Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mass Effect 2


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Shepard tabi ki ölmedi abi yok öyle bişey. Reaper tehdidini araştırmak üzere bi yerlere gitti, reaperların ajanlarını kandırmak için de öldü ayağına yatıyorlar. Biz de işte kotordaki gibi shepardın izinden gidip onu bulucaz sonra yardım edicez. Klasik bioware senaryosu

save de evet işte son combattan önceki save olur
Mesaj tarihi:
yani böyle bir tüyo veriyoruz, ilk oyunda ölen npc ler olmayacak demekle, hadi bakalım kasın baştan oynayıp bitirin demeye mi getiriyorlar?

bari soru cevap falan koysunlar da uğraşştırmasınlar. oyun güzel de tekrar kasıp bitirmekle uğraşamayacam :) zaten bu durumda hatunlardan biri kesin olmayacak oyunda.
Mesaj tarihi:
adamlar daha geçen yıl uyardı "savelerinmizi silmeyin" diye. save'siz de seçenek koyarlar ama birebir eski karakterinize göre olmaz tabii.
Mesaj tarihi:
alla allaa?

ben cok abuk buluyorum bu oyunlar arasi tutarlilik icin kasmalarini. sirf bu yuzden party uyelerinin yeni oyundaki rolu azaliyor.

baldur's gate 2'yi o yuzden cok tasvip etmistim. oyunun basinda khalid'in cesedini goruyorsun, oldu mu kaldi mi tartismasi yok =)
Mesaj tarihi:
böyle daha iyi bence ya, kotor 2'de "darth revan şöyle böyleydi" filan dediklerinde çok sinir olmuştum. "NE DİYORSUN ARKADAŞIM BEN ORADAYDIM, AKILLI KONUŞ" diyesim geliyordu.
Mesaj tarihi:
İyi de kotor2de öyle seçenekler paso var? Ne diyosun arkadaşım akıllı konuş öyle olmadı böyle oldu! diyosun, haa peki abi sen daha iyi bilirsin diyolar. Sabit olan tek nokta mandolorian war kısmı, e o da kotor öncesi zaten.

Haha hatta şey atton a oyunun başında bi yerde sen hangi mağarada yaşıyodun lan dallama revan kadın değil erkekti falan diyosun süper yapmışlar. Zaten revanla ilgili cutsceneler o konuşmalara göre şekilleniyo daha sonra.
Mesaj tarihi:
hatırladım şimdi dialogu tamam.

save'i olmayana böyle birşey yapabilirler, zor değil nasılsa. save'de bütün yan quest sonuçları filan da bulunacağından daha detaylı çıkarımlar yapılabilir ayrıca. resmi çıkar, vs.
Mesaj tarihi:
Mass effect 2 ile alakalı yeni bilgiler çıktı:


- Shephard ile oynuyoruz ama nereye kadar bilinmiyor.
- Drell diye yeni bir ırk var ve bu ırtkan bir assasin gruba katılabiliyor.
- Krogan gezegeni, illium gezegeni, SW daki coruscant a benzeyen bir asari gezegeni var. ayrıca büyük bir cerebus ana gemisi olacak. - cerebus şirketi ve onun sinsi lideri hikayenin ana yapısını oluşturuyor, yok olan insan uygarlıkları var, zor bir görev bekliyor. - yeni aracın kontrolleri mako dan daha iyi olacak.
- inventory olayına komple el atmışlar
- asansörde giderken bi yerden bir yere inip çıktığımız hissini yaşacağız.
- volus ve elcor gibi ırkların kapsamı biraz daha artıyor ve ilginç hale geliyor.
- yardımcı karakterlerden herhangi biri ölebilecek iyi seçimler yapmak gerekiyor.
- oyunun sonu ilkine nazaran çok daha anlamlı ve güzel olacakmış.
- daha çok yeni silah, ırk ve takım arkadaşı olacak.
- eski mekanlar, eski takım arkadaşları ve silahlar tekrar karşımıza çıkıyor.

Mesaj tarihi:
Mum_Chamber said:
save game olayina girmezler, save'ini saklamayan onlarca oyuncu vardir.

x-box vs için kolay. zaten format derdi yok. eski saveler duruyordur.
Mesaj tarihi:
playstationda çok var sanırım. pc'de hiç görmedim.
memory card'a bakıyor, daha önce oynadığın oyunlar varsa bonus itemlar felan veriyor.
pc'de de olsa keşke o tarz şeyler :)

gerçi her oyunu harddiskte tutmak zor olur ama olsun...
Mesaj tarihi:
yanımıza aldıgımız npcleri, ölen varsa o gözükmez misal, karakterin tipini vb etkiler işte en fazla. benim shephardın tipi orjinalinkinden 10 kat iyiydi :)

zaten profile dosyası 19kb, karakter dosyası 130kb şimdi baktım saveime
Mesaj tarihi:
Cuce said:
mass effectde aten ole bi durum yokki.

