Baggio Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Her oyunun böyle subjektif fanatikleri olacaktır, fazla muhattap almamak lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Buglardan bahsedilmiş, animationlarda atlamalar oluyor, bazı moblara vurulmuyor diye. 4. yılında WoW'da hala vurulamayan moblar var biliyorsundur ki, çözülmesi zor bir sorun demek oluyor bu. Betadaki başarısızlık Warhammer Online'ın suçu değil, GOA'nın suçu, gelip de betada sıçtı oyun çok kötü olacak mantığı kurmak komik duruma düşürür sizi. At gözlüğüyle bakan yok oyuna, herkesin ilk izlenimleri son derece pozitif. Betaya giren mortis var absolut var ekmek var bikaç bi insan daha var, hiç biri kötü dememiş ve ben animation glitchleri dışında minor patchlerle düzeltilebilecek buglar dışında oyunun genel görüntüsünü veya oynanışını engelleyecek bir bug rapor edildiğini görmedim. Beta konusunda sinirli olmaya sonuna kadar hakkınız var ama sinirden kudurup salyalar saçarak oyuna bok atmaya başlamayın. Bok atacağınız varsa da en azından bir oyuna girmeyi başardıktan sonra atacak yer bulursanız atın boku. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Bendede log in ve key activation dışında oyun beklediğimden akıcı şu an. KArşıma farkedeceğim bir bug çıkmadı. Ama çok oynamadım unutmamak lazım. PvEsi dediğim gibi şimdilik biraz ağır bi havada ama illaki hızlanacaktır. Eğer buradaki hatalarını headstart ve gerçek releasede tekrarlamazsa GOA bence gayet güzel bir açılış yapacaktır. Bu arada oyun OpenBeta yani oyunu oynamaya değil hataları görmeye giriyoruz o yüzden bunların fasrkedilmesi hepimiz için hayırlı şeyler. Yani aynı durumun birde release günü başımıza geldiğini düşünsenize tam ergenekon olurdu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 ÖZellikle UInin esnekliğine hayran kaldım. Ekrandaki herşeyin yerine siz karar verebiliyorsunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sgecca Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Xaenin said: Beta konusunda sinirli olmaya sonuna kadar hakkınız var ama sinirden kudurup salyalar saçarak oyuna bok atmaya başlamayın. Bok atacağınız varsa da en azından bir oyuna girmeyi başardıktan sonra atacak yer bulursanız atın boku. ben betada oynadım öyle direk zırt diye atmıyorum gerektiği kadar da oynadım ve beğenmiştim ki pre order yaptım. Ancak benim için herşeyden öncesi oyunu oynayabilmek ne kadar güzel olduğunu sonra konuşurum daha oyuna bile giremiyorsam buglardan bana ne bu kadar sorun bu aşamada çıkıyorsa ilerisini düşünmek bile istemiyorum. AoC da yeteri kadar canım yandı artık yansın istemiyorum. Ayrıca sanırım herkes burada görüşünü yazmakta serbest yanılmıyorsam benim görüşüm yukarıdakidir. Sende kendi görüşünü yaz mesela ilgilenen onu okusun.Ben işi gücü olan bir adamım ve eminim çoğu insanlar da öyle artık WOW daki gibi prime time saati sıra bekleme 36 saat account açma bunlar bana göre değil benim zamanım kıymetli günde 4-5 saat oyun oynayabiliyorum zaten bunu da gidip accountumu açmaya veya oyunlara girmeye harcayamam. üstüne üstlük bir de para veriyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Xaenın valla NDA kalktığında yazdık, linc edildik. derdimiz WAR'a laf atmak değil ne gördüksey onu yazmaktı, ama anlıyan yok, millet sanıyoki burda işimiz göcümüz yok derdimiz warhammer'a laf etmek, komikler yanı. Durum bu olunca kim neden