Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Mortal Online


Jaan

Öne çıkan mesajlar

abi betadan beri takipederdim şu oyunu,yaz indirimiylede digitalini satın aldım,sandbox tarafından biraz uo'nı hatırlattığı için bir sempati vardı hep içimde bu gün o sempati öldü.canını yediğimin oyunu 22 saatde indi,kurulum sırasında 9 tane apayrı hata verdi hepsini hallettim oyuna gircem yine hata verdi.ticket attım böle böle diye.''e oynayan bi arkadaşın varsa hatalı dosyaları ondan çek'' diye cevap gelmezmi.gel bereber bide duş alalım yazdım bende.çok sinirliyim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi dün gece oyunun teknik hedehübe abilerinden biri ile baya konuştuk,belki başka birininde başına gelebilir diye anlatıyım yardımcı olur; normalde launcher eksik hatalı dosya bulduğunda yüklemeyi durduruyormuş bende bu olay hata verdikten sonra tekrar reinstall yaptığımda geçiyor ancak oyunu çalıştırdığında hatalı veya bozuk dosya program kapatılcak bıdıbıdı diye hata veriyor.eleman bunun bir çok şeyden kaynaklanabileceğini (özellikle net framework) benim sistemimde bi bokluk olduğunu söyledi.narsor abinin dediği gibi tarattım.durum vahimdi. ne zamandır format atıyım diyodum zaten temiz bir format attım ve netfw manuel olarak güzelce yükledim.önceki hataların hiçbirini almıyorum şu an.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sevindim, bilgisayarda cok fazla sorun yasayanlara ilk tavsiye daima scandisk (ya da komutsatirindan chkdsk /f). Gerci Win7'de bozulan disk gormedim simdiye kadar ama onceki versiyonlarda cok sik olan bir sorundu (calisan bilgisayar-elektrik kesintisi-->guum, her ne kadar o anda sorun yok gibi gorunse de windows sakatlaniyordu bi sekil) ve bilgisayara kurulan herseyin gocmesine sebep oluyordu
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

narsor said:

bugun beni wessexliler kopartti, kalelerinin yakininda turlarken yanimdan gectiler, "Sir narsor, dusmanlar kapimizda topuklasaniz iyi olur" dediler, adamlar kacarken bile asiller :-)))


yardıma giderdim de parasızlıktan ok atamıyorum Sir Narsor bi el atsanız diyorum artık... sizler icin yemedim icmedim bowcraft kastım ruyamda bile agac keser oldum sonum iyi degil :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
of combat sıkıcı gözüküo ya

hiç akıcı deil sadece adamın yanına gidip kılıçla vuruosun sürekli herkes kaçışıo falan şöle akıcı dü,zgün zeka isteyen bi combat yok

sorunu o

ability de yok ki hani basiim stun yapiim wowdaki gibi öle şeyler de yok, sadece kılıcınla right click
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

smarthan said:

ben 2 kere 1 ay arayla falan girdim öylesine. 2sinde de doğduğum yerde patiden biriyle karşılaştım. hala oynuyolar mı ama bilmem


abi benle karşılaştın bi ara fabernumda -Ceurhis- o mu :) armor yapıcaktık sana :)

Mortis said:

of combat sıkıcı gözüküo ya

hiç akıcı deil sadece adamın yanına gidip kılıçla vuruosun sürekli herkes kaçışıo falan şöle akıcı dü,zgün zeka isteyen bi combat yok

sorunu o

ability de yok ki hani basiim stun yapiim wowdaki gibi öle şeyler de yok, sadece kılıcınla right click


abi karşındakini stunlock yapabildikten sonra kabiliyet nerde kaldı ki :D. combat kesinlikle yetersiz ama beni çeken şey zaten combat diil. benm stratejim daha çok kaçmak ve üretmek üzerine :)

oyun tamamen benim keyfime hizmet ediyo gibi şu an 2 karakterle butcher/extract/armorcraft/weaponcraft yapmaya kasıorum. öle ki ceset sokucaksın zırh çıkıcak, taş sokucaksın silah çıkcıak :D. o yüzden bırakamıyorum. yüksek lisans tezini yakıcam bu bok uğruna :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya sandbox olayına bişey demiom o bakımdan güzel de işte combatı da eğlenceli hale getirseler çok ii olur

yani yeterince hızlı değil combat genelde insanlar koşturup koşturup bi kılıçla vurup kaçiolar


koşu hızı-kılıç savurma-parryleme

hız ayarını çok ii ayarlamak lazım, mesela mount and blade o bakımdan çok iyi, adamlar o kadar hızlı koşamio orda, öle gidip vurup başka yerlere kaçamiosun giriştiysen adama orda o kapışmayı yapmak zorundasın, ve kılıç savurma hızı ona karşı verilen parryleme reflexi falan tamamen skille bakio ,

o ayarı verse çok güzel olur .

ama işte admalr yok şu yemek bu kadar kalori , bu balık şu kadar bilmemne ile uğraşmaktan en temel şeyleri çözmüolar

zatne başından beri sorunu oydu oyunun.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet 1 kere senle karşılaşmıştım :)

tekme uçan tekme falan gibi şeyler ekleseler aslında (daha oyun alphadayken varmış bunlar) biraz daha adama döner de işte çok yavaşlar.
bi de şu ara yaptıkları her şey çok kompleks falan. magic de öyle komplex bişi olursa hoş olur. ( magicka tarzı ya da two worlds tarzı bişi)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya evet combat konusunda kesinlikle haklısın, o konuda savunulacak bi tarafı yok. o stunlock muabbeti MO forumunda dönen tipik muhabetti kullanmadan edemedim :)

ama ben daha çok şöle düşünüyorum, sonuçta piyasada bulunan hiç bi oyunun vermediği bi özgürlük veriyo oyun -benim için en azından- o bakımdan zaten nispeten "çalışan" bi combat sistemi varken onu değiştirmeye (geliştirmeye) kasmayıp yeme-içme sistemi eklemeleri mantıklı gelmişti. o yüzden nası zamanında -belki hala- insanlar uo oynuosa ayıla bayıla ben de öyle değerlendiriyorum.

combat konusunda da adamlar yavaş yavaş gidiyolar ama sonuçta oyun hala beta benim nazarımda, eninde sonunda sıra ona da gelicek ve baya iyi bi combat sistemi olcak gibi geliyo bana.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla MO guzel oyun, combat olarak zayif ama, daha zayif cok seyi var ama piyasadki en farkli oyun. Kafama uymasina cok az kalmis, surekli giricem denk gelince.
Ben de bir iki paticikten haberdar insanla karsilastim, fabernumda madenciydi biri, bence bir araya gelebilirsiniz ugrasirsaniz. Ben yine abonelik acarsam haber veririm buradan
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
  • 3 ay sonra ...
hala ilgilenenler varsa diye bir güncelleme yapayım dedim :D

oyuna yeni territory control patch i geldi. artık keep sahibi guildler fabernum hariç şehirleri ele geçirip guard zone u kapatabiliyorlar. fabernumun dokunulmazlığı da tindrem açılınca alınacak, ele geçirilemeyecek tek şehir tindrem olacak sanırım. tc ilk çıktığında morin khur da ele geçirilemeyecek deniyordu ama dün alındı ve guard zone kapatıldı.

şimdiye kadar ele geçirilmemiş iki şehir var. biri toxai (kimse pek sallamadığı için sanırım :)), biri de meduli. medulide enteresan bir oluşum oldu. medulide yaşayan elemanlar şehre yaklaşmaya çalışan guildlerin kulelerini balyozlarla indiriyorlar :). Garip bir sivil direniş var, çok hoşuma gitti. forumlarda da kendilerini sonuna kadar koruyacaklarını hiç bir red guild in meduliye sahip olamayacağını falan söylüyolar. çok geyikler :).

onun dışında vadda ve moh-ki kırmızı guildlerin eline geçti guard zone kapatıldı. kraneshten farksızlar şu an. bakti de oyunun en güçlü mavi guildinin (forsaken) kontrolünde guard zone açık. ele geçirildikten sonra gitmedim ama nufüs heralde her zamanki gibidir.

dün enteresan bir olay daha oldu. oyunun sanırım en baba kırmızı guildi aq (anquer quare), morin khuru ele geçirdi. guard zone u kapattı ve forumda maviler de dahil herkesi mk şehrine davet ettikleri bir yazı yayınladı. kendi belirledikleri bir alanda mk şehrine kaydolanları öldürmeyeceklerini hatta koruyacaklarını falan söylediler. şehirde guard işini adamların yapacağını falan anlattılar. bir de granum getirene silah, carcass getirene zırh vereceklerini söylediler.

ilginç bir gelişme aslında diğer kırmızıların yaptığı gibi şehri öldürmek yerine yaşatmaya çalışıyorlar. tabi adamların şehri yaşatmak istemesinin sebebi şehirde nufüs ya da aktivite arttıkça, şehrin sahibi guilde baya bir avantaj sağlıyor olması. "sandbox city control" gibi bir konsept geliştirdi adamlar. bütün forumda acayip bir gaz oluştu bunu duyunca ama 3-4 saat sonra şehri kaybetti herifler :).

bunlar dışında henrik bir twitter hesabı açmış "500 takipçi bulursam nave haritasının eskizini paylaşıcam" diyor. ilgilenenler için adres burada.

şu an ai ve gui üzerinde çalışıyorlarmış (magic de var diyorlar ama öncelik diğer ikisinde gibi gözüküyor). baya ilerlemişler sanırım. bugün biri "2012 yazına yetişir mi" diye sormuş. henrik "o zamana kesin yetişir hatta tahmin ettiğinizden daha önce hazır olacak" demiş. zaten gui üzerine bayadır uğraşıyorlardı 1-2 aya gelir diye tahmin ediyorum ben. zaten adamların söylediğine göre önce ai-gui değil de tc gelmesinin sebebi zaten az olan oyuncuları kaybetmeyip onlara oyalanabilecekleri bir şeyler sunmakmış.

neyse akataracaklarım şimdilik bu kadar. oynayan ya da oynamaya başlayacak insanlar varsa fabernum civarında bulabilirler beni. pek fazla giremiyorum bu aralar ama illa ki yardımım dokunur.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

valla benim gozum de oyunda halen, oldukca problemi duzelttiler, AI ve UI duzeltmesini bekliyorum ben de. Sanirim 1kac ay daha beklemek gerekicek benim acimdan :(. Ama su anda girip bir guilde katilip eglenmek mumkun gibi gorunuyor.

Sehri elinde tutarak icinde yasayan sayisini yuksek tutma guildlere prominence kazandirdigindan bir sure sonra guildler ellerindeki sehirlerde insanlari yasatmaya bakacaktir, sonucta ayni prominenece'la keeplerde trade, siege weapon filan yapiyosun yanlis bilmiyorsum, kulelerine defans/attack veriyorsun diye biliyorum
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...