Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Warhammer & Age of Conan .....


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Ya arkadaslar ben 2-3 aydir warhammer i bekliyorum .. gecen gun bir arkadasla tanistim .. adam anlattikca anlatti ... kafayi yedim ya.. Warhammer a hazirladim kendimi ama anlatigi seyler acayip hosuma gitti .. Simdi soyle bisi sormak istiyorum .. Warhammer ve Age of Conan hakkinda aciklama yapabilirmisinizz ?? Hangi oyunun ne artirtilari var .. warhammer i oyniyacaksaniz neden age of conani oyniyacaksaniz neden .. ?? falan filan.. iki oyunu herseyiyle karsilastirmak istiyorum .. ona gore bi karar vermek istiyorum ..
Mesaj tarihi:
kendimce özetleyeyim:

- pve istiyorsan aoc
- pvp istiyorsan war

başkaları "efendim war'da pve raiding, aoc'ta da pvp var" diye atlamadan önce bunu neye dayandırarak yazdığımı söyleyeyim: geliştiricilerin kendilerinin "bizim endgame'mimiz budur" diye açık ve net bir şekilde söylemesine dayandırdım.
Mesaj tarihi:
abi yapma ya .. ne alakasi var .. AoC de belli alanlar ve o alanlari guildler ele gecirerek kendi kalelerini kuruyor ve diger guildler ile dewamli savas icerisinde oluyorlar ..
Mesaj tarihi:
Rvr olan bir cok oyun var .. Warhammerda da rvr oldugunu biliyorum .. Genis bi sekilde oyunu aciklayabilirseniz sevinirim .. en kucuk ozelliginden en buyuk ozelligine kadar ..
Mesaj tarihi:
RvR bi daoc diye biliyorum ben? Adam gibi en azından. Ayrıca Uzun, yakında sitemiz tekrar açılacak, biraz sabredebilirsen oradan okuyabilirsin istediğin herşeyi, hala aklında soru olursa cevaplarız elimizden geldiğince. Şimdi oturup site için yazdığımız şeyleri bir daha yazmak istemiyorum açıkçası ^_^
Mesaj tarihi:
warhammeronline.com daki podcast leri izlemeni tavsiye ederim.ben 2 betaya da girdim.ikisini de oynadim.warhammer i cok fazla oynayamasamda iki oyunun birbiriyle hic alakasi olmadigini söyleyebilirim.bazi yönlerden conan bazi yönlerden ise war daha iyi.genel olarak bakarsan iki oyunun ayni kalitede.eger pvp agirlikli oynmayi seviyorsan warhammer i pve de yaparim,üstüne gene oldukca tatmin edici pvp yaparim diyorsan aoc u öneririm.bir de aoc icin sisteminin cok daha iyi olmasi gerekior.
Mesaj tarihi:
Kimse sana malesef herşeyi söyleyemez lakin yasak, ama xrex in söylediği gibi war podcast leri seyretmen seni war adına daha heycanlandırabilir. Xaenin in dediği gibide siteyi beklersen biraz daha doyarsın. Bu arada aoc şimdilik felaket gidiyor war a göre (kötü bağlamda)...
Mesaj tarihi:
Evet Dreag'ın dediği gibi, podcastleri izlersen hem bilgi sahibi olursun, hem de yapımcılara karşı ister istemez inanılmaz bir sempati duyuyorsun, Barnett gibi babam olsun diyorsun.
Mesaj tarihi:
babamdan memnunum ama barnett'ı ikinci bir abi olarak alabilirim eheh

valla arkadaşım dediğim gibi, adamlar çıktı "bhizim endgame'mimiz pve raiding" dedi. wow oynadıysan işte oradaki gibi pvp ancak göstermelik olur pvp'cileri uyutmak için.
Mesaj tarihi:
aoc da o kadar guild vs. guild vidyosu gösterdiler, nasıl oluyor end game pve anlamadım ben, onunda dışında , Mythic daoc gibi bir sistem getirirse, ordaki RvR wow daki PvE den daha sıkıcı bir hale gelebilir (Daoc oynıyanlar bilir rr3 bi grupla rr10 bi chara kesilmeyi). Eğer sistem Daoc gibiyse, RvR ile item almıyacaksın ama RvR ile yeni skill ve featler kazanıcaksın, bununda Yeni itemden pek bi farkı yok. şöyle açıklıyım, daocun realm ability sistemi şöledir

1. aktif skiller

2. pasifler

aktifler- timerlıdır (5 ile 30 dk arası) heal ederi crowd controlden çıkarır, dmg vurur, vs vs

pasiflerde sürekli açıktır, dmg arttırır cc süresini azaltır, defans arttırır, vs vs

şimdi bu sisteminde bi dezavantajı var elbette. oda şu nasıl item based oyunlarda itemleri iyi olan adamlara karşı hiç şansınız olmuyor, hah bu sistemde o daha beter çünkü yüksek rr li biri genelde pasif skillere abanıyor ve ortaya dehşet bir char çıkıyor, attığınız mezz de 5 sn duran, vurduğunuz dmgin yarısını yemiyen, ve size normalin 2-3 katı dmg vuran, ama asıl sorun bu değil e ne var bende kasarım diyorsunuz ama siz rvr yaptıkça karşıdaki adamda rvr yapıcaktır ve o sizden daha rahat realm point kaszanıcaktır(charı daha güçlü...) sizin onu yakalama imkağanınız ortadan kalkıcaktır.

şimdi Warhammerda bu sistemi aynen uygularlarmı bilemiyeceğim ama zamanında pek bi tutulmuştu bu sistem, bunu dengelemek içinde patchlerle realm skill olmadan bile çok güçlü classlar raceler eklediler, bunun sonucundada oyunun dengesi bozuluyor.

umarım mythic aynı hatayı yapmaz.

bu arada Mythic ne kadar RvR ağırlıklı desede, Daoc ta RvR ağırlıklıydı ve inanın bana eğer wow daki raidler kasış diyorsanız, hehe, şöyle açıklıyım daocta bir dungeon raid, 200+ kişi ile minimum 15 saat sürüyordu. ki ilk expensionda ekledikleri dungeonın bossu sadece 1 kere kesilebildi tüm oyun genelinde. bunuda böyle ekliyim. ve düşen itemlerde bariz bir fark yaratıyordu, insanlar sadece alması bu kadar zor olan itemi kasıcağıma rvr kasarım daha güçsüz itemlerle oynarım mantığını kullanmışlardı.

ama emin olun RvR ve PvE dengesi daoc gibi olucaksa PvE content çok çok çok zor olucak demektir.
Mesaj tarihi:
Yalnız sen Mythic gibi bir şirketin, 6 yıl önce geliştirdiği bir oyundaki sistemini yenilemeyeceğinden endişeleniyorsun şu anda. Gerek yok gibi.
Mesaj tarihi:
Glatheros said:
aoc da o kadar guild vs. guild vidyosu gösterdiler, nasıl oluyor end game pve anlamadım ben, onunda dışında , Mythic daoc gibi bir sistem getirirse, ordaki RvR wow daki PvE den daha sıkıcı bir hale gelebilir (Daoc oynıyanlar bilir rr3 bi grupla rr10 bi chara kesilmeyi). Eğer sistem Daoc gibiyse, RvR ile item almıyacaksın ama RvR ile yeni skill ve featler kazanıcaksın, bununda Yeni itemden pek bi farkı yok. şöyle açıklıyım, daocun realm ability sistemi şöledir

1. aktif skiller

2. pasifler

aktifler- timerlıdır (5 ile 30 dk arası) heal ederi crowd controlden çıkarır, dmg vurur, vs vs

pasiflerde sürekli açıktır, dmg arttırır cc süresini azaltır, defans arttırır, vs vs

şimdi bu sisteminde bi dezavantajı var elbette. oda şu nasıl item based oyunlarda itemleri iyi olan adamlara karşı hiç şansınız olmuyor, hah bu sistemde o daha beter çünkü yüksek rr li biri genelde pasif skillere abanıyor ve ortaya dehşet bir char çıkıyor, attığınız mezz de 5 sn duran, vurduğunuz dmgin yarısını yemiyen, ve size normalin 2-3 katı dmg vuran, ama asıl sorun bu değil e ne var bende kasarım diyorsunuz ama siz rvr yaptıkça karşıdaki adamda rvr yapıcaktır ve o sizden daha rahat realm point kaszanıcaktır(charı daha güçlü...) sizin onu yakalama imkağanınız ortadan kalkıcaktır.

şimdi Warhammerda bu sistemi aynen uygularlarmı bilemiyeceğim ama zamanında pek bi tutulmuştu bu sistem, bunu dengelemek içinde patchlerle realm skill olmadan bile çok güçlü classlar raceler eklediler, bunun sonucundada oyunun dengesi bozuluyor.

umarım mythic aynı hatayı yapmaz.

bu arada Mythic ne kadar RvR ağırlıklı desede, Daoc ta RvR ağırlıklıydı ve inanın bana eğer wow daki raidler kasış diyorsanız, hehe, şöyle açıklıyım daocta bir dungeon raid, 200+ kişi ile minimum 15 saat sürüyordu. ki ilk expensionda ekledikleri dungeonın bossu sadece 1 kere kesilebildi tüm oyun genelinde. bunuda böyle ekliyim. ve düşen itemlerde bariz bir fark yaratıyordu, insanlar sadece alması bu kadar zor olan itemi kasıcağıma rvr kasarım daha güçsüz itemlerle oynarım mantığını kullanmışlardı.

ama emin olun RvR ve PvE dengesi daoc gibi olucaksa PvE content çok çok çok zor olucak demektir.


:) 4-5 yil a yakin daoc oynadim .. dedigin dogru .. bazi karakterler hada guclu olabiliyordu .. ama dengelerini sonradan oturtular .. Oyunda hicbir zaman ne raidlere takildim .. ne atlantis ciktiginda ML lere gittim .. Ne labirent ciktiginda nede Dragon raidlerine takiltim.. Hic bir zaman item kasmadim .. hep ikinci sinif itemlerim oluyordum .. ve genede yuksek rvr leri kesbiliyordum .. gecen yaz bi gurup cikardik tam 1 group oldu .. yarimizdan fazlasinda sadece cata expensiyonu vardi .. hepimizdi normal temp vardi ve.. rvr lerimiz 3-4-5-6 di .. Sadece 1 gun grubu tam olarak toplayabildik ve Oyundaki rr 10-11 guruplarini cok rahat kestigimizi hatirliyorum .. ve o gun hic bir gurup bizi alamamisti ... Itemler dan fazla oyun taktikleri onemliydi bence ..

Adamlar simdi elbetteki o rvr sistemi degistirecek .. ilk zamanlarda bazi class fark lari elbetteki olacak ama sonradan dengeliyeceklerdir ..

Bu gun arkadasim anlattikca anlatti .. AOC yi .. yok guilderin kale svaslari var .. yok weaponsmith .. armorsmith .. tarim yapma falan .. Mimarlik skilleri ... fala filan .. Ben warhammeri cok fazla bilmedigim icin bir cevap veremedim .. Oyunla ilgili tum videolari ciktigi gun izliyorum zaten .. ama oyunu cok acikladigini sanmiyorum .. Daha warhammmerde Open Rvr ile ilgili bisiler acikladiginida sanmiyorum ..
Mesaj tarihi:
Benim bilgidim AoC tamamen guild savaslari gibi bisi .. Guildin olmadan bir hicsin .. ki 15-20 kislik bir guildin olsa bile gene bisi yapabilecegini sanmiyorum .. :)
Mesaj tarihi:
hmm çok kötü :/
warhammer'da da tek başına kahraman olamayacaksam gönlümde ikisini de oynamayı düşünmüyorum.aox'u direk sildim mesela aklımdan şu anda.
Mesaj tarihi:
Warhammer Online'da karakterini yaratıp pvp yapmaya başlayacağın için, xp'yi PvE kadar RvR'den de alacağın için, levelın ilerledikçe PvE azalıp RvR artacağı ve oyunun tümünde düşman oyuncularla kapışma içinde olacağın için bence warhammer o insan kesip biçme hazzını daha uzun süreli verebilecek gibi.
Mesaj tarihi:
Acikcasi oyunun yapimcilarina bakarak ne tur bir oyun yapacaklarina ve ne konuda daha basarili olduklarini gorebiliriz. Hem DaoC hemde AO oynayan birisi olarak, Warhammer PvP olarak potansiyel vadeden ve AoC ise PvE bakimindan potansiyel vaadeden bir yapiya sahip. Eger ufak partiler veya solo oynicam endgame e kadar dersen Warhammeri secmelisin, ama AoC'u sececeksende Megaguild dedigimiz minimum 100 kisilik aktif kullanicisi olan bir guilde girmelisinki zevk alabilesin.
×
×
  • Yeni Oluştur...