni Oluştur...