Laurelin Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 olmasin zaten salt RPG den daha cok satiyor bunlar artik :p oyuncuya ozgurluk tanidikca maliyet katlanarak artiyor diegr yerlerden kisiyorlar bu defa ayni cumleleri yazdim zaten yukarda sizin sevdiginzi salt rpg leri ise bugun alicak musteri kitlesi yok, her arz da kendi talebini yaratmiyor gunumuzun vahsi kapitalist piyasalarinda eskiden yaparlardi oyun yapimi bu kadar zahmetli ve pahalli bir is degildi insanlarin zevkleri bu kadar gelismemisti piyasada bu kadar genis degildi ben opup basima koyarim mass effect gibi cakma RPG yi, en azindan her ay mantar gibi 3er 5er cikan hepsi birbirine benziyen 15 yeni FPS nin yaninda nadir bri cevher direk oyunu az sulandirarak alakasiz insanlarada satmayi basarip kendi varligini ve turun varligini garanti altina alabiliyorsa yeter bana koskoca senede 2 tane adam gibi RPG cikti batidan, biri mass effect digeri fallout baskada yok onlarida iyy bu ne diyip silip aticaksak hic RPG oynamiyalim daha iyi, fallout2 32423. yendien oynayisdan sonra en saglam fanini bile bayar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 a yanı bu şekilde rpg türü devamlılığını sağlamışmı oluyo? aksine kendi kendini bitiriyo. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 fare kanıyla besleneceğine şerefli vampir gibi ölüceksin viktor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Viktor said: eskiden yaparlardi oyun yapimi bu kadar zahmetli ve pahalli bir is degildi insanlarin zevkleri bu kadar gelismemisti piyasada bu kadar genis degildi bence zevklerin gelismesi ile pek alakasi yok. bizim bahsettigimiz tur oyunlar herkese hitap etmiyor. arz talep sorunu da bundan. yoksa diablo gibi point and click action rpg'ler varoldukca zevklerin gelismesinden bahsedemeyiz =) ben siper alayim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Viktor said: koskoca senede 2 tane adam gibi RPG cikti batidan, biri mass effect digeri fallout baskada yok Mask of the Betrayer çıktı ki baya iyi. Hatta en iyilerden bi tanesi. said: oyunun sonu gayet degisiyor yapilan secime gore, konseyi yokedip insanlari galaksinin hakimi yapmak ile konseyi kurtarmak hatta ve hatta insanlarin temsilcisi olarak anderson veya udinayi tavsiye etmek filan bence cok hos detaylardi Da işte oyun boyunca bu anı etkileyecek hiç bişey dönmüyor. Anca bi iki muhabbette konseye laf sokabilirsin, o da end of transmisson dedikten sonra mastürbasyon mahiyetinde. Nasıl bi karakter oynarsan oyna o iki seçenek dank diye o anda karşına çıkacak. O yüzden oyun rpg değil de hani şu 13. sayfaya git, işte öbürünü seçiyosan 45. sayfaya git çocuk kitapları var ya onun gibi. Bide şu 3D çağında artık eskisi gibi rpg yapılamaz mantığını anlamıyorum ben. E bloodlines ı yaptılar işte, o kadar bugına rağmen şahane bi oyundu. Ki kotor2 de seslendirme işini kotarmıştı, sadece oyuncu karakterinde sesler yoktu. Demek ki isternise yapılıyor. Pazarın konsol bebesi andavallardan oluşuyor olması bizim çıkan andaval oyunları güle oynaya kabul etmemiz gerektiği anlamına gelmiyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 ya hadi dertleri rpg yapmak değildi, istiyenın paladin ibibik pırlantagibiyus'un konuslaraını seciceği, istiyenın john mcclane'incümlelerini seciceği, b movie yapmak istediler. ok anlayışla karşılıyorum, ama o zaman bari aksiyonu bişeye benzesiydi oyunun. düşmanlar ceşitli olsaydı, butun oyun boyunca barrier acıp, ortalamanın altında kaliteli bir fps gameplayiyle dan dun shotgun sıkmasaydım etrafa. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 zaten dialog sistemini Alpha Protocol'de iyice "aggressive" "cautious" falan gibi sifatlara indirgemisler o yuzden mass effect 2'den dialog carkifelek'i konusunda bir ilerleme beklemiyorum ama manitu rizasi icin renegade ile paragon'un outcomelari farklari olsun Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 hadı outcome'da değişmesin, hikayede değişmesin onada razıyım. ama en azından, secenekle karakterin soylediği örtüşsün, alakasız şeyler soylemesin karakter. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 26, 2009 katılıyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 E3 Teaser Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 şepırd öyle kolay ölür mü sanmıştın ha?! elbette ki hayatta, sizi de gömer 1000 yıl yaşasanız da! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