sadece bad cop good cop, senaryo değişmiyo. diyaloğa bile gerek yok.


oyunun sonu gayet degisiyor yapilan secime gore, konseyi yokedip insanlari galaksinin hakimi yapmak ile konseyi kurtarmak hatta ve hatta insanlarin temsilcisi olarak anderson veya udinayi tavsiye etmek filan bence cok hos detaylardi, klasik duzenbaz bencil politikaci udinanin yerine iyi komutan anderson i konseye soktugumda udinanin suratindaki tepki beni baya bir keyiflendirmisti "but..but.. he is a soldier! he doesnt know about politics!"

bide mass effect in tercih secimini iyi polis kotu polis diye elestirip duruyorsunuzda yani size soyadi gorevi onceden belirlenmis hikayesi onune sicilmis bir karakteri oynatirken daha ne yapicaklardiki, onurlu bir asker veya bencil serseri mayin oluyorduk, renegade in irkci paragon un ise liberal takilmasi filan hos detaylardi

RPG olmasi icin illa yasiyan hicbir canli gormek istemiyen kotu buyucu olup sehirde katliyam yapmak gerekmiyor, mass effect onceden secilmis bir karakterin hikayesini gayet guzel yasatiyor bence, film izler gibi oynadim kotor2 dende daha cok zevk aldim oyundan


bu arada nerede okudum bilmiyorum ama ilk oyun a new hope tadindaydi 2. oyun empire strikes back havasinda daha karanlik daha sert olucak demis biri
Mesaj tarihi:
oyunun sonunda yapılan 2-3 secimle sonda yapılan 2-3 combatın değişmesi pek birşey katmıyor ceşitliliğe

said:
bide mass effect in tercih secimini iyi polis kotu polis diye elestirip duruyorsunuzda yani size soyadi gorevi onceden belirlenmis hikayesi onune sicilmis bir karakteri oynatirken daha ne yapicaklardiki, onurlu bir asker veya bencil serseri mayin oluyorduk, renegade in irkci paragon un ise liberal takilmasi filan hos detaylardi


soyadı ve gorevini onceden vermeselerdi, verseler bile uymak zorunda kalmasaydık.

zaten eleştirimiz gorevimizin onceden verilmiş olması ve karşı cıkamamaız
Mesaj tarihi:
e tamam iste MMO degilki bu tamamen serbest takilican

onuda elder scrolls yapiyor bu defada diyalog yok hede yok dunya cok kucuk seslendirmeler hep ayni su bu diye elestiriyor millet


bugun RPG yaparken iki secim yapican

acik uclu yapicaksan serbestlik sagladigin dunyanin boyundan ve mekan tasarimindan tut en muhim sorun olan seslendirmeler ve karakterlere kadar pekcok seyden kisican zaman ve para sonsuz degil

zengin bir konu yapiyim film gibi olsun diyorsanda oyuncuya tanidigin ozgurlukten kisican

ikisinin arasinda %100 mukemmel birsey aramak bugunun oyun dunyasinda mmo disinda imkansiz, 3D idi efektler di seslendirme idi derken yapim maliyetleri ve zamani zaten uzun hitap ettigi kitle dar olan RPG lere kimse kaynak ayirmaz

fallout 2 motoruyla fallout 3 yapsalar kosarak alicak insan cok ama para kazanamadiktan ve yeni musteriyi cekemedikten sonra bir anlami yok
Mesaj tarihi:
niye "rpg ogeleri cok eksik" dendiginde "yok olm film izler gibi oynadim, cok guzeldi" diye cevap veriyorsunuz ki? elmayla armut bunlar.

diger konuda da tartistik, oyun cok guzel bir oyun, ama adam gibi bir rpg degil.
Mesaj tarihi:
Viktor said:

bugun RPG yaparken iki secim yapican

acik uclu yapicaksan serbestlik sagladigin dunyanin boyundan ve mekan tasarimindan tut en muhim sorun olan seslendirmeler ve karakterlere kadar pekcok seyden kisican zaman ve para sonsuz degil

zengin bir konu yapiyim film gibi olsun diyorsanda oyuncuya tanidigin ozgurlukten kisican


biz de diyoruz ki (en azindan ben diyorum), oyuncuya tanidigin ozgurlugu kisarak iyi bir RPG yapamazsin. belki daha iyi bir oyun yaparsin ama daha iyi bir RPG olmaz.
×
×
  • Yeni Oluştur...