Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Gold Bilgisayar Mağdurları


Shadow

Öne çıkan mesajlar

Gold bilgisayar yılların bilgisayarcısı, kendimi bildim bileli varlar, kendimi bildim bileli insanlar golddan şikayetçi. Bilgisayar sahibi olduğum şu son 13 senelik periyotta öyle şeyler duydum ki, golddan kulak temizleme çubuğu bile almam.

Müşteri ilişkilerinde Vatan ı da pek tutmadım. Teknosa iyi. Bir de mediamarkt ile gönül bağım var, optimum mm mağazasında sabahlarım o derece sdfsd
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bana tam tersi lan gold. hem şansa bala bi şekil indirimli aldım bilgisayarı. hem baya ilgilendiler. hatta windowsu kuramayınca aradım telefonda çokta iyi yardım ettiler. 3-5 ay sonra aradığımda da yardımlarını esirgemediler. öbür bilgisayarımıda banko golddan alıcam o yüzden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

onca şikayet arasına vatanıda sıkıştıralım. bilgisayarın dvd romu uçak motorlarıyla yarışır bir ses çıkartıyor (kızıma aldığım) 3 defa bu sorun için teknik servise götürdüm, 3 defasında da değiştirdiklerini söylediler . her seferinde ses arttı. bi daha götürmeye artık korkuyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Servis var, servis var.

Evine de gelse belli bir ücret + yol parasını verirsin gerekirse. Format atmaya 100 ytl istiyorsa zaten aç kalır. Dışarda günlüğü 20 ytl'ye, mevsimlik ve garantisiz işte sabah 7 akşam 6 ağır işte çalışan insanlar var sırf günlerini kurtarabilmek için. Adam bir format+windows kurumuna 100 ytl istiyorsa dayaklıktır.

Ha 120$ mevzusuna gelince, ABD ve Türkiye'nin maddi alım gücünü, olanaklarını, gelir dağılımını bir tutmamak lazım tabii.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Karag8z said:
onca şikayet arasına vatanıda sıkıştıralım. bilgisayarın dvd romu uçak motorlarıyla yarışır bir ses çıkartıyor (kızıma aldığım) 3 defa bu sorun için teknik servise götürdüm, 3 defasında da değiştirdiklerini söylediler . her seferinde ses arttı. bi daha götürmeye artık korkuyorum.


En güzeli kasayla beraber götürmek aslında. Düzelltik değiştirdik dediklerinde "takalım bir fişe bakalım ne durumda" diye orada deneme şansı var, üstelik ses sürüyorsa direkt orada çemkirmek çok daha etkili olur.

Bu arada Vatan'da zamanında kampanya vardı, 1 TB'lik Maxtor HDD'ler 200 ytl idi (inanılmaz bir fiyat). Toplam 7 tane aldık arkadaşlarla (duyan aldı direkt olarak). 6 tanesi bozuldu tamir ve servise gitti geldi. Bir tek benimki hala teklemedi. Bir tek arada masa üzerinde kendi kendine dönüyor çalışırken. Korkuyorum benimki de gidecek diye. Bişey deil feci veri var içinde bir daha toplayamam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aquila said:
abi sembolik rakamlar, heyecanlanma, ama geek squad harbiden havadan para aliyor(mus).


Yok heyecanlanmadım, hatta ilk mesajımın sonundaki smileyle gayet neşeli olduğumu da belirtmiştim :P Ama arkadaş ciddi olarak sürdürdü galiba, o yüzden ben de "servis var servis var" diye açıklama gereği hissettim. Yoksa sakinim
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mendoza said:
Örnek verdim de geeksquad fiyatları o civarda 120 dolar mı ne. Adamlar ta evine geliyorlar bence değer. Ama tabi dakika 1 servise para vermem zihniyeti türk insanı.



Merak ediyorum, bunu sadece laf sokmak için mi yazdın yoksa cidden format(yada benzeri) bir iş için böyle bir para ödedin mi?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Rewendor said:

Bu arada Vatan'da zamanında kampanya vardı, 1 TB'lik Maxtor HDD'ler 200 ytl idi (inanılmaz bir fiyat). Toplam 7 tane aldık arkadaşlarla (duyan aldı direkt olarak). 6 tanesi bozuldu tamir ve servise gitti geldi. Bir tek benimki hala teklemedi. Bir tek arada masa üzerinde kendi kendine dönüyor çalışırken. Korkuyorum benimki de gidecek diye. Bişey deil feci veri var içinde bir daha toplayamam.


bu aletin çok b.ktan olmasından dolayı,maxtor externaller cidden çok kötü

şimdiye kadar bi WD'lerden birde Philips'lerde çok az sorun gördüm,onlarda normal yani

diğerleri cidden beş para etmez aletler
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Türkiye'de pazarlama anlayışı, malı satmaktan ibaret olduğu sürece her firmadan mağdur olmaya mahkumuz. Bizim için anlaması gayet basit olan "malınızı sattıktan sonra da müşterinizi memnun tutarak, daimi müşteri kazanma" mantığı firma sahipleri ve çalışanları için saçma sapan birşey.

