Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mass Effect 2


moriQ

Öne çıkan mesajlar

Shepard tabi ki ölmedi abi yok öyle bişey. Reaper tehdidini araştırmak üzere bi yerlere gitti, reaperların ajanlarını kandırmak için de öldü ayağına yatıyorlar. Biz de işte kotordaki gibi shepardın izinden gidip onu bulucaz sonra yardım edicez. Klasik bioware senaryosu

save de evet işte son combattan önceki save olur
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yani böyle bir tüyo veriyoruz, ilk oyunda ölen npc ler olmayacak demekle, hadi bakalım kasın baştan oynayıp bitirin demeye mi getiriyorlar?

bari soru cevap falan koysunlar da uğraşştırmasınlar. oyun güzel de tekrar kasıp bitirmekle uğraşamayacam :) zaten bu durumda hatunlardan biri kesin olmayacak oyunda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

İyi de kotor2de öyle seçenekler paso var? Ne diyosun arkadaşım akıllı konuş öyle olmadı böyle oldu! diyosun, haa peki abi sen daha iyi bilirsin diyolar. Sabit olan tek nokta mandolorian war kısmı, e o da kotor öncesi zaten.

Haha hatta şey atton a oyunun başında bi yerde sen hangi mağarada yaşıyodun lan dallama revan kadın değil erkekti falan diyosun süper yapmışlar. Zaten revanla ilgili cutsceneler o konuşmalara göre şekilleniyo daha sonra.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mass effect 2 ile alakalı yeni bilgiler çıktı:


- Shephard ile oynuyoruz ama nereye kadar bilinmiyor.
- Drell diye yeni bir ırk var ve bu ırtkan bir assasin gruba katılabiliyor.
- Krogan gezegeni, illium gezegeni, SW daki coruscant a benzeyen bir asari gezegeni var. ayrıca büyük bir cerebus ana gemisi olacak. - cerebus şirketi ve onun sinsi lideri hikayenin ana yapısını oluşturuyor, yok olan insan uygarlıkları var, zor bir görev bekliyor. - yeni aracın kontrolleri mako dan daha iyi olacak.
- inventory olayına komple el atmışlar
- asansörde giderken bi yerden bir yere inip çıktığımız hissini yaşacağız.
- volus ve elcor gibi ırkların kapsamı biraz daha artıyor ve ilginç hale geliyor.
- yardımcı karakterlerden herhangi biri ölebilecek iyi seçimler yapmak gerekiyor.
- oyunun sonu ilkine nazaran çok daha anlamlı ve güzel olacakmış.
- daha çok yeni silah, ırk ve takım arkadaşı olacak.
- eski mekanlar, eski takım arkadaşları ve silahlar tekrar karşımıza çıkıyor.

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:
mass effectde aten ole bi durum yokki.

sadece bad cop good cop, senaryo değişmiyo. diyaloğa bile gerek yok.


oyunun sonu gayet degisiyor yapilan secime gore, konseyi yokedip insanlari galaksinin hakimi yapmak ile konseyi kurtarmak hatta ve hatta insanlarin temsilcisi olarak anderson veya udinayi tavsiye etmek filan bence cok hos detaylardi, klasik duzenbaz bencil politikaci udinanin yerine iyi komutan anderson i konseye soktugumda udinanin suratindaki tepki beni baya bir keyiflendirmisti "but..but.. he is a soldier! he doesnt know about politics!"

bide mass effect in tercih secimini iyi polis kotu polis diye elestirip duruyorsunuzda yani size soyadi gorevi onceden belirlenmis hikayesi onune sicilmis bir karakteri oynatirken daha ne yapicaklardiki, onurlu bir asker veya bencil serseri mayin oluyorduk, renegade in irkci paragon un ise liberal takilmasi filan hos detaylardi

RPG olmasi icin illa yasiyan hicbir canli gormek istemiyen kotu buyucu olup sehirde katliyam yapmak gerekmiyor, mass effect onceden secilmis bir karakterin hikayesini gayet guzel yasatiyor bence, film izler gibi oynadim kotor2 dende daha cok zevk aldim oyundan


bu arada nerede okudum bilmiyorum ama ilk oyun a new hope tadindaydi 2. oyun empire strikes back havasinda daha karanlik daha sert olucak demis biri
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

oyunun sonunda yapılan 2-3 secimle sonda yapılan 2-3 combatın değişmesi pek birşey katmıyor ceşitliliğe

said:
bide mass effect in tercih secimini iyi polis kotu polis diye elestirip duruyorsunuzda yani size soyadi gorevi onceden belirlenmis hikayesi onune sicilmis bir karakteri oynatirken daha ne yapicaklardiki, onurlu bir asker veya bencil serseri mayin oluyorduk, renegade in irkci paragon un ise liberal takilmasi filan hos detaylardi


soyadı ve gorevini onceden vermeselerdi, verseler bile uymak zorunda kalmasaydık.

zaten eleştirimiz gorevimizin onceden verilmiş olması ve karşı cıkamamaız
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

e tamam iste MMO degilki bu tamamen serbest takilican

onuda elder scrolls yapiyor bu defada diyalog yok hede yok dunya cok kucuk seslendirmeler hep ayni su bu diye elestiriyor millet


bugun RPG yaparken iki secim yapican

acik uclu yapicaksan serbestlik sagladigin dunyanin boyundan ve mekan tasarimindan tut en muhim sorun olan seslendirmeler ve karakterlere kadar pekcok seyden kisican zaman ve para sonsuz degil

zengin bir konu yapiyim film gibi olsun diyorsanda oyuncuya tanidigin ozgurlukten kisican

ikisinin arasinda %100 mukemmel birsey aramak bugunun oyun dunyasinda mmo disinda imkansiz, 3D idi efektler di seslendirme idi derken yapim maliyetleri ve zamani zaten uzun hitap ettigi kitle dar olan RPG lere kimse kaynak ayirmaz

fallout 2 motoruyla fallout 3 yapsalar kosarak alicak insan cok ama para kazanamadiktan ve yeni musteriyi cekemedikten sonra bir anlami yok
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Viktor said:

bugun RPG yaparken iki secim yapican

acik uclu yapicaksan serbestlik sagladigin dunyanin boyundan ve mekan tasarimindan tut en muhim sorun olan seslendirmeler ve karakterlere kadar pekcok seyden kisican zaman ve para sonsuz degil

zengin bir konu yapiyim film gibi olsun diyorsanda oyuncuya tanidigin ozgurlukten kisican


biz de diyoruz ki (en azindan ben diyorum), oyuncuya tanidigin ozgurlugu kisarak iyi bir RPG yapamazsin. belki daha iyi bir oyun yaparsin ama daha iyi bir RPG olmaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...