Gangren Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Nedir saçmaladığı, bir açıklasan? Petition açan oyunculara gayet mantıklı cevap vermiş, eğer size dokunuyorsa yazdığı, gidin siz de bi blog tutun? :p
zlorwf Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 said: Blizzard should give the game a dark atmosphere by literally making the game too dark to see anything and then maybe add some film grain on top of everything. If the technology is available, the black silhouette of a thumb could get in the way of the player's view to obscure the game from time to time and add to the game's overall darkness. (tu)
cyn Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 daha yeni izledim cinematic traileri ve bilimum oyuniçi videolarını OHA ÇÜŞ WTF OMG THE ROFL demek istiyorum. en son iki elimle monitoru tutup "istiyorum! şimdi!" diye bagırıyodum pffs.
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 "Here's the dark and gritty Diablo II" dediği an bitmiş o yazı. Maddox olma yolunda başarısızlığı tadanlara bir isim daha eklenmiş.
PhysX Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 67 sayfa boyunca biri karanlık diğeri ise ışık istiyorum demiş. Blizz orta yolu bulur bu; bu kadar basit (:P) Oyun ilerleyen aylarda tamamen olmasa da biraz detaylandırır yani hem detay katılır hemde cartoon havası korunur ve bizde gene zevkle oynarız :)-D hiçbir oyuncunun üzüleceğini sanmıyorum açıkçası
Roqq Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Siz sanırım bu oyunda pot yok zannediyorsunuz, ama gameplayi izlerseniz mobun birinden "minor healing potion" düsüyor.
Marty Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Warcraft3 ilk cıktıgında da insanlar küsmüştü Blizzarda W2 den sonra o rengarenk görüntüleri görünce herkes "bu ne böyle çizgi film gibi" diye bayagı bi problem etmişti bunu(ben dahil) D3 çok güzel olur kısaca..blizzard yine insanları yapıstırır koltuga sabahlara kadar
kfg Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 iyi de warcraft2'nin de renkleri cizgi film gibiydi =), ona kızanlar hayattan sıkılmıs biraz bence =) w3'un cıktıgı sıralar eheh... oyunda pot var demek, iyi de pot koyucak yer yok interface'de, o skill konan yere, hem skill hem pot mu konuyor ?...
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 PhysX said: Oyun ilerleyen aylarda tamamen olmasa da biraz detaylandırır yani hem detay katılır hemde cartoon havası korunur ve bizde gene zevkle oynarız :)-D geçmişinde olmayan cartoon havası nasıl korunsun? ilk oyunların uzaktan yakından cartoon'lukla alakası yok ki? ha aklıma gelmişken şunu da söylemeden edemiyorum: ilk oyunu d2 ve lod'dan sonra oynadım ve beni daha çok etkiledi atmosferi. bir "do or die" havası vardı, survival horror'u ekşın rpg pabucuna sokmuşçasına. act 5 filan üzerinde yoğun emek olduğu için yapısı iyi hoş lakin o hissiyat daha ziyade "dünyayı kurtarıyorum heyooo" şekline dönmüş. işte ancak act 4'te filan "kaçacak yer yok arkadaş, canım için savaşacam" düşüncesi beliriyor. act 2 filan "kaç la gaç başkası olsun indiyana cons" belki çok objektif değil bu yaklaşım zira hissiyatla alakalı, herkes için aynı değilse ona da eyvallah.
Kaede Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Potion olmak zorunda. Oyun boyunca sadece dandirik mob kesmiyorsunuz. Bunun boss tarafı da var.
PhysX Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 benim kastettiğim d3'te verilmeye çalışılan cartoon havasıydı, yani daha önce öyle bir hava vardı demiyorum :)
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 kfg said: iyi de warcraft2'nin de renkleri cizgi film gibiydi =), ona kızanlar hayattan sıkılmıs biraz bence =) w3'un cıktıgı sıralar eheh... oyunda pot var demek, iyi de pot koyucak yer yok interface'de, o skill konan yere, hem skill hem pot mu konuyor ?... warcraft'ın olayı çizgi film gibi olmasıdır zaten. warcraft 4 çıkıp da sanitarium gibi olursa gene kızarım. ama diablo'nun olayı da karanlık olmasıdır, diablo 3 çıkartıp da saturation'ı abartırlarsa hiç olmaz.
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 saturationla karanlığın öcü görünümün ilgisi yok.
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Marty said: Warcraft3 ilk cıktıgında da insanlar küsmüştü Blizzarda W2 den sonra o rengarenk görüntüleri görünce herkes "bu ne böyle çizgi film gibi" diye bayagı bi problem etmişti bunu(ben dahil) D3 çok güzel olur kısaca..blizzard yine insanları yapıstırır koltuga sabahlara kadar valla warcraft 3'ün grafiklerini hala beyeniyorum ben cok rahat bir oynanışı var oyunun bunun anında wc2 wc3 ten daha cıvıl cıvıldır
Bone Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Cuce said: saturationla karanlığın öcü görünümün ilgisi yok. parlak renkleri kastettim. ve elbette önemi var. renklerde saturation'ı açarak şirinleri elde edebiliyorsun mesela :P
-Cleglaw- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 http://img142.imageshack.us/img142/6826/diablo3tw8.jpg
Sam Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 ben de geçen gün ponystars logosu bulabilseydim üzerine blizzard logosu yapıştıracaktım, birisi benden önce davranmış. (:P)
Azmodai Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 neyse vazcaydim sdf. SA degisik bir yerdir ama... cok fazla takilmayin aklinizla oynar...
Cuce Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 saturasyonu düşük tutup birghtness'ı düşük tutup, bu kadar ucuz ve tırt yöntemlerle karanlık yaratıcaksak yaratmıyalım. saturasyon bir rengin canlılık değeridir zaten
Azmodai Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 abartmayin breh, dungeonlar gayet karanlik iste.
ssj4songoku Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Amma ağladınız yalnız ya. İsterseniz oynamayın kardeşim. Bu kadar basit.
-Cleglaw- Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 mücadele edicem kardeşim banene. çizgi film gibi diye kimseye yar etmem vazgeçip sdfsd
Dragonutopia Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Blizzard la Bethestayı karıstırmamak lazım.. Blizzard isini bilir..
Mirage Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Bone said: ama diablo'nun olayı da karanlık olmasıdır, diablo 3 çıkartıp da saturation'ı abartırlarsa hiç olmaz. Önemli olan düzgün bir atmosferi olması. İlla karanlık olması yada germesi gerekmiyor bence. Böyle daha mistik bir havası olmuş. Kim bilir belki de daha atmosferik olur. Sonuçta Diablo I, II oynayanlar, karanlık diye oynamadılar. Diablo'yu 'gerilim oyunu' olarak gören olduğunu da sanmıyorum. O yüzden karanlık kalmasına da bir gerek duymuyorum.
DiadanLocke Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Mesaj tarihi: Temmuz 12, 2008 Yalniz asil konu aranlik olmasi degildi ilk basta. Bence yeterince karanlik boyle, cok isteyen olursa monitorun parlakligini dusurur sonucta. Asil duvarlarin taslarinin vs. yeteri kadar detay icermemesi. Biraz daha detay verselerdi ben daha cok begenecektim ama olsun boyle de guzel, oynarken hic farketmeyecegimden eminim duvarlari. Age of Empires'a da ayni sey oldu, bir 2. oyuna bakin detaylar bence cok daha guzel bir de 3.ye bakin. Oyun daha bitmedi ama, bakalim ne gibi degisiklikler gorucez.
Öne çıkan mesajlar