Teknik servisteki çalışan, "banane lan, ben maaşımı alıyorum zaten" diyor. Patron da "alan var, para geliyor" diyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

@aquila

Mendoza said:
Örnek verdim de geeksquad fiyatları o civarda 120 dolar mı ne. Adamlar ta evine geliyorlar bence değer. Ama tabi dakika 1 servise para vermem zihniyeti türk insanı.


Buradan. Fiyatlarla bir sorunum yok. Gerçekten buna benzer bir hizmete bukadar para ödediyip ödememiş olduğunu merak ediyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

4-5 yıl önce olsa size katılırdım. Ben de Gold şöyle, vatan böyle, teknosa da .... diye deyim yerindeyse at gözlüğüyle düşünürdüm. Ama zaman için de gördümki bu tamamen bir şans işi. Teknik destek dediğiniz şey hemen hemen her firmada berbat. Şansınız varsa işinizi çok hızlı ve doğru bir şekilde hallediyorlar. Şansınız yoksa işinizi çok uzun bir sürede halledemiyorlar. 5 yıl önce Gold'da bir dvd wriet aldım, hala çalışıyor. Bir kaç aksaklığının yavaş avaş çıkmasını da golda yükleyemem herhalde. Buna karşın aynı şekilde hepsiburada.com da naldığım adsl modem, 2-3 adet flash kart, kesintisiz güç kaynağı gibi ürünler hala düzgün oalrak çalışırken aynı döemde almış olduğum dvd writer ilk yılı çıkaramadı. Bu tamamen şansa kalmış bir durum. Beğenmediğiniz firmalardan adam gibi bir indirim olmadığı sürece alışveriş yapmazsınız olur biter. Kendi kendinizi sinirden yiyip bitirmenizin de pek bir anlamı yok.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

alinan urun bozuk cikarsa ureticiyi suclayin, saticiyi niye sucluyorsunuz ki? saglam cikarsa da ureticiye tesekkur edin.

gold`un tek sorumlulugu dogru duzgun magazicilik yapmak ama ne yazik ki bunu yapamiyorlar. altunizade`dekine gittim iki uc defa. hicbir zaman aradigim bir seyi bulamadim. metrekareye 3 satici dusuyor ve hepsi birbirinden bos adamlar. sanirim sahibi asiret reisi filan doldurmus bosgezen cocuklari oraya.

sonucta teknik servisten markanin yetkili servisleri sorumlu olmali zaten, masanin obur tarafinda da oturmus bir insan olarak niye saticiya gotururler anlamam.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hatali urun'den ote, acilmis kullanilmis urunleri yeniden raflara koyduklari icin Vatan'dan urun almiyorum, misal 8800gtx icin birkac sene once zerotherm'un coolerindan almistim, gerizekalinin teki herhalde acmis ramsink'leri almis, geri iade etmis bunlar da raflara geri koymus, ki kutusundan hic belli olmuyordu acilmis oldugu, eve gittim actim icinden ramsinkler cikmadi, paket iceriginde olmasi gerektigi halde, ifrit olmustum direk.

Gold'a gerci senelerdir gitmedim, su anki durumu nasildir bilemiyorum ama, ihtiyacim da olmadi henuz.

Ha fabrika cikisi olarak hatali urun olayi da var sonucta tamamen sansa, yine vatan'dan bir samsung dvd-rw almistim 5-6 ay once, alete tek dvd'lik oyun takip installation bitirdikten sonra pert oldu direk, onu da geri yolladim iade ettim zaten zaman siniri icerisinde, bu durumda satici firmayi suclanmaz da, satici firma kendi sorumluluklarini zerre yerine getiremiyorsa ugrasilmaz, uzak durulur olur biter.

http://www.demotivateus.com/posters/geek-squad-demotivational-poster.jpg
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...