Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Alpha Protocol


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:

scarlet son bölümde nerdeymiş

alpha protocolun mekanında interrogation roomdaymış, bu soruyu açıp googlelamayı 2. oyunu da bitirdikten sonra akıl edebildiğim için iki oyunda da o geceden sonra yüzünü görmedim lol

Mesaj tarihi:
İkinci defa bitirdim, bu kez insurance liability ve real men dont hide gibi jack bauer talentlarıyla oynadım ehue. Gördüğüm sonlar arasında

en iyisi

Leland'in eline bomba tutuşturmak kadar tatmin edici olan yoktu. Dövmek mövmek falan yalanmış, o bombayla patlamasına değdi ikinci oyun sdf

  • 3 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
oyuna ilk baslarken spec gibi bisi seciyoruz ya hani freelancer mi olsun su mu olsun fln diye. onlar oyunu etkliyor mu?
etkiliyorsa nasil etkiliyor, veteranin bi ustundekini sectim ben en yakisikli o diye sdf
Mesaj tarihi:
ultima onlinedaki gibi düşün
nasıl blacksmith seçince bs mining geliyosa, burda da atıyorum field agent seçince stealth falan bişeyler geliyo

freelancerdı sanırım hepsini kendin ayarladığın
Mesaj tarihi:
ne manual var ne gamefaqs'da birşey, endurance regenleyen hp gibi çalışıyor sanırım? damage reduction düz değerini mi düşürüyor her mermiden acaba?

oyun hiç fena değil, sarmaya başladı. ama köşe dönerken filan anlamsız yavaşlamalar var, birden fare hassasiyeti katlanıyor mu ne, kendimi geriye bakarken ve sırtımdan mermi yerken buluyorum. motion blur kaldırdım ona rağmen tam geçmedi.
Mesaj tarihi:
Endurance tam olarak regen hp gibi çalışıyor, damage reduction da dediğn gibi gelen damageı düşürüyor.

O yavaşlamalar texture probleminden sanırım. Oyunda npcler belli mekanlara geldikçe yükleniyor, tam bütün npcleri yüklemeye çalışırken genel bi yavaşlama oluyor. Mouse saçmalaması da o yüzden.
Mesaj tarihi:
Sam said:

ne manual var ne gamefaqs'da birşey, endurance regenleyen hp gibi çalışıyor sanırım? damage reduction düz değerini mi düşürüyor her mermiden acaba?

oyun hiç fena değil, sarmaya başladı. ama köşe dönerken filan anlamsız yavaşlamalar var, birden fare hassasiyeti katlanıyor mu ne, kendimi geriye bakarken ve sırtımdan mermi yerken buluyorum. motion blur kaldırdım ona rağmen tam geçmedi.

endurance = shields. regenli armor yani kisaca

mouse'un durup dururken kafayi yemesini .ini dosyalarinda duzenlemeyle engelleyebiliyorsun, ne oldugunu hatirlamiyorum. bu baslikta bir yerlerde olmasi lazim aciklamasi (sanirim kisa bir aramayla official forumlarda buldum: bu)
Mesaj tarihi:
anladım, unreal engine 3 sorunu gene anlaşılan. halen çözememeleri ilginç. :/

endurance, hp filan kökleyip AR ile yardırıyorum, mass effect'te yaptığım gibi. me2'de karakter üzerinde şu kadar hakimiyet verselerdi 5 kat daha iyi bir oyun olurdu.
Mesaj tarihi:
evet tech, toughness ve AR skill'lerini tag'ledim ama sabotaja da vereceğim herhalde. çok yıldırıyor hacking. klavye ile yetişsem fare tam üstüne oturmuyor, kaç kere alarm çaldırdım öyle fareyi sabitlemeye çalışırken haddi hesabı yok.

yalnız stability stat neye yarıyor anlam veremedim, hadi recoil ve accuracy tamam da. keleşimtrak ilk mermiden sonra dağa taşa atıyor, neyle değiştireceğime karar veremedim.
Mesaj tarihi:
alla alla ben hiç sabotage almadım, en sonunda artan skillerle aldım.

toughnessda almadim hiç, tabi shealt gdiyorum hep, fazla kolay oluyo. 15 snmi ne invis var basıpğ herkeze takedown atıyosun..
Mesaj tarihi:
ben devamlı fire at will gidiyorum tabii, rainbow six gibi oynuyorum oyunu. zangır zangır alarmlar inliyor devamlı, öyle de tercih ediyorum zaten. geldiğimi öğrenip biraraya toplasınlar, tek tek aramayayım. ama sohbete gelince şefkatli ve ağıtbaşlıyım. :p
Mesaj tarihi:
yarısından fazlasını adam öldürmeden gectim oyunun, belki daha fazlasını. bi kac bölümde takedown bile yapmadım sıvıs sıvıs gectim gittim
Mesaj tarihi:
evet hiç öyle yer görmedim, mermi sıkıntısı da olmadı AR tek 3'lük burst'te indirebildiği için. taklit keleşi ucuz samael'le değiştirince zaten tam me1 gibi oldu böyle koşa koşa deviriyorum gelenleri. bir de me1'deki invul benzeri olayı da koymuşlar sağolsunlar, can gitmiyor. medpack'lere dokunmadan bitiriyorum öyle.

stability hareket ederken hedef çemberinin dağılmasını etkiliyormuş bu arada, 1 stab'dan 8'e filan çıkarınca acayip farketti.
×
×
  • Yeni Oluştur...