moriQ Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 daha fazla aksiyon daha büyük silahlar daha fazla yıkım gücü. budur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Sam said: şepırd öyle kolay ölür mü sanmıştın ha?! elbette ki hayatta, sizi de gömer 1000 yıl yaşasanız da! ama karakteri female oynayinca teaser pek gaz vermiyor, ben diilim ki o cakma volkan :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 o da doğru, volkan şepırd'ı görünce görevimiz imkansız maskelerinden birini taktığını varsayıyorum ben. :/ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pronoit Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 onu bunu bilmem de görsel olarak abartmişlar tebrikler gg. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Laurelin Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 OOOO lieara ile olan lez iliskiyi devam ettirebilcez yane :DDDD Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 tabii Shephard ile mi oynaycagiz bilmedigim icin tam bir tahmin yurutemiyorum ama oyunu action-adventure degil de rpg diye pazarlanacagini varsayarak multiple PC ile oynamayacagimizi dusunuyorum, dolayisiyla Shephard'i hikayeye sonradan giren NPC olarak katarlarsa, ilk videolardaki "daha karanlik, depresif" atmosfer geyigine dramatik etki olsun diye Shephard, Liara gibi onceki karakterlerin ME3'e zemin hazirlayan bir yerlerde tahtali koye gonderilecegini dusunuyorum ben. O yuzden pembe panjurlu ev hayallerine girmemek lazim daha :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
axedice Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Kotordaki gibi farklı karakterleri yönetme olayı koyabilirler. Bi yere kadar shephardın özel görev için seçtiği yeni karakteri oynarsın, belli bölümlerde süper düper kahraman şepırtı yönetirsin falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 şepırt dışında birşey oynayacaksak chosen one ya da no-name adventurer gibi birşey olmasın da, aman diyeyim. kotor'larda başka karakterle oynadığımız kısımlara da illet olmuştum, herhalde oyunların inventory hariç tek beğenmediğim yanıydı. mule olarak kullandığım, üstünde işe yarar çöp olmayan karaktere geçiriyordu, işin yoksa load et eşyalarını ayarla, gene de birşeye benzemesin vs. yok vazgeçtim hatırlayınca, sadece şepırt'ı versinler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
HellHound Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 karakter kontrolu kotor gibi bile olsa, oyuncunun kendi yarattigi karaktere 'investment' rpglerde onemli oldugundan, o hissi (ayni oyun icinde) ikiye boleceklerini zannetmiyorum. Ha dersen ki; ilk oyunda yaptigin secimlerin, yarattigin karakterin zerre etkisi yoktu hikayeye, hikaye ugruna ikincide 2 player character bir arada donusumlu niye oynatmasinlar? Haklisin derim, yapabilirler belli olmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 video iyimiş oh oh actiona devam :) infiltrator oynamıştim sniper olaraktan ilk oyunda, aynen devam :) citadel'i özledik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apis Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2009 Ok, Şepırt geri dönüyor. Videoda 00:53 te Tali'Zorah ve Garrus ta gözüküyor. Onlarda varsa, gerisi kalabilir. Gelsede yesek... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kaede Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 MOAR TALI Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apis Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Yanlız şu "saveleri saklama" meselesi doğruymuş. Şimdi ben lvl 35 Şepırtımla başlarsam seyreyle gümbürtüyü seyreyle. Oyunun başından ateş ederek girer, konuşmalar hariç koştura koştura giderim. Adam adam değil kasaptı bıraktığımda. Birde sınıflar yerine özellikleri tek tek seçebilseydik keşke. Belki 2 de o da olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luxor Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2009 anlaşıldı bi posta daha bitittirecekler oyunu, pff... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar