Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 - Genel Topic


Xo

Öne çıkan mesajlar

kthxbye said:

Sparkcaster said:

ahahah barbarın seismic slam inanılmaz, öküz gibi range i var bide, komik kalmış diğer spenderlar, rendin 3 katı felan vuruyo deli gibi range e


yoo rend %210 vuruyor (3 saniye aoe dot) slam %155 ayrıca rendin range'ni rune ile artırabiliyorsun. Ve siesmic slam sadece cone olarak vuruyor rend 360 derece. Dmg gösterimini optionstan açıp farlı gearla yeni bir skill kullanınca nasıl apışıyor nooblar


ne bu babbys first troll mü, rünsüz seismic slamin ravageli rendin rangeinin 3 katı range i var, weapon damageine bakıp hurr durr rend daha iyi mi dedin yoksa
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yoo trollük senin yaptığın öküz gibi range dediğin önüne doğru gidiyor o vurduğun dalga, ama rendi heryöne vuruyorsun ve rune ile 17 yardlık bir circle içinde.

Rune ile rendin alanını dahada artırabilirken siesmic slam için alanla ilgili bi müdahale yapamıyorsun. he siesmic slaminde hasarını artırabilirsin ama gene rendin lacerate rune'ündeki gibi %271 gibi bir hasara çıkmıyor. Ayrıca rend dmg/fury'de de daha başarılı. Rend 20 fury, SS 30 fury. Ayrıca act1 in ilk kısmında %80 ni yavaş olan zombie ve iskeletleri önüne alman kolay ilerde gelicek hızlı moblar etrafını sarınca görücen slam'i yerine göre oturtmak nası daha zor. Evet rend daha fazla vuruyor ve vurucak. Deal with it.

Hayır 20 sene önce ateri oynarken yanımıza gelen elemenlar olurdu off panpa şu vuruş fena vuruyo bayıltıyo fln gibi kendince uçuk argümanlarla gelen çocuklar gibi gelmişin spark'aküs :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

seismic slamin düz rangei 42 yard civarı, rendin rünsüz rangei melee range, rünle 14 oluyor ki hala çok az ve situational kalıyor ss yanında, seismic slam %150 rend %210 vuruyo rend daha iyi aga demek neyin kafası anlamış değilim
derdin hızlı düşmanlar etrafını çevirdiğinde ne yapacağın ise revenge var zaten aynı damage i instant vuran bide heallayan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

http://www.diablofans.com/news/1112-diablo-3-patch-14-information/

değişiyo o değerler 14 değil 17 olacak, skill calculator yenilenmedi. Base olarakta eskiden 9 muş şimdi 12 yani bu unnofical gibi görünen data miningle çıkardıkları gerçekleşmese bile melee yard değil orjinali 9 muş.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sparkcaster said:

seismic slam %150 rend %210 vuruyo rend daha iyi aga demek neyin kafası anlamış değilim


ben o sayılarada takılmadım skill efektifliğinden bahsettim 2 şekilde birincisi 42 diye tutturduğun range cone/arc olarak nası yazıyım daha bilemiyorum önünde 45 derecelik bir açıyla ilerleyen dalga yaratıyor. Bu alan içindeki moblara %155 vuruyor. 2.de dediğim gibi hızlı moblar ve etrafını çevreleyen moblar olduğunda kullanımı zorlaşacak.

AoE skilleri ele aldığımız için farzı misal 15 mob var ekranda şu act 2 de zıplayan köpeğe benziyen mobları ele alalım etrafını sardılar 8 i etrafında 3 ü önünde 3 ü yanlarında 1i uzakta vs. SS'nin cone olmasından dolayı melee moblara vururken neredeyse sadece önündekine vurması gibi bi durumu olucak ama rend 17/14 yard çaplı bir daireye vuracak üstelik %210 dmg daha düşük fury'e. Ne kafası olduğunu anlatabildiysem ne mutlu bana

http://imgim.com/d3theory.jpg

Sol taraf SS, sağ taraf rend moblara nası vuracağını özellikle etrafını saranlar olduğunda gösteriyor.

Edit: görselleri artırayım,http://www.youtube.com/watch?v=WcMbMQVfLwM şu blizzcondaki gameplay videosunu incele 0.19 da medusa tarzı moblar çıkıyor ilk başta SS kullanıyor moblar etrafını sarıncada whirlwinde dönüyor, 2h wep kullanıyorsan özellikle fury kazanımıda azalıcak bu yüzden rend, ww'den bile etkili olabilir.

Act2 deki köpek gibi moblar dedim onlarıda 1.16dawizardın etrafını nası sardıklarını görebilirsin ki frost nova kullanarak biyerde tutmaya çalışıyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1.Darqainu (oynadı)
05/03/2012 21:56

2.Selamisahin (oynadı)
05/03/2012 21:57

3.GokTuRK (oynadı)
05/03/2012 23:15

4. BloodBane (oynadı)
05/03/2012 23:55

5. Quel-Thul (oynuyor)
06/03/2012 01:13

6. Bezerye
06/03/2012 09:47

7.SenariouS
06/03/2012 10:08

8. Spyro
07/03/2012 15:06

9. Oski
09/03/2012 09:56

10. vaako51
10/03/2012 04:34

11. Miraul
10/03/2012 21:38

12. -Nae
10/03/2012 23:11

13. df
11/03/2012 03:34

Günlere göre taleplerden dolayı kimin ne zaman oynayacağını belirtiyorum aşşağıda


Pazartesi : Spyro

Salı : vaako51

Çarşamba : Miraul

Perşembe : Oski

Cuma : -Nae

Cumartesi : SenariouS

Pazar : Bezerye

19 Mart : df

PS: sadece Özel mesajla oynama isteği bulunanları yazıyorum diğerlerine tarih - saat şeklinde ulaşmak cidden zor oluyor.

PS2: Oynamak istediğiniz günü belirtirseniz ona göre bi ayarlama yapabiliriz bkz: senerious (haftasonu) bezerye (pazar) oski (perşembe)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

RP nedir ne değildir çok uzun bir tartışma konusu ama en basitinden şöyle bir ayrımdan söz edilebilir ki; RP oyunlarında senaryoyu, yaptığın hamleler ve aldığın kararlar ile etkileyebilirsin. Bu örnekte ise sadece hikayeye ayak uyduruyorsun. Oyun, oyuncuya, kendisini sokmak için bir boşluk yaratmıyor. Zaten Diablo'nun böyle bir iddiası, böyle bir gayreti de olmadı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kanuni said:

artik hangi oyunda rp var ki ? daha dogrusu rp varmiydi gercek anlamda ?

mantiken olamaz zaten rp cunku hic bir oyun ozunde full free degil rp yapmak icin. anca sana verilen kadar olursun o.


öyle bir dünya yok
imkansız olanakları sunmuyor diye rpg değil diyemezsin. rpg değildir çünkü crpgdir
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Hype'ın neden yaratıldığına bakmak lazım. Yıllar geçtikçe efsaneleşen franchise'ların böyle beklentiler içine sokması normal. Yoksa sadece Single Player oynamış biri mesela Diablo 2'yi ne kadar zaman oynamıştır?
Veya kaç kişi ciddi ciddi BNet'te oynadı uzun zaman boyunca. Diablo gibi MMORPG olmayan bir oyundan çok fazla beklememek lazım. Oyun tamamen item'a dayalıydı, hep öyle olacak. Skill deneme, daha fazla item kasma, uniğin bile uniğini bulma (perfect), yok soketliyi bulma, yok onu yapma yok enchanced damage %15 olsuna kasma filan. Durmadan build deneme. Yoksa single player olarak Diablo 2'yi oturup ne kadar oynacaksın. Olayı trade, Bnet vs idi. Bunlardan biri, bazıları için public duellerdi mesela, build deneme, item deneme açısından eğlenceli oluyordu. Saolsun Blizz şimdilik bunu askıya aldı, ama PvP bu oyunun bir parçasıydı. Bot kesmek bile güzeldi ki Diablo'nun hiç bir zaman competitive pvp yapıcam kayıgısı olmamalı, olmamıştı zaten. Arena yerine town'dan çıkınca Blood Moor'da yapılan PvP'yi on defa tercih ederim. Arena gelince QQ'lar olacak o olacak bu olacak. Bu yüzden sanırım şimdilik askıya aldılar.
Bunun dışında oyun çok fazla build sözü veriyor, bu da oynanabilirliği çok arttıracaktır.
Ancak şu var, bir karakteri 60'a getirdikten sonra yeni bir alt char açma gerekliliği ortadan kalkıyor sanırım çünkü build'ler rune'lara dayalı.
D2'de özellikle respec gelene kadar 2-3 tane paladin kastığımız olurdu, ha bu belki iyi bir yenilik olabilir..
D2 özellikle ilk yıllarında gerek orijinal oyun bulamama, gerek yaşların düşük olması, gerek internetlerin kötü olması ben çok fazla insanın oturup BNet'ten oynadığını sanmıyorum uzun süre bizim tarafımızdan. Ama yavaş yavaş multiplayer gelişti, ve D3 bu sayade yine baya götürür gibime geliyor.
Ancak D2 bugün hala oynanıyorsa, gerçekten birşeyleri çok iyi yapmış olmalı. Hakikaten acayip bir oyundu bence, ben sadece itemisation'u basitleştirmesinler istiyorum.
Yoksa ne konusu, ne başka birşey zaten Diablo'nun amacı değildi pek. En azından uzun süre oynamış olanlar için. E bunu bekleyen adamda inciğine kadar kasacaktır, uzun süre oynayacaktır gibime geliyor. RMAH bile aslında oynanabirliği çok arttırabilir..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...