Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Alpha Protocol


axedice

Öne çıkan mesajlar

İkinci defa bitirdim, bu kez insurance liability ve real men dont hide gibi jack bauer talentlarıyla oynadım ehue. Gördüğüm sonlar arasında

en iyisi

Leland'in eline bomba tutuşturmak kadar tatmin edici olan yoktu. Dövmek mövmek falan yalanmış, o bombayla patlamasına değdi ikinci oyun sdf

Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 hafta sonra ...
ne manual var ne gamefaqs'da birşey, endurance regenleyen hp gibi çalışıyor sanırım? damage reduction düz değerini mi düşürüyor her mermiden acaba?

oyun hiç fena değil, sarmaya başladı. ama köşe dönerken filan anlamsız yavaşlamalar var, birden fare hassasiyeti katlanıyor mu ne, kendimi geriye bakarken ve sırtımdan mermi yerken buluyorum. motion blur kaldırdım ona rağmen tam geçmedi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Endurance tam olarak regen hp gibi çalışıyor, damage reduction da dediğn gibi gelen damageı düşürüyor.

O yavaşlamalar texture probleminden sanırım. Oyunda npcler belli mekanlara geldikçe yükleniyor, tam bütün npcleri yüklemeye çalışırken genel bi yavaşlama oluyor. Mouse saçmalaması da o yüzden.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Sam said:

ne manual var ne gamefaqs'da birşey, endurance regenleyen hp gibi çalışıyor sanırım? damage reduction düz değerini mi düşürüyor her mermiden acaba?

oyun hiç fena değil, sarmaya başladı. ama köşe dönerken filan anlamsız yavaşlamalar var, birden fare hassasiyeti katlanıyor mu ne, kendimi geriye bakarken ve sırtımdan mermi yerken buluyorum. motion blur kaldırdım ona rağmen tam geçmedi.

endurance = shields. regenli armor yani kisaca

mouse'un durup dururken kafayi yemesini .ini dosyalarinda duzenlemeyle engelleyebiliyorsun, ne oldugunu hatirlamiyorum. bu baslikta bir yerlerde olmasi lazim aciklamasi (sanirim kisa bir aramayla official forumlarda buldum: bu)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

anladım, unreal engine 3 sorunu gene anlaşılan. halen çözememeleri ilginç. :/

endurance, hp filan kökleyip AR ile yardırıyorum, mass effect'te yaptığım gibi. me2'de karakter üzerinde şu kadar hakimiyet verselerdi 5 kat daha iyi bir oyun olurdu.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet tech, toughness ve AR skill'lerini tag'ledim ama sabotaja da vereceğim herhalde. çok yıldırıyor hacking. klavye ile yetişsem fare tam üstüne oturmuyor, kaç kere alarm çaldırdım öyle fareyi sabitlemeye çalışırken haddi hesabı yok.

yalnız stability stat neye yarıyor anlam veremedim, hadi recoil ve accuracy tamam da. keleşimtrak ilk mermiden sonra dağa taşa atıyor, neyle değiştireceğime karar veremedim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ben devamlı fire at will gidiyorum tabii, rainbow six gibi oynuyorum oyunu. zangır zangır alarmlar inliyor devamlı, öyle de tercih ediyorum zaten. geldiğimi öğrenip biraraya toplasınlar, tek tek aramayayım. ama sohbete gelince şefkatli ve ağıtbaşlıyım. :p
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

evet hiç öyle yer görmedim, mermi sıkıntısı da olmadı AR tek 3'lük burst'te indirebildiği için. taklit keleşi ucuz samael'le değiştirince zaten tam me1 gibi oldu böyle koşa koşa deviriyorum gelenleri. bir de me1'deki invul benzeri olayı da koymuşlar sağolsunlar, can gitmiyor. medpack'lere dokunmadan bitiriyorum öyle.

stability hareket ederken hedef çemberinin dağılmasını etkiliyormuş bu arada, 1 stab'dan 8'e filan çıkarınca acayip farketti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...