Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

atarilerde aklım almıyordu


sandino

Öne çıkan mesajlar

ginaly said:
rengi algılıyodu onlar.
ördeğin rengi etraftan farklı oluyodu, o rengi algılayınca vurmuş oluyoduk.
bunu farkedince halıda ördek rengine tutuyoduk o tabancayı.
bölece vuruyoduk.
ne akıllıymışız lan.
süpermişsik.


adamın cinali olacağı küçükten belliymiş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ginaly said:
rengi algılıyodu onlar.
ördeğin rengi etraftan farklı oluyodu, o rengi algılayınca vurmuş oluyoduk.
bunu farkedince halıda ördek rengine tutuyoduk o tabancayı.
bölece vuruyoduk.
ne akıllıymışız lan.
süpermişsik.


Peki halıya tutunca hangi ördek ölüyodu?
Mesela ekranda 5 tane ördek varsa halıya tutunca hangisinin öleceği nasıl belli oluyodu?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kojiroh said:
Ekranda her görüntüden önce ilk olarak simsiyah bi ekran geliyomuş, sonra vurulması istenen kısmın beyaz bi dikdörtgen içine alındığı, geri kalanın siyah olduğu bi ekran geliyomuş. Tabancadaki fotoselli bi devre de ekrandan gelen ışığa göre belirliyomuş ateş edildiğinde kutunun vurulup vurulmadığını.
Televizyon diil, tabanca algılıyomuş yani vurma olayını.

http://www.geeked.info/how-does-the-nintendo-light-gun-work/
said:
When the trigger was pulled, the game blanked out the screen with a black background for one frame, then, for one additional frame, drew a solid white rectangle around the sprite the user was supposed to be shooting at. The photodiode at the back of the Zapper would detect these changes in intensity and send a signal to the NES to indicate whether it was over a lit pixel or not. A drop followed by a spike in intensity signaled a hit. Multiple sprites were supported by flashing a solid white rectangle around each potential sprite, one per frame.


Hehe biliyorum bunu ben, erken topiği görsem yazardım zaten ama geeked sitesi de gayet güzel açıklamış zaten.

Ben de eskiden kablodan oluyor sanıyordum. Kablonun hareketi daha kolay hesaplanır gibi gelmişti ama "ateş edildiğinde ekranın kararması ve hedefin beyaz kutucuk olması, tabancadaki fotoselin bu beyaz kutucuğu tespit edip edememesine göre isabeti ölçmesi" çok daha basit bir yöntem olduğunu öğrenince şaşırmıştım.

Bazı şeyleri basit düşünmek, üretmek gerekiyor demek ki :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aral said:
ginaly said:
rengi algılıyodu onlar.
ördeğin rengi etraftan farklı oluyodu, o rengi algılayınca vurmuş oluyoduk.
bunu farkedince halıda ördek rengine tutuyoduk o tabancayı.
bölece vuruyoduk.
ne akıllıymışız lan.
süpermişsik.


Peki halıya tutunca hangi ördek ölüyodu?
Mesela ekranda 5 tane ördek varsa halıya tutunca hangisinin öleceği nasıl belli oluyodu?
sırayla ölücek işte. farklı renkte ise önce bi renge sonra başka renge tutucak.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ya 1000000 in 1 diyodu bide o kdr oyun nasıl bişidi ya o kasetler kaç byte alıyodu :D bu ne ya ne saçmalıormm ben :S :S

bide o 1000000 da 10 tane oyun oluyodu dierleride çocukları kandırmak için yapılmışş düzenbazlk...

Oyun alıodm mutlu mutlu salak salak ewe dönüodmm oleyy bir sürü oyunn waaaaaaaaar oyncmm bilmemne açıodm 5 tane oyun 4ü bende war zaten dier kasetlerde :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yalnız o 10.000 in 1 dedikleri hasta şeylerdir.
5 tane oyun var, 10.000'i hep bu 5 oyundan ibaretti.
ama her oyun farklı bir yeri değiştirilmiş oluyordu.
atıyorum 100 tane mario varsa, biri normal, biri mavi mario, biri uçan mario, biri hızlı koşan mario, biri ters mario, biri zıt renkler mario... vs olurdu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...