Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft II


huun

Öne çıkan mesajlar

single'daki herelyin multi olması gerekmez.

undead gorevlerine tıkrıtıkır ınfernal gonderiyoalrdı yardıma, mesela. Frozen throne'da zaten multide olmıyan unite gırla.

5. bi ırk vardı campaign'de ama, zaten campaignlerde hikaye icin yaratılmış, o haritalarda kullanması esprili bir ırktı. gibip multiye koymanın alemi yok denızde yüzebilen, submerge olabilen, öküz gibi guclu (infernallarla kapışabilsinler diye) melee'lere sahip ırkı.

Sc'deki butun uniteleri eklediklerini soylemişlerdi sc2'ye zatejn. Hepsi map editorda bulnuyo haliyle. Campaignlerde oyuna tat katmak icin istedikleri kadar kullnılar işte.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

1 dk ben bişeyi anlamadım. bu bahsettiğiniz nagalar vs üretiyor muydunuz, yoksa haritada karşınıza çıkıp "al tepe tepe kullan" diye kontrolünüze verilen birimlerdi?

burda stargate'den wraith basıp carrier tokatlayabiliyorsunuz ssingle'da ama multide böyle bir imkanınız yok. bu sebepten ilginç haber. yoksa senaryo gereği olur antin kuntin birimler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bir dev blog'unda Sc2 de unit modifikasyonunun çok kolay olduğunu, (tahminen) map editor gibi unit editor yazmışlar devler için ki küçük dmg, range vb. ayarları hemen orada yapabilsinler diye. O yüzden seneryo sevenler bol modified herolara, unitlere, mezardan uyandırılmış getirilmiş kahramanlara hazırlıklı olsunlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

blizzardın klasik development yöntemi zaten öyle görsel sanat çalışmaları , teknik detaylarla beraber yürüyor hep programcılar basit arayüzleri hazırlanmış görsel editörler ile hazırlıolar oyunları haritaları (wow da böyle sc ve diablo 3 de öyle hem keyifli iş hem daha kolay hem daha estetik oluyor.)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Blizzard'ın öbür firmalardan farklı yöntemlerle oyun yaptığını sanmıyorum :) Her oyunda üç aşağı beş yukarı anlattığın düzenle yapılıyor. Oyuncunun rahatlıkla kullanabileceği editor sunmaları büyük fark, evet.

huun said:

1 dk ben bişeyi anlamadım. bu bahsettiğiniz nagalar vs üretiyor muydunuz, yoksa haritada karşınıza çıkıp "al tepe tepe kullan" diye kontrolünüze verilen birimlerdi?

İki türlü de oluyor. Ancak Nagalar öbür ırklar kadar yeterli ünite ve bina sayısına sahip değiller, malum, yan ırk.

WC3'de Map editor kısımlara ayrılıyor. Doodad, unit, item, map ve bunun gibi. Yani o unit modifikasyonları eskiden beri olan şeyler. Editorın eksiği hazır scriptlerin herşeye imkan sunmamasıydı. Özellikle custom ability yapmakta oldukça yetersiz kalıyorlardı. Özgün bir harita yapmak için jass öğrenilmesi gerekiyordu. O eksiği giderdilerse şahane olmuştur. O zaman Warcraft'da gördüğümüzden çook çok daha fazla sayıda düzgün harita görürüz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

yok zaten "when its ready" mantığı hep var , ama planlanan zaman 2009 son çeyreği/kışı idi wrath of the lich king gibi yeni yıl alışverişine yetiştirmek istediler sanırım , ama baktılar olmuyor 2010 a sarkıcakmış herhalde


ama tabii bu kendi söylentileri blizzard offical olarak şu gün çıkarıcaz diye bişi demedi , demez ;p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Mum_Chamber said:

abi blizzard'ın hiçbir zaman bir yere yetiştirme kaygısı olmadı ki.. bazı çalışanların "bence bu tarihe yetişecek" diye sızdırdığı sonradan asılsız çıkan bilgiler.


forumlarda mavi postlarda 2009 sonu için çalışıyoruz diyorlardı; ama işte korelilerle arası açılınca blizzard'ın oyun sarktı belirsiz bir tarihe.

gom player ve 1-2 sponsorla görüşmeleri varmış blizzard'ın. kespa'nın karşısına sağlam çıkmak istiyorlar bu sefer sanırım. bu görüşmeler bitmeden de çıkmaz sanırım oyun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

blizzard, sc'nin kendi oyunu olduğunu; oyunla ilgili organizasyon vs den gelecek paranın kendi cebine girmesi gerektiğini düşündüğünden ve kespa bu fikre gülüp geçtiğinden, bir tartışma var ortada.

blizzard sponsor falan bakmış kendisine kendi organizasyonunu kurabilmek için. yapar mı yapar diyebilirsiniz; ama kespa sadece sc değil, kore'deki bütün profesyonel oyunların organizatörü olduğundan ve kore hükümeti kespaya arka çıktığından biraz arap saçı durumu var.

blizzard para diye ağaca çıkıyor; ama kespa ile başa çıkabilmesi zor. kore'nin "he" demediği bir oyun kolay kolay profesyonel olamaz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...