Karag8z Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 o pikeman değil sanırım, ne olduğunuda anlamadım açıkçası mob gibi duruyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunch Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 15, 2008 lightsaber a karşı melee savaş olması kadar saçma bişey yok. swgde de sevmezdim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
maxrep Mesaj tarihi: Aralık 16, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 16, 2008 filminde vardı melee ler. Robotlar sith in intikamında. pike lerin ucunda elektrik bilmem ne vardıya.. bibro blade gibi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mirally Mesaj tarihi: Aralık 23, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2008 Arkadaşlar belki bazılarınız beni tanıyor bazıları tanımıyor. Yaş ilerledikçe ve kesintisiz oyuna ayırabileceğimiz zaman da azaldıkça farklı beklentiler içinde oluyor insan. SWG'de ki son zamanlarımızda olduğu gibi ancak SW atmosferini tatma, Craft gibi destek mesleklerini ana karakter ile oyunama isteği ağır basmaktadır. Paticiğe aylardır uğraıyor, yeni oyunu ara ara yabancı forumlardan takip ediyordum. Fakat görüyorum ki oyun dinamikleri ve yapısı WoW benzeri bir hal alıyor ve bu durumdan ben ve benim gibi ihtiyar oyun tarzına sahip SW severler için büyük hayal kırıklığı yaratıyor. Özgürlük SWG'nin en büyük ve beğenilen özelliği idi, wow mow gibi şeyler yoruyor insanı, zaman ayırmak gerekiyor saatlerce... Bu gidişat ile gelcez bir kaç hafta bakcaz ortama, bnu da gördük dicez ve yine kabuğumuza çekilecez.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Aralık 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2008 wow akımı kanser gibi sardı mmo dünyasını mir'cim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karag8z Mesaj tarihi: Aralık 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2008 açık konuşalımmı. umarız 10 tane wow kadar kaliteli olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
|Joker| Mesaj tarihi: Aralık 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2008 Wow bence kaliteli bir şeyler getirdi mmorpg dünyasına. 1 UO ise 2 WoW'dur bu alanda. 3. SWTOR olsun ümit edelim... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gilean Mesaj tarihi: Aralık 28, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2008 evet mirally çok güzel yazmış kesinlikle..tek isteğim wow gibi olmasın yoksa oynanmaz Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Aralık 28, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 28, 2008 güncel tarihli (en az ekim kasım 2008) bi hangi "mmo yu kaç player oynamakta" chart ı bulabileceğim site var mı? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadATS2 Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 dinamikler benzemekle beraber herkesın kendı kaderını cızecegı heroıc bı oyun olacagını soylemıslerdı dıe hatırlıyorum kı bu her seyı degıstırebılır. keza swg heroıc bı oyundu ustun olan playerlardı npc ler degıl dolayısıyla benzer sıstemı uygularlarsa. ıstedıgımıze kavusuruz. ancak craft ısı zor soeden craft alt yapısını almazlarsa sanmıyorumkı benzerı bır craft sıstemı bır daha gelsın. hıc bır oyunda ole detaylı gusel ve sasyallıge dayanan bır sıstem mevcut olmadı olacagınıda pek umıt etmıyorum. combat kısmı dahı playerın heroıcoldugu duzene gore ayarlansa yeter. craftta olursa omrumuzun son mmo sunu curuyene kadar oynarız artıkın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 kendi kaderini cizme bence dark-light olmaktan oteye gitmez. tabi ki o bile buyuk bi olay, bir questin birden fazla sonucu varsa super olur. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Norak Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 questleri felan böle questhelper tadında okumadan felan "ok işaretini takip edip gidip kesip gelip" şeklinde yapanlar için kötü sonuçları olcak bence şu "birşeyi bir kere seçip yaptıysanız sonucu bi daha değiştiremezsiniz" sisteminin ehe, nublardan temizlenir oyun ama nublar olmadanda çok oyuncusu olmaz :p ikisinin ortası bişi tutturmak zorundalar. yaptıklarımızın ciddi sonuçları olcaksa (misal belli bi sub-factionla düşman olma ve bunu geri alamama etc) çok şeker oyun olabilir. sistemi tam bi açıklasınlar bakalım inş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mortis Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 ya bi oyun sırf hikayeye bağlıysa harbiden o oyundan mmorpg olmaz insanlar hikayelerini oynamaktan birbiri ile interract etmez. Yani multiplayer hissini veremicekler gibime gelio. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunch Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 29, 2008 mortis'e sonuna kadar katılıyorum. age of conan da aynı şekilde , questlerin single player oynamaya yöneltmesinden kaybetti ; bu oyunun da aynı akibete uğramasından korkuyorum. bunu halletmenin tek yolu , grupça yapılan questin ödülünün (ve diğer her türlü getiri/götürüsünün) de gruba dağıtılması. (age of conan bunu yapmış olsaydı hala oynuyor olurdum) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sufi Mesaj tarihi: Aralık 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2008 grafik mrafik derdim değil de bu oyunun benim gibi nuh devrini görmüşlerin istediği oyun olacağından ciddi biçimde endişeliyim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunch Mesaj tarihi: Aralık 30, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 30, 2008 öyle bi oyun olmıycak sufi bizim gibiler için derman : darkfall online :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mirally Mesaj tarihi: Ocak 5, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2009 Evet birkaç gündür TOR forumlarını karıştırdım biraz, bir iki bişler yazdım ettim. Evet sonuç bizim gibiler için pek hoş değil, kimse swg'deki craft gibi bişey beklemiyor. İşin aslı bu konuda adam akıllı birtek açıklma da mevcut değil... Ama gidişat ve yapılan açıklamalar umduğumuzu bulamayacağımızı gösteriyor... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Deno- Mesaj tarihi: Ocak 7, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 7, 2009 Bana daha iyi bir alternatif sunduğu sürece bu oyun, ben varım. SWG'ye benzemeyeceği daha ilk günlerden anlaşılmaya başlanmıştı zaten, craft sisteminin olmayışı ya da beklenenin aksine olacağı, oyunun günümüz MMO'larına benzer bir sistem benimsediğini gösteriyor bence. Ama SW atmosferi için bile oynanır, vakit geçirilir, eski dostlar görülür. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mighty_THoR Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2009 HEROIC oyuna karşıyım,karşıyım işte banane daha önce yazdım gene yazıyorum,yüklemeyin kardeşim evrenin yükünü sırtıma yeter ya ben olmasam ne yapacaksınız, bırakın gidip izbe bir mekanda dans edeyim :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2009 aga dance dance revolution oynicaksin o zaman. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadATS2 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 insallah heroıc olur 40 kısı 25 kısı raıd yapcaz dıe catlamayız her babayıgıt kendı ekmegını cıkarır sonada aslanlar gıbı ortamda kapısır. onca mmo dan sona hala swg nın eskı halını ozluyorum hemen hemen herseyı tek basıma yapabılırdım hıcde sosyallık acısından oyunun keyfı azalmazdı. aksıne bı suru abuk sabuk seye vakıt kaybetmedıgımız ıcın muhabbetımız ve oyunun sosyallıgı on planda olurdu cok ama cokılgınctı. o oyun harıcınde oynadıgım her oyunda ezıkkarakterler bırlesıp heroıc devırdık communıtymız guıld otesıne zor gectı. sıngle play olan oyunda server capında ısım sahıbı olup serverdakı pek cok adamla muhabbetımız had safhada olurdu. guıldler spontane olarak bırbırlerıne dusman olur bırlesır dovusur. sehırleerde kantınalarda sabaha kadar muhabbet edılır. hıkayeler anlatılırdı bırbırlerıne saglam oyuncular tum serverda tanınır. bılgı ve becerısı dahılınde saygı gorurdu. yoksa 25 kısı gıttık abıyı kestık rolladım bana bu dustu aha bakın seyredın bakın ben ne uberım muhabbetıne gerek duyulmazdı. padawanlar kasarken sehırde keyfe kalan knıghtlar gelen gıden yabancıları bountyhunterları keser muhabbet gırla gıderdı. bırseye ıhtıyacın varsa ceker gıder kımseye ıhtıyac duymadan toparlardın. tun klaslar kendını heal edebılır dovusebılır ve hakkını vermeye calısırdı.( jedıler apha clas tabı onu ayr dusunmek lazım) hep ama hep azık olmayan kendınle bagdastırabılecegın swg dekı o charları aradım acıkcası ben mmo larda ve bıldıgım halde bu arayızımın sonucuz kalacagını. full epıc armorlarla en ıyı sılahlarla tavuk gıbı kesıldım cunku tas kagıt makas temel felsefeydı. blaaa blaaa blaaaa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cin Ruhi Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 yau the wait is over diyo biz hala bekliyoz hah Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