kasıp bişiler yazsınki, kimin için ne için uğraşsın. Girdim baktım ben lvl 6 oldum değişen hiç bişey göremedim oyunda. Buglar azalıcağına artmış, tooltipler hatalı. CBde moblar canları azalınca kacmıyordu burda altta kacıyor diye mesaj cıkıyo ama mob olduğu yerde bekliyo saldırmayı kesiyo o kadar hanı bu neyse bazen önünden kayboluyo 100 yard ötede bi anda tekrar ortaya cıkıyo ama hala combattasın. Guya bütün skilleri değişmişti classların nerdeyse, ama alakası yok engineerın bütün skilerina baktım kalkıp gelen skiller birbirinin aynı , 2-3 değişiklik var iconlarıyla adları değişmiş o kadar. Daha yazıcak cok şey var ama yazmanın manası yok. ACC'ım acılsın kendi acc'ımla oynıyım uzun uzun sonra yazıyım diyodum ama gördüğüm budur yanı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 O zaman beta değil releasede oynayacaksın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xaenin Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Ben de sana haklısın diyorum. Kendin de diyosun oyun hakkındaki izlenimlerinin iyi yönde olduğunu. O yüzden diyorum ki oyuna giremememiz GOA'nın hatasıdır, EA Mythic'in böyle hatalara bir kez daha göz yumacağını hiç sanmadığımdan dolayı bundan sonrası için içim rahat. Diğer arkadaşların da dedikleri, betada böyle sorunların olması aslında normal, ama her halükarda bu sorunların en kısa sürede çözülmesi gerekiyor, sen de aynısını demişsin, çok haklısın ama işte başta dediğim gibi GOA böyle bir bok yedi, eline gözüne bulaştırdı ama arkasında çok güçlü 2 tane firma var ve bir daha böyle bir hataya göz yummayacaklarını biliyorum. Evet her oyunun betasında sorun çıkabilir, ama bu kadar çıkmamalı. O yüzden ben Headstart ya da releasede böyle bir sorunla karşılaşacağımızı düşünmüyorum. Bence içiniz rahat olsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Glatheros Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 ben kendi açımdan söyliyim ,closed betadaydım zaten, oyun bir fiyasko çok üzgünüm. en azından benim beklentilerim karşılanmadı.Grafikleri çok geride kalmış bana göre, atmosferi veremiyor. bir kere oyuna girer girermez bu oyunu mythic yapmamış, kim yapmış bu oyunu ya? oldum. lvl 15 dim closed betada, ob dede bişi deişmedi çünkü son closed beta clienti ile ob clienti aynıydı, neyse denge filan göremedim ben. range classlar çok avantajlı, bende white lion vardı bir karambol bir gürültü pat yerde insan. PVP zonelarıda WOWdaki gibi arenaydı, world pvpden emin değilim oda var sanırım. Arenalarda aşırı lag vardı, ve tüm arena mantığı mythicin filan sevmediği birşey, insanlar bunu beklemiyordu. kısacası hayal kırıklığı oldu bu oyun bende çok, 3 gün oynattı kendini zaten cb dede. mesela öyle egzantirik buglar varki, bir quest var repetitive, ve sizden 1 yaratık kesmenizi istiyor, ve yürüyen bir npc gidip geliyor sürekli, siz hem onu takip ediyor hem o yaratığı defalarca kesip questi alıyorsunuz saçma sapan abuse e çok açık buglar bunlar. bunun dışında, bu oyunda ilgimi çeken bir tek şey vardı onuda göremedim, bize demişlerdiki bi questi almadan önce kestiğiniz moblar , questi aldığınızda sayılacak. ben bunu göremedim. görmeyi bekledim. kısaca özetlersem 1. vaad ettikleri ve benim beklediğim bir kaç şeyi göremedim. benim beklemediklerimde beni ilgilendirmiyordu. 2. denge bulamadım oyunda. conan kadar dengesiz. 3.Grafikler. bunlar çok kötü. insanı içine çekmiyor atmosfer. 4.herşeye rağmen public quest olayı güzel birşey. fakat herkesin katılması bir bok değiştirmiyor en çok dmg yapan ilk 3 kişi ödülü topluyor. sizden yüksek lvl yada dmg ağırlıklı adamlar varsa babayı alıyorsunuz. 5. bununda ötesinde, en tiksindiren yönü şu: her class çok farklı çok yenilikçi diye lanse ediyorlar, yok herbirinin farklı speciality si varmış oyun stili varmış. arkadaşlar bu oyunda 1 tane bile yenilikçi bir class yok. tamamıyla şu mantıkta: Melee dps Range dps tank healer oyunda caster pet class bulamadım ben. bi tane varda oda stationary pet dikiyor tower gibi tam pet class denemez(animalist tarzı). neyse ben aradığımı bulamadım. Bununda sebebini EA nin mythici alıp tüm elemanlarını şutlamasına bağlıyorum. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sadATS2 Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 8, 2008 :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
raistlinthewiz Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Bende yazayım. World of Warcraft Beta'ya da katılmıstım, EU releasede vardım az cok hatırlıorum o zamanı. WoW'un o zamanki hali ile karsılastırma istemis bazı arkadaslar yapacagım. Oncellikle adı ustunde Beta bir oyun. Bug olması vs normal. Ha ınsanı dusunduren su, Open Beta'dayız, release kalmıs 1 hafta. WoW Beta'da oldukca buglıydı dıye hatırlıyorum. Grafiklerden baslayayım; uber grafikler beklemeyin. MMO grafigi diye tabir edecegım. He AoC grafikleri bu kavrama uymuyorda 8800gt olmadanda o grafikleri gorebilen olmadı. MMO'ya AOC'taki gibi FPS grafigi eklemek dangalaklık, kullanıcı potansıyelınızı dusurmekten baska bir ise yaramıyor. Sonucta grafikler MMO grafigi WoWun andırıyor. Ama acıkcası ben kisisel olarak Blizzard Art ve Color Paletini cok sevdigim icin biraz soguk geldi renkler. Ha kotu degiller ama Blizzard Art'a cok alıskın oldugum ıcın bıraz yadsıdım. PvP: Biliyorsunuz WoW cıktıgında World PvP dısında bir secenek sunmuyordu zamanla, Honor System & Battle Ground & Arena geldi. Yani su an WoWdaki oturmus sistem icin 4 sene gerekti. Ama WAR'da gordugum kadarıyla PvP seceneklerı oldukca guzel. Sahsen zaten PvP baseden gelen bir oyuncuyum, PvP>PvE olmustur benım ıcın. WAR'da PvP yaparak XP alıp level atlamak benı cezbediyor. Scenario denedım birkaç, biraz nooblugumdan olsa gerek daha çok oturtamadım bazı seyleri ama zevk aldım. Özellikle engineerleri cok iyi yapmıslar & entegre etmisler sahsi fikrim. Destruction oynamıyo olsaydık orderda olsaydım tek oynacagım class engineerdı. Oyun UI'si genel olarak iyi, map & quest tracker sistemi iyi. Bizi browsera mahkum etmenden harita uzerınde gosterıyor questlerın tahmını yerlerını. Bir arkadas demiski oyunda class mekanikleri diger oyunlarla aynı. Yok efendım tank healer dmg dealermıs. Archtypeların baska ne olması gerekiyor ki, döner ustası, sütçü, beygirci modundamı dolaşmamız gerekiyor. tabiki dps,tank,healer, hybrid gerekiyor. Class mekanikleri bence oldukça güzel. Mekanikler kesinlikle yeni bir wow-copy-paste değil. DarkMagic olsun Warghhh olsun her class için farklı mekanikler sunuyor. Örneğin su anda sorc. ile oynuyorum ve dark power kullanıyor. Standart buyulerımı kullandıkca darkpowerım doluyor ve özel dark-power kullanan abilitylerım acılıyor combat sırasında. Bence sistem iyi. Özellikle healerlar için iyi. Daha iyi heal atabilmek için dmg yapmaları gerekiyor ve buda RvR'den daha fazla zevk almalarını sağlayacak.. Bence mekanik olarak oldukça iyi, core abilityler, tactical abilityler ve morale abilityler bize çok fazla kombinasyon ve başkalaşım sağlıyor. Sonuç olarak ben 3 saatlik gameplayimde oyundan memnun kaldım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
raistlinthewiz Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Birde tank olayına deginmek istiyorum. WoW'la baslamıs oyuncular ozellikle ya PvPde tankın ısı ne diyebilir. Oyuna collusion detection eklemisler. Yani diger karakterlerin icinden gecemiyorsunuz. Boyle olunca RvR sırasında (RvR, WAR içindeki PvP'nin genel ismi diyelim bilmeyenler için) partyınızı ve warbandınızı korumak için (warbandde wowdaki raidler) collusion detectionı kullanmak anlamına geliyor. Örneğin WoW'da WSG yaptıgınızı dusunun, flag carrierınız gıdıyor ve siz 2-3 tank cevresını sarıp devam ediyorsunuz. WoW'da dusman direk şarjı basıp saldırmaya baslayabılır ama WAR'da gecis yapmasını ve Flag carriera dokunmasını engelleyebilirsiniz. Tabi su anda buglı olabilir collusion detection ama sonuc olarak olacak olan bu. Artı olarak gordugum kadarıyla su anda Sight olayı ıyı yapılmıs. Terrain uzerındeki kucuk bır kayanın arkasına bile gecınce sighttan cıkıp dusmanın spell cast etmesını engelleyebiliyorsunuz. Yine buglı bıraz ama ılk release ıcın bence oldukca basarılı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Herkes anlatmış bende anlatayım bari PvP biraz. Öncelikle aranıyorsanız güzel PvP var. Sınıflarda illaki dengesizlikle mevcut ama o zamanla düzltilir. PvPnin akıcılığı şu an için ranged sınıflara avantajlı gibime geldi biraz. Silah menzilleri ve spell menzilleri biraz fazla uzun PvP için gibime geldi. Melee olarak kaçan birini kesmeyi beceremedim henüz daha doğrusu yakalamak için yapabilecek bişeyi yok Witch Elfin bu aşamada ama ilerde gelecektir. Dünkü PvPlerde genelde order daha yuksek LvL ve organize idi o yüzden daha başarılı oldu ama tabiki bu gruba gününe göre değişken birşey. Engineerlerin turretleri sandığımdan daha çok canımı yaktı. Grafiklere gelince; AoCtan zayıf elbette ama WoW oynayan ve WoW grafiklerini seven biri olarak beni gayet mumnun ediyor. Kaldı ki release sonrası biraz daha iyileşeceğini tahmin ediyorum. Kalabalık alanlarda çok sıkıntı yaşamadım daha doğrusu dikkatimi çekmedi herhangi bir performans sıkıntısı. Public questler tam bir farm mekanı haline gelecek yakında. AoCun villaları neyse ona dönüşeceğini düşünüyorum sadece daha zevklisi. Sonuç olarak bu oyun bu haliyle release olur mu? Şahsi fikrim olarak bence şu haliyle (daha çok az content gördüm ama buraya kadar olanı genele yayarsak) release olabilecek kapasitede. İllaki eksikleri var ama oyun oynamayı ÇOK etkileyecek problemler değil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Law Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Screenshot isteriz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 İlk izlenimlerinimi belirteyim ben de, dün oynadığım 4 saatlik tecrübe ile. Zamanım kısıtlı bu yüzden Wall-of-Text-vari olabilir :p Daha önce oynadığım oyunlara göre kıyaslama yapacağım, flame yapılmasın lütfen. Karakter yaratma ekranı, AoC kadar olmasa da, gayet detaylı, WoW'dan çok daha iyi. Goblin Shaman için: Face, Eyes, Ears, Skin, Scars gibi seçenekler var (atlamış olabilirim) ve her seçenek için de bol çeşit sunulmuş. Loading ekranı ToK (Tome of Knowledge) görüntüsü şeklinde ve ortama hazırlıyor insanı bir nevi, olduğunuz bölüm hakkında temel bilgiler veriyor. İlk girdiğinizde size sunulan ortam tam bir kaos ortamı ama veteran MMO'cular çok zorlanmayacaktır. OB sorunlu olduğundan girdiğimde çok fazla oyuncu yoktu, ancak NPC'ler gerçekten fazla. WoW'daki gibi tek tük NPC ile karşılaşmıyorsunuz veya WoW'daki gibi karakterinizi yarattığınızda, "lay lay lay 3 tane böcek topliim, lay lay 2 tane kurt keseyim" havası uyandırmadı bende. Beginner's tipler yağmaya başlıyor bi anda. Interaction ve ToK questleri (ve akabinde XP) gelmeye başlıyor hemen. Biraz şaşırtıcı ve ilk aşamada çok olsa da, sonrasında olaya alışıyorsunuz. ToK'tan sonra bahsedicem. İlk aldığınız questler gayet basit ve kısa. 2 mob kes gel, 2 eşyaya tıkla gel, şuna git şeklinde oyuna ısıtma amaçlı. Başlangıç bölgeniz, WoW'daki gibi basit değil. İlk bölgeniz, birkaç subzone'dan oluşuyor ve her sub zone'da questler var. Hepsi aynı anda açılmıyor tabiki. Biraz bocalamadan ve oyunu karıştırmadan sonra, diğer MMO'lardan temelde fazla farkı olmadığını her oyuncu görebilir. Şimdi nerede kalmıştık? Heh, başlangıç bölgesi ve questler.. Bahsettiğim gibi ortam süper, kesinlikle bir "massive multi" havası alacaksınız. AoC gibi, ormanda tek başına koşuşturup, "aha başka bir oyuncu gördüm, imba" durumu yok. Birkaç questten sonra, ilk leveliniz ve yanında bir ton tip daha geliyor :p L2 olduğunuzda Class Trainer (WoW'daki gibi, her class için bir tane değil - tek trainer var) ziyaret edip Core Training (WoW'daki skilller) ile ilk skillinizi alıyorsunuz (ilk derken, zaten size sunulan 2 tanenin üstüne) Goblin Shaman için, 1 tane hasar veren skill geldi mesela. Sizi subzonelar arasında yönlendiren questlere devam ediyorsunuz, bu sırada, mesela, bir mağaradan mantar toplamanız gerekli ve mağarada Squigler var. Kesmeden toplayamayacağınız için, birkaç tane öldürüyorsunuz. Mantarları questi veren NPC'ye geri götürdüğünüzde, Kill Collector NPC (quest giverın yakınlarında) - WAR'a özel sanırım, quest olmadığı halde, belli bir yaratıktan öldürdüğünüz sayı kadar XP vermece, anlatamadım :p - size "aa sen bu questi yaparken, 10 tane squig kesmişsin, saol, al sana 200 xp" diyor. Bütün questler, World Map ekranında kırmızı bir bölge içinde işaretleniyor yani bu konuda bir zorlanma yok, rahatlıkla ne nerede bulabilirsiniz. Quest metinlerini okumanız gerekiyor bu arada, mutlaka ilgi çekici şeyler çıkıyor, gerek hikaye, gerek yönerge olsun. WoW'daki questwatch bölgesi, WAR'da da var ama çok daha efektif. Quest hakkında bilgi almak için, her seferindee QuestLogunuzu açmak zorunda kalmıyorsunuz. Mouseover olduğunda temel, tıklandığında (ToK açarak) detaylı bilgi edinebiliyorsunuz. Her questin rewardı, sınıfa göre değişiyor, WoW'daki gibi sabit itemler vermiyor anlayacağınız. Neyse, questlere devam ediyorsunuz, R3 oluyorsunuz bu sırada, yeni Core Training skill geliyor. Halen ortalıkta dolaşıp, "aa ne enteresan, aa şuna bak, hmm bu da ilginçmiş" modunda takılırken ve eğer Greenskin oynuyorsanız etraftaki süper eğlenceyi izlerken, ilk PQ (Public Quest) bölgesine denk geliyorsunuz. Public Questler, belli bir questgiverı olmayan, bir "bölgeye" girdiğinizde otomatik olarak size verilen (bölgeden çıkarsanız, gidiyor) questler. 3 stage'den oluşuyor. İlk Stage ve 2. stage genellikle solo yapılabiliyor, ama 3. stage mutlaka grup gerektiriyor. En son genellikle bir boss keserek bitiyor ve sonra ödül (loot) olayına geçiyor ve sonra birkaç dakika içerisinde resetleniyor (baştan başlıyor) Bu ödül kavramı biraz sinir bozucu, ilk sevemediğim durum bu. PQ süresince yaptıklarınız hesaba katılarak size bir puan veriliyor. Birincilere 500, ikinciye 450 gibi puanlar veriliyor. Sonrasında roll işlemi başlıyor, rolladığını rakam ile aldığınız puan toplanıp, ödüllerin kime verileceğine karar veriliyor. 500 puan alıp, üzerine 100 rollarsanız (1000 üzerinden sanırım bu da) anca kol saati alıyorsunuz :p Mesela ben Greenskin Chapter 1 PQ'sunda, puan konusunda hep birinci oldum. Gelen bütün mobları dotladım ve kaçtım :p Gelin görün ki aynı taktik ile Chapter 2 PQ'sunda sonuncu oldum, doh! PQ ödülleri, para ve lootbag oluyor. Şu ana kadar 2 tür loot bag gördüm, Minor ve Lesser. Tabi daha ileriki chapterlarda daha iyileri vardır. Lootbaglerin içinde yer alanlar sabit, siz seçiyorsunuz. Bunlar item, craft itemi, para olabiliyor. Lesser içinden 2 tane Yeşil item çıktı mesela, bir item bir de craft itemi. UI'ye gelelim. Kesinlikle diğer oyunlardan karışık. WoW falan yanında sıfır. İlk başlangıçta, bir chat window, bir action bar, minimap, unit frames ve progression barlar söz konusu. İzlemeniz gereken 4 tane bar var: Leveling, Infamy, Renown ve Zone Hakimiyeti. Bunlar nelere denk geliyor: Leveling: Mob kestiğinizde aldığınız XP. Bununla RANK (WoW Leveli) alıyorsunuz. Infamy: Tierlara ait Chapterlarda yer alan Public Questlerde kestiğiniz moblardan ve yaptıklarınızdan kazandığınız XP. Sadece PQ'larda kazanılıyor, gördüğüm kadarı ile. Getirisi ise, PQ'ların ait olduğu Chapterlarda bulunan Merchant NPC'lerden aldığınız ödüller. (3 türlü, basic - advanced - elite -> bahsettiğim bara baktığınızda anlayacaksınız) - (Bu da WoWdaki Reputation'a benziyor) Renown Points: Oyundaki RvR sonucunda aldığınız puanlar, gördüğüm kadarıyla karşı faction oyuncularını kestiğinizde geliyor. Ödül olarak veriliyor mu bilmem. Scenario ve RvR kapışmalarında kazanılıyor. Bunlara ileride değincem. Son olarak, Progression Bar: WAR'da her zone'a ait bir hakimiyet durumu var. Yaptıklarınız göz önünde tutularak, Zone'un (Tier) hakimi belli oluyor ve endgame'e etki ediyor. Bunu çok inceleme fırsatım olmadı. Itemler konusuna gelince, açıkçası sistemi beğendim. Direk düşen green itemler var, tamir edildikten sonra kullanılabilecek green itemler var, ÇOK sayıda crafting itemi (cultivation özellikle) düşüyor. Para sıkıntısı çekileceğini sanmıyorum. Renown puanı ile, "level" alarak, yeni itemleri ilgili merchantlardan alabiliyorsunuz ayrıca. Yine benzer şekilde Infamy (Chapter Reputation) ile ilgili merchantlardan item alabilirsiniz. Son olarak, 2 tane Scenario oynadım. Güzel hazırlanmışlar, eğlenceli geçiyorlar. 2 tarafta kendi guardları tarafından korunan camplerden başlıyorlar. Haritada başarılması gereken objectiveler var (benim oynadıklarım AB usulu, bayrağı ele geçir ve tut -> puan al misali idi) Güzel PvP dönüyor, ama her iki senaryo da başlangıç aşaması olduğundan çok detaylı değillerdi. First one to gather 500 points, wins şeklinde bir kazanma durumu vardı. Tek dikkat çekilecek konu, eğer girdiğiniz senaryo, sizin levelinize göre yüksekse (mesela Lv3ken girdiğiniz senaryo, normalde L10 seviyesi içinse) sizin Rankinizi otomatikman 8 yapıyor. Statlarınız artıyor senaryo süresince ama yeni skill veya item almıyorsunuz. Sadece senaryo süresince devam ediyor. Aklıma ilk gelenler bunlar, sonra devam ederim :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
EarS Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 asd fastest frame rate yapınca animasyonu sprite koyuyor oyun ahhaha gerçi en iyiside çok farklı değil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Blackice Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Çok kısa Özetlemek gerekirse Mythic ve EA çok başarılı bir iş yapmılar bence. GOA nın beceriksizliğini saymazsak tabii ki. Diyebilirim ki BETA aşamasında RELEASE gibi oynayabildim diyebilceğim ilk oyun kesinlikle. (Ki çok fazla beta ve hemen hemen bütün mmo ları oynadığımı söyleyebilirim) Ben oyuncu sınıfı olarak %90 PVE %10 PVP yim diyebilirim. Ama WAR sağolsun, lvl 4 den sonra lvl 8 e kadar PVP den başka bişey yapmadım ve çok keyif aldım. Bu açıdan, ne tarz bi oyundan hoşlanırsanız WAR da kesinlikle herkese göre bişeyler var gibi geliyor bana. Lvl almak diğer mmo lara göre daha zor fakat zaten hiç aman da aman hemen lvl almam lazım daha çok mob kesiyim daha çok quest yapayım sonra pvp yapabilicem diye bir kaygınız yok... Lvl 2 hatta lvl1 karakterle bile PVP yapıp oldukça fazla keyif alabiliyorsunuz. Sonuç olarak WAR bence kesinlikle girilip görülmesi gereken bir oyun. (GOA nın oyuna girmeyi engelleme çabalarına karşı) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Romario Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 şahsen forumu okuyunca bir hayal kırıklığı yaşamıştım oyuna girğimin saniyesi dedim "her şey çok güzel olacak :D" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Grafik ve dengeleri eleştirenlere çok güldüm onu diyim önce. İkincisi level atlamak çok zor değil bence, 2 den 3 e geçmek wow a göre zor ama wow da 70 level var war da 40 onu da hatırlatırım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 LvL almak daha zor ama toplam 40 LvL var yanılmıyorsam ve bir gün hardcore oynasanız rahat rahat 15-20 olursunuz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gangren Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Absolut said: LvL almak daha zor ama toplam 40 LvL var yanılmıyorsam ve bir gün hardcore oynasanız rahat rahat 15-20 olursunuz. Olamazsın :) İlk levellar kadar kolay olmuyor ileride Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ekmek Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Yok absolut o kadar da değil =) 10 dan sonra gözle görülür bir şekilde yavaşlıyor çünkü. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Apache Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 level limiti 80 degilmiydi bu arada oyunu ben beğendim ilk izlenime göre l8 bi karakter yaptım.ilk close betada söylenenlerden yola çıkarak felaket bir oyun bekliyordum ve açıkça söyleyebilirim o yorumlarla alakası yok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Absolut Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Ben toplamda 3 saat oyunla yarısı gezme tozma 6 oldum yani adam gibi grupla kassam LvL alma amaçlı rahatlıkla 12 olurdum. aynı zamanda. Tesis yok tesis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
eregorn2 Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Eylül 9, 2008 public q lar ii xp verio :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar