Giovanni Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Ozet olarak yazbilir misiniz ? Hem diger arkadaslara da faydali olur
BonePART Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 helikopterli dwarflar I love the smell of fresh organ gun in the morning; it smells like victory.
Sam Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 PERPEÇUIL VOORRR EN TANSSS OV DEMICCC!!!
salyangoz Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Ayıran özelliği söyliyim. WAR IS EVERYWHERE !!!!
Mortis Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Public Quest ve RVR olayı ön başta gelen özellikler. RVR dediin şey de aslında çok özel bi olay değil ama neyse. Warhammer ın olayı gerçekten multiplayer hissini son derece yaşatan bi oyun olması. İlk andan beri, girip kendini quest yaparken bi anda public questte bulman. Open party sistemi ile etrafta açık olan partilere direk dalıp aksiyona girebilmen. Diğer oyunlara nazaran oyunun end game i RVR, yani sürekli bi cephe savaşı dönüo. karşı tarafı yenip onun bölgelerini ele geçirmek ve şehirine saldırmak . End game i bu oyunun. Onun dışında Guild sistemi çoğu guild sisteminden farklı. Guild'ın da normal bir player gibi XP barı ve RAnk i var. O da level atlio siz Renown point xp kazandıkça . Yani siz geliştikçe guildiniz de puan kazanıp atlıyor. BU şekilde Guild değişik özelliklere sahip oluyor. Banner taşıyabilme. Banner a tactic slotu kazanma gibi. İlerledikçe daha iyi bannerlar alabiliyorsun . Kendi bannerın ıdesign ediosun vs. Ki bannerlar cidden önemli ve baya savaşın kaderini etkileyecek şekilde bufflar sağlıyor , damage olsun crit olsun. Bunun dışında tome of knowledge olayı var ki her şeyin istastistiini , bilgilerini topluyor bi kitapta. Oyunda yaşadığın herşeyi log olarak orda görebiliosun belli başlıklar alında. Sürekli işte 100 tane orc öldürdün. 100 kere adam lootladın. 100 kere öldün. Gibi istatistikler karşılıında sana titlelar sunuyor. Sen de istediğini seçiosun bunlardan. Onun dışında kitabın içinde karşılaştıın canavarlar hakkında bilgiler, mekanları anlatan yazılar vs. Ayrıca questlerini de o kitap tutuyor. Oyunda gelişmiş bi PVE sistemi yok, Wowla karşılaştırırsan. Hani boss fight denen olay şu an tank and spank gibi . Arada push back yapıyor add summonlıyor bazıları da o da tank and spank olduğu gerçeğini değiştirmiyor. Aklıma gelen farklar bu kadar.
DA2019 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Benim tembelliğime geldi, Mortis çok güzel özetlemiş. :) Eline sağlık.
MadOrca Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 ya bu tome of knowledge olayı Lotro'da da yok mu? yada ona benzer bişey vardı diye hatırlıyorum, betasında oynamıştım. bi de farklı yönü, AWESOME!!birBİR!!11!! olması
FesTivaL Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 İnşallah eq2 gibi elimizde patlamaz.Ben baya ümitliyim (:D
Joscelin Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 27, 2008 Ben oynuyor olucam, en belirgin fark bu olsa gerek.
ucunbiri Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 oyunun açık ismini -warhammer online age of reckoning- kısaltınca WAR olması asdhsahdha
odiflame Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 MadOrca said: ya bu tome of knowledge olayı Lotro'da da yok mu? yada ona benzer bişey vardı diye hatırlıyorum, betasında oynamıştım. bi de farklı yönü, AWESOME!!birBİR!!11!! olması lotro da olan birşeyin warhammerda yenilik gibi sunulmasını şöyle açıklaya bilirim, lotro sonuçta ne kadar iyi bir oyun olsa veya olmasada türkler tarafından wow taklidi iğrenç bir oyun diye tanındı.ve ülkemizde wow fanatikliği ile wow dışındaki hiç bir oyunun getirdikleri görmezden gelindi.bundan dolayı war hammerdaki tome of knowlegde yenilik gibi sunuluyor.sonuçta war da az buçuk wow a benziyor.bakalım warhammerda daha ne yenilik veya belirgin özellik(!) göreceğiz.
Law Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 End gamede sürekli Kalabalık Pvp varsa buda bir zaman sonra otomatiğe bağlamaz mı ?
BonePART Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Walla daocta baglamamisti acikcasi. Cunku sikilmiyodun.
FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Bir taraf ağır şekilde üstünlük kurarsa server bazında ve bunu geri döndürecek insan gücü karşıda yoksa o zaman her iki tarafıda kesinlikle sıkar. Yoksa dengenin ucundan bile geçiyor olsan sonsuza kadar sıkılmadan RvR yapılır bence.
Gangren Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Dengeleyici seçenekler sunuyorlardı sanırım. Şehirlerde mesela Defender'ların buff alması süre geçtikçe
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Cons said: fanboyları. salyangoz said: Ayıran özelliği söyliyim. WAR IS EVERYWHERE !!!! gibi. >:D<
Masquerade Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 BonePART said: Walla daocta baglamamisti acikcasi. Cunku sikilmiyodun. :(
Giovanni Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 BonePART said: Cunku sikilmiyodun. :(
Cuce Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 28, 2008 betade geneliyici unsur olarak zaten spawn pointlerin ebesinin köründe veya savaşın dıbınde olması durumu var. zaten defenderlara buff gıbı bı durum yok cunki, bi süre içinde ele geciremezse offence bi önceki haritaya geri dönülüyor, eğer ele gecirirse, bi sonraki harıtaya geciliyor. son sehri elegecirkinden sonra bi süre boyunca public quest falan apabiliyor, ordan item mitem alıyor sonra resetleniyor bütün tier
Öne çıkan mesajlar