veliaht34 Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 sadATS2 said: insallah heroıc olur 40 kısı 25 kısı raıd yapcaz dıe catlamayız her babayıgıt kendı ekmegını cıkarır sonada aslanlar gıbı ortamda kapısır. onca mmo dan sona hala swg nın eskı halını ozluyorum hemen hemen herseyı tek basıma yapabılırdım hıcde sosyallık acısından oyunun keyfı azalmazdı. aksıne bı suru abuk sabuk seye vakıt kaybetmedıgımız ıcın muhabbetımız ve oyunun sosyallıgı on planda olurdu cok ama cokılgınctı. o oyun harıcınde oynadıgım her oyunda ezıkkarakterler bırlesıp heroıc devırdık communıtymız guıld otesıne zor gectı. sıngle play olan oyunda server capında ısım sahıbı olup serverdakı pek cok adamla muhabbetımız had safhada olurdu. guıldler spontane olarak bırbırlerıne dusman olur bırlesır dovusur. sehırleerde kantınalarda sabaha kadar muhabbet edılır. hıkayeler anlatılırdı bırbırlerıne saglam oyuncular tum serverda tanınır. bılgı ve becerısı dahılınde saygı gorurdu. yoksa 25 kısı gıttık abıyı kestık rolladım bana bu dustu aha bakın seyredın bakın ben ne uberım muhabbetıne gerek duyulmazdı. padawanlar kasarken sehırde keyfe kalan knıghtlar gelen gıden yabancıları bountyhunterları keser muhabbet gırla gıderdı. bırseye ıhtıyacın varsa ceker gıder kımseye ıhtıyac duymadan toparlardın. tun klaslar kendını heal edebılır dovusebılır ve hakkını vermeye calısırdı.( jedıler apha clas tabı onu ayr dusunmek lazım) hep ama hep azık olmayan kendınle bagdastırabılecegın swg dekı o charları aradım acıkcası ben mmo larda ve bıldıgım halde bu arayızımın sonucuz kalacagını. full epıc armorlarla en ıyı sılahlarla tavuk gıbı kesıldım cunku tas kagıt makas temel felsefeydı. blaaa blaaa blaaaa +1 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ses Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 2, 2009 craft sistemini neden swg gibi yapamıyorlar anlamıyorum.SWG'de benim her zaman olmasını istediğim şu hikayelerde anlatıldığı gibi crafter olayı vardı.Yani misal dağın başında tek başına imalat yapıp craftlarınla nam salabiliyordun.Hiç unutmam swg oynadığım zamanlarda serverda ün salmış crafterlardan gidip alırdık istediklerimizi.Bazaar(AH) çok az kullanılan bir şeydi.Bireysel azim ön plandaydı.Armor aradığın zaman denirdiki falanca gezegende falanca koordinatlarda bir pazar şehri var.En kaliteli armor'ı ordan bulursun. Silahlar için ve hatta consumable'lar için bile devamlı gittiğimiz crafterlar olurdu. Arkalarındaki guildleriyle değil bizzat kendilerinin namı duyulduğu için. Keşke aynı sistemi bi şekilde uyarlayabilen bir oyun gelebilse.Zaten bu oyuna player housing sistemi gelicekse bu sistemi getirmekte o kadr zor bişey dğeil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
haruntrk Mesaj tarihi: Şubat 4, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 4, 2009 heroic olmalı bencede ben 25 kişiyi nasıl toplayayım kardeşim zaten iş güç kısıtlı zamanımızda oynayacağız. Bir saçmalık ; wow kalite oyun diyenlerede gülerim zero charla gir 3 senede adam yerine koysunlar tabi bu arada ek paketler patchler senin günlerce aylarca uğraştığın elde etmek uğruna herşeyden vazgeçtiğin itemleri beş para etmez hale getirsin. 70 yaptım bir charı wowda sonrada sildim. Swg pre cu da dengesizdi oda başka olay, abukluk tek başıma evreni kesecem nerdeyse oda uygunsuz bunun bir mantığı da olmalı. Pre Cu modunda yakın birşey bekleyenlerde umduğunu bulamaycak benim gibi bekleyenler ise eski arkadaşlarını ortamı o star wars melodilerini dinleyip sosyalliği bulacak filmleri tekrar baştan izleyecek mutlu olacak... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar