Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Crafting


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
yenilikci olması derken?
yenilikci değilki.

Craft adı altına bişeyler koyup bs/tailor gibi gear crafting yapamamak? kötü bence. sadece consumable üreticez yanı.
Mesaj tarihi:
yemilikçi işte abi hangi oyunda karıştırdıgın malzemeyi sen seçion. potionları kendiniz yaratıcaksınız ne karıştırdıgında göre özelligi degişicek diyo elinde bile patlayabilri diyo hatta.
Mesaj tarihi:
eregorn said:
ama iki craft olmasi biraz canimi sikti


Cuce said:

Craft adı altına bişeyler koyup bs/tailor gibi gear crafting yapamamak? kötü bence. sadece consumable üreticez yanı.


Olayı bilmeyenler ve video yu izlerken, duyamamışlar için:

Anlatan adam said:

These skills for now....
Mesaj tarihi:
craft sistemi anlatıyo adam, bs yok, BS yanı bs, tekrar sölüyorum bs, bs yok.
ben haliyle ne biçim iş bu derim.

mmorpglerde consumable craftingle ilgili cok sorun yoktur zaten (hatta hiç yoktur) sorun equipment larda cıkar. iki trade skillinden bahsedilmiş ikiside consumable zaten.

bende haliyle nerde bu oyunun bs si diye sorarım. koca crafting die video yapıp craft sistemimiz revulationary diyip asıl mevzua girmiyosa lead designer ben bundan kıllnırım.
Mesaj tarihi:
Sistemde bs olup, ilk video yu onun için yapmamaları hata olabilir dediğin gibi ama bu bence craft ı anlatmaktan çok sanki sistemi anlatmak gibi olmuş. Hazır sistemi anlatıyorken de beta da olan skill leri koyalım demişler.
Mesaj tarihi:
Belki de o kadar item-based olmayacaktır oyun ondan bs, tailor vs. gibi crafting skillere ihtiyaç duymamışlardır. Daocta mesela bu skillerin efektif kullanılması sadece oyuncuların oyundan kopmaması için sonradan eklenen ve sadece formaliteden kullanılan bir şeydi.
Mesaj tarihi:
bs skilli 90% koymazlar WAR un dayandigi herseye karsi. ayrica craft sistemleri beni hic tatmin etmedi, secenek sayisi cok az ve sistem gereginden fazla basit. betada oynayanlar bilir, rvr da uzun sure canli kalmak diye bi sey yok oyunda cunku inanilmaz bi zerg olayi var almis basina gitmis yani o videoda anlattigi gibi 2 saat rvr yapicaksam 2 saat durationli potion yapiyim diye bi olay yok cunku duration i ne olursa olsun her turlu rvrda seni katledicekler ve o buff gidicekler. tabii wowdaki gibi flask anlayisiyla calisir hah o zaman biraz mantikli olabilir ama onu da wow yapti, buyuk ihtimal koymazlar. sistemin uzerinde hic calisilmamis, fazla basit, kullanissiz ve anlamsiz.

critical failure.

ne kadar gelistirceklerini bilsemde bize su an sunduklari sistemden baska devrimsel bi sey beklemeyin derim.
Mesaj tarihi:
oyun çıkmadan sistemi görmeden böyle yorum yapabilmekte ilginç tabi. zaten orda adamın anlattıgından aşırı bişey anlaşılmıyo tam olarak ne craft edecegin belli degil potion lotin ıvır zıvır diyo hangisi tam olarak ne bilio musun ki?
Mesaj tarihi:
Ya yazmışım 5 msj önce hala aynı şeyleri konuşuyorsunuz. Direk söylüyorum ok, süslemiyorum yazdıklarımı. Bu craft skill leri şimdilik açıklananlar, büyük ihtimal devamıda gelecek...
Mesaj tarihi:
Aksini soyleyen yok zaten, gelsin de yani. 2 tane skill saka midir, ama bende diyorum ki genel olarak bu kurduklari mekanigin uzerine cok daha farkli bi sey beklemeyin, eger bu sistemden emin olmasalardi bunun ustune podcast yapmazlardi. oyun ne kadar anti-grind olsa da craft sistemi her oyunda grind a az veya cok dayanir, bunu tamamen ortadan kaldirmak yersizdir bence. craft dedigimiz sey emek ister, emek mmorg de grind demektir, farmin demektir. genel olarak betadan gordugun alchemy ve podcastten izledigim kadar bana en ufak bi tatmin vermedi craft sistemi.

Biliyorum blacksmithing veya ne biliyim tailoring gibi skiller beklemek yersizdi, cunku basindan beri WAR gear-based olmiycak dediler ki boyle skillerle bunu tehlikeye atmazlardi ama ne biliyim oyunu daha az etkiliycek ve oyunculari rvrdan bunaldiklari zaman mesgul edicek eglendiricek seyler yapabilirlerdi. En basitinden simdi aklima gelen bi fikir, uodaki lumberjacking i hepiniz hatirliyosunuzdur, boyle bi seyler konulabilirdi, yumurtaliklarina guvenen ve keep i elinde tutabilcegine inanan guildler lumberjackingle keepin icine lumberjackingle yapptiklari esyalari koyabilirlerdi mesela veya housing koysalardi da ise yarardi. Keep elden gittigi zaman bu itemlar yapanin bankasina atilabilirdi mesela.Demek istedigim insanlara vakit gecirticek, biraz grind yaptiricak seyler olsa ve oyunun genel mekanigini etkilemese de olurdu.
Mesaj tarihi:
İyi yanı karıştırma meselesi olmuş.
Özellikle bitki yetiştirme kısmı über. Çok çok hoşuma gitti.
Kötü yanı 2 yapım skill2i gerçekten az. Yani yarımız eczacı yarımız talismancı olacağız. O olmamış.
  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...