PhysX Mesaj tarihi: Mart 3, 2011 Mesaj tarihi: Mart 3, 2011 Snake said: http://gameswalls.com/wallpapers/d/diablo-2/christmas-party-1.jpg KARAN... abi açıklansın birşeyler ya demo tarihi falan:( demon huntera atarlıydım dediler dark side olan hero yapıcaz ondan koyuyoruz ayrıca seksi yaptık, tamam dedim bağrıma bastım ama ÇIKARIN DA DIKLAYALIM artık.
fede Mesaj tarihi: Mart 3, 2011 Mesaj tarihi: Mart 3, 2011 mayısta betaya gircek diyolar? bilgisi olan?
Monthius Mesaj tarihi: Mart 3, 2011 Mesaj tarihi: Mart 3, 2011 fede said: mayısta betaya gircek diyolar? bilgisi olan? Bu sene içinde çıkartmayı planlıyorlarsa cidden olabilitesi yüksek. Zira çıkışından 6 ay falan önce betayı başlatmayı düşünüyoruz demişlerdi BlizzCon'da. Cataclysm'in alphası da mayısta başlamıştı geçen sene, aralıkta çıktı oyun. Mayıs ayı ve sonrasındaki tüm planlarımı dondurayım ben en iyisi. :P
Snake Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Blizzard Quote: So yeah, skills are tiered out for progression. Not only as a reward as you level up, but also to ensure we’re not dumping the entire game on a new player. Early tier skills tend to be cheap or free to cast, and have fairly straight forward mechanics and uses (do damage to enemies). As the tiers progress we introduce more complex systems, avoidance, mobility, maybe skills that cost a little more, or require a bit more finesse to pull off well. Then we get to the end of the tiers and these are usually the biggest, most expensive, and visually impressive. The tiers do start out simply and progress toward the bigger and ‘cooler’ spells. As they should. We can also design and tune the beginning of the game with the skills available in mind, which really helps to ensure those first few hours aren’t frustrating. Anyway, as I said, the end tier skills also tend to be the most expensive. While I’m sure there will be builds that take all the end tier skills, people will still need to pick skills throughout the tree to create a solid character, and we’re designing the skills to ensure they can continue to be as viable as possible regardless of character level. Some first and second tier skills will scale really well and I don’t doubt will be bread and butter for a number of builds. And just an FYI repeat of info - The leveling progression is designed that you’d have all your skill tiers unlocked before you finish Normal.
Bone Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 kötü olmuş ya, bari her tierde 3 tane skill seçme imkanımız olsaydı. utanmasalar tek skill koycaklarmış, herkes aynı skilleri seçecekmiş felan.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 bone, diablo oynuyorsun, 7 tane bile fazla.
Snake Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 temel saldırı kaçma - cc buff ağır abi skilli bunların toplamı 7 olcak işte neyinize yetmiyo ::o
Sam Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 eski ww ve strafe'i versinler, döne döne, vura vura gezelim. 1 ww yaptıktan sonra 5 kere bash yaptıracaklarsa normal bitince uninstall.
Bone Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mum_Chamber said: bone, diablo oynuyorsun, 7 tane bile fazla. doğru bir tane autoattack versinler yeter işte.
Snake Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Sam said: eski ww ve strafe'i versinler, döne döne, vura vura gezelim. 1 ww yaptıktan sonra 5 kere bash yaptıracaklarsa normal bitince uninstall. twink barbar yaparsın level 30da bırakırsın ama düşük levelda arena yaptırtırlar mı bilmem.
Cuce Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 valla 1 skill bile yetiyo insanlara 7 skillin 7sinide anlamlı bi şekilde kullansak yeterde artar
Snake Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 4-5 tuşlu mouse alın işte klavyeye dokunmazsınız bile. bi eliniz boşta kalır istediğinizi yaparsınız!
Cuce Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 Mesaj tarihi: Mart 4, 2011 yani diablo 2yi sıkıcı yapan sey aynı skilli her durumda aynı şekilde spamlıyo olmak. biraz daha pozisyon daha situatinal skiller falan lazım. hani bir magicka beklemiyorum ama adam gibi gameplay lazım bu tarihte. yüzüne bile bakmam ww spam ile oynıycaksak
PhysX Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 şu sayı kadar build per class varmış? yani bir class için rune kullanarak bu kadar skill kombinasyonu üretebiliyoruz demek. 7 skill ama nasıl 7 skill diye ömrümüzün sonuna kadar çürüyeceğiz :(
Sam Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Snake said: twink barbar yaparsın level 30da bırakırsın ama düşük levelda arena yaptırtırlar mı bilmem. valla arenayı merak etmiyorum şahsen çünkü hp'ler düşük, dmg'ler 1-shot ayarında olur gene. healing de yok. tanklama filan da yok. respec de zor olacaktı sanırım, pvp için yapılan build ile single da birşeye benzemez. illa bazı sınıfların avantajı olur o kısımda, ben zaten gimp sınıf mıknatısı adamım, dellenirim klasik. çekici birşey henüz görmedim arena konusunda yakın zamanda yeni birşey göstermedilerse.
Bone Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 PhysX said: şu sayı kadar build per class varmış? yani bir class için rune kullanarak bu kadar skill kombinasyonu üretebiliyoruz demek. 7 skill ama nasıl 7 skill diye ömrümüzün sonuna kadar çürüyeceğiz :( 5 class desek herbirinin 15 skill olsa desek, 10 farklı run olsa bunları 3'erli olarak kombine ettiğimizi varsaysak, bunların matematiğini yap saçma bi rakam çıkacak ortaya.
Snake Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 hava civa bunlar ya. her classın 3-4 tane adam gibi dağılımı meşhur olcak, millet de onlardan biriyle oynıycak.
Bone Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Masquerade said: Quality > Quantity diablo gibi oyunlarda skiller ne kadar fazla olursa quality de o kadar artar. bir tane autoattack koy, hem fire hem cold hem electric damage'i versin. iyi de quality olmuyor işte. değişik durumlar için değişik taktikler yapacaksın. onları karşılamadıktan sonra bir anlamı kalmaz.
df Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Snake said: hava civa bunlar ya. her classın 3-4 tane adam gibi dağılımı meşhur olcak, millet de onlardan biriyle oynıycak. kendi tarzını yaratanlarda aradan sıyrılıyor o şekilde ama. önemli olan orjinal olmak ve beklenmedik ataklar yapmak.
GwindonSurion Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Snake said: hava civa bunlar ya. her classın 3-4 tane adam gibi dağılımı meşhur olcak, millet de onlardan biriyle oynıycak. this
Snake Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 Mesaj tarihi: Mart 5, 2011 orijinal olmanın da bi sınırı oluyo işte bu tarz oyunlarda. adamlar diyo "1 tane gereksiz skill yapmıycaz" diye ama ne yaparsan yep en verimli build en fazla 10 tane olur.
Öne çıkan mesajlar