scorch Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2008 böylece şunu da görmüş olduk , söylenen bi hikaye vardı ; zamane bill roper amcam muhtemelen , diablo 3 diye hellgate london u çıkardı bakın nası olmuş die , blizzard irvine da dediler bu ne lan , ztn wow yapıoruz buna ne gerek var olmaz olmamış sen bunu izometrik yap bize bakalım demişler, bill amcam da hadi lan siz ne bilirsiniz diip postayı koyup gitmiş, sonuç : fail yazık oldu... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luxor Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2008 vakti zamanında pool of radiance ın ruins of myth drannor oyunu çıktı. adamlar bir iddialı konuştular, bi gaz verdiler hatta oyunun box ı ile birlikte bedava offical players handbook veriyorlardı. oyun patladı. oyunu almakla işe yaramayan bi oyun (dolmuşun dikiz aynası süsü olarak kullanılmak dışında) ve bir players handbook sahibi oldum. sonuçta oyunu pazarlamak için gaz veriyorlar anlıyorum ama kontrolsüz güç, güç değildir işte abarınca böyle oluyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Venator Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2008 scorch said: böylece şunu da görmüş olduk , söylenen bi hikaye vardı ; zamane bill roper amcam muhtemelen , diablo 3 diye hellgate london u çıkardı bakın nası olmuş die , blizzard irvine da dediler bu ne lan , ztn wow yapıoruz buna ne gerek var olmaz olmamış sen bunu izometrik yap bize bakalım demişler, bill amcam da hadi lan siz ne bilirsiniz diip postayı koyup gitmiş, sonuç : fail yazık oldu... Bu çok muhtemel, ve olmuşsa Bill Roper'a yazık olmuş. Çok üzülmedim aslında, adamlar hakettiler. Ortaya çıkardıkları oyunun hiçbir güzel yanı yoktu ve koskoca Blizzard North'dan gelen adamların bunu görememiş olması üzücü. Yenilik olarak hiçbişey yoktu, Diablo 2 bile 1'e göre çok daha fazla yenilik getirmişti (ki özünde tamamen aynıydı). Blizzard'ın Diablo3'de yaptıklarını ve adamların o dünyadaki potansiyellerini görünce adamların ne kadar fail ettiklerini daha iyi anlıyorum. Senaryo bile gereğinden fazla klişeydi, bi hack-and-slash için bile :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 24, 2008 yeniliği boşver, oyun çoooook dengesizdi. örneğin silahlı adamlar oyunun başında yaratık öldürürken feci zorlanıyordum. ama büyücü seçince pataküte dağıtıyorsun milleti önüne kim çıkarsa çıksın... diablo tarzı hack&slash'lerin en önemli şeysi karaterlerin dengeli olması zorunluluğu. hele bir de mmo yaptım diyince daha da önem kazanıyor bu. oyun çıkmadan önce "sitelerine doğru düzgün haber koymadılar hala, iyiye işaret değil" dediğimde "sen anlamassın, fanlar her türlü haberden haberdar, sen haber bulamıyorsan bana ne" denmişti de "o_O" olmuştum. hem ilk çıkardıkları videolardan çok klişe Hollywood kokusu almıştım, o da keyifsiz bir oyunun geleceği yönünde bir fikir oluşturmuştu bende. Aldım oyunu çıkınca ama içimde patladı tabii. Son patch'i var mı bir yerde? En azından elimizin altında bulundurularım da, singleplayer bir işe yarasın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DiadanLocke Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2008 bir de neden londra abi ne alaka? fantazi dunyasinda gecsin baska bisey olsun, niye londra? populer kulturun oyunlara etki etmesini sevmiyorum. en korktugum sey diablo 3e japon kulturunden seyler eklemeleri. insallah samuray diye bi class fln eklemezler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2008 Çünkü oyunu survival horror tadında yapmışlar ve 28 days later'ın imdb ölçeğine göre 9luk bir film olduğunu düşünüyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
huun Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 25, 2008 DiadanLocke said: en korktugum sey diablo 3e japon kulturunden seyler eklemeleri. londra'da geçen diablo 3'ten daha çok korkmalısın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 ikinci oyunda japonca isimli silahlar vardı, sanırım ilk oyunda da zırh ama zırhı iyi hatırlamıyorum. assasin zaten direkt uzakdoğu kültürü silahları dahil. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fede Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 kötü olmuş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 niye londra olmasın ben onu anlamadım lol. adamlar post-demonic-apocalpytic bir oyun yapmak istemiş, sen "ama ama fanastik kurgu istiyordum ben" diyorsun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Sam said: ikinci oyunda japonca isimli silahlar vardı, sanırım ilk oyunda da zırh ama zırhı iyi hatırlamıyorum. assasin zaten direkt uzakdoğu kültürü silahları dahil. öyle ama bi sürü kültürden daha isimler ve silahlar vardı.yani ağırlıklı bi şey yoktu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DiadanLocke Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Londra olmasi direk 28 hafta ve 28 gun filmlerinden arak. Neden New York degil yada tum dunyanin sehirlerinde tek tek gecen campaignler olarak degil? Battilar zaten, yanlis yol izlediler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Intro da çok Hollywood vari duruyordu zaten. Blizzard hep "çalıntı" diye eleştirilse de, kendine özgü bir özgünlüğü ve yaratıcılığı vardı oyunların. Hellgate London bunu becerememiş demek ki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 action rpg kılığında dandik ötesi mmo yaptılar. batmalarına başka neden aramaya gerek yok. cooldown'lı whirlwind için aylık ücret = batan şirket Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LasT_SuRviVoR Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 26, 2008 güzel bir hikaye ve atmosfe yaratabilecekken ( undying gibi mesela ) tamamen düpedüz lineer bayık bi oyun yapmayı nasıl başardılar ilginç doğrusu. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 Eehueh Blizzard ne ara çalıp çırpmakla suçlandı? Blizz stole my life muhabbeti dışında :P Hellgate London'ın kötü olmasının bir numaralı sebebi whirlwind'in cooldown'lı olmasıymış, vay be, senin için bile yeni bir adım Sam :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 olur öle arcane, mass effectin iyi olmasının sebeplerinden biride, oyunda hiç gecmesede kendi adımızı secebilmemizde ya. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 oyunu oynayanlar hatırlayacaktır ki gayet rezil bir 'mmo skill tree' mevcuttu ki işe yarar herşey uzuuuuuun cd'li ve ve cd'siz herşey de sıkıcı ötesiydi. sonuç? sıkıcı bir oynanış. gerçek bir mmo olsan yutturabilirsin millete belki ama ekşın rpg diye alan adam bayık, wow'dan beter bir oynanışla karşılaşınca ona aylık öder mi? ha ama elbette ki sizin daha iyi sebepleriniz vardır gösterebileceğiniz, işkembeden sallamıyorsunuzdur? (:P) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
SenariouS Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 d3 de samurai class olursa her animeci insan onu seçer herhalde... Suyu çıkar olayın. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 ninca karakter d2'de vardı zaten.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Luxor Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 eskiden samuraylı bir oyun vardı diabloyu andıran. tutmadı tabii. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 throne of darkness. demosunu oynamıştım, fena değildi çok. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 vardı ilginc bir iki fikri ama oynanabilirlik rahat değildi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fenris Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2008 yanlış hatırlamıyorsam blacksmith filan hep yanındaydı.inv. açar gibi ulaşabiliyodun :P pek hoşuma gitmemişti oyun. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar