Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 - Genel Topic


Xo

Öne çıkan mesajlar

Mum_Chamber said:

ortada duman da yok ates de, sadece degisime direnen sam var.

evet o yüzden blizz'den adam çıkıp sırf benim eleştirime cevap verdi. o denli kralım.
said:
hani yenisi gelmis olsa, 3-5 gun oynadiktan sonra kotu desen tamam diycem de, bi gelsin lan oyun

gameplay'i eleştirmiyorum ki, ss'ler var ortada.
Masquerade said:

İyi de oyunu oynamada nerden biliyorsun ki atmosferin durumunu Sam?

sadece ss değil, videolar da var.
said:
Tamam, daha açık tonlar kullanılmış dersin ya da grafikler sux dersin anlarım da, bu oyun diablo olmamış demek için oynamak lazım. :)

öyle demiyorum, ama eldeki materyale bakınca diablo atmosferi eksik görünüyor. oynayınca göreceğiz elbette son halini ama adamlar bu ss'leri, videoları bir fikir vermek için yayınlıyor nihayetinde.
Kanuni said:

diablonun tek ozelligi karanlik olmasimidir?.. 10 tane ozelliginden birisidir o karanlik ortam, olsun olmayiversin, o karanlik havayi sesle, muzikle, efektle animasyonla, ne bilim bir cok baska seylede verebilirler. sanki diablo demek karanlik ortam demek..

eh pek öyle olmuyor o iş, dediklerin sadece destekleyici öğeler. tek özelliği değil ama saydıklarının hepsinden önplanda bir özellik.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Abi video nedir ki?

oyunun içindeki toplam mekanların %2 sini ya gösteriyordur ya göstermiyordur. Onu geçtim sen oynamıyorsun ki, nasıl tadabiliyorsunuz atmosfer denen şeyi videodan? Biraz ilginç bir benzetme olacak ama video & ss ile oyunu yargılamak, ben biliyorum böyle olacak demek, masturbasyondan öteye gidemeyen bir kişinin, seksi anlatması ben biliyorum ki seksi demesi gibi bişi yahu? nereye biliyorsun yahu?

Video ya da Ssler ile oyuna olmamış sıfatı yakıştırmak çok absürd.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

dialog ağaçlarını ss'lerden öngörebilen insanlar varken atmosferi videodan anlayabilen insan olması çok mu acayip?

oyuna olmamış demiyorum ama ss'e bakıp oyuna olmamış diyen düzinelerce insan var şu forumda. buradaki "hayır konuşturmayız oyun çıkmadan" diyenleri geçen iki yılda da görmek isterdim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dertli olanlar da hevesle bekliyor sonuçta sevmediğin birşey olsa bu kadar umursamazsın.

Bence Diablo'yu Diablo yapan şeylerden biri kasvetli ortam. (karanlık dedikçe brightness'ı aç gibi cin fikirler geliyor) Bunu sağlan tek şey görüntü değil tabii ki ancak görüntü olmadan bu ne kadar sağlanılabilir?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim icin diablonun esasi karanlik olmasi degil ornegin, acik yureklilikle soyluyorum. ben o hack and slash havasini itemizasyonunu, levellemeyi ve mob kesmeyi seviyorum. ha karanlik olmus ha olmamis onemsiz. diablonun col bolumleride hic karanlik degil...

benim gibi dusunenlerde oldukca fazladir zaten nasil karanlik sevenler var ise.

barbarin ilk ciktigi videosunun ortami mukemmel bence. ne cok karanlik ne aydinlik, d2 den 30 sene sonra falan geciyor herhalde d3 o zamana kadar da kotuler aydinlatmada gelismisler iste :P

guzel olan sey sadece milletin karanlik degil buuu diyebilmesi :)

nefis.

not : ha birde izometrik 20 metre yukardaki bir kameradan oynadiginiz bir oyunda nasil kasvetli ortamdan bahsedebiliriz ki.. hani fps olsa bir anda millet ciksa kacsa hic bir seyi goremesen anlayacagimda zaten 100 m2 lik alani hep goruyorsun, onun, arkan, odalarin ici disi , sanatsal kasvetlikse bilemem de , kasvetli hava o camera acisinda sadece goz yoran bir karanlik gibi :) hic kasvetli gelmiyordu bana cunku herseyi zaten goruyorum nesine kasvet.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

