Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Diablo 3 - Genel Topic


Xo

Öne çıkan mesajlar

Bone said:

DadashNik0F said:

barbar, hammerdin, light. sorclar falan hep tek tuş spam.
işte d2 böyle bir oyundu


böyle düşünen varsa d2 hiç oynamamış.

-yani direk olarak hammerdin için söylemiyorum, genel olarak d2'nin tek tuş spamdan ibaret olduğu hakkında...

battle.net'te oynadın mı bilmiyorum ama
belli başlı class templateleri ve belli başlı skilleri vardı(2yi geçmez bu skiller).
gerek pvp, gerek pve.
hep aynı şey.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Arkadaşla oynuyoruz mesela bi süredir, bi blizz sorc açtım, f2'de glacial spike, f3'te ice blast, f4'te blizzard, f5'te teleport, f6'da static field, f7'de chain lightning var. Genelde f4 ve f2 spamliyorum, bosslarda daha çok koyduğu için f3 de kullanıyorum, yetemediklerimde veya cold immune olanlarda da f6 ve f7 çalışıyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

buffları ve auraları skillden saymıyosunuz. bi bakıma haklısınız ama bu tartışmanın çıkış noktası diablo 3ün 7 skill limiti koyması ve o 7 skill limitinin içinde aura ve bufflar da var. o yüzden 10 dakikada 1 kere kullanılan birşey bile olsa sayılması gerekir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

zaten kaç tane puan ayırabildik ki kullanmaya değecek kadar yardımcı skill almaya, 1 puan verilmiş shout kullansam ne olur, kullanmasam ne olur. aura bile oblivion knight'lara karşı salvation harici değiştirmezdim fanaticism'e puan yığmışken. amazon gibi bazısının hiçbirşeyi yok aggro dump için valkyrie çıkarmıyorsan.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

DadashNik0F said:

belli başlı class templateleri ve belli başlı skilleri vardı(2yi geçmez bu skiller).
gerek pvp, gerek pve.
hep aynı şey.


yazdıklarımı okumuyorsun herhalde.

"belli başlı" şeyler vardı evet, ama onun dışında "belli başlı" olmasa da kullanılan şeyler vardı diyorum.

DadashNik0F said:

benim korkum asıl, millet ilerde ıncığını cıncığını çıkararak teoricraftlar bilmemneler yaparak 7 tane skill kullanımını 1e 2ye indirmesi. olmasın böyle bişi plz bliz0rt


benim dediğim de o mesela.
bir treede 15 tane skill varsa (oturup saymadım şimdi kaçtı net hatırlamıyorum) o treede 3-4 tane "belli başlı" skill kullanılıyordu.
3 tree var desek, bunlardan biri "efektif oyunlarda" sadece support olarak kullanıldı desek,
her class için toplamda 6-7 "belli başlı" skill kullanılıyordu demek oluyor.

şimdiyse screenshotlardan gördüğüm kadarıyla 15 skill mi ne var toplamda. 45 skill varken 6 tane "belli başlı" ya da "efektif" skille indirgiyorlarsa bazı oyuncular,
şimdi 15 skill varken 1-2 tane "belli başlı" skille indirir o oyuncular.

bir-iki sayfa önceki quality-quantity geyiği de burdan gelme oldu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bone said:

abi yapma gözünü seveyim. trollemekse mesele o ayrı da, d2 tek tuş spam değil.

starcraft sadece vespene gas ile baştan sona oynanır demek gibi bişi bu.


bal gibi tek tuş spam. sağ mouse'a teleport, daha sonra blizzard alıp mephistoyu mouse tuşlarıyla harcıyordum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

I hear all characters…and creeps/monsters (oO) have 95% flat chances to hit; OK, fair enough, but…will there be at least traits to influence these percentages? I could see a Demon Hunter or Monk avoiding (more) hits…

Bashiok: There is no stat to modify an enemies chance to hit you, but, there is a Dodge stat. It’s only given in small amounts through traits, and potentially some specific items. With Dodge, an enemy could still “hit” you, but you dodge the hit negating the damage entirely. It’s a stat we’re controlling fairly strictly, and as you said is probably going to be more appropriate for some classes (ie monk), while others may instead have more in the way of damage mitigation. We don’t intend for Dodge to overcome the need for damage mitigation through Defense and related damage reduction stats, even for the classes that have more of it available to them.

I hear you can insert / remove a rune whenever you like, in whatever skill you decide to use… Although it may seem obvious…I’m gonna ask this anyway… Shouldn’t there be a cooldown, or some sort of rules / interdictions, to stop us from carrying an obscene number of runes and switch them, as we please, in a single skill, whenever we face immunes (OK, OK, highly resistants, as I believe there will be no more immunes)? `Oh, no, I’ve encountered a group of Fire resistant Fallens, and my Fire Hydra is useless….what to do, what to do? Oh, I know, I’ll just switch to Arcane!` Am I the only one seeing a problem here?

Bashiok: We don’t currently have a design in place for what restrictions might be necessary, so I don’t have any specifics to share. I’ve said previously that we will probably limit when and where you can swap runes, and that’s probably the likely course, but things could change. It’s something that’s still just being talked about though and hasn’t hit an implementation stage yet. We’ll have to see how it works out.

Will there (and by there, I mean Diablo :D) be room for two handed weapons? I mean, I know the Monk will either use duals or staves, but…my point is…will every type of weapon be useful? I really hope so, as I am tired of the stereotypes from Diablo 2.

Bashiok: We’re spending plenty of thought cycles to ensure weapon choices are indeed choices, and not determined by a clear cut strength to go for one over another. Traits and skills obviously play a part in weapon choice as there are traits that offer bonuses while using a specific weapon type, and some skills favor certain types of weapons. As far as the base benefit of simply carrying around these weapons, yeah the bonuses associated between two weapons over one weapon are being kept in mind. Staves and 2-handers can have bigger and more powerful affixes than are allowed to generate on 1-handed weapons, for example. Equal amounts of sockets. That kind of thing.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Artariel said:

Bone said:

abi yapma gözünü seveyim. trollemekse mesele o ayrı da, d2 tek tuş spam değil.

starcraft sadece vespene gas ile baştan sona oynanır demek gibi bişi bu.


bal gibi tek tuş spam. sağ mouse'a teleport, daha sonra blizzard alıp mephistoyu mouse tuşlarıyla harcıyordum.


multide beni en cok yoran trap-sin olmustu galiba

sürekli teleport sürekli 3 çeşit trap finisher kick
sag click nası bozulmadı bilmiyorum.

onun harici tüm karakterler 1-2 skilldi cidden
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Daesu said:

multide beni en cok yoran trap-sin olmustu galiba

sürekli teleport sürekli 3 çeşit trap finisher kick
sag click nası bozulmadı bilmiyorum.

onun harici tüm karakterler 1-2 skilldi cidden



trapsine martialmı aldın? ilgincmiş. millet direk summon abanıyodu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Misafir
Bu konu yeni mesajlara artık kapalıdır.
×
×
  • Yeni Oluştur...