"Biri" dedim zaten yoksa atmosfer ile nereye kadar. Çöl bölümleri çılgınlar gibi karanlık(!), üç yüz tane tomb'a giriyorsun. :)

Kasvetli ortam yakalanılamadığı iddia edilen unsurları grafik tasarım veya sanat yönetmenliği olarak düşünebilirsin. Karanlıktan çok renk seçimi ve konsept tasarımı gibi grafiksel tercihlerle alakalı. Gözle görülür bir WoW etkisi var.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

çöl karanlık hacı.. çölde çok küfür ederdim. sorceresım vardı, o tomblarda KORKUDAN nasıl teleport çektiimi bi ben bilirim bi de allah. hatta bi keresinde psikoya bağlamış teleportlarken map dışına çıkmışım çok sonra farkettim. buga girdi stucklı kaldı karakter. çıkamamıştım..

ya karanlık olmasın ben korkuyom oynarken cık cık...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ha pardon ben genel ust bolumden bahsetmistim.

Cidden d2 oynarken korkan varmiydi yahu :) hersey gozler onunde zaten nasil korku olabilir ki bu tarz bir oyunda... pitpitpit citcitcit vur kes ilerle ...

d3 un sanatsal olarak renk paleti secimi ve ortamlarini ben sahsen cok begendim. sansliyim ben :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

olm korkudan ziyade ölme korkusu/heyecanı vardı.. bi kere karanlık bi oda var.. ve içine iyice girmeden içerde ne var ne yok görünmüyodu. kalkıp konuşuyosunuz tepeden herşey görünüyodu diye ama siz hakkatten oynadınızmı diablo2 ya? nasıl hatırlamazsınız, bi kapıyı açıp 1mm içeri adım attınızda nerden geldiiini görmediiniz 6541560651 tane büyü müyü bişiler kafanızda patlıyodu. eğer arkada da yaratık bırakmışsanız onlar da geliyodu. hadi sıkıştık kaçalım.. o vurur bu yalar hp bi iner bi çıkar, pot çeke çkeke koş teleport at vsvs.. mekandan tümden çıkınca ohh be ohh yaa diosunuz.. tabi bi de karakteri kurtaramama ihtimaliniz var o zman da hakkatten ölüm hepten uğraş dur.. işte bundan bahsediyorum ben.. d3 te bir mekana girmeden yaratıkları görebiliyosunuz bu videolarda rahatlıkla izleyebileceğiniz bişi. ama d2 de böle bişi yok. mephistoya giderken, hangi delikanlı bana o iğrenç mekanda her şeyi süper bi şekilde görüyorum diyebilir. ulan o bodur ruhhastası yamyam manyaklar yüzünden adım atılmıyodu be..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet zaten altmza sçıoruz hep..

korkmanın ne manada olduunu yukarda açıklamışım ben..
Dragonmax said:
korkudan ziyade ölme korkusu/heyecanı vardı.. bi kapıyı açıp 1mm içeri adım attınızda nerden geldiiini görmediiniz 6541560651 tane büyü müyü bişiler kafanızda patlıyodu. eğer arkada da yaratık bırakmışsanız onlar da geliyodu. hadi sıkıştık kaçalım.. o vurur bu yalar hp bi iner bi çıkar, pot çeke çkeke koş teleport at vsvs.. mekandan tümden çıkınca ohh be ohh yaa diosunuz.. tabi bi de karakteri kurtaramama ihtimaliniz var o zman da hakkatten ölüm hepten uğraş dur.. işte bundan bahsediyorum ben..


ve diablo2 de o gösterdiin gündüz haliyle çöl ortasında çekilmiş ss teki gibi mekan sayısı çook çook az.. normalde hep sıkış tıkış alanlar. 3 adım sonrasını göremediğin ama paso dmg yediğin yerler vsvs..

charın ölmesinden kormakla, AMANNIN KARANLIK OLAMAZ BİŞE ÇIKICAK ŞİMDİ korkusu karıştırıosun sanırım. kaldıki oyun F.E.A.R. falan değil diablo yani.. yani bi insan nasıl diablo oyanrken elindeki mouseu korkudan fırlatıp atabilirki.. evet ben de bundan bahsediyorum zaten, o anlattım korku bu tür bi korku değil, hemen 2 yukardaki paragrafta anlattım gibi aman char ölmesin uraşmiim korkusudur.. learnturkish..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...